Sorry, ik ga nooit vreemdquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week wilde je nog met me vozen in de droomvlucht
en dan nu een beetje arrogant lopen doen....stommerd
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef Zhenar het volgende:
Gefeli rena’s broer!
Heeft ie je verlaten voor een ander?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week wilde je nog met me vozen in de droomvlucht
en dan nu een beetje arrogant lopen doen....stommerd
Ja joh! Echt het is een DRA-MA!!!!quote:
Waar is zij van dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier, nog een lekker smaatje voor Dizer:
[afbeelding]
Charisma Carpenter
Whehe, dus je bent nog geweest gisteren?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik gister 2xWelke zeep ga je gebruiken? Ik ga zo met Red Rooster douchen
Dat is geen Buffy, dat is een Trichomania. Shampoo dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Er er ligt nog iets wittig bloemen achtigs. En een Buffy ofzo.
Ik moet maar weer eens langs Bonnie.
Hoiquote:
Oh, en ik dat ding maar laten liggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:15 schreef MissBliss het volgende:
Dat is geen Buffy, dat is een Trichomania. Shampoo dus
En een 17 Cherry Tree Lane.
Mooiquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:14 schreef PeRi het volgende:
Ik kom ook niet meer naar de Efteling dan..
Je billetjes, wat doe jequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en ik dat ding maar laten liggen.
quote:
Aha, dan is het goed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel: Ik dacht dat je voor strakke billetjes ging? Dus nu moet je ook een Buffy halen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
MooiMissie volbracht, MB en ik alleen saampjes naar de efteling
quote:
Haal even ook een plakje voor mijquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dan is het goed.
OK, neem ik die ook mee.
Gaan wij een keer samen, alleen, menage pour deux, naar de Efteling dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hola.
Jij maakt weer vrienden hierquote:
Je lijkt babette wel... en jíj was niet eens met Dizerquote:
Als je maar niet denkt dat ik het ook ga aanbrengen bij jequote:
Als jij betaalt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef PeRi het volgende:
Gaan wij een keer samen, alleen, menage pour deux, naar de Efteling dan?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik het ook ga aanbrengen bij je.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaat de Efteling-meet niet meer door ofzo?
Ik sta aan Babbete's kant.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je lijkt babette wel... en jíj was niet eens met Dizer
Dizer gaat vreemd. Vandaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als jij betaalt.
Gaat de Efteling-meet niet meer door ofzo?
Jawel, alleen doen wij een ik haat jullie spelletje en ik ga niet meer mee omdat Dize rhet uit heeft gemaakt met Babette en nu met MB is en zoquote:
Virtual buffy'ing... geilquote:
Daar ben ik altijd al goed in geweestquote:
Dan kom ik ook niet meerquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:14 schreef PeRi het volgende:
Ik kom ook niet meer naar de Efteling dan..
Ze luister eens peer! Wie is met mij het bed ingedoken toen ik nog met Babette hadquote:
Je begint beter te wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd al goed in geweest
Ik ben ook leuk...quote:
23quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef PeRi het volgende:
Hoeveelste April was het ook alweer?
MB?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze luister eens peer! Wie is met mij het bed ingedoken toen ik nog met Babette had![]()
Dat zou nog wel eens een hele andere wending aan de hele zaak kunnen gevenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze luister eens peer! Wie is met mij het bed ingedoken toen ik nog met Babette had![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zul je het krijgen ook
[afbeelding]
Ik heb geen kroeshaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]Nou zul je het krijgen ook
[afbeelding]
Lekker overtuigend argument, de kapper is zo te vindenquote:
Ik wil dat Sven mee gaatquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
WIe gaat er nou nog mee?
Zien jullie de wending?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
WIe gaat er nou nog mee?
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatjequote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatje
Apart als ze op je harddrive staanquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn computer heeft gelijk 5 virussen tegen gehouden alleen al omdat ik ging zoeken naar zo een plaatje
Ik heb gezocht tussen mijn:quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart als ze op je harddrive staan.
Je vergeet CUP X. Real Life Pr0n.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gezocht tussen mijn:
- Cup D
- Cup E
- Cup F
mappen, maar kon niks vinden van een donker getinte vrouw en een licht getinte man
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
MB
HW
Dizer
Sven maybe.
Peri (+ FF maybe toch wel)
Duif
Babette.
Mark?
Tom komt niet over vanuit Parijs voor ons/mij..
Ik ga ook naar Disneyland Parijs.. maar een week later of eerdequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet mee naar de Efteling want dan zit ik in Parijs en ga ik naar Disneyland Parijs!
Je hebt aparte cup-mappen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gezocht tussen mijn:
- Cup D
- Cup E
- Cup F
mappen, maar kon niks vinden van een donker getinte vrouw en een licht getinte man
Parijs, efteling, New York, waar verdien jij je geld mee?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
Ik ga ook naar Disneyland Parijs.. maar een week later of eerde
Je weet toch.. ik heb een neefje, Mo.. die komt makkelijk aan doekoe'squote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Parijs, efteling, New York, waar verdien jij je geld mee?
Onder Knappe vrouwenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt aparte cup-mappen?
Waar staan mijn foto's dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |