Klopt, dat was echt geluk hebben. Volgens mij kunnen ze niet echt goed tegen stress.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ze versloegen hun bij de proef... terwijl ze in de minderheid waren.. dat noem ik pas verslaan. Als 2e eindigen omdat die 2 bitches een lucky lift hadden vind ik nou niet echt "verslagen worden"
Ik blijf erbij dat de productie hier een hand in heeft gehadquote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef Aarti het volgende:
Die lift was trouwens wel extreem lucky, wie gaat er nou uit liefde voor de mensheid honderden kilometers rijden?
misschien kreeg hij er andere liefde voor terug, en namen die potten het niet meer zo nauw met hun geaardheidquote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef Aarti het volgende:
Die lift was trouwens wel extreem lucky, wie gaat er nou uit liefde voor de mensheid honderden kilometers rijden?
Aziatische mannen schijnen niet zo fors geschapen te zijn over het algemeen dus dan hebben ze het verschil niet eens gemerktquote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
misschien kreeg hij er andere liefde voor terug, en namen die potten het niet meer zo nauw met hun geaardheid![]()
Dat lijkt me echt onzin hoor, ik twijfel niet aan de puurheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de productie hier een hand in heeft gehadDit was me allemaal net te toevallig
Nou, ik vond de opmerking: Kijk daar rijden <x> en <y>!! We gaan ze voorbij!! Ook wel een aparte opmerking, want:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt onzin hoor, ik twijfel niet aan de puurheid.
Ja, dat dacht ik ook al! Hoe kunnen zijn zien wie er voor hen rijdt?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Nou, ik vond de opmerking: Kijk daar rijden <x> en <y>!! We gaan ze voorbij!! Ook wel een aparte opmerking, want:
a) X en Y zaten in een dichte vrachtwagen en ze hebben hun niet zien instappen
b) De camera wagen zat er niet tussen in de shots, dus ook daaraan konden ze het niet zien.
Viel mij ook op.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
Nou, ik vond de opmerking: Kijk daar rijden <x> en <y>!! We gaan ze voorbij!! Ook wel een aparte opmerking, want:
b) De camera wagen zat er niet tussen in de shots, dus ook daaraan konden ze het niet zien.
Dat klopt, dat was erg vreemd inderdaad. Goed dat je dit even plaatst.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
Lien en Inge zagen Marc en Theo blijkbaar door de vrachtwagen heen voorin zittenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef MrX1982 het volgende:
Aan de achterkant van de vrachtwagen zien ze dat het Marc en Theo zijn, knap.
Dat is gewoon zo geknipt. Dat hebben ze bij PE al zo vaak gedaan, vooral bij latere etappes wordt het ineens spannend, terwijl ze een dag eerder nog 50km uit elkaar lagen.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ze krijgen volgens mij gewoon informatie van het camerateam om het uiteindelijk spannender voor de kijker te maken. Ze finishen ook opvallend vaak er dicht na elkaar.
dat is wel waar, of ze moeten door die vrachtwagen heen kunnen kijken wat mij ook een sterk verhaal lijkt...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Goed, Majesteit? Ik noem het gewoon puur geluk hebben (misschien met een beetje hulp van de productie).quote:Op maandag 20 maart 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Ik vind Inge & Lien vreselijk, maar moet toegeven dat ze gewoon goed zijn
Same here...irriteer me mateloos aan die wijven. Lien die stort constant in als het niet lukt, totdat ze een lift krijgt, dan is alles weer okay. Stom borderline wijfquote:Op maandag 20 maart 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Jimmy & Amir![]()
Ik was zo blij dat ze dat gedeelte in de tempel hadden gewonnen![]()
Dat gezeik tegen Jan en Miranda vind ik echt bullshit, want uiteindelijk gaat iedereen toch voor zijn eigen hachie!!
Jan pakte anders wel het kaartje met info mee!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Jimmy & Amir![]()
Ik was zo blij dat ze dat gedeelte in de tempel hadden gewonnen![]()
Dat gezeik tegen Jan en Miranda vind ik echt bullshit, want uiteindelijk gaat iedereen toch voor zijn eigen hachie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |