Dat je voor raf was bij Idols en niet voor Floor ... ok. Je hebt een hele mooie avater van haar, dus dat vergeef ik je. Maar je vraagt nu echt om klappenquote:
Het gezicht van de ene is dezelfde kleur als het haar van de anderequote:
de uitslagen van de zwangerschaps -en aidstesten zeker jaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef Aarti het volgende:
Ik vraag me af of ze afterwards nog iets gedaan hebben voor Chamron. Ik hoorde ze op een gegeven moment zeggen dat ze allemaal presents zouden sturen en zo....ben benieuwd!!
Ze versloegen hun bij de proef... terwijl ze in de minderheid waren.. dat noem ik pas verslaan. Als 2e eindigen omdat die 2 bitches een lucky lift hadden vind ik nou niet echt "verslagen worden"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Amir en Jimmy moeten niet zo naar zelfingenomen doen. Ze worden keihard verslagen door Inge en Lien..
Klopt, dat was echt geluk hebben. Volgens mij kunnen ze niet echt goed tegen stress.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ze versloegen hun bij de proef... terwijl ze in de minderheid waren.. dat noem ik pas verslaan. Als 2e eindigen omdat die 2 bitches een lucky lift hadden vind ik nou niet echt "verslagen worden"
Ik blijf erbij dat de productie hier een hand in heeft gehadquote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef Aarti het volgende:
Die lift was trouwens wel extreem lucky, wie gaat er nou uit liefde voor de mensheid honderden kilometers rijden?
misschien kreeg hij er andere liefde voor terug, en namen die potten het niet meer zo nauw met hun geaardheidquote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef Aarti het volgende:
Die lift was trouwens wel extreem lucky, wie gaat er nou uit liefde voor de mensheid honderden kilometers rijden?
Aziatische mannen schijnen niet zo fors geschapen te zijn over het algemeen dus dan hebben ze het verschil niet eens gemerktquote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
misschien kreeg hij er andere liefde voor terug, en namen die potten het niet meer zo nauw met hun geaardheid![]()
Dat lijkt me echt onzin hoor, ik twijfel niet aan de puurheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de productie hier een hand in heeft gehadDit was me allemaal net te toevallig
Nou, ik vond de opmerking: Kijk daar rijden <x> en <y>!! We gaan ze voorbij!! Ook wel een aparte opmerking, want:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt onzin hoor, ik twijfel niet aan de puurheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |