Haal 'm maar weg dan.quote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
Die dubbele punt achter '743' is stom.
In dit geval.
Ja, in dit geval.quote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
Die dubbele punt achter '743' is stom.
In dit geval.
quote:
Wat een kneus is die vent toch ook hequote:
Wie?quote:
Bosschaart natuurlijk. Like duh.quote:
Oh, dat is waar natuurlijkquote:
Zie jequote:Op zondag 23 april 2006 13:47 schreef babette21 het volgende:
waarom heb ik het vorige topic teruggelezen?!
er staat echt níks spannends in...
oh en MB ik vind je helfje-grap wél leuk, ik moest lachen
Was toch ook wel duidelijk dat ik hem bedoeldequote:
Nou ja, ik dacht dat je Huntelaar of Rosales bedoeldequote:Op zondag 23 april 2006 13:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Was toch ook wel duidelijk dat ik hem bedoelde.
Ik heb het niet zo op hem. Ook gewoon een héle matige voetballer.
Ik ookquote:Op zondag 23 april 2006 13:47 schreef babette21 het volgende:
oh en MB ik vind je helfje-grap wél leuk, ik moest lachen
Coolquote:Op zondag 23 april 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
Beeeeeeeeeeeeeeeeeev:
http://www.tvgids.nl/muziek/
[afbeelding]
[afbeelding]
10 X Shakira op TMF
Leer Nederlands, Turkquote:
Editten mag ook, natuurlijkquote:
quote:
Moet je hier mij weg hebben ofzo ?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Rena, wat bedoel je nu eigenlijk? Je bent mysterieus enzo, maar nu snap ik je gewoon niet.
Ik heb al moeite zat met denken op zich, dus doordenken zit er niet meer inquote:
Ik hou van jullie!quote:Op zondag 23 april 2006 13:57 schreef Svensational het volgende:
Laat ik niet flauw doen, ik vind je Helfje-grapje ook leuk, MB.
Geen punten op de Equote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 23 april 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik leer elke dag, en meestal van Bupatih...
Qua spelling enzo. Ja, ik vind het ook niet leuk, maar het is wel zo...quote:Op zondag 23 april 2006 16:18 schreef rena het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Hoe kun je van Putahibnu wat leren
![]()
Anders ga je ff twijfelen aan Buup's woordenquote:
ja. het was leukquote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef Duiveltja het volgende:
Is die Efteling-meet nog doorgegaan?
je kan beter vragen wie er níet waren: de opkomst was opvallend groot!!quote:Op zondag 23 april 2006 19:49 schreef Duiveltja het volgende:
Wie waren er allemaal?
Nou wie danquote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kan beter vragen wie er níet waren: de opkomst was opvallend groot!!
quote:
Grote kans, ik ben de formule voor een goed feestje. Als ik er niet ben, is het gegarandeerd een goed feestquote:
quote:
Ik volg je niet.quote:Op zondag 23 april 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grote kans, ik ben de formule voor een goed feestje. Als ik er niet ben, is het gegarandeerd een goed feest.
Ik zag het inderdaadquote:Op zondag 23 april 2006 20:19 schreef rena het volgende:
[..]
Zag je dat ik nu een andere van je gebruik?
Dizer![]()
![]()
![]()
quote:
Daar geef ik je geen ongelijk inquote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt erop neer dat mijn afwezigheid een feest pas echt tof maakt![]()
.
Ik ben niet in de stemmingquote:Op zondag 23 april 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zei "nee". Ik weet niet wat ze ermee bedoelde. Het maakte ook niet meer uit. Terwijl de lente zich steeds verder ontpopte, en de knoppen langzaam openden voelde ik dat ook voor mij een nieuwe tijd begon.
Ze zei "nee", en ik weet niet wat ze ermee bedoelde.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo boos doen, rena. Alsjeblieft, niet zo boos doen.
Omdat ik daar geen trek in heb.quote:
Je hoeft het ook niet te eten.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
Whehe, gaat mijn broertje naar Tsjechië, vergeet hij z'n ID![]()
!
Nu rijden mijn ouders naar de Tsjechische grens, en gaat hij samen met een klasgenoot (die ook ID vergeten was) en een leraar in een hotelquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu rijden mijn ouders naar de Tsjechische grens, en gaat hij samen met een klasgenoot (die ook ID vergeten was) en een leraar in een hotel.
Hij is dinsdag jarig dus ze vonden het wel lullig als hij dan Tsjechië niet inmochtquote:
Valt het op danquote:Op zondag 23 april 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Rena, stalk je me?
Slechts een beetje.quote:
Nee.quote:Tuurlijk stalk ik jeHeb je er last van?
Ja, dat is wel lulligquote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is dinsdag jarig dus ze vonden het wel lullig als hij dan Tsjechië niet inmocht!
quote:
Dat niet zo, maar ik voel me wel speciaalquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat niet zo, maar ik voel me wel speciaal.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is op een of andere manier ook wel spannend om te zien in welk topic je nu weer gaat opduiken.
Doet me denken aan een intro van een liedje van Princequote:
Alles zit tegen lijkt het een beetje. En natuurlijk gaat het allemaal wel goedkomen, maar ik word af en toe (zoals nu) een beetje moedeloos ervan. Het is al zo lang zo...quote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef rena het volgende:
ai, dat is kut. hoe komt het?
Ik bekijk het nog wel. Ga nu maar eens slapen.quote:
't is misschien de dochter van Caroline "Gangstersletje" Tensen.quote:
Marco is oké, maar dit nummer is echtquote:Op maandag 24 april 2006 13:59 schreef BVO het volgende:
[i]Vandaag is rood de kleur van jouw lippen enz.
Het is eh... apart jaquote:Op maandag 24 april 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marco is oké, maar dit nummer is echt
houden zoquote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken het nummer gelukkig niet.
Ik kan prima aan de top 40 etc. ontkomen. Gewoon geen radio en TMF/MTV aan.quote:Op maandag 24 april 2006 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
houden zo
al is er wrs binnen no time niet meer aan te ontkomen
Je vergeet zelfs PI'squote:Op maandag 24 april 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Langzaam internet.
Ik kan niet eens fatsoenlijk modden.
[/klaagmodus]
HOI!
Niet.quote:
Ik dacht dat je klaagmodus afgelopen wasquote:Op maandag 24 april 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.
Dat toevoegen van de PI's kost alleen zoveel tijd.
Echtquote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
Weer aanslagen in Egypte.
Nou ja, ik ga komende zomer wederom met goede moed.
Zal niet, wij wilden afgelopen kerstvakantie weer gaan maar die waren al ruim van tevoren volgeboekt, ondanks dat een paar maanden eerder op 500 meter aanslagen waren geweestquote:Op maandag 24 april 2006 20:28 schreef rena het volgende:
[..]
EchtIk zie er nog nergens iets over staan.
Ben benieuwd of het toerisme in Egypte ook zo gaat kelderen nu![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef mark_03 het volgende:
Mag het licht uit?
Te veel woorden , te veel zinnenquote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef mark_03 het volgende:
Mag het licht uit?
De mensen zijn levensmoequote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Zal niet, wij wilden afgelopen kerstvakantie weer gaan maar die waren al ruim van tevoren volgeboekt, ondanks dat een paar maanden eerder op 500 meter aanslagen waren geweest.
Ik heb afgelopen jaar alles meegemaakt maar zit er komende zomer toch weer 3 wekenquote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef rena het volgende:
[..]
De mensen zijn levensmoeNee geintje, hoe groot is die kans nou dat je opgeblazen word
Heel klein denk ik
joh wist ik helemaal nietquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef PeRi het volgende:
Ik ben altijd al De Dijk fan geweest hoor.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
joh wist ik helemaal niet
hoe tof
ik ga over 2,5 week weer....*O*
en over 3 weken ook![]()
![]()
ik ben in feb. naar ze in Ahoy geweest, en ga in juli nog naar 't java-eiland....quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef PeRi het volgende:
. Ik ben afgelopen september bij ze in Nighttown hier geweest, afgelopen vrijdag waren ze weer hier maar kwam ik te laat achter en was uitverkocht toen
.
Ik ga ook naar het Java eilandquote:Op maandag 24 april 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben in feb. naar ze in Ahoy geweest, en ga in juli nog naar 't java-eiland....
en dan is 't even klaar: 4x per jaar moet toch genoeg zijn
Net als ik.quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maargoed, in feite ben ik al jaaaaren volwassen natuurlijk..
quote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee niet zo als jij. Ik bedoel echt volwassen.
in feite ben jij een ouwere lul dan ik zou je bedoelenquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Airelle het volgende:
Maargoed, in feite ben ik al jaaaaren volwassen natuurlijk..
Whehe. Ik denk het niet.quote:Op maandag 24 april 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
in feite ben jij een ouwere lul dan ik zou je bedoelen
geestelijk gezien dus
Paltos!!!! Oude tubgirl-poster.quote:Op maandag 24 april 2006 22:20 schreef Paltos het volgende:
Hoi!
quote:
Zelfde hotel als afgelopen zomer (waar toen op 500 meter afstand die bom gingquote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef rena het volgende:
Waar zit jij dan?
Stel hier vragen waar je je voor schaamtquote:Op maandag 24 april 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paltos!!!! Oude tubgirl-poster.Fijn je weer te zien!
Waar had je tubgirl gepost?
quote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Stel hier vragen waar je je voor schaamt
![]()
.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfde hotel als afgelopen zomer (waar toen op 500 meter afstand die bom ging) in Sharm el Sheikh.
Ik kan het echt nooit laten als iemand het vraagt.quote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Boefje.
Niet meer doen, hè!
*Paltos in de wang knijpt*
Ja.quote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik kan het echt nooit laten als iemand het vraagt.
Is dat geen uitlokking, of zo?![]()
Uhuh, zeker als je net naar je kamer op weg ben en voor je opeens licht ziet, een vuurbol van een meter of honderd hoog en een knal die echt waanzinnig hard isquote:
Doe ik.quote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Maar jij moet je gewoon leren beheersen.
Ik was er kort na de aanslag ook naar sharm. Was leuk. Strenge beveiling na de aanslag hoorquote:
Zulks een tofheidquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb speciaal voor deze heuglijke dag een gedicht geschreven voor Airelle.
De titel luidt: Wie is toch dat ene meisje?
-------------
Airelle?
dunnow.
-------------
De eenvoud.
Maar ik speel in het echt net zo goed als die Y-O.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
http://www.spele.nl/show.php?id=223&data=1115411199
Leuk spelletje.[afbeelding]
Die Y-O is goooeeeed!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik krijg weer zin in Spanje.
Maar dat zit er dit jaar niet in.
Waar ben je dan naartoe geweest in Spanje?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef PeRi het volgende:
Wellus! Mij trekt het iig niet, ben er drie keer geweest, maar het doet me niks.Italia
.
Pfft euhmm Barcelona, Girona en een strand/partyvakantie naar Santa Susanna/Malgrat (quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar ben je dan naartoe geweest in Spanje?
Ik ben ook in Barcelona en Malgrat de Mar geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pfft euhmm Barcelona, Girona en een strand/partyvakantie naar Santa Susanna/Malgrat (. )
Waarom zo vaakquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ook in Barcelona en Malgrat de Mar geweest.
Malgrat de Mar zelfs 3 keer.![]()
Het hoeft toch ook niet groot te zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom zo vaak! Zo groot en superduperleuk is het niet
.
België.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef PeRi het volgende:
Waar gaan jullie in de zomer heen? Of blijven jullie thuis?
Dat zei mijn vriendin vannacht ook nog. [huillach]quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
Groter is wel vaak lekkerder.
Neuh dat niet nee, maar anders raak je zo snel uitgekeken. Zeker na 3x denk ik welquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet groot te zijn?
Het is gewoon mooi!
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
Groter is wel vaak lekkerder.
Zo van "Lieve Sven, te klein is 'ie niet, maar groter is het wel lekkerder"?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin vannacht ook nog. [huillach]
"Die"quote:Op donderdag 15 april 2004 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dus dat hij de smileys wil weten die niet "onderaan het scherm" staan
De rest kan die toch zelf zo zien
Dus
Ja, ik werd er helemaal triestig vanquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo van "Lieve Sven, te klein is 'ie niet, maar groter is het wel lekkerder"?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef PeRi het volgende:
Mis ik iets? Sven maakt een vriendinnengrapje?.
quote:
Mag ik van u de [huillach] in de categorie van [smilies] in ruil voor [eeuwige roem]quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Dat verklaart meteen waarom hij zo verliefd op me is.
GRAAAAAAAAAAAAPPPPPPPJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Smileys, Sven. Smileys.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag ik van u de [huillach] in de categorie van [smilies] in ruil voor [eeuwige roem]?
Die van jou en mij (geopend door mij) mochten niet, maar die van QyRoZ geopend door zichzelf welquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Sven. Mogen naamtopics nou in WOW of niet?
Want ik vind eigenlijk dat er eens een góéd aanbidtopic over mij geopend moet worden. Mooie OP, mooie argumenten, mooie voorbeelden, mooie citaten, etc...
Open dan eens een goede!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van jou en mij (geopend door mij) mochten niet, maar die van QyRoZ geopend door zichzelf wel!
Jawel, dat mag wel van laffer!quote:
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:
Nouquote:
2004, mên.quote:
Dieper past die tong nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, dat mag wel van laffer!Daar zorg ik wel voor!
En anders wijs je hem op zijn inconsequente modbeleid!Hij zei in een sluitpost dat naamtopics niet mogen, maar hij laat die van QyRoZ wél toe!
Wat liefquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:43 schreef babette21 het volgende:
Eindelijk tijd om m'n zusje te feliciteren
*kus* *kus* *kus* en nog vele jaren enzo
en nu lekkerauto rijden
en lekker
stemmen
ik wilde nog 'n kaartje sturen, maar heb écht geen tijd gehad![]()
Hoezee, Sven drinkt mee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:49 schreef Airelle het volgende:
* Evelien geeft een rondje!
Getsie, op de vroege morgenquote:Op woensdag 26 april 2006 02:11 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ik zag haar het eerst!! She's mine.
()
Overduidelijk ... zonnebankquote:Op woensdag 26 april 2006 02:11 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ik zag haar het eerst!! She's mine.
()
Oe, je maakt me blij Airellequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Rosé vandaag. Omdat het zó lekker weer is.
Howdyquote:Op woensdag 26 april 2006 10:55 schreef MissBliss het volgende:
Hello.
Heb je nu nog werk of niet?quote:
Ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je nu nog werk of niet?
Mail me anders even.
Hoiquote:
Doe mij ook een FWquote:Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het gevaar is geweken.
Al is de situatie nog steeds bizar.![]()
Ik mail het wel. In soap stijl.![]()
OK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |