Echtquote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
Weer aanslagen in Egypte.
Nou ja, ik ga komende zomer wederom met goede moed.
Zal niet, wij wilden afgelopen kerstvakantie weer gaan maar die waren al ruim van tevoren volgeboekt, ondanks dat een paar maanden eerder op 500 meter aanslagen waren geweestquote:Op maandag 24 april 2006 20:28 schreef rena het volgende:
[..]
EchtIk zie er nog nergens iets over staan.
Ben benieuwd of het toerisme in Egypte ook zo gaat kelderen nu![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef mark_03 het volgende:
Mag het licht uit?
Te veel woorden , te veel zinnenquote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef mark_03 het volgende:
Mag het licht uit?
De mensen zijn levensmoequote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Zal niet, wij wilden afgelopen kerstvakantie weer gaan maar die waren al ruim van tevoren volgeboekt, ondanks dat een paar maanden eerder op 500 meter aanslagen waren geweest.
Ik heb afgelopen jaar alles meegemaakt maar zit er komende zomer toch weer 3 wekenquote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef rena het volgende:
[..]
De mensen zijn levensmoeNee geintje, hoe groot is die kans nou dat je opgeblazen word
Heel klein denk ik
joh wist ik helemaal nietquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef PeRi het volgende:
Ik ben altijd al De Dijk fan geweest hoor.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
joh wist ik helemaal niet
hoe tof
ik ga over 2,5 week weer....*O*
en over 3 weken ook![]()
![]()
ik ben in feb. naar ze in Ahoy geweest, en ga in juli nog naar 't java-eiland....quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef PeRi het volgende:
. Ik ben afgelopen september bij ze in Nighttown hier geweest, afgelopen vrijdag waren ze weer hier maar kwam ik te laat achter en was uitverkocht toen
.
Ik ga ook naar het Java eilandquote:Op maandag 24 april 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben in feb. naar ze in Ahoy geweest, en ga in juli nog naar 't java-eiland....
en dan is 't even klaar: 4x per jaar moet toch genoeg zijn
Net als ik.quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maargoed, in feite ben ik al jaaaaren volwassen natuurlijk..
quote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee niet zo als jij. Ik bedoel echt volwassen.
in feite ben jij een ouwere lul dan ik zou je bedoelenquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Airelle het volgende:
Maargoed, in feite ben ik al jaaaaren volwassen natuurlijk..
Whehe. Ik denk het niet.quote:Op maandag 24 april 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
in feite ben jij een ouwere lul dan ik zou je bedoelen
geestelijk gezien dus
Paltos!!!! Oude tubgirl-poster.quote:Op maandag 24 april 2006 22:20 schreef Paltos het volgende:
Hoi!
quote:
Zelfde hotel als afgelopen zomer (waar toen op 500 meter afstand die bom gingquote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef rena het volgende:
Waar zit jij dan?
Stel hier vragen waar je je voor schaamtquote:Op maandag 24 april 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paltos!!!! Oude tubgirl-poster.Fijn je weer te zien!
Waar had je tubgirl gepost?
quote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Stel hier vragen waar je je voor schaamt
![]()
.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfde hotel als afgelopen zomer (waar toen op 500 meter afstand die bom ging) in Sharm el Sheikh.
Ik kan het echt nooit laten als iemand het vraagt.quote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Boefje.
Niet meer doen, hè!
*Paltos in de wang knijpt*
Ja.quote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik kan het echt nooit laten als iemand het vraagt.
Is dat geen uitlokking, of zo?![]()
Uhuh, zeker als je net naar je kamer op weg ben en voor je opeens licht ziet, een vuurbol van een meter of honderd hoog en een knal die echt waanzinnig hard isquote:
Doe ik.quote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Maar jij moet je gewoon leren beheersen.
Ik was er kort na de aanslag ook naar sharm. Was leuk. Strenge beveiling na de aanslag hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |