yep, in combi met 'n spijkerbroek...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Maar je doet het dan dus wel?? Zwart en bruin samen??
gadverdamme, zwarte spijkerbroeken zijn bíjna net zo erg als witte spijkerbroeken....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
Behalve als het eenzwarte spijkerbroek
is
Zwarte riem?? Maar je riem zit natuurlijk vlak bij je truitje dus dan staat een zwarte riem bij een zwart truitje beter... Dus bij mij bruine riem bij bruin truitje... Ik ben eruit!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, in combi met 'n spijkerbroek...
maar dan kies ik wel voor m'n líchtbruine laarzen en niet m'n donkere
[want donkerbruin is soms zo mislukt zwart... zo "de plank misslaan" zeg maar]
en géén bruine riem....![]()
Ik ben echt een fashion-ramp merk ik al, ik heb een zwarte spijkerbroekquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
gadverdamme, zwarte spijkerbroeken zijn bíjna net zo erg als witte spijkerbroeken....
maar los van de spijkerbroeken is het bij mij dan weer wel "wit gaat met alles"
Geen witte trouwens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben echt een fashion-ramp merk ik al, ik heb een zwarte spijkerbroek
precies, riem en truitje moeten matchen, dan 'n spjjkerbroek ofzo [iig geen bruin en geen zwart] en dan bij voorkeur dezelfde schoenen, maar als niet dan kan het ook wel!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef MissBliss het volgende:
Zwarte riem?? Maar je riem zit natuurlijk vlak bij je truitje dus dan staat een zwarte riem bij een zwart truitje beter... Dus bij mij bruine riem bij bruin truitje... Ik ben eruit!
Het kan altijd ergerquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ik zeg: ritueel verbrandenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Oeh.. wij passen wel bij elkaar kwa kledingkleurenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaa da's mooi![]()
[..]
ik hou meer van appertjesgroen eigenlijk
[..]
kan...
[..]
geel kan bij alles
[..]
correct ende eensch
Huiskleuren? Het ene huis is van rode baksteen en het andere geel gepleisterd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. wij passen wel bij elkaar kwa kledingkleuren
Nu nog huiskleuren
qua alles tochquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef Dizer het volgende:
Oeh.. wij passen wel bij elkaar kwa kledingkleuren![]()
mijn woonkamer in oranje, mijn keuken geel en mijn slaapkamer is appeltjesgroenquote:Nu nog huiskleuren![]()
Youre funnyquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huiskleuren? Het ene huis is van rode baksteen en het andere geel gepleisterd?
Oranje en geel... damn.. not in my housequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
qua alles toch
en waar niet, daar houden we elkaar prachtig in evenwicht [drama vs. cynisme e.d.]
[..]
mijn woonkamer in oranje, mijn keuken geel en mijn slaapkamer is appeltjesgroen
maar dat laatste wist je natuurlijk nog wel![]()
Ik ook niet blijkt welquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, riem en truitje moeten matchen, dan 'n spjjkerbroek ofzo [iig geen bruin en geen zwart] en dan bij voorkeur dezelfde schoenen, maar als niet dan kan het ook wel!!
nu lijk ik net zo'n modepopje en dat ben ik zo ontzettend níet![]()
De muren van mijn kamer zijn oranje met geelquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oranje en geel... damn.. not in my house
Is je vriendje een modepopje? Zo nee, dan is er toch geen probleem met eventuele mismatchende combi's. Zo ja, dan heb je nog een hele klus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook niet blijkt wel
Het erge is dat ik kleding voor 5 dagen moet verzinnen (ik ga naar mn vriendje) en dus ook niet ál te veel kan meenemen qua verschillende riemen etc..
Het is elke week weer een drama
Haar vriendje is gek op de kleur blauwquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is je vriendje een modepopje? Zo nee, dan is er toch geen probleem met eventuele mismatchende combi's. Zo ja, dan heb je nog een hele klus.
Damn...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De muren van mijn kamer zijn oranje met geel
Nou nee niet echt.. maar goed, ik vind het wel leuk als ik er een beetje leuk uitzie hequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is je vriendje een modepopje? Zo nee, dan is er toch geen probleem met eventuele mismatchende combi's. Zo ja, dan heb je nog een hele klus.
Dat valt gelukkig wel meequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haar vriendje is gek op de kleur blauw![]()
niet in één ruimtequote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef Dizer het volgende:
Ik hou van donkerbruike kleuren
mijn slaapkamerquote:met groen en gebroken wit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |