Jij bent echt een allochtonen fanaat hé? Goed voer voor loverboys.quote:Op maandag 24 april 2006 19:17 schreef Jett het volgende:
Dat is niet typisch. Maar raymzter is best sexy in 't echt
Nee, anders stond ik nu wel koentje te geven op centraal.quote:Op maandag 24 april 2006 19:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij bent echt een allochtonen fanaat hé? Goed voer voor loverboys.
Het staat Raymzter inderdaad beter dan Ali B.quote:Op maandag 24 april 2006 19:17 schreef Jett het volgende:
Dat is niet typisch. Maar raymzter is best sexy in 't echt
Vast wel! Marokkanen en gabbers zijn immers super best friends!quote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef Floridinges het volgende:
Het staat Raymzter inderdaad beter dan Ali B.
Ik vind 't net zo'n gabberkapsel van vroeger, komt het daar ook vandaan?
Koentje te geven? Mijn hemel...de straattaal is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op maandag 24 april 2006 19:20 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee, anders stond ik nu wel koentje te geven op centraal.![]()
nee hoor mocro's worden door poolse pooiers weggetilt op het centraal, dus er is nog hoop op een loverboy gecontroleerde carriere voor jequote:Op maandag 24 april 2006 19:20 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee, anders stond ik nu wel koentje te geven op centraal.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik heb ook opgeschoren en vrij kort haar (geen matje of niks dus!)... zie je veel hier, niet alleen marokkanen.
Vind het persoonlijk lekker fris
Hahahhahaha.quote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef MrSASO het volgende:
Al die mensen die commentaar geven eens kijken naar hun eigen kapsels dan komen de Mocro`s er nog goed van af.
sorry maar als ik zo'n kapsel zou dragen dan durf ik niet meer de straat op.quote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef MrSASO het volgende:
Al die mensen die commentaar geven eens kijken naar hun eigen kapsels dan komen de Mocro`s er nog goed van af.
En wat is een fatsoenlijk model volgens jou??quote:Op maandag 24 april 2006 22:38 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
sorry maar als ik zo'n kapsel zou dragen dan durf ik niet meer de straat op.
ben geen cokesnuivende pooier!
en daarnaast laat ik mijn haar gewoon in een fatsoenlijk model knippen die ik bovendien binnen 20 seconden in model heb![]()
Ik denk dat dat minder isquote:ik koop ook geen kleding/schoenen/parfum die geassocieerd word met een bepaalde groep, dan liever meer geld neertellen.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:38 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
sorry maar als ik zo'n kapsel zou dragen dan durf ik niet meer de straat op.
ben geen cokesnuivende pooier!
Over smaak valt niet te twisten. Wat jij een fatsoenlijk model vindt is voor de ander misschien een truttige kop met haar.quote:en daarnaast laat ik mijn haar gewoon in een fatsoenlijk model knippen die ik bovendien binnen 20 seconden in model heb![]()
Wauwquote:ik koop ook geen kleding/schoenen/parfum die geassocieerd word met een bepaalde groep, dan liever meer geld neertellen.
ja maar wel massaal werkloos zijn of een lage opleiding. dubieus hoe ze aan het geld komen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En wat is een fatsoenlijk model volgens jou??
[..]
Ik denk dat dat minder is, Marokkanen geven veel geld uit voor kleding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |