Volgens mij is ze behoorlijk impopulair geworden sinds die Gigi er isquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
Hmm, ik heb 't een beetje met d'r gehad ... ze is wel leuk, maar zo enorm leuk ... neequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
ze heeft een groot hoofd in verhouding tot haar lichaam, maar op zo'n foto als dit valt er weinig te vergelijken
lekker wijf wel, zo[
]
nou, het ligt er natuurlijk wel aan wat ik daarmee kan winnen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Daar wil je vast wel een keer overheen, zeker?![
![]()
]
Gigiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is ze behoorlijk impopulair geworden sinds die Gigi er is.
Vind je? Die vind ik slimmer overkomen dan Wytske.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
[te lange lijst, klik hierboven maar]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan meequote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kjikt toch zeker niet naar belspellen om de slimheid van de dames.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang jij dat Raffatar heb hoef je je geen zorgen te maken.
Puntje voor Erik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan mee.
Ben benieuwd of je welkom wordt geheten of wordt uitgespuugdquote:
Goed antwoord.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan mee.
Je hebt me door Babette.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij loop jij al 3 dagen te lurken, om het goede moment voor je entree af te wachten
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed antwoord.
Daar was ik te newbie voor toentertijd.![]()
mja, ik word gepestquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette, SHO-feedback.
Stel jezelf voor in 100 woorden dan? Dat is al stukken minder werk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoorden.Als iemand iets wil weten, dan kunnen ze het me zelf vragen. En niet 100 vragen tegelijk (of een vergelijkbaar aantal).
.
wie is je vader, wie is je moeder?!? [/tante Es]quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoorden.Als iemand iets wil weten, dan kunnen ze het me zelf vragen. En niet 100 vragen tegelijk (of een vergelijkbaar aantal).
.
Onthoud dat ik één van de eerste was die vanuit IDO naar SHO kwam he. Trendsetter ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |