Zulks een tofheidquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb speciaal voor deze heuglijke dag een gedicht geschreven voor Airelle.
De titel luidt: Wie is toch dat ene meisje?
-------------
Airelle?
dunnow.
-------------
De eenvoud.
Maar ik speel in het echt net zo goed als die Y-O.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
http://www.spele.nl/show.php?id=223&data=1115411199
Leuk spelletje.[afbeelding]
Die Y-O is goooeeeed!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik krijg weer zin in Spanje.
Maar dat zit er dit jaar niet in.
Waar ben je dan naartoe geweest in Spanje?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef PeRi het volgende:
Wellus! Mij trekt het iig niet, ben er drie keer geweest, maar het doet me niks.Italia
.
Pfft euhmm Barcelona, Girona en een strand/partyvakantie naar Santa Susanna/Malgrat (quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar ben je dan naartoe geweest in Spanje?
Ik ben ook in Barcelona en Malgrat de Mar geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pfft euhmm Barcelona, Girona en een strand/partyvakantie naar Santa Susanna/Malgrat (. )
Waarom zo vaakquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ook in Barcelona en Malgrat de Mar geweest.
Malgrat de Mar zelfs 3 keer.![]()
Het hoeft toch ook niet groot te zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom zo vaak! Zo groot en superduperleuk is het niet
.
België.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef PeRi het volgende:
Waar gaan jullie in de zomer heen? Of blijven jullie thuis?
Dat zei mijn vriendin vannacht ook nog. [huillach]quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
Groter is wel vaak lekkerder.
Neuh dat niet nee, maar anders raak je zo snel uitgekeken. Zeker na 3x denk ik welquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet groot te zijn?
Het is gewoon mooi!
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
Groter is wel vaak lekkerder.
Zo van "Lieve Sven, te klein is 'ie niet, maar groter is het wel lekkerder"?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin vannacht ook nog. [huillach]
"Die"quote:Op donderdag 15 april 2004 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dus dat hij de smileys wil weten die niet "onderaan het scherm" staan
De rest kan die toch zelf zo zien
Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |