quote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef PirE het volgende:
Geweldig Jimmy en Amir pakken de vrijgeleide.![]()
![]()
Deze was als eerste.quote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
3 threads.
Na hij begon met Amsterdam en Rotterdam gaat niet samen.quote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
hier verder?!?
ik vind dat A'dam en XXX gedoe maar triest...
Mark was sportiever met zijn Chapeau
Jimmy en Amir racen goed, maar wát een eikels
Jij hebt denk ik iets gemist.quote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
hier verder?!?
ik vind dat A'dam en XXX gedoe maar triest...
Mark was sportiever met zijn Chapeau
ik heb 1 aflevering gemist [de exit van Inge en Lien]quote:
ze worden wel steeds leuker en ze irriteren zich ook helemaal niet meer aan elkaar valt me al een paar afleveringen opquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef babette21 het volgende:
he nu rookt Chris zelf ook!! terwijl zij zo tegen was [nou ja, tegen 't kopen ervan]
Chris en Lut zijn eigenlijk de enige die ik de overwinning 'n beetje gun
Ik gun Jimmy en Amir de overwinning, maar ze winnen niet.quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef babette21 het volgende:
he nu rookt Chris zelf ook!! terwijl zij zo tegen was [nou ja, tegen 't kopen ervan]
Eens.quote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
Ik moet bij Chris steeds aan jou denkenquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef babette21 het volgende:
heb ik ook een beetje, als er dan iemand moet winnen dan maar Jimmy en Amir.quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben eigenlijk van niemand echt fan. Van mij hoeft er niemand te winnen.
qua fanatisme gun ik het hun, maar ze verpesten het omdat ik 't van die eikels vindquote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef PirE het volgende:
Ik gun Jimmy en Amir de overwinning, maar ze winnen niet.
who cares wie er begonnen is...quote:Ze gaan er 100% voor maar houden wel respect voor de andere koppels. Marc en Theo begonnen met dat Amsterdam / Rotterdam gedoe, dan mag je daar best op reageren.
eensquote:Ingen en Lien reageerden respectloos en dan mag je van mij keihard op je bek gaan.
Game technisch gezien zou dat het meest terecht zijn ja.quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef MissX het volgende:
heb ik ook een beetje, als er dan iemand moet winnen dan maar Jimmy en Amir.
nou bedankt, ben ik lekker meequote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef BVO het volgende:
Ik moet bij Chris steeds aan jou denken. Weet ook niet waarom, associeer je met d'r
.
ze zijn wel aardig, maar ik erger me gewoon aan hun domheidquote:Frank en Bliss vallen me nu toch wel weer mee, zo onaardig zijn ze niet.
Frank is vooral te goed, te naïef ook. Iemand als Yves komt op mij veel dommer overquote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
ze zijn wel aardig, maar ik erger me gewoon aan hun domheid
anders typen we even hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |