Vind ik ook, maar de hele wereld zegt het lijkt welquote:
Hoi als je iemand verwelkomt (en dus niet als je afscheid neemt)quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
Wat moet dan wel?
Piemel, ik zag je topic in de AT en ik wíst dat er binnen enkele seconden een topicspampost van jou in ShowChat zou komen.quote:
men, zelfs IK voorspelde dat, en ik ben een SHO-Noobquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel, ik zag je topic in de AT en ik wíst dat er binnen enkele seconden een topicspampost van jou in ShowChat zou komen.
ik noem het topicpromotie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel, ik zag je topic in de AT en ik wíst dat er binnen enkele seconden een topicspampost van jou in ShowChat zou komen.
Ik bedoelde 'topicspampost' dan ook niet negatief.quote:
Ondertussen staat HeatWave wel in de spiegel te kijken... damn I'm fucked!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'topicspampost' dan ook niet negatief.
Laatste advies dat ik op zou volgen zal van jou afkomen denk ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondertussen staat HeatWave wel in de spiegel te kijken... damn I'm fucked!
Ja daaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi als je iemand verwelkomt (en dus niet als je afscheid neemt)
Dag als je afscheid neemt (en dus niet als je iemand verwelkomt)
Oeh, je zei dag tegen mij!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaaaag.
Ik zeg altijd 'Dag meneer' tegen leuke mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |