Valt het op danquote:Op zondag 23 april 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Rena, stalk je me?
Slechts een beetje.quote:
Nee.quote:Tuurlijk stalk ik jeHeb je er last van?
Ja, dat is wel lulligquote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is dinsdag jarig dus ze vonden het wel lullig als hij dan Tsjechië niet inmocht!
quote:
Dat niet zo, maar ik voel me wel speciaalquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat niet zo, maar ik voel me wel speciaal.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is op een of andere manier ook wel spannend om te zien in welk topic je nu weer gaat opduiken.
Doet me denken aan een intro van een liedje van Princequote:
Alles zit tegen lijkt het een beetje. En natuurlijk gaat het allemaal wel goedkomen, maar ik word af en toe (zoals nu) een beetje moedeloos ervan. Het is al zo lang zo...quote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef rena het volgende:
ai, dat is kut. hoe komt het?
Ik bekijk het nog wel. Ga nu maar eens slapen.quote:
't is misschien de dochter van Caroline "Gangstersletje" Tensen.quote:
Marco is oké, maar dit nummer is echtquote:Op maandag 24 april 2006 13:59 schreef BVO het volgende:
[i]Vandaag is rood de kleur van jouw lippen enz.
Het is eh... apart jaquote:Op maandag 24 april 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marco is oké, maar dit nummer is echt
houden zoquote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken het nummer gelukkig niet.
Ik kan prima aan de top 40 etc. ontkomen. Gewoon geen radio en TMF/MTV aan.quote:Op maandag 24 april 2006 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
houden zo
al is er wrs binnen no time niet meer aan te ontkomen
Je vergeet zelfs PI'squote:Op maandag 24 april 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Langzaam internet.
Ik kan niet eens fatsoenlijk modden.
[/klaagmodus]
HOI!
Niet.quote:
Ik dacht dat je klaagmodus afgelopen wasquote:Op maandag 24 april 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.
Dat toevoegen van de PI's kost alleen zoveel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |