Dhizzlequote:
IK ga zo lekker werken! Al een tijd niet meer gedaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:38 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo lekker de stad in (in P'end)Al een tijd niet meer geweest
Ik gister 2xquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:39 schreef PeRi het volgende:
Ik ga zo douchen. Dat heb ik gister nog gedaan.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK ga zo lekker werken! Al een tijd niet meer gedaan.
Ik pak denk ik Ultimate Shine, Okra en Temptation.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik gister 2xWelke zeep ga je gebruiken? Ik ga zo met Red Rooster douchen
Hoe ziet het eruit en waar ruikt het naar?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik had nog een of ander overblijfsel Lush zeepje gevonden.
Geen idee hoe het heet.
3 zeepjes tegelijk?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik pak denk ik Ultimate Shine, Okra en Temptation.
quote:Nudist gewond door spinnenangst.
Een nudist uit Australië heeft zware brandwonden opgelopen door zijn angst voor spinnen. De 56-jarige man was op een naaktstrand in Sydney, toen hij daar een spin aantrof die volgens hem levensgevaarlijk was. De man gooide daarom benzine in de buurt van de spin en stak deze in brand, hierbij ontstond echter een steekvlam.
De man werd met ernstige brandwonden aan benen en onderlichaam vervoerd naar het brandwondencentrum in Sydney. De spin bleek volkomen ongevaarlijk te zijn.
Paars en het ruikt naar bloemen, het was iets met viootjes ofzo, MB heeft het gekochtquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe ziet het eruit en waar ruikt het naar?
Gratuitous Violets vermoed ik. Is het licht- of donkerpaars?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paars en het ruikt naar bloemen, het was iets met viootjes ofzo, MB heeft het gekocht.
Gratuitous Violetsquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paars en het ruikt naar bloemen, het was iets met viootjes ofzo, MB heeft het gekocht.
Snelle postquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gratuitous Violets vermoed ik. Is het licht- of donkerpaars?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
[[url=http://images.fok.nl/upload/060403_37582_108472.jpg]afbeelding][/url]
Potentiële dader.
wat jij wiltquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:31 schreef Dizer het volgende:Ja maar nu is het geen wintertijd meer en is een na 9 check veel leuker
Dat is hem jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gratuitous Violets vermoed ik. Is het licht- of donkerpaars?
[afbeelding]
Buffyquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Er er ligt nog iets wittig bloemen achtigs. En een Buffy ofzo.
Ik moet maar weer eens langs Bonnie.
Zou het een hint zijn geweest?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Buffy![]()
Die is voor je billen.. om je billen steviger te maken
![]()
En het werktquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:51 schreef Dizer het volgende:
Buffy:
Af en toe een blik in de spiegel op ons achterwerk, kan zorgen voor weken van stress en ongenoegen. Perfecte billen zijn helaas voor weinige weggelegd. Een grote stap in de goede richting is een stevige scrub met onze Buffy Bar. Masseer goed in op je natte billen en dijen en spoel af. Kom maar op met dat bikinibroekje! Je hoeft natuurlijk niet naar het strand, maar je billen zijn in ieder geval klaar voor publieke vertoning
grappigquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:51 schreef Airelle het volgende:
Hoe was RG&WL zus? Ik heb het niet gezien.
Oh God.. zeg je gaat nu niet kinderachtig doen he? En ook nog niet eens naar de meet komen omdat ons "ShowChat" spelletje afgelopen is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof 't jou uitmaakt of ik 't wel of niet met je eens bent...![]()
Op Lush gebied is het je vergevenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God.. zeg je gaat nu niet kinderachtig doen he? En ook nog niet eens naar de meet komen omdat ons "ShowChat" spelletje afgelopen is?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..].
"Boe fucking hoe, mijn fictieve internet vriendje heeft een ander fictief internet vriendinnetje"
R&P is ---> daar, kras ze.
Dat effect heb ik wel vakerquote:
ik zou niet durven....quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
Oh God.. zeg je gaat nu niet kinderachtig doen he? En ook nog niet eens naar de meet komen omdat ons "ShowChat" spelletje afgelopen is?
Mooiquote:
Hoi pberendsquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:00 schreef Bupatih het volgende:
V. Basten wil Huntelaar kans geven in Oranje
Gisteren was ik in een kledingwinkel met twee vrienden van me. En ik zei tegen een van mijn vrienden (nadat ik had uitgelegd van jouw Bob Ross shirt) dat ik echt ook zo een Bob Ross shirt wil, vroeg de winkelbediende of er echt zo een shirt was en dat ie dat ook wil. Toen ik liet ik hem die foto zien uit mijn mobiel en hij zei dat ie helemaal fan was en zoquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier, nog een lekker smaatje voor Dizer:
[afbeelding]
Charisma Carpenter
[V&A] TK- Bob Ross Shirt 150 Euroquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren was ik in een kledingwinkel met twee vrienden van me. En ik zei tegen een van mijn vrienden (nadat ik had uitgelegd van jouw Bob Ross shirt) dat ik echt ook zo een Bob Ross shirt wil, vroeg de winkelbediende of er echt zo een shirt was en dat ie dat ook wil. Toen ik liet ik hem die foto zien uit mijn mobiel en hij zei dat ie helemaal fan was en zo. Hij zei oko dat ie een DVD had van Bob Ross
Hij leek wel een beetje op Tom_Tom-![]()
mijn voorwaarde voor de meet in niet veranderd....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:00 schreef Dizer het volgende:
MooiDus je komt wel naar de meet! Voor heel even dacht ik dat je het meende dat je niet meer kwam
Je zou het voor de grap moeten proberenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien de belangstelling zal de prijs nog wel flink stijgen denk ik.
Je mag heus wel een keer met mij in een attractiequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn voorwaarde voor de meet in niet veranderd....![]()
en ik weet niet of MB die nog wel toestaat....
Zouden er Die-hard BR fans zijn op fok?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zou het voor de grap moeten proberen
Die krijg je niet, want ze heeft mijn aanbod geaccepteerdquote:
Vast welquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden er Die-hard BR fans zijn op fok?.
Echt? Nooit iets van gemerkt johquote:
Trek al je kleren uit en ga door de schoolhal naakt rondrennenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:15 schreef Prep2Fight het volgende:
help
ik verveel me
op school
maak me gek
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:15 schreef Prep2Fight het volgende:
help
ik verveel me
op school
maak me gek
vorige week wilde je nog met me vozen in de droomvluchtquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
Je mag heus wel een keer met mij in een attractie
Sorry, ik ga nooit vreemdquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week wilde je nog met me vozen in de droomvlucht
en dan nu een beetje arrogant lopen doen....stommerd
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef Zhenar het volgende:
Gefeli rena’s broer!
Heeft ie je verlaten voor een ander?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week wilde je nog met me vozen in de droomvlucht
en dan nu een beetje arrogant lopen doen....stommerd
Ja joh! Echt het is een DRA-MA!!!!quote:
Waar is zij van dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier, nog een lekker smaatje voor Dizer:
[afbeelding]
Charisma Carpenter
Whehe, dus je bent nog geweest gisteren?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik gister 2xWelke zeep ga je gebruiken? Ik ga zo met Red Rooster douchen
Dat is geen Buffy, dat is een Trichomania. Shampoo dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Er er ligt nog iets wittig bloemen achtigs. En een Buffy ofzo.
Ik moet maar weer eens langs Bonnie.
Hoiquote:
Oh, en ik dat ding maar laten liggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:15 schreef MissBliss het volgende:
Dat is geen Buffy, dat is een Trichomania. Shampoo dus
En een 17 Cherry Tree Lane.
Mooiquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:14 schreef PeRi het volgende:
Ik kom ook niet meer naar de Efteling dan..
Je billetjes, wat doe jequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en ik dat ding maar laten liggen.
quote:
Aha, dan is het goed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel: Ik dacht dat je voor strakke billetjes ging? Dus nu moet je ook een Buffy halen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
MooiMissie volbracht, MB en ik alleen saampjes naar de efteling
quote:
Haal even ook een plakje voor mijquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dan is het goed.
OK, neem ik die ook mee.
Gaan wij een keer samen, alleen, menage pour deux, naar de Efteling dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hola.
Jij maakt weer vrienden hierquote:
Je lijkt babette wel... en jíj was niet eens met Dizerquote:
Als je maar niet denkt dat ik het ook ga aanbrengen bij jequote:
Als jij betaalt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef PeRi het volgende:
Gaan wij een keer samen, alleen, menage pour deux, naar de Efteling dan?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik het ook ga aanbrengen bij je.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaat de Efteling-meet niet meer door ofzo?
Ik sta aan Babbete's kant.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je lijkt babette wel... en jíj was niet eens met Dizer
Dizer gaat vreemd. Vandaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als jij betaalt.
Gaat de Efteling-meet niet meer door ofzo?
Jawel, alleen doen wij een ik haat jullie spelletje en ik ga niet meer mee omdat Dize rhet uit heeft gemaakt met Babette en nu met MB is en zoquote:
Virtual buffy'ing... geilquote:
Daar ben ik altijd al goed in geweestquote:
Dan kom ik ook niet meerquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:14 schreef PeRi het volgende:
Ik kom ook niet meer naar de Efteling dan..
Ze luister eens peer! Wie is met mij het bed ingedoken toen ik nog met Babette hadquote:
Je begint beter te wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd al goed in geweest
Ik ben ook leuk...quote:
23quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef PeRi het volgende:
Hoeveelste April was het ook alweer?
MB?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze luister eens peer! Wie is met mij het bed ingedoken toen ik nog met Babette had![]()
Dat zou nog wel eens een hele andere wending aan de hele zaak kunnen gevenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze luister eens peer! Wie is met mij het bed ingedoken toen ik nog met Babette had![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zul je het krijgen ook
[afbeelding]
Ik heb geen kroeshaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]Nou zul je het krijgen ook
[afbeelding]
Lekker overtuigend argument, de kapper is zo te vindenquote:
Ik wil dat Sven mee gaatquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
WIe gaat er nou nog mee?
Zien jullie de wending?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
WIe gaat er nou nog mee?
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatjequote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatje
Apart als ze op je harddrive staanquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatje
Ik heb gezocht tussen mijn:quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart als ze op je harddrive staan.
Je vergeet CUP X. Real Life Pr0n.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gezocht tussen mijn:
- Cup D
- Cup E
- Cup F
mappen, maar kon niks vinden van een donker getinte vrouw en een licht getinte man
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
MB
HW
Dizer
Sven maybe.
Peri (+ FF maybe toch wel)
Duif
Babette.
Mark?
Tom komt niet over vanuit Parijs voor ons/mij..
Ik ga ook naar Disneyland Parijs.. maar een week later of eerdequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet mee naar de Efteling want dan zit ik in Parijs en ga ik naar Disneyland Parijs!
Je hebt aparte cup-mappen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gezocht tussen mijn:
- Cup D
- Cup E
- Cup F
mappen, maar kon niks vinden van een donker getinte vrouw en een licht getinte man
Parijs, efteling, New York, waar verdien jij je geld mee?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
Ik ga ook naar Disneyland Parijs.. maar een week later of eerde
Je weet toch.. ik heb een neefje, Mo.. die komt makkelijk aan doekoe'squote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Parijs, efteling, New York, waar verdien jij je geld mee?
Onder Knappe vrouwenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt aparte cup-mappen?
Waar staan mijn foto's dan?![]()
Mo money, goeie gastquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet toch.. ik heb een neefje, Mo.. die komt makkelijk aan doekoe's
'Knappe vrouwen zonder tieten'quote:
quote:
je weet togggggggggggggggggg.quote:
Gisteren trouwens.. ik was dus in Amsterdam en ik loop terug naar centraal. Twee leuke mocro meiden liepen... liepen er 3 mocro gasten erachte te fluiten en zo en te roepen.. "lekkere billen" blabla... een van die meiden had een lollie in der mond... toen riepen die gasten keihard... ik heb een grote lollie voor je... met twee lekkere knabbel ballen en zo.. echt.. TERING.. dat soort gasten.. verdienen een nekschotquote:
vertel mij niets.... tuig..quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren trouwens.. ik was dus in Amsterdam en ik loop terug naar centraal. Twee leuke mocro meiden liepen... liepen er 3 mocro gasten erachte te fluiten en zo en te roepen.. "lekkere billen" blabla... een van die meiden had een lollie in der mond... toen riepen die gasten keihard... ik heb een grote lollie voor je... met twee lekkere knabbel ballen en zo.. echt.. TERING.. dat soort gasten.. verdienen een nekschotArme meiden, ze moesten bijna janken
quote:
quote:
Ja, en ik?quote:
Oh, ik ben al afgeschreven?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
MB
HW
Dizer
Sven maybe.
Duif
Babette.
Mark?
Tom komt niet over vanuit Parijs voor ons..
Jij bent de ere gastquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik ben al afgeschreven?!![]()
! Zoek het dan maar lekker uit ook, daar in die KUT efteling!
![]()
!
Kijk, en dan achteraf weer janken dat je alles gemist hebt he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik ben al afgeschreven?!![]()
! Zoek het dan maar lekker uit ook, daar in die KUT efteling!
![]()
!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en dan achteraf weer janken dat je alles gemist hebt he?
je VRAAGT er ook om hoor.
![]()
!!!!!
Je avatar...quote:
Ben jij datquote:
MB
HW
Dizer
Sven maybe.
Duif![]()
Babette.
Mark?
quote:
Dus een wederzijdse vriendendienst is wel op zijn plaats gok ik zoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:14 schreef PeRi het volgende:
Ik stond net onder de douche en toen dacht ik aan Z.. Dat ik 'm vergeten was op het lijstje.
Het is écht waar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Beter kun je een fout niet rechtpraten!
![]()
![]()
Gore hoer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en dan achteraf weer janken dat je alles gemist hebt he?
je VRAAGT er ook om hoor.
![]()
!!!!!
Slet! Ik laat me niet betalen hoorquote:
MB
HW
Dizer
Zhenar
Sven maybe
Duif
Babette
Mark?
Je hebt toch al genoten van mn gezelschap??quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus een wederzijdse vriendendienst is wel op zijn plaats gok ik zo.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:19 schreef Bupatih het volgende:
Kijk, echte PeRi's.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik zal de intikkertjes achterwege latenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch al genoten van mn gezelschap??
Ik zag een keer op Eurosport de BUPA Championships.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Ik vond vorige week een sticker op een mango; Sunshine peri.
.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag een keer op Eurosport de BUPA Championships.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef Bupatih het volgende:
En mijn grote vriend Bhupathi natuurlijk.
Ja, nou, we zien welquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de intikkertjes achterwege laten.
En verder weegt dat nou niet echt op he?.
Whehehe. Indiërs. Tof volk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef Bupatih het volgende:
En mijn grote vriend Bhupathi natuurlijk.
Efteling:
MB
HW
Dizer
Six Flags:
Sven
Duif
Babette.
Airelle
Mark
Efteling:
MB
HW
Dizer
Zhenar
Sven
Duif
Airelle
Mark
Six Flags:
Babette.
Wat liefquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:24 schreef Duiveltja het volgende:
Aaaaawww te schattig
http://video.google.com/videoplay?docid=3573852431733156394&q=jumpen+lagoa&pl=true
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:31 schreef PeRi het volgende:
Wat MB zegt.
overloperquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:31 schreef PeRi het volgende:
Wat MB zegt.
Kortquote:
garpjequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
overloper![]()
't was trouwens maar 'n garpje![]()
en nu ga ik lunchen
Torrents aan of uit?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
Mijn internet is toch nog lichtelijk van slag...
Uit.quote:
Expres typfouten maken is ook nooit leukquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef Airelle het volgende:
Grapjes zijn leuk ja. Maar dit is gewoon een stomme woordspeling.
Welkom op fokquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef Airelle het volgende:
Telepathie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Oh, Airelle! We postten weer eens net na elkaar.
Wat doe ik in die lijstquote:
Ik vind "garpje" altijd zo lief klinkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef Airelle het volgende:
Ik heb geen respect voor onscherpe smileys.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Respect voor de Diz ja. [afbeelding]
Nee, ik word er een beetje onpasselijk vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind "garpje" altijd zo lief klinken![]()
zoals??quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:28 schreef Airelle het volgende:
Maar ik heb veel dingen gemist het vorige seizoen blijkt.
geen idee, ben nog op 't werkquote:Nog geen post trouwens?
Anders ontferm je je gewoon gelijk over Dizzle’s liefdeslans ipv ons met je homo erotische adoratie lastig te vallenquote:
Babette en haar vent. Een kind. Nieuwe man voor Cat enz enz...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals??
[..]
geen idee, ben nog op 't werk
en ga bij papa eten, dus ben pas laat thuis... morgen hoor je 't !
Whehehe.quote:
Whihihihiquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, ik vond dit plaatje in mijn Photobucket-album.
[afbeelding]
ik kon je even niet volgen, dacht al: mijn vent? mijn kind?!?!?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef Airelle het volgende:
Babette en haar vent. Een kind.
Yep, en da’s wel de vader van d’r kind…quote:Nieuwe man voor Cat enz enz...
Die blijft tof!quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, ik vond dit plaatje in mijn Photobucket-album.
[afbeelding]
Jaloezie is zoooooooooo'n slechte eigenschapquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders ontferm je je gewoon gelijk over Dizzle’s liefdeslans ipv ons met je homo erotische adoratie lastig te vallen(
)
Ik zag het zelf nu ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:03 schreef PeRi het volgende:
' Wytske'
"Yoooo."quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef BVO het volgende:
Hoi.
Mensen die 'dag' zeggen om iemand te verwelkomen zijn stom!quote:
In dat gat waar jij woont misschienquote:
Toppunt van rampzaligheidquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef PeRi het volgende:
Houdoe.
Vind ik ook, maar de hele wereld zegt het lijkt welquote:
Hoi als je iemand verwelkomt (en dus niet als je afscheid neemt)quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
Wat moet dan wel?
Piemel, ik zag je topic in de AT en ik wíst dat er binnen enkele seconden een topicspampost van jou in ShowChat zou komen.quote:
men, zelfs IK voorspelde dat, en ik ben een SHO-Noobquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel, ik zag je topic in de AT en ik wíst dat er binnen enkele seconden een topicspampost van jou in ShowChat zou komen.
ik noem het topicpromotie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel, ik zag je topic in de AT en ik wíst dat er binnen enkele seconden een topicspampost van jou in ShowChat zou komen.
Ik bedoelde 'topicspampost' dan ook niet negatief.quote:
Ondertussen staat HeatWave wel in de spiegel te kijken... damn I'm fucked!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'topicspampost' dan ook niet negatief.
Laatste advies dat ik op zou volgen zal van jou afkomen denk ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondertussen staat HeatWave wel in de spiegel te kijken... damn I'm fucked!
Ja daaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi als je iemand verwelkomt (en dus niet als je afscheid neemt)
Dag als je afscheid neemt (en dus niet als je iemand verwelkomt)
Oeh, je zei dag tegen mij!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaaaag.
Ik zeg altijd 'Dag meneer' tegen leuke mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |