Dat zou nog wel eens een hele andere wending aan de hele zaak kunnen gevenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze luister eens peer! Wie is met mij het bed ingedoken toen ik nog met Babette had![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zul je het krijgen ook
[afbeelding]
Ik heb geen kroeshaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]Nou zul je het krijgen ook
[afbeelding]
Lekker overtuigend argument, de kapper is zo te vindenquote:
Ik wil dat Sven mee gaatquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
WIe gaat er nou nog mee?
Zien jullie de wending?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
WIe gaat er nou nog mee?
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatjequote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatje
Apart als ze op je harddrive staanquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatje
Ik heb gezocht tussen mijn:quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart als ze op je harddrive staan.
Je vergeet CUP X. Real Life Pr0n.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gezocht tussen mijn:
- Cup D
- Cup E
- Cup F
mappen, maar kon niks vinden van een donker getinte vrouw en een licht getinte man
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
MB
HW
Dizer
Sven maybe.
Peri (+ FF maybe toch wel)
Duif
Babette.
Mark?
Tom komt niet over vanuit Parijs voor ons/mij..
Ik ga ook naar Disneyland Parijs.. maar een week later of eerdequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet mee naar de Efteling want dan zit ik in Parijs en ga ik naar Disneyland Parijs!
Je hebt aparte cup-mappen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gezocht tussen mijn:
- Cup D
- Cup E
- Cup F
mappen, maar kon niks vinden van een donker getinte vrouw en een licht getinte man
Parijs, efteling, New York, waar verdien jij je geld mee?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
Ik ga ook naar Disneyland Parijs.. maar een week later of eerde
Je weet toch.. ik heb een neefje, Mo.. die komt makkelijk aan doekoe'squote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Parijs, efteling, New York, waar verdien jij je geld mee?
Onder Knappe vrouwenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt aparte cup-mappen?
Waar staan mijn foto's dan?![]()
Mo money, goeie gastquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet toch.. ik heb een neefje, Mo.. die komt makkelijk aan doekoe's
'Knappe vrouwen zonder tieten'quote:
quote:
je weet togggggggggggggggggg.quote:
Gisteren trouwens.. ik was dus in Amsterdam en ik loop terug naar centraal. Twee leuke mocro meiden liepen... liepen er 3 mocro gasten erachte te fluiten en zo en te roepen.. "lekkere billen" blabla... een van die meiden had een lollie in der mond... toen riepen die gasten keihard... ik heb een grote lollie voor je... met twee lekkere knabbel ballen en zo.. echt.. TERING.. dat soort gasten.. verdienen een nekschotquote:
vertel mij niets.... tuig..quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren trouwens.. ik was dus in Amsterdam en ik loop terug naar centraal. Twee leuke mocro meiden liepen... liepen er 3 mocro gasten erachte te fluiten en zo en te roepen.. "lekkere billen" blabla... een van die meiden had een lollie in der mond... toen riepen die gasten keihard... ik heb een grote lollie voor je... met twee lekkere knabbel ballen en zo.. echt.. TERING.. dat soort gasten.. verdienen een nekschotArme meiden, ze moesten bijna janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |