Ja, ik werd er helemaal triestig vanquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo van "Lieve Sven, te klein is 'ie niet, maar groter is het wel lekkerder"?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef PeRi het volgende:
Mis ik iets? Sven maakt een vriendinnengrapje?.
quote:
Mag ik van u de [huillach] in de categorie van [smilies] in ruil voor [eeuwige roem]quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Dat verklaart meteen waarom hij zo verliefd op me is.
GRAAAAAAAAAAAAPPPPPPPJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Smileys, Sven. Smileys.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag ik van u de [huillach] in de categorie van [smilies] in ruil voor [eeuwige roem]?
Die van jou en mij (geopend door mij) mochten niet, maar die van QyRoZ geopend door zichzelf welquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Sven. Mogen naamtopics nou in WOW of niet?
Want ik vind eigenlijk dat er eens een góéd aanbidtopic over mij geopend moet worden. Mooie OP, mooie argumenten, mooie voorbeelden, mooie citaten, etc...
Open dan eens een goede!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van jou en mij (geopend door mij) mochten niet, maar die van QyRoZ geopend door zichzelf wel!
Jawel, dat mag wel van laffer!quote:
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:
Nouquote:
2004, mên.quote:
Dieper past die tong nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, dat mag wel van laffer!Daar zorg ik wel voor!
En anders wijs je hem op zijn inconsequente modbeleid!Hij zei in een sluitpost dat naamtopics niet mogen, maar hij laat die van QyRoZ wél toe!
Wat liefquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:43 schreef babette21 het volgende:
Eindelijk tijd om m'n zusje te feliciteren
*kus* *kus* *kus* en nog vele jaren enzo
en nu lekkerauto rijden
en lekker
stemmen
ik wilde nog 'n kaartje sturen, maar heb écht geen tijd gehad![]()
Hoezee, Sven drinkt mee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:49 schreef Airelle het volgende:
* Evelien geeft een rondje!
Getsie, op de vroege morgenquote:Op woensdag 26 april 2006 02:11 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ik zag haar het eerst!! She's mine.
()
Overduidelijk ... zonnebankquote:Op woensdag 26 april 2006 02:11 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ik zag haar het eerst!! She's mine.
()
Oe, je maakt me blij Airellequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Rosé vandaag. Omdat het zó lekker weer is.
Howdyquote:Op woensdag 26 april 2006 10:55 schreef MissBliss het volgende:
Hello.
Heb je nu nog werk of niet?quote:
Ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je nu nog werk of niet?
Mail me anders even.
Hoiquote:
Doe mij ook een FWquote:Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het gevaar is geweken.
Al is de situatie nog steeds bizar.![]()
Ik mail het wel. In soap stijl.![]()
OK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |