je veranderd in een Graphicshoer...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:11 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb Metroid op HD gezien en ik moet zeggen dat je idd weinig verschil ziet met de GC. Kleine tegenvaller vind ik.
Ik had toch gedacht dat je visuals zou krijgen die kwa textures iig veel beter eruit zagen.
Lets hope those are early devkits.
Mwah, voor mij was Metroid Prime ook een zware tegenvaller. Het gaat dan niet puur om de graphics, maar om de mogelijkheid van die verbeterde graphics. Grote, uitgestrekte en dynamische werelden bijvoorbeeld. Daarentegen lijkt het weer een techno spel zoals MP2 te worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef BroesWillems het volgende:
je veranderd in een Graphicshoer...![]()
Nope, alleen maak ik me zorgen over de bereidwilligheid van mensen (noobs) die er niet overheen kunnen kijken. Ik wil gewoon dat het een succes wordt. En ja, persoonlijk baal ik ook wel een beetje aangezien het op mn HDtv gewoon erg vaag eruitzag. Om het goed te spelen wil ik natuurlijk wel een plezierig overzicht hebben van het spel. Misschien ligt t wel aan t filmpje want Mario zag er wel top uit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je veranderd in een Graphicshoer...![]()
Ja, dat is ook wat idd. Je ziet namelijk nogal statische omgevingen en situaties. Alleen de guns die schoten waren echt vernieuwend op dat gebied en het Ripley gevecht (waar Ripley tevens nogal statisch was).quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah, voor mij was Metroid Prime ook een zware tegenvaller. Het gaat dan niet puur om de graphics, maar om de mogelijkheid van die verbeterde graphics. Grote, uitgestrekte en dynamische werelden bijvoorbeeld. Daarentegen lijkt het weer een techno spel zoals MP2 te worden.
Niet waar, een wegwerpgebaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef BroesWillems het volgende:
jongens... er stond een knipoog boven...
Anyhoo. Wii krijgt 6.1 geluidquote:DPL II processes any high quality stereo signal source into "5.1"—five separate full frequency channels (left, center, right, left surround and right surround) plus one low-frequency-effects (deep bass) channel. Dolby Pro Logic II also decodes 5.1 channels from stereo signals encoded in traditional four-channel Dolby Surround. DPL II implements greatly enhanced steering compared to DPL, and as a result, offers an exceptionally stable sound field that simulates 5.1 channel surround sound to a much more accurate degree than the original Pro Logic.
Och, daar let ik eerlijk gezegd nooit op.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zei toch boven...![]()
Je kan het beter 5,1.1 noemen, die speaker in de wii remote is niet van hele hoge kwaliteit lijkt mequote:
Dat klopt wel hoor, alhoewel ik enigszins betwijfel of het net zulke subtiele verschillen als de wiimote kan ontdekken, en het psychologisch een stuk fijner is om iets in je handen te hebben, kan de camera en eyetoy techniek van Sony echt heel veel aan. Er gingen een aantal jaar terug al geruchten dat de nieuwe Eyetoy ook infrarood straling en alles kon uit gaan zenden, zodat er beter driedimensionaal gemeten kon worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Ben benieuwd naar jullie mening
* Bastard popcorn paktquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Zo zie ik die Wii dus, leuk ding voor af en toe een party spelletje op te doen. Maar niet echt een console om uren lang intesief een game op te spelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is gewoon een 'peripheral', waar je wat aardige partyspelletjes mee kunt doen.
Tis anders gewoon een quote van de ontwikkelaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet het eerst nog maar eens zienIk vind het vooral fanboyerig geschreven eigenlijk,?
Mario en Metroid zijn geen party spellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef Diablos79 het volgende:
Zo zie ik die Wii dus, leuk ding voor af en toe een party spelletje op te doen. Maar niet echt een console om uren lang intesief een game op te spelen.
Dat weet ik. Maar die Wii-controler lijkt me niet fijn om uren lang aan een stuk mee te gamen. Alleen leuk voor tussendoor spelletjes, zoals spellen met een lightgun.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Mario en Metroid zijn geen party spellen.
Waarom?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:52 schreef Diablos79 het volgende:
Dat weet ik. Maar die Wii-controler lijkt me niet fijn om uren lang aan een stuk mee te gamen. Alleen leuk voor tussendoor spelletjes, zoals spellen met een lightgun.
Omdat ze jaloers zijn op de Wiimote en dit ter compensatie willenquote:
Bedoel je dat er helemaal geen 'normale' controller komt voor de Wie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar die Wii-controler lijkt me niet fijn om uren lang aan een stuk mee te gamen. Alleen leuk voor tussendoor spelletjes, zoals spellen met een lightgun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |