Roodharig... eentje die op Grace lijkt van Will & Gracequote:
Die eet al je eten opquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Roodharig... eentje die op Grace lijkt van Will & Grace
Pb.. moet je ook je eenden inenten tegen vogelgriep?quote:
Eet!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef PeRi het volgende:
Ik heb honger!
Mijn eenden zijn vrij; ze doen waar ze zin in hebben... als ze morgen naar Luxemburg willen kunnen ze dat doen. Het zijn gewoon wilde vogels, dus inenten is in ieder geval geen verplichting. Maar je moet een dierenarts erbij hebben ofzo, lekker vaag allemaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pb.. moet je ook je eenden inenten tegen vogelgriep?
Talpa is zooooooooooooo origineel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Wat is Jack een zeikerd zeg.
Veel beter dan de binnenkomers van Svenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Bupatih het volgende:
Krrrrrrstrapofski!!! Plonk plonk Kirikiri wonk wonk.
Jij bent wel vaste gast hier, is het niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel beter dan de binnenkomers van Sven.
Ja, ik ben een beetje FOK!verslaafdquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent wel vaste gast hier, is het niet?![]()
Tofheid!![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje FOK!verslaafd.
Veel meer diepgang.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel beter dan de binnenkomers van Sven.
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!quote:
PI > smileyquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!. Wat moet ik nou denken
!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!. Wat moet ik nou denken
!
En hier doe je dan weer geen PI bij. Het leven is een raadsel, en jij hoort erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |