Mozaïek is wel erg tof voor in de badkamerquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet in één ruimte
en daarnaast is er heel veel wit.... [sowieso nooit 4 gekleurde muren, altijd maar 1 of 2]
mijn badkamer is wel heftig, die is helemaal gemozaïekt
Ah, dat klinkt als een stuk beterquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet in één ruimte
en daarnaast is er heel veel wit.... [sowieso nooit 4 gekleurde muren, altijd maar 1 of 2]
Tof!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
Ja, ik dacht al, er is iets veranderd...quote:
't washokquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Dizer het volgende:
Bet, ik moet wel een aparte kamer hebben die ik kan omtoveren tot thuisbioscoop
Ik twijfel weer tussen:quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, er is iets veranderd...
Inclusief pluche stoelen en popcornautomaatquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Dizer het volgende:
Bet, ik moet wel een aparte kamer hebben die ik kan omtoveren tot thuisbioscoop
En mijn 300+ dvd'squote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inclusief pluche stoelen en popcornautomaat.
Lieve schat, als ik een huis koop... dan is het washok al 10 bij 10 meterquote:
Dat is wél een grote thuisbioscoop danquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik een huis koop... dan is het washok al 10 bij 10 meter
Das ook wel nodig.. met mijn hoeveelheid aan dvd'squote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wél een grote thuisbioscoop dan.
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Dizer en ik heb al een aantal nieuwe die er nog niet tussen staanquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou wel van films. Het liefst zou ik de hele dag films kijken, eten en slapen
.
maak jij nou maar eerst braaf je school af he....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
Lieve schat, als ik een huis koop... dan is het washok al 10 bij 10 meter
he getsie.. nou klink je netals mijn moeder. Eerste punt om te stoppen met je relatie als je vriendin als je moeder begint te klinkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak jij nou maar eerst braaf je school af he....![]()
![]()
En als je moeder als je vriendin begint te klinken, dan is het ook tijd om je te distantiëren van moederlief.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
he getsie.. nou klink je netals mijn moeder. Eerste punt om te stoppen met je relatie als je vriendin als je moeder begint te klinken![]()
good one!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En als je moeder als je vriendin begint te klinken, dan is het ook tijd om je te distantiëren van moederlief..
Neem je vanavond iets lekkers mee?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
Giggidy-giggidy-giggidy-giggidy!![]()
Ik ben werken. Papa is vanavond weer thuis. Liev zijn enzo
Blond of donker?quote:
Roodharig... eentje die op Grace lijkt van Will & Gracequote:
Die eet al je eten opquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Roodharig... eentje die op Grace lijkt van Will & Grace
Pb.. moet je ook je eenden inenten tegen vogelgriep?quote:
Eet!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef PeRi het volgende:
Ik heb honger!
Mijn eenden zijn vrij; ze doen waar ze zin in hebben... als ze morgen naar Luxemburg willen kunnen ze dat doen. Het zijn gewoon wilde vogels, dus inenten is in ieder geval geen verplichting. Maar je moet een dierenarts erbij hebben ofzo, lekker vaag allemaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pb.. moet je ook je eenden inenten tegen vogelgriep?
Talpa is zooooooooooooo origineel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Wat is Jack een zeikerd zeg.
Veel beter dan de binnenkomers van Svenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Bupatih het volgende:
Krrrrrrstrapofski!!! Plonk plonk Kirikiri wonk wonk.
Jij bent wel vaste gast hier, is het niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel beter dan de binnenkomers van Sven.
Ja, ik ben een beetje FOK!verslaafdquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent wel vaste gast hier, is het niet?![]()
Tofheid!![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje FOK!verslaafd.
Veel meer diepgang.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel beter dan de binnenkomers van Sven.
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!quote:
PI > smileyquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!. Wat moet ik nou denken
!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je PI en smiley's in je posts zijn zo tegenstrijdig!. Wat moet ik nou denken
!
En hier doe je dan weer geen PI bij. Het leven is een raadsel, en jij hoort erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |