Wat is ziet is niet de werkelijkheid, het is namelijk spiegelbeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:27 schreef PsyCha het volgende:
ik niet
Schrijf anders eens tekst in een papiertje, kijk dan in de spiegel. Gebruik de 2e spiegel om het weer leesbaar te maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef Stretto het volgende:
Nee, hoe gaat het dan?
Bij sommigen is het een verslechtering, maar bij de meeste een verbetering omdat 1 spiegel een totaal onrealistisch beeld aangeeft.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
Damn! Nu ben ik nóg lekkerder dan ik al dacht.
Dat is je reet gompie...je hoofd zit aan de andere kant.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
Damn! Nu ben ik nóg lekkerder dan ik al dacht.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:38 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat is je reet gompie...je hoofd zit aan de andere kant.
Hier zit wel wat waarheid in denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:34 schreef kwakveense het volgende:
als je jezelf in 2 spiegel ziet zoals anderen jou zien, dan heb je nog een verteken beeld. omdat je namelijk gewend bent jezelf op een bepaalde manier te zien is elk verschil met dat beeld uitvergroot.
je ziet jezelf bijvoorbeeld ineens volkomen scheef en asymmetrisch omdat je die asymmetrie de andere kant op gewend bent. anderen zijn dat beeld van je wel gewend en zien je dus niet zo scheef als je jezelf zet.
Vooral paskamerspiegels schijnen die neiging wel eens te hebben ;Pquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij sommigen is het een verslechtering, maar bij de meeste een verbetering omdat 1 spiegel een totaal onrealistisch beeld aangeeft.
Interessant, in Nederland niet ergens goedkoop te krijgen??quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:42 schreef Begieltie het volgende:
Hier is er een te koop![]()
http://www.truemirror.com/
¤229,-quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant, in Nederland niet ergens goedkoop te krijgen??
229 ¤ voor een plastic doos met 2 gewone spiegels? zou daar iemand intrappen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |