Ik wil ook niet zeggen dat het geen leuke tv was.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef BVO het volgende:
Dat was juist geweldig.
Inderdaad !!! Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze zoveel samen liften.
Hou op, strax krijg ik nachtmerriesquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Agrippina het volgende:
Ik weet een horrorscenario voor de volgende aflevering: Lut valt van de wagen en bezeert zich zodanig dat ze moet opgeven. Ter compensatie wordt het laatst afgevallen team weer in ere hersteld. Rentree Inge en Lien!!!
omdat roos is lief en mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef Koningin het volgende:
Waarom staat Roos altijd in de openingspost en Art niet???
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Agrippina het volgende:
Ik weet een horrorscenario voor de volgende aflevering: Lut valt van de wagen en bezeert zich zodanig dat ze moet opgeven. Ter compensatie wordt het laatst afgevallen team weer in ere hersteld. Rentree Inge en Lien!!!
Das beterquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:53 schreef hardsilence het volgende:
Eventuele toevoeging aan de OP.
De presentatoren:
Roos Van Acker & Art Rooijakkers
[afbeelding]
Ik vind hem wel schattig ja...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef MissX het volgende:
[..]
Vind je Art echt leuk? Ik vind het maar een beetje een sukkel.
Dit is pas de eerste PE die ik kijk, dus voor mij is het allemaal alleen maar erg leuk.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:10 schreef Rainboww het volgende:
De makers zaten toch zo te promoten dat dit het beste jaar PE ooit was?
Ik wet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het toch het minste tot nu toe![]()
Te weinig eigenzinnige types ...
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:10 schreef Rainboww het volgende:
De makers zaten toch zo te promoten dat dit het beste jaar PE ooit was?
Ik wet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het toch het minste tot nu toe![]()
Te weinig eigenzinnige types ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |