Mo money, goeie gastquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet toch.. ik heb een neefje, Mo.. die komt makkelijk aan doekoe's
'Knappe vrouwen zonder tieten'quote:
quote:
je weet togggggggggggggggggg.quote:
Gisteren trouwens.. ik was dus in Amsterdam en ik loop terug naar centraal. Twee leuke mocro meiden liepen... liepen er 3 mocro gasten erachte te fluiten en zo en te roepen.. "lekkere billen" blabla... een van die meiden had een lollie in der mond... toen riepen die gasten keihard... ik heb een grote lollie voor je... met twee lekkere knabbel ballen en zo.. echt.. TERING.. dat soort gasten.. verdienen een nekschotquote:
vertel mij niets.... tuig..quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren trouwens.. ik was dus in Amsterdam en ik loop terug naar centraal. Twee leuke mocro meiden liepen... liepen er 3 mocro gasten erachte te fluiten en zo en te roepen.. "lekkere billen" blabla... een van die meiden had een lollie in der mond... toen riepen die gasten keihard... ik heb een grote lollie voor je... met twee lekkere knabbel ballen en zo.. echt.. TERING.. dat soort gasten.. verdienen een nekschotArme meiden, ze moesten bijna janken
quote:
quote:
Ja, en ik?quote:
Oh, ik ben al afgeschreven?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
MB
HW
Dizer
Sven maybe.
Peri (+ FF maybe toch wel)
Duif
Babette.
Mark?
Tom komt niet over vanuit Parijs voor ons..
Jij bent de ere gastquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik ben al afgeschreven?!![]()
! Zoek het dan maar lekker uit ook, daar in die KUT efteling!
![]()
!
Kijk, en dan achteraf weer janken dat je alles gemist hebt he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik ben al afgeschreven?!![]()
! Zoek het dan maar lekker uit ook, daar in die KUT efteling!
![]()
!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en dan achteraf weer janken dat je alles gemist hebt he?
je VRAAGT er ook om hoor.
![]()
!!!!!
Je avatar...quote:
Ben jij datquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
MB
HW
Dizer
Sven maybe.
Peri (+ FF maybe toch wel)
Duif![]()
Babette.
Mark?
Tom komt niet over vanuit Parijs voor ons..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |