Dat doen ze toch wel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:21 schreef Flyga het volgende:
Je hebt weleens van die vragen waar je graag antwoord op wilt, maar ze niet durft te stellen in je nabije omgeving.
Wel nu, onze identiteit is immers anoniem tenzij je een fotoboek hebt![]()
Dus daarom begint de TS met deze vraag;
Waarom hoeven mannen na het plassen nooit af te drogen![]()
![]()
nee, wij schudden en kloppen en dansen en springen.quote:
Doe geen moeite.......de laatste druppel verdwijnt toch in je onderbroekquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nee, wij schudden en kloppen en dansen en springen.
inderdaad domme vraag, zie jij wc papier naast urinoirs?
truequote:Op vrijdag 21 april 2006 19:30 schreef Dannytjeuh het volgende:
[..]
Doe geen moeite.......de laatste druppel verdwijnt toch in je onderbroek![]()
Niet, want dan zijn ze opgegeten en dood.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:32 schreef Birri het volgende:
Als baby's in de maag zitten, hoe poepen ze dan?![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet, want dan zijn ze opgegeten en dood.
niet een vagina met een anus gaan verwarren hequote:Op vrijdag 21 april 2006 19:36 schreef Koenholio het volgende:
Is het normaal om zowel een vagina als een plasser te hebben?
want dat heb ik namelijk![]()
oei... dat klinkt akeligquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:41 schreef Birri het volgende:
[..]
Dan ga je uit de Matrix en kom je in de echte wereld!
babys poepen niet want ze hebben dan nog niets te verteren denk ikquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:32 schreef Birri het volgende:
Als baby's in de baarmoeder zitten, hoe poepen ze dan?![]()
Tuurlijk wel, ze moeten toch eten om te groeien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:44 schreef Flyga het volgende:
[..]
babys poepen niet want ze hebben dan nog niets te verteren denk ik
Mensenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:44 schreef Birri het volgende:
[..]
Is het ook, daar wonen geen users, maar mensen.
Geen fijne plek.
- geldquote:
Voor wat afwisseling in het leven en om je nieuwe wapens even uit te testen, volgens Amerika enkel om glibberig zwart spul in de grondquote:
WAAROM MAKEN ZE NIET ZELF ZWART GLIBBERIG SPULquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:58 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Voor wat afwisseling in het leven en om je nieuwe wapens even uit te testen, volgens Amerika enkel om glibberig zwart spul in de grond![]()
Waarom bestaan er eigenlijk schapen (buiten het feit dat ze genomen worden door geitloze imams)?
Is daar de hoogte van je postcount niet belangrijk?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
oei... dat klinkt akelig![]()
Zijn je posts daar onzichtbaar?
Nee, andere hoogten wel.. verschilt dan ook weer per klasse, geslacht of rasquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Is daar de hoogte van je postcount niet belangrijk?
Weer iemand die denkt dat vrouwen door hun vagina plassenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
niet een vagina met een anus gaan verwarren he.
Zet in ieder geval mijn beschrijving erbij. Dit lijkt me wel de meest omvattende beschrijving van tubgirl.quote:
Doe eens een google search op tubgirlquote:
ow vandaar al die zeik naast de plee, altijd als er een man is geweestquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nee, wij schudden en kloppen en dansen en springen.
inderdaad domme vraag, zie jij wc papier naast urinoirs?
10quote:
hebben jullie al us gebeft dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Weer iemand die denkt dat vrouwen door hun vagina plassen
Doen ze niet.
Toch?
toen ze zich niet gewassen had, mijn neus stonk bij het douchen nog naar schijtquote:
Dat is zo niet geil.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Doe eens een google search op tubgirl![]()
eerste hit![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:18 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
toen ze zich niet gewassen had, mijn neus stonk bij het douchen nog naar schijt![]()
![]()
![]()
Zoiets.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |