Op Lush gebied is het je vergevenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God.. zeg je gaat nu niet kinderachtig doen he? En ook nog niet eens naar de meet komen omdat ons "ShowChat" spelletje afgelopen is?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..].
"Boe fucking hoe, mijn fictieve internet vriendje heeft een ander fictief internet vriendinnetje"
R&P is ---> daar, kras ze.
Dat effect heb ik wel vakerquote:
ik zou niet durven....quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
Oh God.. zeg je gaat nu niet kinderachtig doen he? En ook nog niet eens naar de meet komen omdat ons "ShowChat" spelletje afgelopen is?
Mooiquote:
Hoi pberendsquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:00 schreef Bupatih het volgende:
V. Basten wil Huntelaar kans geven in Oranje
Gisteren was ik in een kledingwinkel met twee vrienden van me. En ik zei tegen een van mijn vrienden (nadat ik had uitgelegd van jouw Bob Ross shirt) dat ik echt ook zo een Bob Ross shirt wil, vroeg de winkelbediende of er echt zo een shirt was en dat ie dat ook wil. Toen ik liet ik hem die foto zien uit mijn mobiel en hij zei dat ie helemaal fan was en zoquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier, nog een lekker smaatje voor Dizer:
[afbeelding]
Charisma Carpenter
[V&A] TK- Bob Ross Shirt 150 Euroquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren was ik in een kledingwinkel met twee vrienden van me. En ik zei tegen een van mijn vrienden (nadat ik had uitgelegd van jouw Bob Ross shirt) dat ik echt ook zo een Bob Ross shirt wil, vroeg de winkelbediende of er echt zo een shirt was en dat ie dat ook wil. Toen ik liet ik hem die foto zien uit mijn mobiel en hij zei dat ie helemaal fan was en zo. Hij zei oko dat ie een DVD had van Bob Ross
Hij leek wel een beetje op Tom_Tom-![]()
mijn voorwaarde voor de meet in niet veranderd....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:00 schreef Dizer het volgende:
MooiDus je komt wel naar de meet! Voor heel even dacht ik dat je het meende dat je niet meer kwam
Je zou het voor de grap moeten proberenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien de belangstelling zal de prijs nog wel flink stijgen denk ik.
Je mag heus wel een keer met mij in een attractiequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn voorwaarde voor de meet in niet veranderd....![]()
en ik weet niet of MB die nog wel toestaat....
Zouden er Die-hard BR fans zijn op fok?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zou het voor de grap moeten proberen
Die krijg je niet, want ze heeft mijn aanbod geaccepteerdquote:
Vast welquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden er Die-hard BR fans zijn op fok?.
Echt? Nooit iets van gemerkt johquote:
Trek al je kleren uit en ga door de schoolhal naakt rondrennenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:15 schreef Prep2Fight het volgende:
help
ik verveel me
op school
maak me gek
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:15 schreef Prep2Fight het volgende:
help
ik verveel me
op school
maak me gek
vorige week wilde je nog met me vozen in de droomvluchtquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
Je mag heus wel een keer met mij in een attractie
Sorry, ik ga nooit vreemdquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week wilde je nog met me vozen in de droomvlucht
en dan nu een beetje arrogant lopen doen....stommerd
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef Zhenar het volgende:
Gefeli rena’s broer!
Heeft ie je verlaten voor een ander?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week wilde je nog met me vozen in de droomvlucht
en dan nu een beetje arrogant lopen doen....stommerd
Ja joh! Echt het is een DRA-MA!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |