Dat is hem jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gratuitous Violets vermoed ik. Is het licht- of donkerpaars?
[afbeelding]
Buffyquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Er er ligt nog iets wittig bloemen achtigs. En een Buffy ofzo.
Ik moet maar weer eens langs Bonnie.
Zou het een hint zijn geweest?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Buffy![]()
Die is voor je billen.. om je billen steviger te maken
![]()
En het werktquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:51 schreef Dizer het volgende:
Buffy:
Af en toe een blik in de spiegel op ons achterwerk, kan zorgen voor weken van stress en ongenoegen. Perfecte billen zijn helaas voor weinige weggelegd. Een grote stap in de goede richting is een stevige scrub met onze Buffy Bar. Masseer goed in op je natte billen en dijen en spoel af. Kom maar op met dat bikinibroekje! Je hoeft natuurlijk niet naar het strand, maar je billen zijn in ieder geval klaar voor publieke vertoning
grappigquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:51 schreef Airelle het volgende:
Hoe was RG&WL zus? Ik heb het niet gezien.
Oh God.. zeg je gaat nu niet kinderachtig doen he? En ook nog niet eens naar de meet komen omdat ons "ShowChat" spelletje afgelopen is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof 't jou uitmaakt of ik 't wel of niet met je eens bent...![]()
Op Lush gebied is het je vergevenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God.. zeg je gaat nu niet kinderachtig doen he? En ook nog niet eens naar de meet komen omdat ons "ShowChat" spelletje afgelopen is?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..].
"Boe fucking hoe, mijn fictieve internet vriendje heeft een ander fictief internet vriendinnetje"
R&P is ---> daar, kras ze.
Dat effect heb ik wel vakerquote:
ik zou niet durven....quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
Oh God.. zeg je gaat nu niet kinderachtig doen he? En ook nog niet eens naar de meet komen omdat ons "ShowChat" spelletje afgelopen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |