Oh ja, die Indier waar ze op liepen te soppenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
Shamron is tof, maar hij haalt het niet bij Radj [de held van Karla en Sophie]
Shamron helpt alleen het verkeerde koppel. Radj was echt een topperquote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
Ik zou de grot van Wendy ook wel eens willen zienquote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef borisz het volgende:
mooie tempels
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, die Indier waar ze op liepen te soppen
Karla en Sophie waren geweldig. Ik heb echt dubbel gelegen om die tweequote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou de grot van Wendy ook wel eens willen zien
Geen idee? Minder gewicht in de auto?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Chris en Lut stappen uit om de potten te helpen![]()
WAAROM?
Als er een god bestaat moet het Lien zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
deze hobbelweg zou wel 's iemand van 'n wagen kunnen gooien
hoe twee sex-and-the-city-typjes PE wonnen: "als 't maar proper is he"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Karla en Sophie waren geweldig. Ik heb echt dubbel gelegen om die twee. En dan winnen ze ook nog
.
maar je bent toch ook aan het racen, dan zou ik dus nooit een ander koppel zo helpen... zeker niet als het Bassie en Adriaan zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee? Minder gewicht in de auto?
Pas in de finaleaflevering hun eerste amulet winnen, toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe twee sex-and-the-city-typjes PE wonnen: "als 't maar proper is he"![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef MlleBlakeney het volgende:
God god god, wat irriteren die twee lesbo-kutten!!!!
jaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Pas in de finaleaflevering hun eerste amulet winnen, toch?.
Heeeeeeeerlijk! Mogen ze er nog lang inblijven!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef MlleBlakeney het volgende:
God god god, wat irriteren die twee lesbo-kutten!!!!
dat vind ik eigenlijk ook, gewoon nog een aflevering of drie en danquote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk! Mogen ze er nog lang inblijven!
ze mogen er van mij zolang mogelijk inblijven, zolang ze maar niet winnen. Dit zorgt voor mooie TVquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Cheiron het volgende:
Gadverdomma, schop die lesbos eruit zeg! Wat een irritante zeikwijven. Zo hysterisch, hun onzekerhied verbergend.. getsiederrie!
Mooi dat de anderen gewonnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |