Dat is wel een betere oplossing ja want die link waar nu naar verwezen word is nog een txtje op mijn server, en die is niet echt up to date meerquote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Dizer het volgende:
Mooie op Chielus
Ik maak wel een OP in wiki..
quote:Op zondag 23 april 2006 20:52 schreef Ballebek het volgende:
Misschien dat ik het niet volg maar moet je hier je laatst aangeschafte DVD's neerkwakken?
Jij bent tofquote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef l3laster het volgende:
Oorlogs films rulen...
zijn echt de beste films om eens een avond voor te gaan zitten zeker de klassiekers!
Geen ERASERHEAD?quote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef Smots het volgende:
Afgelopen weekend:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van Calvaire heb ik de single disc ex-rental versie van DFW. Geen extra's, maar wel DTS.
Ach FUCK!quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nieuwe Filmvalley is weer binnen met als dvd "Pi". Ik kon zo geen plaatje vinden
Op de versie die ik heb (R3) is dat ook zoquote:Op woensdag 26 april 2006 15:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die tekst van de oscars is bijna nog groter dan de film titel
Ik ga het nu doenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heey Diz, hoe zit het met die Wiki? Wel even handig om die link hier neer te zetten dan kan hij in de OP overgenomen worden.
No problemo, dacht dat je erdoor heen geslapen/gewerkt had, want ik zie nog steeds staan "Zending in distributieroute"quote:
Heb je m ook al gezien?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:52 schreef FremantleDockers het volgende:
Toch maar gehaald, en niet eens van KQ gekocht
Ahhh jammer. Op die extra's staat zo'n gave kort film van Du Welz. Het kopen op zich al waard. Onwijs absurd en zwart humoristisch. Echt gaafquote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef Smots het volgende:
Afgelopen weekend:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van Calvaire heb ik de single disc ex-rental versie van DFW. Geen extra's, maar wel DTS.
GODVERquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:02 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Voor ¤3,75 op de rommelmarkt
[afbeelding]
Net binnen, en hoewel ie niet zo lang duurt heb ik er typisch genoeg nog geen tijd voor gehad.quote:
bootleg?quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:02 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is met recht de meest ranzige film die ik ooit gezien heb en niet eens heb kunnen afkijken...quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:02 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wellicht de meest dure uitgave van een single disc dvd?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is met recht de meest ranzige film die ik ooit gezien heb en niet eens heb kunnen afkijken...
KQ je stelt me teleur![]()
ik krijg zo'n plaatje met in het frans dat hotlinking verboden isquote:
Zo beter?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ik krijg zo'n plaatje met in het frans dat hotlinking verboden is
Kappen nou met die halve zinneen van jequote:Op maandag 1 mei 2006 21:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, maar de prijs is niet echt bijzonder hoor![]()
dat was sarcastisch bedoeld, ging over dat hotlinkplaatjequote:Op maandag 1 mei 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kappen nou met die halve zinneen van je![]()
. Vertel. Waarom is de prijs niet zo bijzonder? Waar is ie nieuw geseald goedkoper te krijgen? Hoe heb jij hem GRATIS weten te bemachtigen? VERTEL
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat was sarcastisch bedoeld, ging over dat hotlinkplaatje![]()
Vast niet het digipackquote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Vorige woensdag al bij de Aldi gehaald
[afbeelding]
Bij de FRS? Hebben ze deze nog (nieuw) in de winkel liggen? Ik heb em al wel, maar mijnes is aardig beschadigdquote:
nee jammer genoeg niet, maar dat had ik ook niet verwacht voor dat geldquote:
Bij FRS 14,99, 2e halve prijs. En nog steeds digipackquote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef slindenau het volgende:
Bij de FRS? Hebben ze deze nog (nieuw) in de winkel liggen? Ik heb em al wel, maar mijnes is aardig beschadigd.
Of verkopen ze deze nu als dual aramay case?
Heb jij ze al binnen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:25 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
"Ocean's Eleven Classic Collection" R2UK: film met nl subs en soundtrack.
[afbeelding]
"Pulp Fiction Classic Collection" R2UK: film met engels subs (2 disc) en soundtrack.
Ik heb ze al binnen jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij ze al binnen?Die van mij zijn zaterdag verstuurd...
jupquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:38 schreef slindenau het volgende:
Timo, GB&U, is dat een digipack?
Edit: ja dus volgens de slowchat.
Waar heb je die gekocht, en hoeveel was ie?
waar heb je die vandaan??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:25 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
"Ocean's Eleven Classic Collection" R2UK: film met nl subs en soundtrack.
[afbeelding]
"Pulp Fiction Classic Collection" R2UK: film met engels subs (2 disc) en soundtrack.
http://stores.ebay.nl/Zippy-Sisters_DVD-Film-Classics_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ11QQftidZ2QQtZkmquote:
aha, intressante link, ga eens kijken wat ik nog van mn rekening kan missen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/Zip(...)subZ11QQftidZ2QQtZkm
Via Paypalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef Chielus het volgende:
[..]
aha, intressante link, ga eens kijken wat ik nog van mn rekening kan missen.
Kun je gewoon overschrijven of hebje betaald via Paypal?
Je zegt het goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:38 schreef Chielus het volgende:
Paypal; is dat eigenlijk een soort account waar je geld op zet en daarvan dan kunt overboeken? of werkt het anders?
Ja, je kunt via je CC of bankrekening geld overboeken naar paypal waarna je er daarmee weer kunt betalen op allerlei sites die dat ondersteunen. Dit kun je bijvoorbeeld doen als je geen CC hebt of als je niet wilt dat je CC gegevens bij het bedrijf terecht komt waar je wat koopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:38 schreef Chielus het volgende:
Paypal; is dat eigenlijk een soort account waar je geld op zet en daarvan dan kunt overboeken? of werkt het anders?
Hoe bedoel je kun je met cc betalen. Je hoeft er dan niks op te zetten omdat PP het van je CC afschrijft??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zegt het goedMaar je kan via Paypal met creditcard betalen... gaat sneller..
aha,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ja, je kunt via je CC of bankrekening geld overboeken naar paypal waarna je er daarmee weer kunt betalen op allerlei sites die dat ondersteunen. Dit kun je bijvoorbeeld doen als je geen CC hebt of als je niet wilt dat je CC gegevens bij het bedrijf terecht komt waar je wat koopt.
Er zitten voordelen en nadelen aan PayPal.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:46 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kun je met cc betalen. Je hoeft er dan niks op te zetten omdat PP het van je CC afschrijft??
vind t nog mee vallen. die 2 jij nu hebt voor 6-7 pond p/s inc. zijn wat makkelijker in digipack te vinden dan TGTBATUquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:41 schreef slindenau het volgende:
Twaalf is wel vrij veel.
Ik heb nu via eBay A Fistful Of Dollars en Dynamite beide in digipack voor 6-7 pond p/s inc..
Maarja, dan kijk ik nog maar eens verder...moet "For A Few Dollars More" en GBU dus nog.
Heb ze nu enkel in slipcase (uit Nederland).
met een dag heb ik het er opstaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:
Ik heb betaald met paypal (icm met een creditcard)...dat is wel zo handig. Met een bank gaat er toch weer een aantal dagen overheen, daar wil ik niet op wachten
.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met een dag heb ik het er opstaan
Goed Bezigquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind t nog mee vallen. die 2 jij nu hebt voor 6-7 pond p/s inc. zijn wat makkelijker in digipack te vinden dan TGTBATU
Heb t er wel voor over, heb ze nu alle 4 in digipack![]()
mag ik je aanraken ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind t nog mee vallen. die 2 jij nu hebt voor 6-7 pond p/s inc. zijn wat makkelijker in digipack te vinden dan TGTBATU
Heb t er wel voor over, heb ze nu alle 4 in digipack![]()
als je dat blij maakt...quote:
huh? naar mijn weten ben je nog steeds van het mannelijk geslacht? je trekt dus niet meteen mijn aandacht gaarne info over hoe wat waar en wanneerquote:
DVD SlowChat #21: We houden geen geld meer overquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
huh? naar mijn weten ben je nog steeds van het mannelijk geslacht? je trekt dus niet meteen mijn aandacht gaarne info over hoe wat waar en wanneer
je wacht er dus eigenlijk op om volledig de grond in gestampt te worden? alleen al om het feit dat je Bruce "GOD" Campbell verkeerd hebt geschreven (je ben het woordje "GOD" vergeten).quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
DVD SlowChat #21: We houden geen geld meer over
was voor jou bedoeld
Ik wil heel graag die Evil Dead Trilogy box hebben. Volgens mij zijn het ook gewoon zeer vermakelijke films (en niet puur horror) maar ook met humor en leuke one-liners?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je wacht er dus eigenlijk op om volledig de grond in gestampt te worden? alleen al om het feit dat je Bruce "GOD" Campbell verkeerd hebt geschreven (je ben het woordje "GOD" vergeten).ben in ieder geval blij dat je inziet dat de beste man leuk kan acteren
al zou je toch minimaal de Evil Dead Trilogy 6 keer moeten aanschaffen om dat goed in te zien. vergeet overigens ook niet zijn eigen tv shows, Brisco County Jr. en Jack of all Trades
vooral evil dead 2 en army of darkness zijn voornamelijk humor/one liners.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil heel graag die Evil Dead Trilogy box hebben. Volgens mij zijn het ook gewoon zeer vermakelijke films (en niet puur horror) maar ook met humor en leuke one-liners?
Van die show's wist ik niks vanaf... wordt tijd dat ik me daar in ga verdiepen. Zijn er dvd's van of online te bekijken?
quote:
Truequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
valt me nog mee eigenlijk... lang niet zo erg als Kinky Queen
quote:Fans can look forward to a September filled with classic Star Wars nostalgia, led by the premiere of LEGO Star Wars II: The Original Trilogy video game and the long-awaited DVD release of the original theatrical incarnations of the classic Star Wars trilogy.
fucking hell!!!! eindelijk...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef WheeleE het volgende:
Nu al op mijn verlanglijstje: Star Wars Original Unaltered Trilogy
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.quote:
Het is echt niet zo dat ze alleen goede films in steelbooks stoppen. Ik noem al een Alone in the Dark bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.
de 2e was voor de helft van de prijs, ik dacht Xmen 2 moest ik nog hebben ik zag deze ook liggen ik dacht ach voor die paar euro's...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.
Klopt, maar een steelbook is meestal wel iets duurder lijkt me...en als een titel voor mijn gevoel geen steelbook waardig is koop ik deze niet in die uitgavequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ze alleen goede films in steelbooks stoppen. Ik noem al een Alone in the Dark bijvoorbeeld.![]()
jippiequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef WheeleE het volgende:
Nu al op mijn verlanglijstje: Star Wars Original Unaltered Trilogy
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:26 schreef slindenau het volgende:
Hehe, das een goeie. Past 'ie niet tussen je B-Films?
je moet `m ook niet op fast forward afspelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
Alsof ik alleen maar b-films heb
![]()
Nee echt, de dialogen gaan zo idioot snel dat je er koppijn van krijgt en het verhaal is erg warrig
![]()
je wacht dus niet op de R2 UK boxset van masters of horror?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef maar gewoon toe dat je liever Urbanus enzo in een Japanse anime wilt horenquote:
ach ja... ik heb hem al een keer in het japans in de bios gezien.. misschien is het wel een hele verademing om Urbanus te horenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:16 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je liever Urbanus enzo in een Japanse anime wilt horen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja... ik heb hem al een keer in het japans in de bios gezien.. misschien is het wel een hele verademing om Urbanus te horenversta ik er tenminste iets van
Het is niet een steelbook. Het is een metalcase. Zoals die van Donnie Darko DE edition..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef slindenau het volgende:
4 discs in een steelbook? Die zit dan wel helemaal vol. Is er nog plek voor een booklet of zit dat er niet in?
Klopt, maar die foto is stomquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef slindenau het volgende:
Oh, van deze kant ziet er anders aardig als een steelbook uit.
Ik zou maar eens overwegen om een account bij photobucket te nemen ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:14 schreef slindenau het volgende:
Vandaag dan eindelijk binnen via eBay, voor 10e p/s inclusief:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je de plaatjes niet kan zien...overweeg het downloaden van een echte browser (of een goeie ff plugin).
Nee hoor, omdat ik geen refferer meestuur naar die sitequote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Omdat je de plaatjes al eerder geopend hebt op de site
Hmm.. ik heb hem nu op block gezet voor dvdtimes.co.uk, maar hij blijft het steal bandwith verhaal gevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat ik geen refferer meestuur naar die site. Ik heb het plaatje wat jullie zien ook wel gezien op deze pc hoor...toen had ik de juiste plugin nog niet (RefControl voor FF, welke ook gelijk handig is tegen dat irritante gele kikkertje van imageshack).
Dat is vreemd, ik zie zonder block die "dont steal blabla" plaatjes en met block de juiste plaatjes. Misschien ff een ctrl+f5 refresh doen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb hem nu op block gezet voor dvdtimes.co.uk, maar hij blijft het steal bandwith verhaal geven
hier werkte het wel in 1 keer ook ff ctrl + F5quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:01 schreef Cheiron het volgende:
Nou, ik snap er weinig van. Addon geinstalleerd. add site: http://dvdtimes.co.uk
; block ; klaar. Zelfs de volgende dag, na een schoning van de cache e.d. gewoon nog de dont steal plaatjes. Bah
Wat een stomme cover met die gast eropquote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag gehad:
Day watch (night watch 2)
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tja ik vond de eerste cover ook beter maar ja.. het gaat nog altijd om de fiml
want je begrijpt geen engels? hij komt van de newstarcon beurs af maar is identiek aan die van alldvd.caquote:Op maandag 15 mei 2006 09:43 schreef FremantleDockers het volgende:
He! Waar?
Want die versie op alldvd.ca heeft geen begrijpelijke ondertitels.
denk nou niet bepaald dat ze op een russische dvd engelse ondertiteling gooien voor de doven.....quote:Op maandag 15 mei 2006 10:55 schreef slindenau het volgende:
Engelse ondertitels zijn altijd wel lache ja...ook met de vertalingen van andere geluiden dan stemgeluiden(als er enkel engels HOH opstaat).
Gloeiende gloeiende!!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
want je begrijpt geen engels? hij komt van de newstarcon beurs af maar is identiek aan die van alldvd.ca
En ik wou hem toen al graag zien...quote:Subtitles: English
hahaquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende!!
Had twee maanden geleden alldvd.ca gemaild, en die melden doodleuk dat er geen engelse subs op zaten. Staat er nu gewoon op de site:
[..]
En ik wou hem toen al graag zien...
![]()
Mooie box, is die ook in andere regio's te krijgen?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef SPiDeY. het volgende:
Mooie box, is die ook in andere regio's te krijgen?
Had je wat!? Huh huh huhquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef Dizer het volgende:
OMG, hoe B... Sleep with her and sleep forever![]()
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Had je wat!? Huh huh huh
[afbeelding]
Inderdaad. Nou niet de aandacht van jezelf af proberen te leiden he.quote:
Uuhm.. is de release niet op 23 meiquote:
quote:Availability: This title will be released on May 23, 2006. You may order it now and we will ship it to you when it arrives. Ships from and sold by Amazon.com.
jawel, maar dvdpacific was zo vriendelijk om `m al vorige week donderdag op sturen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:10 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Uuhm.. is de release niet op 23 mei
[..]
webshops sturen eerder op.... algemeen bekend dacht ik zo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:10 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Uuhm.. is de release niet op 23 mei
[..]
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
webshops sturen eerder op.... algemeen bekend dacht ik zo?
Cultuurbarbaar, wil je zeggen dat je nog nooit van deze serie gehoord hebt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef slindenau het volgende:
Dan moet het wel een enorme kutserie zijn...nog geen 2 euro per schijfje.
8.5quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, wil je zeggen dat je nog nooit van deze serie gehoord hebt?
Normaal kost 'ie trouwens minstens 30 euro hoor
Die 8.5 zegt niet zoveel hoor met 25 votesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
8.5![]()
![]()
Nee, ken ik niet. Geef maar een linkje waar ik em zo goedkoop kan bestellen, dan doe ik dat wel ff
.
Whehehe. Nu weet ik waarom je niet wou afspreken om op de verzendkosten te besparen. Je bent gewoon een ranzige oude man van 70 dat een ABBA fetish heeftquote:
Haha, p'cies !quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehehe. Nu weet ik waarom je niet wou afspreken om op de verzendkosten te besparen. Je bent gewoon een ranzige oude man van 70 dat een ABBA fetish heeft![]()
![]()
goede keuzequote:
Princess Mononoke: The Studio Ghibli Collectionquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:48 schreef slindenau het volgende:
Zijn er naast Spirited Away en The Cat Returns en deze natuurlijk nog meer Ghibli's als R2NL uitgebracht?
dat is de Engelse versie. Deze is volgens mij niet in NL uitgebrachtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Princess Mononoke: The Studio Ghibli Collection
[afbeelding]
laatst gekocht, mooie film
Verdien je nou zoveel, of gaat echt alles er naartoe?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:47 schreef kinky_queen het volgende:
Hoezo voor 5 euro ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die had ik voor je voor een schijtprijs!
Ik moest er toch zijn en ik heb ook een OV.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:20 schreef slindenau het volgende:
Zozo, een tripje naar de MM is je 57 cent waard...daar zou ik het niet voor doen als ik geen OV had.
Ja ok, da's waar. Maar in het tempo dat jij de boel aanschaft moet dat ook wel gigantisch zijnquote:
De 2 disc slipcover editie? Das goedkoop. Je had hem inderdaad goedkoper kunne krijgen bij mij als je erom vroegquote:Op zondag 28 mei 2006 13:16 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hoezo voor 5 euro ofzo?Ik zag hem wel bij jouw in het topic staan voor 10,56 maar ik had hem voor 9,99 bij de mediamarkt in seal, tja keuze gauw gemaakt.
Wees niet getreurd je zal hem heus nog wel verkopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
De 2 disc slipcover editie? Das goedkoop. Je had hem inderdaad goedkoper kunne krijgen bij mij als je erom vroeg![]()
kijk aan, zo maak je vriendenquote:
Beetje zonde wel als je Dog Day helemaal niks vind en Network maar zo zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:52 schreef pascalheister het volgende:
niet de Controversial Classics 2 box hare?
Hare, heb je echte foto's van die laatste drie? Patton, Tora en Butch... ik ben benieuwd naar de vorm van deze uitgavesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn helaas gewoon keepcases met slipcover. Wel zeer mooie slipcovers, maar....helaas....geen geile digipacksquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hare, heb je echte foto's van die laatste drie? Patton, Tora en Butch... ik ben benieuwd naar de vorm van deze uitgaves
Offtopic ben je aan het afkicken.Al je gifsets verkocht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, das jammer. Maar voor die prijs is het voldoendequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Zijn helaas gewoon keepcases met slipcover. Wel zeer mooie slipcovers, maar....helaas....geen geile digipacks
Niet zozeer afkicken als wel niet echt meer geinteresseerd zijn in giftsets. Door tijdgebrek enzo. En ik had elke giftset die ik wilde hebben dus de lol van het verzamelen hield wel een beetje opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Offtopic ben je aan het afkicken.Al je gifsets verkocht?
Joquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Niet zozeer afkicken als wel niet echt meer geinteresseerd zijn in giftsets. Door tijdgebrek enzo. En ik had elke giftset die ik wilde hebben dus de lol van het verzamelen hield wel een beetje op.
Maar verkopen verdient leuk bij
Ja zo niet dus he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef The_Langolier het volgende:
blaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |