De twee potten spelen het spel met oog voor de anderen. Ze weten dat amir en jimmie er zijn en dat ook de rest spelen. Ze spelen het hard maar fair. Jan en Miranda hebben nogal vaak alleen oog voor zichzelf.... Dat ze zelf willen verder liften ok, maar zeg het dan ff tegen de rest....quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Boycot op Jan en Miranda vreemd. Ik zou die twee potten boycotten.
Dan nog het is een race. Dan boycot je toch eerder een directe concurrent.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef existenz het volgende:
De twee potten spelen het spel met oog voor de anderen. Ze weten dat amir en jimmie er zijn en dat ook de rest spelen. Ze spelen het hard maar fair. Jan en Miranda hebben nogal vaak alleen oog voor zichzelf.... Dat ze zelf willen verder liften ok, maar zeg het dan ff tegen de rest....
Dat vind ik wel mee vallen? Ze zijn zelfverzekerd ja en dat steekt mooi af tegen de hysterische potten.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Amir en Jimmy moeten niet zo naar zelfingenomen doen. Ze worden keihard verslagen door Inge en Lien..
Zeg dat je ziek bent. Zeg het.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inge en Lien zijn tof.. Ze moeten winnen!
. Ze zijn de Karla en Sophie van dit jaar.
.
Yves en Wendy zijn echt verschrikkelijk.. Vooral dat stemmetje van Wendy, echt, koude rillingen over m'n rug.
Amir en Jimmy moeten niet zo naar zelfingenomen doen. Ze worden keihard verslagen door Inge en Lien..
En Jan en Miranda zijn ook tof.
Ja, hoop 't ook!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Zephyrus het volgende:
Arme Jan en MirandaIk hoop dat ze het overleven volgende week.
Die vergelijking alleen al.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Wie is nu wanneer je concurrent? Ze zijn toch allemaal je concurrent in dit stadium?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan nog het is een race. Dan boycot je toch eerder een directe concurrent.
Geweldig ja, ik kies hun kant.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mee vallen? Ze zijn zelfverzekerd ja en dat steekt mooi af tegen de hysterische potten.
Karla en Sophie waren way toffer.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Ik vond Karla en Sophie op het begin altijd vreselijk. Die fase heb ik dit jaar maar overgeslagen. Jullie volgen nog wel, geloof me.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vond Karla en Sophie op het begin altijd vreselijk. Die fase heb ik dit jaar maar overgeslagen. Jullie volgen nog wel, geloof me.. Inge en Lien.
.
Die potten zijn beter dan Jan en Miranda op dit moment dan ga je toch niet je aandacht vestigen op die twee.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef existenz het volgende:
Wie is nu wanneer je concurrent? Ze zijn toch allemaal je concurrent in dit stadium?
Vooral de hysterische reactie toen ze op die ossekar moesten naar Jimmy en Amir schoot bij mij verkeerd. Inge en Lien zijn snelle lifters net als Jimmy en Amir, ze weten dit ook van elkaar. In een omgekeerde situatie hadden de potten J & A op die kar gezet. Dan moet je zo sportief zijn en dat accepteren en niet zielig gaan lopen doen en bij de minste tegenslag in janken uitbarsten.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef existenz het volgende:
[..]
De twee potten spelen het spel met oog voor de anderen. Ze weten dat amir en jimmie er zijn en dat ook de rest spelen. Ze spelen het hard maar fair. Jan en Miranda hebben nogal vaak alleen oog voor zichzelf.... Dat ze zelf willen verder liften ok, maar zeg het dan ff tegen de rest....
Dat wilde ik net typen. Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd hoor. Maar hoewel ik Inge en Lien de vorige afleveringen vreselijk vond, nu beginnen ze ietsje sympathieker te worden. Dus wie weet worden ze inderdaad leuker.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vond Karla en Sophie op het begin altijd vreselijk. Die fase heb ik dit jaar maar overgeslagen. Jullie volgen nog wel, geloof me.. Inge en Lien.
.
Inge maakte een fout door Chris weg te sturen ipv Jimmy.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef PirE het volgende:
Vooral de hysterische reactie toen ze op die ossekar moesten naar Jimmy en Amir schoot bij mij verkeerd. Inge en Lien zijn snelle lifters net als Jimmy en Amir, ze weten dit ook van elkaar. In een omgekeerde situatie hadden de potten J & A op die kar gezet. Dan moet je zo sportief zijn en dat accepteren en niet zielig gaan lopen doen en bij de minste tegenslag in janken uitbarsten.
En dan winnen ze uiteindelijk omdat een local zo ongelofelijk behulpzaam is en dan nog weten ze maar nipt te winnen. 1 voordeel, door die vrijgeleide zijn ze volgende week een stuk minder in beeld.
Geweldig die 2, ik was vanaf aflevering 1 fan van die 2, heerlijk onvoorbereid op pad gaan en alles niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Karla en Spohie waren meesterlijk in hun spimpele gedachtengang.
Ik snap niet dat je met name Lien sympathieker bent gaan vinden... wat een hysterische ADHD-troela in het kwadraat is datquote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat wilde ik net typen. Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd hoor. Maar hoewel ik Inge en Lien de vorige afleveringen vreselijk vond, nu beginnen ze ietsje sympathieker te worden. Dus wie weet worden ze inderdaad leuker.
Je maakt een grapje. Ze lachen keihard Jimmy & Amir uit, om niets, onsportief gedrag. Ze schreeuwen om het hardste dat Jan & Miranda asociaal zijn en dus niet mee mogen liften. Hadden ze die druk niet gelegd, hadden Jan & Miranda bij de volgende lift misschien wel in de buurt gebleven. Actie = reactie. En verder is het natuurlijk schofterig zoals Lien met mensen omgaat. Je kan vinden dat in een spel alles mag, maar zij kent geen enkele gene. De wereld is van Lien, zo is het niet natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Opvoedkunde. Ze is zelf niet eens opgevoed.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:58 schreef Cheesecake het volgende:
Lien (23 jaar)
Studie: Opvoedkunde
Als ik later een autistisch kind zou hebben, no way dat ik die naar Lien zou sturen. Krijg ik er 1 met ADHD terug.
Kijk, we zijn het gewoon helemaal eens!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef BVO het volgende:
Tof!
Jan en Miranda.
Chris en Lut.
Inge en Lien.
Mwah...
Jimmy en Amir.
Marc en Theo.
Niks!
Frank en Bliss.
Yves en Wendy.
Dat gaf ze ook toe, maar dan hoef je nog niet zo zielig te reageren als je op de ossekar gezet wordt. Ze namen zelf ook het risico door de laatste vraag te gokken. Als je het niet weet moet je gewoon je mond houden en hopen dat het andere koppel verkeerd gokt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Inge maakte een fout door Chris weg te sturen ipv Jimmy.
Precies, Lien gaat 100% voor het spel, terwijl de rest maar wat staat te zeveren over arme Jan en Miranda. Ze gaat door het vuur! Ze geeft álles om te winnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
Ik vond Inge en Lien vervelend maar na deze afl. vind ik ze erg leuk.
Lien!
Die avatarquote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies, Lien gaat 100% voor het spel, terwijl de rest maar wat staat te zeveren over arme Jan en Miranda. Ze gaat door het vuur! Ze geeft álles om te winnen.
zo'n avatar zou je eigenlijk een ban op moeten leverenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als er caps zijn houd ik me aanbevolen voor een mooiere Lien en Inge avatar.
Die Lien zal zelfs haar chauffeur nog slaan en schoppen als ze ietjes sneller wilt gaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
Ik vond Inge en Lien vervelend maar na deze afl. vind ik ze erg leuk.
Lien!
Fanatiek is ze zeker, en daar ben ik helemaal voor. Maar bij haar slaat het door in vreselijk irritant zijn. Ik word niet goed van dr. Jimmy en Amir zijn ook fanatiek, maar die hebben geen ADHD-symptomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies, Lien gaat 100% voor het spel, terwijl de rest maar wat staat te zeveren over arme Jan en Miranda. Ze gaat door het vuur! Ze geeft álles om te winnen.
Jimmy en Amir gaan ook voor het spel maar dan op een normale manier.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is wel knip en plak tv ... maar ze blijft door en door onbeschoft.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef caradoc het volgende:
[..]
Die Lien zal zelfs haar chauffeur nog slaan en schoppen als ze ietjes sneller wilt gaan.
Briljant tochquote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef caradoc het volgende:
[..]
Die Lien zal zelfs haar chauffeur nog slaan en schoppen als ze ietjes sneller wilt gaan.
Zeker dat is onderdeel van het spelquote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef PirE het volgende:
Dat gaf ze ook toe, maar dan hoef je nog niet zo zielig te reageren als je op de ossekar gezet wordt. Ze namen zelf ook het risico door de laatste vraag te gokken. Als je het niet weet moet je gewoon je mond houden en hopen dat het andere koppel verkeerd gokt.
Ze maken zelf 2 fouten waardoor ze uiteindelijk zelf genaaid worden, ga dan niet zielig lopen doen en wraak zweren voor al dat onrecht. Get a life.
Ik vind Inge ook het symphatiekst. Maar ik kan me toch voorstellen dat je heel blij bent als je elke keer zo geweldig geholpen wordt. Alleen in Lien d'r geval is dat op z'n zachts gezegd te blij.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je met name Lien sympathieker bent gaan vinden... wat een hysterische ADHD-troela in het kwadraat is dat
Ik ben ervoor als ze ook nog uitzenden dat die chauffeur Lien uit de auto schoptquote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef caradoc het volgende:
[..]
Dat je voor raf was bij Idols en niet voor Floor ... ok. Je hebt een hele mooie avater van haar, dus dat vergeef ik je. Maar je vraagt nu echt om klappenquote:
Het gezicht van de ene is dezelfde kleur als het haar van de anderequote:
de uitslagen van de zwangerschaps -en aidstesten zeker jaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef Aarti het volgende:
Ik vraag me af of ze afterwards nog iets gedaan hebben voor Chamron. Ik hoorde ze op een gegeven moment zeggen dat ze allemaal presents zouden sturen en zo....ben benieuwd!!
Ze versloegen hun bij de proef... terwijl ze in de minderheid waren.. dat noem ik pas verslaan. Als 2e eindigen omdat die 2 bitches een lucky lift hadden vind ik nou niet echt "verslagen worden"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Klopt, dat was echt geluk hebben. Volgens mij kunnen ze niet echt goed tegen stress.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ze versloegen hun bij de proef... terwijl ze in de minderheid waren.. dat noem ik pas verslaan. Als 2e eindigen omdat die 2 bitches een lucky lift hadden vind ik nou niet echt "verslagen worden"
Ik blijf erbij dat de productie hier een hand in heeft gehadquote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef Aarti het volgende:
Die lift was trouwens wel extreem lucky, wie gaat er nou uit liefde voor de mensheid honderden kilometers rijden?
misschien kreeg hij er andere liefde voor terug, en namen die potten het niet meer zo nauw met hun geaardheidquote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef Aarti het volgende:
Die lift was trouwens wel extreem lucky, wie gaat er nou uit liefde voor de mensheid honderden kilometers rijden?
Aziatische mannen schijnen niet zo fors geschapen te zijn over het algemeen dus dan hebben ze het verschil niet eens gemerktquote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
misschien kreeg hij er andere liefde voor terug, en namen die potten het niet meer zo nauw met hun geaardheid![]()
Dat lijkt me echt onzin hoor, ik twijfel niet aan de puurheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de productie hier een hand in heeft gehadDit was me allemaal net te toevallig
Nou, ik vond de opmerking: Kijk daar rijden <x> en <y>!! We gaan ze voorbij!! Ook wel een aparte opmerking, want:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt onzin hoor, ik twijfel niet aan de puurheid.
Ja, dat dacht ik ook al! Hoe kunnen zijn zien wie er voor hen rijdt?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Nou, ik vond de opmerking: Kijk daar rijden <x> en <y>!! We gaan ze voorbij!! Ook wel een aparte opmerking, want:
a) X en Y zaten in een dichte vrachtwagen en ze hebben hun niet zien instappen
b) De camera wagen zat er niet tussen in de shots, dus ook daaraan konden ze het niet zien.
Viel mij ook op.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
Nou, ik vond de opmerking: Kijk daar rijden <x> en <y>!! We gaan ze voorbij!! Ook wel een aparte opmerking, want:
b) De camera wagen zat er niet tussen in de shots, dus ook daaraan konden ze het niet zien.
Dat klopt, dat was erg vreemd inderdaad. Goed dat je dit even plaatst.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
Lien en Inge zagen Marc en Theo blijkbaar door de vrachtwagen heen voorin zittenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef MrX1982 het volgende:
Aan de achterkant van de vrachtwagen zien ze dat het Marc en Theo zijn, knap.
Dat is gewoon zo geknipt. Dat hebben ze bij PE al zo vaak gedaan, vooral bij latere etappes wordt het ineens spannend, terwijl ze een dag eerder nog 50km uit elkaar lagen.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ze krijgen volgens mij gewoon informatie van het camerateam om het uiteindelijk spannender voor de kijker te maken. Ze finishen ook opvallend vaak er dicht na elkaar.
dat is wel waar, of ze moeten door die vrachtwagen heen kunnen kijken wat mij ook een sterk verhaal lijkt...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Goed, Majesteit? Ik noem het gewoon puur geluk hebben (misschien met een beetje hulp van de productie).quote:Op maandag 20 maart 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Ik vind Inge & Lien vreselijk, maar moet toegeven dat ze gewoon goed zijn
Same here...irriteer me mateloos aan die wijven. Lien die stort constant in als het niet lukt, totdat ze een lift krijgt, dan is alles weer okay. Stom borderline wijfquote:Op maandag 20 maart 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Jimmy & Amir![]()
Ik was zo blij dat ze dat gedeelte in de tempel hadden gewonnen![]()
Dat gezeik tegen Jan en Miranda vind ik echt bullshit, want uiteindelijk gaat iedereen toch voor zijn eigen hachie!!
Jan pakte anders wel het kaartje met info mee!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Jimmy & Amir![]()
Ik was zo blij dat ze dat gedeelte in de tempel hadden gewonnen![]()
Dat gezeik tegen Jan en Miranda vind ik echt bullshit, want uiteindelijk gaat iedereen toch voor zijn eigen hachie!!
schaatsen hequote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef CryARiver het volgende:
En met 583.000 kijkers gisteren, raakt Peking Express veel kijkers kwijt.
in combinatie met de berichten die voor PE uitlekten van die ex-werknemer kan dit bijna niet anders.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de productie hier een hand in heeft gehadDit was me allemaal net te toevallig
Dat viel mij inderdaad ook op!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:05 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Jan pakte anders wel het kaartje met info mee!
Scheelt weer!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:43 schreef borisz het volgende:
gelukkig hebben de potten gewonnen, hebben we daar de volgende aflevering geen last van![]()
daar twijfel ik geeneens aanquote:Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef greatgonzo het volgende:
ze is waarschijnlijk het mannetje van de twee... en de andere de volgzame....
Waarschijnlijk wel, Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze ADHD heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd of die blonde ook zo hysterisch is als ze niet met de stress van liften te maken heeft.
Ik denk het ook, de kalmte van Jimmy en Amir werkt nog in hun voordeel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:50 schreef Staps.nl het volgende:
Een heerlijke aflevering was het in zijn geheel. Mooie strijd. Die potten gaan er nog wel uit. Er komt een dag dat ze het niet trekken, verkeerd rijden, of instorten. Hopelijk op de laatste dag in de finale
Heb je dat op Fok! gelezen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:19 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
Waarschijnlijk wel, Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze ADHD heeft
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:50 schreef Staps.nl het volgende:
adhd en tante sidonia
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Kijkcijfers vielen me wel tegen, al kwam dat door het schaatsen denk ik
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:19 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
Waarschijnlijk wel, Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze ADHD heeft
![]()
quote:Waarom willen jullie meedoen ?
Lien heeft ADHD en is een ongelofelijke bron van energie. We willen graag weten hoever we daarmee komen in een waanzinnige race als Peking Express. Energie is namelijk haar troef in het Westen, dus zijn we benieuwd of dat in het Verre Oosten ook zo is.
Dat was echt erg ja. KOMAAAN HE!!!!!!! ALLEE!!!!! oidquote:Op maandag 20 maart 2006 15:46 schreef GHans7 het volgende:
En maar gillen tegen je bestuurder van die ossenkar dat hij harder moet.
Wat kan je sommige mensen de overwinning toch niet gunnen, alleen maar omdat je zulk gedrag van ze ziet.
x 10 keer:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:38 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat was echt erg ja. KOMAAAN HE!!!!!!! ALLEE!!!!! oid![]()
quote:http://pekingexpress.tele(...)liften_met_een_.html
Na vorige week dachten we dat heel het Pekinggebeuren ons behoorlijk koud zou laten, maar de eerste noten van de begintune van aflevering 2 zijn pas gestart en we zitten weer helemaal in de race.
Compleet met nagelbijtend stressen. Een gevoel dat na elk reclameblok heviger en heviger wordt en al vlug zijn onze goede voornemens (vooral over niemand oordelen) helemaal zoek. Maar we voelen ons er wel wat schuldig over en wijzen onszelf meteen terecht. Ligt het aan ons of wordt het spel effectief heviger en agressiever gespeeld? En stonden wij ook de hele tijd zo luid te roepen? Navraag bij onze vrienden leert dat het er in onze reeks net zo fel aan toeging. Blijkbaar ziet het er toch wat anders uit als je naar een vriendenfilmpje kijkt, iedereen kent en alle onnozele uitvallen kunt plaatsen en dus relativeren. Wat ons opviel is dat een aantal koppels heel veel energie stopt in onderlinge conflicten, iets waar wij eigenlijk weinig tot geen last van hadden. We kennen elkaar al zo lang dat die sterke en zwakke kanten al oud nieuws zijn en we die niet telkens moesten herkauwen. En misschien was dat wel onze sterkte. Het hielp ons in ieder geval supersonisch snel, soms vaak woordeloos, beslissen.
En dan de proef. Toegegeven het is een zege om te mogen deelnemen (je komt op fantastisch mooie plekken en ontsnapt even aan het racen), maar wanneer je verliest val je diep. Je hebt je fysiek serieus ingezet, je haalt het net niet en dan, dan moet je onmiddellijk terug beginnen liften. Geen medelijden, vijf minuten later sta je al opnieuw langs de kant van de weg, hopeloos zwaaiend naar passerende chauffeurs. En vermits je nog niet van die mentale opdoffer hersteld bent, stopt er uiteraard niemand. Een mens wordt er gek van! Dus nee, toen wij na uren zweten op de zoutvlakte de finalevrijgeleide niet wonnen en terug ‘mochten’ liften stonden we niet meteen te springen van geluk. Pas toen we op het dak van een jeep zaten te hossen kwam het racegevoel terug. Een keer hebben we wel van zo’n vrijgeleide genoten en dat was ronduit zalig. Twee dagen lang hebben we geluierd en gevreten tot we letterlijk een indigestie hadden. We installeerden ons na de proef meteen op een terras, trokken ons niets aan van de Indische samenscholing en bestelden zonder aarzelen de halve menukaart om stijlvol ons zuurverdiende spaargeld op te souperen. De dagen daarna viel het liften met overvolle maag zwaar…
Alsof een ossenkar een 2e versnelling zou hebben oid.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:38 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat was echt erg ja. KOMAAAN HE!!!!!!! ALLEE!!!!! oid![]()
neen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:01 schreef 2Drix het volgende:
En was dat de aflevering waarin iemand van die auto af pleurt?
http://www.pekingexpress.org/index.php?p=pe3-menu-afl3quote:Op zondag 26 maart 2006 12:01 schreef 2Drix het volgende:
Ik heb het vorige week gemist![]()
Kan iemand heel kort uitleggen wat er is gebeurd?
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik vind anders Jan & Miranda de meest irriterende koppel.
Beetje onwetend, ofzo.
Inderdaad, Roos is leuk op tv.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
Het grootste negatieve punt aan dit seizoen is wel dat we Roosnog minder te zien krijgen dan andere jaren.
* Bruce117 wil meer Roos in beeld.
eenschquote:Op zondag 26 maart 2006 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
Het grootste negatieve punt aan dit seizoen is wel dat we Roosnog minder te zien krijgen dan andere jaren.
* Bruce117 wil meer Roos in beeld.
je weet dat omdat??quote:Op zondag 26 maart 2006 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
jan en miranda vliegen er uit
Toffe fotoquote:
hoezo arrogant inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2006 20:36 schreef MissX het volgende:
in die andere groep zitten gewoon ruklifters
in PE kan alles, ze nemen gewoon warpspeedquote:Op zondag 26 maart 2006 20:44 schreef MissX het volgende:
180km in 2,5 uur met zo een weg. Dat zou wel heel knap zijn als ze dat zouden halen.
Komt wel handig uit die reclame.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
fuck reclame
ik hoop hetquote:
hahaha jaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
in PE kan alles, ze nemen gewoon warpspeed
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Komt wel handig uit die reclame.
even tijd omte halen
Daar zit ik ook al weken op te wachtenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:54 schreef haagse_elfje het volgende:
zou er iemand deze aflv van de truck afdonderen?
ja, er lopen geen jonge geile meisjes rond. Dus dan vind hij er weinig aan.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:54 schreef haagse_elfje het volgende:
snorremans heeft weer wat te zeiken, come on wees een btje dankbaar
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is die Wendy een zeiksnol zeg...doel volgende keer mee aan de Lloret Express ofzo.
ik hoop dat ze het niet redden en laatste wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:56 schreef hardsilence het volgende:
Pientere mannen, Amir en Jimmy.
Preciesquote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik hoop dat ze het niet redden en laatste worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
Helaas hield EP er mee op en moesten ze op zoek naar een andere presentatorquote:Op zondag 26 maart 2006 21:00 schreef schatje het volgende:
Bah, die Art blijft een vreselijk figuur.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:00 schreef schatje het volgende:
ik wil roosquote:Op zondag 26 maart 2006 21:00 schreef schatje het volgende:
Ernst-Paul Hasselbachquote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Helaas hield EP er mee op en moesten ze op zoek naar een andere presentator
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
Als die vreselijke potten in beeld komen krijg ik sterk de drang om dit product te gebruiken:
[afbeelding]
krijg je op je oude dagquote:Op zondag 26 maart 2006 21:05 schreef hardsilence het volgende:
Jan staat daar op z'n gemakkie, te relaxen.
ze hebben het zelf uitgegevenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:08 schreef MissX het volgende:
ik zou die wijfen ook geen geld geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |