hoeveelste minuut:seconde?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand hier IGN insider? kan die persoon even op 640x480 kijken wie hier op de troon zit in het SSBBrawl filmpje?
[afbeelding]
Nee, joh.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja pak vooral de lelijkste screen die er is
Ik zie niemand zitten. Het stukje wat je ziet waardoor het erop lijkt dat er iemand zit is gewoon een effect van een aanvalquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand hier IGN insider? kan die persoon even op 640x480 kijken wie hier op de troon zit in het SSBBrawl filmpje?
[afbeelding]
Dat streepje daar wel, maar in de andere frames als het er niet zit nog steeds!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zie niemand zitten. Het stukje wat je ziet waardoor het erop lijkt dat er iemand zit is gewoon een effect van een aanval
Ow, het is gewoon een stoel met op de muur erachter een logoquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Zoiets, maar wederom vrij vaag!
Is dit ook een Wii screen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Zoiets, maar wederom vrij vaag!
Verwacht gewoon opgepoetste gamecube graphics.quote:
gast doe niet zo naief en kijk het eerste filmpje nouquote:
Ik heb het gekeken en het is inderdaad niet heel lelijk, maar ook niet heel mooi. Gewoon goed genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
gast doe niet zo naief en kijk het eerste filmpje nou
http://media.revolution.ign.com/media/748/748588/vids_1.html
Als je dit nog lelijk vind ben je echt een graphicshoer pur sang
Ik vraag me echt af of dat een Fire Emblem wereld isquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb insider, en ik zie wel iemand zitten..
nouja, ik zie iets bewegen op die stoel als ik door de frames blader..
BELIEVE!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken en het is inderdaad niet heel lelijk, maar ook niet heel mooi. Gewoon goed genoeg.
Ik vind het alleen gek dat het filmpje volgens IGN HD is en de Wii dat niet eens ondersteunt.
Nee, de resolutie van het filmpje is HD, dus gewoon met een HD-camera opgenomen, off-screen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken en het is inderdaad niet heel lelijk, maar ook niet heel mooi. Gewoon goed genoeg.
Ik vind het alleen gek dat het filmpje volgens IGN HD is en de Wii dat niet eens ondersteunt.
Gelukkig maar, want ik zou er helemaal wakker van liggen als je het niet goed genoeg zou vinden!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een vreselijke baggergame trouwens, maar ik vond Mario64 ook niet leuk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik zou er helemaal wakker van liggen als je het niet goed genoeg zou vinden!
Het lijkt mij eigenlijk ook niet echt boeiend, jeej planeetjes huppen en met je controller schudden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een vreselijke baggergame trouwens, maar ik vond Mario64 ook niet leuk.
Kan je nu nog wel slapen?
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
Kan je nu nog wel slapen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk ook niet echt boeiend, jeej planeetjes huppen en met je controller schudden.![]()
Dat word een dure maand.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even de launch games:
Elebits
Metroid Prime 3: Corruption
Rayman Ravid Rabbids
Super Monkey Ball: Banana Blitz
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Wii Sports
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:15 schreef MMaRsu het volgende:
Video van een echte gamer die SMG speelt, de Spider boss!!!
http://www.gamerz-edge.com/ipodvideo/super_mario_galaxy_2.mp4
Dan kun je SMG ook schrappen, zie het filmpje hierbovenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:33 schreef moomoo het volgende:
gelukkig heb je nog veel tijd om te sparen. Ik zit alleen echt te wachten op SMG en SSBB. misschien red steel als de (p)reviews wat minder negatief worden. zelda hoef ik niet, in een van de eerste trailers zag je al dat er grote spinnen in zitten, en daar moet ik niks van hebben, brr![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even de launch games:
Call of Duty 3
Disney/Pixar’s Cars
Dragon Quest Swords
Elebits
Final Fantasy: Crystal Bearers
Madden NFL 07
Marvel: Ultimate Alliance
Metroid Prime 3: Corruption
Rayman Ravid Rabbids Misschien
Red Steel
Spongebob Squarepants
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Super Swing Golf Pangya
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Tony Hawk: Downhill Jam
Trauma Center: Second Opinion
Wii Sports
ja maar die in zelda zijn eng, die in SMG niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan kun je SMG ook schrappen, zie het filmpje hierboven
quote:
Een screenshot genomen uit een lage kwaliteits filmpje, en vervolgens vergroot. Als je denkt dat dit een screenshot moet voorstellen...quote:
Dat was al bekend jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:43 schreef D.A.A.F. het volgende:
WII GAMES OP E3 DRAAIEN OP GAMECUBE?!
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=revolution&message.id=1159528
check de foto's in de link. Zou het zijn? zouden de graphics beter worden
Waarom een plastic zak eromheen trekken? Dat ding kan dan de hitte nooit kwijt...quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:43 schreef D.A.A.F. het volgende:
WII GAMES OP E3 DRAAIEN OP GAMECUBE?!
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=revolution&message.id=1159528
check de foto's in de link. Zou het zijn? zouden de graphics beter worden
Cube word niet zo warm.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarom een plastic zak eromheen trekken? Dat ding kan dan de hitte nooit kwijt...
en hopen op betere graphics, is valse hoop... koop dan een 360 of PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |