Het was geen vraag nee, daarom ook geen ¿ en ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef rena het volgende:
Het is toch geen vraag MB?
Maar even goed, Buenas Noches![]()
Jaja, puntenaftrek anders hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef rena het volgende:
iBuenas Noches! ¿Que hora es? Son las once y media de la noche![]()
Hmm, ik heb al een jaar of 6 Spaans, maar verder dan kleuterniveau kom ik niet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef rena het volgende:
Whehehe.Sinds wanneer kunnen zoveel mensen Spaans?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al een jaar of 6 Spaans, maar verder dan kleuterniveau kom ik niet hoor
Nou ja, qua Spaans zat ik dus eerst op géén niveauquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:44 schreef rena het volgende:
[..]
Op dat niveau zat je toch sowieso al?![]()
quote:
quote:
Ik zit ook bijna op de 6800.quote:
Bedankt.quote:
quote:
Mag dat wel van jouw partij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:25 schreef Airelle het volgende:
¡Hola! ¿Que tal?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:02 schreef LeBeau het volgende:
Mijn aanwezigheid is kinky?Leg uit, señorita.
Freakyquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
Snarf als stagiair op NWS :)
WTF... stagiar?
IS DAT TOF OFZO, DAT SPAANSE?!quote:
WEL IN DE LIJN MET HET TOPIC IN IEDER GEVAL!!!!1quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
Snarf als stagiair op NWS :)
WTF... stagiar?
Stage lopen op een forum. Damn...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]Vanwege het gebrek aan stageplaatsen kan je nu ook op Fok! terecht.
Ik heb nog een stageplaats nodigquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Vanwege het gebrek aan stageplaatsen kan je nu ook op Fok! terecht.
Je mag stage lopen op forum.mijnechtenaam.nlquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog een stageplaats nodig
Ja maar... daar is niks te doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag stage lopen op forum.mijnechtenaam.nl
Ik denk eerder morgenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:02 schreef babette21 het volgende:
He Dijsje, ben ik blij als ik straks thuis kom????
oeh in dat geval wil ik nog wel 'n dagje wachtenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:07 schreef Dizer het volgende:
Ik denk eerder morgenMaar er zit wel een extra verassing in
![]()
Mijn ondergoed die ik speciaal voor jou een week lang heb aangehoudenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:09 schreef babette21 het volgende:
oh wacht, was dit de "beloofde" verrassing??![]()
Is het zo'n succes?quote:
geilquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Dizer het volgende:
Mijn ondergoed die ik speciaal voor jou een week lang heb aangehouden
Ik vind bruin altijd zo'n moeilijke kleur.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Vraag voor de mensen met stijlgevoel: Kan ik een zwarte riem omdoen bij een bruin truitje?
Ik heb sowieso ook al zwarte schoenen
Ja, ik ook...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind bruin altijd zo'n moeilijke kleur..
Ik zou je niet eens aanraken al had je een CUP-Fquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Vraag voor de mensen met stijlgevoel: Kan ik een zwarte riem omdoen bij een bruin truitje?
zwart en bruin schijnt tegenwoordig te mogen, net als de combi rood/roze....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ja... maar die is niet zo leuk en ik heb sowieso alleen zwarte schoenen...quote:
Wat heeft dat met bruin te maken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou je niet eens aanraken al had je een CUP-F
Okequote:Nee hoor.. garpje... zolang je riem en je schoenen dezelfde kleur hebben dan is het goed
Zo maar eens testen dan...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwart en bruin schijnt tegenwoordig te mogen, net als de combi rood/roze....
of 't ook mooi is, is natuurlijk 'n andere vraag
en bruine schoenen... dan is het probleem opgelostquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
Bruin en Roos
Bruin en Grasgroen
Bruin en Beige
Bruin en Geel
Allemaal mogelijk... maar Bruin en Zwart vind ik zelf niet zo...
Maar je doet het dan dus wel?? Zwart en bruin samen??quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
en bruine schoenen... dan is het probleem opgelost
ik heb het precies andersom, geen zwarte schoenen [en laarzen zelfs allemaal bruin],
wel zwarte truitjes... 't is echt zo'n kutcombi, eigenlijk.....![]()
Oeh.. bruin en blauw?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook moeite met bruin en (donker)blauw.
Ik heb een donkerblauwe spijkerbroek aan...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook moeite met bruin en (donker)blauw.
Ja maar spijkerbroek is andersquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe spijkerbroek aan...
*verbrandt outfit*
Oh ok!quote:
Alhoewel... tegenwoordig staat een blauwe pak mooi met bruine schoenen, riep en overhemd...quote:
Spijkerbroeken zijn anders, heel anders. Daar kan (bijna) alles wel op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe spijkerbroek aan...
*verbrandt outfit*
Behalve als het eenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zijn anders, heel anders. Daar kan (bijna) alles wel op.
Verwassen zwarte spijkerbroeken *ril*quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behalve als het eenzwarte spijkerbroek
is
jaa da's mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
Bruin en Roos
ik hou meer van appertjesgroen eigenlijkquote:Bruin en Grasgroen
kan...quote:Bruin en Beige
geel kan bij allesquote:Bruin en Geel
correct ende eenschquote:Allemaal mogelijk... maar Bruin en Zwart vind ik zelf niet zo...![]()
yep, in combi met 'n spijkerbroek...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Maar je doet het dan dus wel?? Zwart en bruin samen??
gadverdamme, zwarte spijkerbroeken zijn bíjna net zo erg als witte spijkerbroeken....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
Behalve als het eenzwarte spijkerbroek
is
Zwarte riem?? Maar je riem zit natuurlijk vlak bij je truitje dus dan staat een zwarte riem bij een zwart truitje beter... Dus bij mij bruine riem bij bruin truitje... Ik ben eruit!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, in combi met 'n spijkerbroek...
maar dan kies ik wel voor m'n líchtbruine laarzen en niet m'n donkere
[want donkerbruin is soms zo mislukt zwart... zo "de plank misslaan" zeg maar]
en géén bruine riem....![]()
Ik ben echt een fashion-ramp merk ik al, ik heb een zwarte spijkerbroekquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
gadverdamme, zwarte spijkerbroeken zijn bíjna net zo erg als witte spijkerbroeken....
maar los van de spijkerbroeken is het bij mij dan weer wel "wit gaat met alles"
Geen witte trouwens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben echt een fashion-ramp merk ik al, ik heb een zwarte spijkerbroek
precies, riem en truitje moeten matchen, dan 'n spjjkerbroek ofzo [iig geen bruin en geen zwart] en dan bij voorkeur dezelfde schoenen, maar als niet dan kan het ook wel!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef MissBliss het volgende:
Zwarte riem?? Maar je riem zit natuurlijk vlak bij je truitje dus dan staat een zwarte riem bij een zwart truitje beter... Dus bij mij bruine riem bij bruin truitje... Ik ben eruit!
Het kan altijd ergerquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ik zeg: ritueel verbrandenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Oeh.. wij passen wel bij elkaar kwa kledingkleurenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaa da's mooi![]()
[..]
ik hou meer van appertjesgroen eigenlijk
[..]
kan...
[..]
geel kan bij alles
[..]
correct ende eensch
Huiskleuren? Het ene huis is van rode baksteen en het andere geel gepleisterd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. wij passen wel bij elkaar kwa kledingkleuren
Nu nog huiskleuren
qua alles tochquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef Dizer het volgende:
Oeh.. wij passen wel bij elkaar kwa kledingkleuren![]()
mijn woonkamer in oranje, mijn keuken geel en mijn slaapkamer is appeltjesgroenquote:Nu nog huiskleuren![]()
Youre funnyquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huiskleuren? Het ene huis is van rode baksteen en het andere geel gepleisterd?
Oranje en geel... damn.. not in my housequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
qua alles toch
en waar niet, daar houden we elkaar prachtig in evenwicht [drama vs. cynisme e.d.]
[..]
mijn woonkamer in oranje, mijn keuken geel en mijn slaapkamer is appeltjesgroen
maar dat laatste wist je natuurlijk nog wel![]()
Ik ook niet blijkt welquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, riem en truitje moeten matchen, dan 'n spjjkerbroek ofzo [iig geen bruin en geen zwart] en dan bij voorkeur dezelfde schoenen, maar als niet dan kan het ook wel!!
nu lijk ik net zo'n modepopje en dat ben ik zo ontzettend níet![]()
De muren van mijn kamer zijn oranje met geelquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oranje en geel... damn.. not in my house
Is je vriendje een modepopje? Zo nee, dan is er toch geen probleem met eventuele mismatchende combi's. Zo ja, dan heb je nog een hele klus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook niet blijkt wel
Het erge is dat ik kleding voor 5 dagen moet verzinnen (ik ga naar mn vriendje) en dus ook niet ál te veel kan meenemen qua verschillende riemen etc..
Het is elke week weer een drama
Haar vriendje is gek op de kleur blauwquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is je vriendje een modepopje? Zo nee, dan is er toch geen probleem met eventuele mismatchende combi's. Zo ja, dan heb je nog een hele klus.
Damn...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De muren van mijn kamer zijn oranje met geel
Nou nee niet echt.. maar goed, ik vind het wel leuk als ik er een beetje leuk uitzie hequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is je vriendje een modepopje? Zo nee, dan is er toch geen probleem met eventuele mismatchende combi's. Zo ja, dan heb je nog een hele klus.
Dat valt gelukkig wel meequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haar vriendje is gek op de kleur blauw![]()
niet in één ruimtequote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef Dizer het volgende:
Ik hou van donkerbruike kleuren
mijn slaapkamerquote:met groen en gebroken wit![]()
Mozaïek is wel erg tof voor in de badkamerquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet in één ruimte
en daarnaast is er heel veel wit.... [sowieso nooit 4 gekleurde muren, altijd maar 1 of 2]
mijn badkamer is wel heftig, die is helemaal gemozaïekt
Ah, dat klinkt als een stuk beterquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet in één ruimte
en daarnaast is er heel veel wit.... [sowieso nooit 4 gekleurde muren, altijd maar 1 of 2]
Tof!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
Ja, ik dacht al, er is iets veranderd...quote:
't washokquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Dizer het volgende:
Bet, ik moet wel een aparte kamer hebben die ik kan omtoveren tot thuisbioscoop
Ik twijfel weer tussen:quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, er is iets veranderd...
Inclusief pluche stoelen en popcornautomaatquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Dizer het volgende:
Bet, ik moet wel een aparte kamer hebben die ik kan omtoveren tot thuisbioscoop
En mijn 300+ dvd'squote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inclusief pluche stoelen en popcornautomaat.
Lieve schat, als ik een huis koop... dan is het washok al 10 bij 10 meterquote:
Dat is wél een grote thuisbioscoop danquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik een huis koop... dan is het washok al 10 bij 10 meter
Das ook wel nodig.. met mijn hoeveelheid aan dvd'squote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wél een grote thuisbioscoop dan.
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Dizer en ik heb al een aantal nieuwe die er nog niet tussen staanquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou wel van films. Het liefst zou ik de hele dag films kijken, eten en slapen
.
maak jij nou maar eerst braaf je school af he....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
Lieve schat, als ik een huis koop... dan is het washok al 10 bij 10 meter
he getsie.. nou klink je netals mijn moeder. Eerste punt om te stoppen met je relatie als je vriendin als je moeder begint te klinkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak jij nou maar eerst braaf je school af he....![]()
![]()
En als je moeder als je vriendin begint te klinken, dan is het ook tijd om je te distantiëren van moederlief.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
he getsie.. nou klink je netals mijn moeder. Eerste punt om te stoppen met je relatie als je vriendin als je moeder begint te klinken![]()
good one!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En als je moeder als je vriendin begint te klinken, dan is het ook tijd om je te distantiëren van moederlief..
Neem je vanavond iets lekkers mee?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
Giggidy-giggidy-giggidy-giggidy!![]()
Ik ben werken. Papa is vanavond weer thuis. Liev zijn enzo
Blond of donker?quote:
Roodharig... eentje die op Grace lijkt van Will & Gracequote:
Die eet al je eten opquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Roodharig... eentje die op Grace lijkt van Will & Grace
Pb.. moet je ook je eenden inenten tegen vogelgriep?quote:
Eet!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef PeRi het volgende:
Ik heb honger!
Mijn eenden zijn vrij; ze doen waar ze zin in hebben... als ze morgen naar Luxemburg willen kunnen ze dat doen. Het zijn gewoon wilde vogels, dus inenten is in ieder geval geen verplichting. Maar je moet een dierenarts erbij hebben ofzo, lekker vaag allemaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pb.. moet je ook je eenden inenten tegen vogelgriep?
Talpa is zooooooooooooo origineel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Wat is Jack een zeikerd zeg.
Veel beter dan de binnenkomers van Svenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Bupatih het volgende:
Krrrrrrstrapofski!!! Plonk plonk Kirikiri wonk wonk.
Jij bent wel vaste gast hier, is het niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel beter dan de binnenkomers van Sven.
Ja, ik ben een beetje FOK!verslaafdquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent wel vaste gast hier, is het niet?![]()
Tofheid!![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje FOK!verslaafd.
Veel meer diepgang.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel beter dan de binnenkomers van Sven.
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!quote:
PI > smileyquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!. Wat moet ik nou denken
!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!. Wat moet ik nou denken
!
En hier doe je dan weer geen PI bij. Het leven is een raadsel, en jij hoort erbij.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hier doe je dan weer geen PI bij. Het leven is een raadsel, en jij hoort erbij.
WTF?!quote:
Ja, nou, het is toch koud?!quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:14 schreef Bupatih het volgende:
Het wachten is op de lemming 'Pamela Anderson-cameltoe's'
ik vraag me altijd af hoe ze aan die cijfers komen, wáár hebben ze dat onderzoek gedaan....quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Paltos het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat 5 tot 10% van de bevolking homoseksueel is!
Truequote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Paltos het volgende:
Overal, homoseksualiteit uit zich niet altijd in uiterlijk (uizonderingen daar gelaten)quote:Voor de meeste mensen zijn dit toch verrassende cijfers, waar zie je die mensen immers?![]()
Ik denk dat het wel tegenvalt. Mensen zeggen vaak tolerant te zijn, maar volgens mij veranderd gedrag tegenover personen die "uit de kast komen".quote:Onze samenleving lijkt wel tolerant tegen homoseksualiteit, maar ik vroeg me af of dat wel echt zo is.
Je hebt mensen die het totaal niks uitmakenquote:Welke verschillende houdingen bestaan er in onze samenleving tegenover homoseksualiteit en hoe moet je ze beoordelen?
Volgens mij mag het niet.quote:Wat is het officiële standpunt van de Kerk?![]()
Geen ideequote:En welke wetgevingen zijn er eigenlijk zoal in Nederland (en in andere Europese landen) i.v.m. met homohuwelijk?
Misschien dat dit ook nog uitkomsten biedt:quote:(Ja, voor school ja.)
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Paltos het volgende:
Voor de meeste mensen zijn dit toch verrassende cijfers, waar zie je die mensen immers?
Onze samenleving lijkt wel tolerant tegen homoseksualiteit, maar ik vroeg me af of dat wel echt zo is.
Welke verschillende houdingen bestaan er in onze samenleving tegenover homoseksualiteit en hoe moet je ze beoordelen? Wat is het officiële standpunt van de Kerk?![]()
En welke wetgevingen zijn er eigenlijk zoal in Nederland (en in andere Europese landen) i.v.m. met homohuwelijk?
(Ja, voor school ja.)
Wij hebben eentje in onze klas.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe ze aan die cijfers komen, wáár hebben ze dat onderzoek gedaan....
maak nogal een verschil of ze mensen in de kerk of bij 't coc ondervraagd hebben
of op SC, want daar ligt het gemiddelde ook wel wat hoger geloof ik![]()
Maar als ze zich alleen maar door opvoeding en media laten beïnvloeden en daar hun standpunt op vestigen, zonder zelf echt in contact gekomen te zijn met een homoseksueel iemand, dan is dat toch ook wel een beetje kortzichtig?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef Paltos het volgende:
Ik heb bij "hoe moet je ze beoordelen" iets gezegd van: Het ligt niet per se aan de kortzichtigheid van mensen die er negatief tegenover staan, maar veeleer aan de opvoeding, ervaringen en hoe ze in de media getoond worden.
Dus aan de kortzichtigheid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef Paltos het volgende:
Ik heb bij "hoe moet je ze beoordelen" iets gezegd van: Het ligt niet per se aan de kortzichtigheid van mensen die er negatief tegenover staan, maar veeleer aan de opvoeding, ervaringen en hoe ze in de media getoond worden.
Dat zeg ik, lambal!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als ze zich alleen maar door opvoeding en media laten beïnvloeden en daar hun standpunt op vestigen, zonder zelf echt in contact gekomen te zijn met een homoseksueel iemand, dan is dat toch ook wel een beetje kortzichtig?
Ja maar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus aan de kortzichtigheid.Als je je alleen laat leiden door opvoeding en media, ben je nogal kortzichtig bezig.
Verdomme, ik heb dat altijd, dat ik een heel verhaal typ, en dat er dan vervolgens iemand is die hetzelfde zegt, maar dan in veules minder woordenquote:
Dat doet niks af het feit dat mensen veelal kortzichtig bezig zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja maar.
Verdedig die mensen nog een beetje of zo!![]()
Ik denk dat 95% van de maatschappij meer beïnvloed wordt door de media dan hij/zij zelf zou willen hoor.
True.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doet niks af het feit dat mensen veelal kortzichtig bezig zijn.
quote:
Ja, dankje allemaal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mijn antwoorden/linkjes al bekeken?
Ja, die houdingen dus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]Hoe moet je ze beoordelen?
Wat? De homo's of die verschillende houdingen?
Homo's als mens en bij de verschillende houdingen kies je zelf maar de beste uit.
Ik weet niet waar die eerste zin op terugslaat, maar voor de rest is hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:14 schreef Paltos het volgende:
... Dit is zeker nog niet zo vanzelfsprekend en gebeurt ook niet zo vaak. Natuurlijk is het ook wel kortzichtig van mensen om zich door de media te laten beïnvloeden en alles wat hun ouders zeggen/zeiden voor waar aan te nemen. Maar mensen zijn nu eenmaal kortzichtig, dus meer gewenning is misschien wel de enige oplossing....
Dat had je dan wel eerder mogen zeggen, Beev.quote:
Godsdienst. Soort van werkje maken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Paltos, wat voor onderzoek is het eigenlijk? Welk vak?
TMF Reaction.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had je dan wel eerder mogen zeggen, Beev.
Waar?
En dat moest individueel? Of zei de lerares: "Plemp het maar op een forum en laat anderen je huiswerk makenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Godsdienst. Soort van werkje maken.
Oeh!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
TMF Reaction.
Ja,TMF
enzo, maar een combi van Renate
, Valerio
en Niña
is best aangenaam hoor
.
10 minuten Djem is alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef BVO het volgende:
Was niet heel lang hoor, alleen een interviewtje van minder dan 10 minuten en optreden, meer niet. Maar Renate en Valerio zijn leuk samen, dus zo tijdens het leren is het best een leuk programma eigenlijk.
Claudia de Breij heeft het [lees: het "zogenaamde" accepteren] volgens mij aardig verwoord in "Geen liedje"quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:14 schreef Paltos het volgende:
... Dit is zeker nog niet zo vanzelfsprekend en gebeurt ook niet zo vaak. Natuurlijk is het ook wel kortzichtig van mensen om zich door de media te laten beïnvloeden en alles wat hun ouders zeggen/zeiden voor waar aan te nemen. Maar mensen zijn nu eenmaal kortzichtig, dus meer gewenning is misschien wel de enige oplossing....
quote:dit is geen liedje
er valt niks over te zingen
er is niks aan de hand
en we moeten niet zo zeiken
dit is geen liedje
over al die erge dingen
want er valt in dit land
voor ons niks meer te bereiken
dit is geen liedje
want we mogen samen ringen
en we mogen samen onze band
voor heel de wereld laten blijken
dit is geen liedje
van hoe wij ten strijde gingen
er is geen verkeerde kant
er valt hier niks meer af te wijken
er is niks aan de hand
tenzij je geboren bent in Ankara
of Staphorst
of op paleis soestdijk
er is niks aan de hand
tenzij je wilt werken
bij het leger
Het nederlands elftal
of 'n VMBO in 'n achterstandswijk
er is niks aan de hand
maar misschien zijn je ouders dol op de paus
of denken ze bij anticonceptie
aan je lul in een zwarte kous
er is niks aan de hand
of ze zijn moslim
en de letter heel trouw
of ze zijn niks
maar bang voor de buurvrouw
er is niks aan de hand
maar laat elkaars hand toch maar los
als er zo'n groepje hangjongeren staat
kus elkaar buiten de stad
maar niet al te enthousiast op straat
en lach als ze vragen
wie van jullie twee het vrouwtje is
en lach maar als ze vragen
of je toch niet altijd nog iets mist
er is niks aan de hand
als je het niet erg vindt
dat er geen film over jou gaat
behalve die ene dan maar
tijdens de doelgroepen filmweek een keer per jaar
er is niks aan de hand
dat er geen boek over jou gaat
behalve dan zo'n beduimeld bibliotheek exemplaar
over lekkere gekke meiden, met lekker gek veel okselhaar
er is niks aan de hand
dat er geen liedje over jou gaat
Hoe lang al, toch niet heel de winter he? Zeg dat het niet zo is!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat de zon snel gaat schijnen, dan komt mn ma van die stamppot-tick af. Niet dat het niet lekker is, maar het komt een beetje mn neus uit..
Stamppot? Stamppot?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat de zon snel gaat schijnen, dan komt mn ma van die stamppot-tick af. Niet dat het niet lekker is, maar het komt een beetje mn neus uit..
kook dan zelf, lui wijfquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
Gemiddeld 2x per twee weken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe lang al, toch niet heel de winter he? Zeg dat het niet zo is!
Kook je moederquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik mag niet koken als mn ma thuis is.
quote:
Mama's zijn tof! Jullie zijn stomquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik kook zo vaak als mijn moeder thuis is.
Van woede welteverstaan...
ach hun incrowd gedrag wint het niet van het onze, gezien onze thuiswedstrijdsituatie...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef PeRi het volgende:
Ben benieuwd hoeveel IDO'rs hier langs zullen komen fietsen af en toe.
Ik blijf gewoon hoor, tenminste, tot ik het zat ben hier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach hun incrowd gedrag wint het niet van het onze, gezien onze thuiswedstrijdsituatie...
Like duhquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Mama's zijn tof! Jullie zijn stom.
CDP heeft het over groepen in Showchat. De ene tegen de andere..quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach hun incrowd gedrag wint het niet van het onze, gezien onze thuiswedstrijdsituatie...
ja me reet......quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
CDP heeft het over groepen in Showchat. De ene tegen de andere...
Bupatih vs. de minder toffe mensen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP heeft het over groepen in Showchat. De ene tegen de andere...
en dan straks zeker allemaal meewillen naar de Efteling....quote:
Babette in de vechtmodequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dan straks zeker allemaal meewillen naar de Efteling....
nou, ik pleur ze allemaal de python uit[
![]()
]
jij hoort bij de "tussen de wal en het schip"-groepquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zeg dat ik mijn eigen groep ben, dan ben ik zeker in de minderheid?
Ik wil me niet een IDO-grouper noemen, uit veiligheidsoverwegingen hier, en een SHO-insider ben ik al helemaal nog niet
Ik noteer het.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hoort bij de "tussen de wal en het schip"-groep
Ja, dat tweede.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat moest individueel? Of zei de lerares: "Plemp het maar op een forum en laat anderen je huiswerk maken"?
Er is eerst een geregistreerd partnerschap in het leven geroepen, zodat ook homostellen veel rechten en plichten zoals bij een huwelijk kregen. Daarin was Nederland niet de eerste, ik meen dat bv. Denemarken al eerder was (weet ik niet helemaal zeker). Daarna is pas geregeld dat homostellen ook konden huwen, met (bijna) dezelfde rechten/plichten als heterokoppels. In 1990 bepaalde de Hoge Raad nog dat het niet de bedoeling van de wet was dat mensen van het gelijk geslacht konden trouwen, daarom is de wet veranderd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Paltos het volgende:
En welke wetgevingen zijn er eigenlijk zoal in Nederland (en in andere Europese landen) i.v.m. met homohuwelijk?
En kijk uit dat je ze wel welkom laat voelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef PeRi het volgende:
Ben benieuwd hoeveel IDO'rs hier langs zullen komen fietsen af en toe.
Tsssk. Ik? Ik ben altijd lief, tegen iedereen. Iedereen houdt van mij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
En kijk uit dat je ze wel welkom laat voelen.
Gaat dat dan een probleem worden? Ik ben hier vrijwel nooit vijandig behandeld, alhoewel, die dreiging van een ontgroening zit nog steeds in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
[/Bupatih]quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tsssk. Ik? Ik ben altijd lief, tegen iedereen. Iedereen houdt van mij..
Zolang jij dat Raffatar heb hoef je je geen zorgen te makenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dat dan een probleem worden? Ik ben hier vrijwel nooit vijandig behandeld, alhoewel, die dreiging van een ontgroening zit nog steeds in mijn achterhoofd.
Je kàn het wel!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ikquote:
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaaldquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ik.
Zolang ik maar bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaald.
Euh...wie ben jij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ik.
Ja, ik word er zelf ook een beetje misselijk van...quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:20 schreef PeRi het volgende:
Wat ben jij in een kusjekroelbui vandaag zeg.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang jij dat Raffatar heb hoef je je geen zorgen te maken.
Wytske posten (mark_03)quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Raffatar (BVO) Correct Nederlands taalgebruik (Bupatih) Geen gehuilie (PeRi) Ontgroening doorstaan (babette21) ...
Nog meer?.
Koek en eiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
Het is ook niet altijd zonneschijn.. en..?
Rozengeur en maneschijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
rozengeur en maneschijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
Mark staat voor incrowd......quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaald.
Ja, dat zeg ik tochquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dat dan een probleem worden? Ik ben hier vrijwel nooit vijandig behandeld, alhoewel, die dreiging van een ontgroening zit nog steeds in mijn achterhoofd.
quote:
dat is Wytske nie......quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
Ze is afgevallenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is Wytske nie......
Wytske heeft 'n veel groter hoofd![]()
Daar wil je vast wel een keer overheen, zeker?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
ze heeft een groot hoofd in verhouding tot haar lichaam, maar op zo'n foto als dit valt er weinig te vergelijken
lekker wijf wel, zo[
]
Volgens mij is ze behoorlijk impopulair geworden sinds die Gigi er isquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
Hmm, ik heb 't een beetje met d'r gehad ... ze is wel leuk, maar zo enorm leuk ... neequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
ze heeft een groot hoofd in verhouding tot haar lichaam, maar op zo'n foto als dit valt er weinig te vergelijken
lekker wijf wel, zo[
]
nou, het ligt er natuurlijk wel aan wat ik daarmee kan winnen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Daar wil je vast wel een keer overheen, zeker?![
![]()
]
Gigiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is ze behoorlijk impopulair geworden sinds die Gigi er is.
Vind je? Die vind ik slimmer overkomen dan Wytske.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
[te lange lijst, klik hierboven maar]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan meequote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kjikt toch zeker niet naar belspellen om de slimheid van de dames.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang jij dat Raffatar heb hoef je je geen zorgen te maken.
Puntje voor Erik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan mee.
Ben benieuwd of je welkom wordt geheten of wordt uitgespuugdquote:
Goed antwoord.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan mee.
Je hebt me door Babette.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij loop jij al 3 dagen te lurken, om het goede moment voor je entree af te wachten
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed antwoord.
Daar was ik te newbie voor toentertijd.![]()
mja, ik word gepestquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette, SHO-feedback.
Stel jezelf voor in 100 woorden dan? Dat is al stukken minder werk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoorden.Als iemand iets wil weten, dan kunnen ze het me zelf vragen. En niet 100 vragen tegelijk (of een vergelijkbaar aantal).
.
wie is je vader, wie is je moeder?!? [/tante Es]quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoorden.Als iemand iets wil weten, dan kunnen ze het me zelf vragen. En niet 100 vragen tegelijk (of een vergelijkbaar aantal).
.
Onthoud dat ik één van de eerste was die vanuit IDO naar SHO kwam he. Trendsetter ofzoquote:
Jij hebt geen recht om zoiets te vragen, newbie!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Stel jezelf voor in 100 woorden dan? Dat is al stukken minder werk.![]()
Pff, jij bent nieuw hier... stel jij je eens voorquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Stel jezelf voor in 100 woorden dan? Dat is al stukken minder werk.![]()
De man met de baard is mijn vader, de vrouw die muziekles geeft op een basisschool en de ganse dag liedjes zingt is mijn moderquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is je vader, wie is je moeder?!? [/tante Es]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onthoud dat ik één van de eerste was die vanuit IDO naar SHO kwam he. Trendsetter ofzo. de oorzaak van alle ellende
Ja, dat waren de woorden die ik zocht, kon er even neit opkomen.quote:
En dat vond ik zo leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
nu Andyan er is, is Erik van z'n taak af om hier 's avonds de vloer te vegen & de lichten uit te doen!
Ik ben helemaal niet zo newbie als jij denkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht om zoiets te vragen, newbie!.
wij hebben dezelfde moeder?!?!?!??quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De man met de baard is mijn vader, de vrouw die muziekles geeft op een basisschool en de ganse dag liedjes zingt is mijn moder.
Je bent mijn verloren zusje?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben dezelfde moeder?!?!?!??
Zal ik speciaal voor jou het cu2lijstje invullen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pff, jij bent nieuw hier... stel jij je eens voor.
écht?? ik vond 't verschrikkelijk... moest ik altijd opblijven, omdat de rest niet voor 2.00 uur ging slapenquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou het cu2lijstje invullen?![]()
zusJE??? ik had je moeder kunnen zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent mijn verloren zusje?!
Oeh, ja, dat is inderdaad wel net iets toffer dan vegen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
écht?? ik vond 't verschrikkelijk... moest ik altijd opblijven, omdat de rest niet voor 2.00 uur ging slapen
én... de taak voor de second-newbie is véél toffer:de plantjes water geven
* Checkt profiel: Frankquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou het cu2lijstje invullen?![]()
Ik dacht het niet zeg. Mijn moeder heeft het druk zat met 1300 leerlingenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
zusJE??? ik had je moeder kunnen zijn![]()
nee, Airelle is mijn verloren zusje....
en mijn mama is reeds directrice... een promotie die jouw mama mogelijk nog te wachten staat
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Belangrijke mededeling voor newbies die net inschakelen:
Men spreekt mij over het algemeen met 'jij' aan, maar newbies hebben die status nog niet bereikt en dienen mij dus met 'u' aan te spreken.
Einde mededeling.
Bedankt dat jeu het even meldt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Belangrijke mededeling voor newbies die net inschakelen:
Men spreekt mij over het algemeen met 'jij' aan, maar newbies hebben die status nog niet bereikt en dienen mij dus met 'u' aan te spreken.
Einde mededeling.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik begin er meteen mee, meneer de moderator.
Zo zie ik het graag.quote:
Ik ken wel mannelijke FOK!kers met vrouwelijkere nicks.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
* Checkt profiel: Frank.
Dacht dat je een vrouw was.
Ik dacht altijd dat Stofje een vrouw wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ken wel mannelijke FOK!kers met vrouwelijkere nicks.![]()
Is 'ie dat niet dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Stofje een vrouw was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |