Volgens mij is ze behoorlijk impopulair geworden sinds die Gigi er isquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
Hmm, ik heb 't een beetje met d'r gehad ... ze is wel leuk, maar zo enorm leuk ... neequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
ze heeft een groot hoofd in verhouding tot haar lichaam, maar op zo'n foto als dit valt er weinig te vergelijken
lekker wijf wel, zo[
]
nou, het ligt er natuurlijk wel aan wat ik daarmee kan winnen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Daar wil je vast wel een keer overheen, zeker?![
![]()
]
Gigiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is ze behoorlijk impopulair geworden sinds die Gigi er is.
Vind je? Die vind ik slimmer overkomen dan Wytske.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
[te lange lijst, klik hierboven maar]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan meequote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kjikt toch zeker niet naar belspellen om de slimheid van de dames.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang jij dat Raffatar heb hoef je je geen zorgen te maken.
Puntje voor Erik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan mee.
Ben benieuwd of je welkom wordt geheten of wordt uitgespuugdquote:
Goed antwoord.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
CU2 vragenlijst, nee daar doe ik niet aan mee.
Je hebt me door Babette.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij loop jij al 3 dagen te lurken, om het goede moment voor je entree af te wachten
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed antwoord.
Daar was ik te newbie voor toentertijd.![]()
mja, ik word gepestquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette, SHO-feedback.
Stel jezelf voor in 100 woorden dan? Dat is al stukken minder werk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoorden.Als iemand iets wil weten, dan kunnen ze het me zelf vragen. En niet 100 vragen tegelijk (of een vergelijkbaar aantal).
.
wie is je vader, wie is je moeder?!? [/tante Es]quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook gewoon te lui om die 100 rotvragen te beantwoorden.Als iemand iets wil weten, dan kunnen ze het me zelf vragen. En niet 100 vragen tegelijk (of een vergelijkbaar aantal).
.
Onthoud dat ik één van de eerste was die vanuit IDO naar SHO kwam he. Trendsetter ofzoquote:
Jij hebt geen recht om zoiets te vragen, newbie!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Stel jezelf voor in 100 woorden dan? Dat is al stukken minder werk.![]()
Pff, jij bent nieuw hier... stel jij je eens voorquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Stel jezelf voor in 100 woorden dan? Dat is al stukken minder werk.![]()
De man met de baard is mijn vader, de vrouw die muziekles geeft op een basisschool en de ganse dag liedjes zingt is mijn moderquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is je vader, wie is je moeder?!? [/tante Es]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onthoud dat ik één van de eerste was die vanuit IDO naar SHO kwam he. Trendsetter ofzo. de oorzaak van alle ellende
Ja, dat waren de woorden die ik zocht, kon er even neit opkomen.quote:
En dat vond ik zo leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
nu Andyan er is, is Erik van z'n taak af om hier 's avonds de vloer te vegen & de lichten uit te doen!
Ik ben helemaal niet zo newbie als jij denkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht om zoiets te vragen, newbie!.
wij hebben dezelfde moeder?!?!?!??quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De man met de baard is mijn vader, de vrouw die muziekles geeft op een basisschool en de ganse dag liedjes zingt is mijn moder.
Je bent mijn verloren zusje?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben dezelfde moeder?!?!?!??
Zal ik speciaal voor jou het cu2lijstje invullen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pff, jij bent nieuw hier... stel jij je eens voor.
écht?? ik vond 't verschrikkelijk... moest ik altijd opblijven, omdat de rest niet voor 2.00 uur ging slapenquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou het cu2lijstje invullen?![]()
zusJE??? ik had je moeder kunnen zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent mijn verloren zusje?!
Oeh, ja, dat is inderdaad wel net iets toffer dan vegen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
écht?? ik vond 't verschrikkelijk... moest ik altijd opblijven, omdat de rest niet voor 2.00 uur ging slapen
én... de taak voor de second-newbie is véél toffer:de plantjes water geven
* Checkt profiel: Frankquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou het cu2lijstje invullen?![]()
Ik dacht het niet zeg. Mijn moeder heeft het druk zat met 1300 leerlingenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
zusJE??? ik had je moeder kunnen zijn![]()
nee, Airelle is mijn verloren zusje....
en mijn mama is reeds directrice... een promotie die jouw mama mogelijk nog te wachten staat
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Belangrijke mededeling voor newbies die net inschakelen:
Men spreekt mij over het algemeen met 'jij' aan, maar newbies hebben die status nog niet bereikt en dienen mij dus met 'u' aan te spreken.
Einde mededeling.
Bedankt dat jeu het even meldt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Belangrijke mededeling voor newbies die net inschakelen:
Men spreekt mij over het algemeen met 'jij' aan, maar newbies hebben die status nog niet bereikt en dienen mij dus met 'u' aan te spreken.
Einde mededeling.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik begin er meteen mee, meneer de moderator.
Zo zie ik het graag.quote:
Ik ken wel mannelijke FOK!kers met vrouwelijkere nicks.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
* Checkt profiel: Frank.
Dacht dat je een vrouw was.
Ik dacht altijd dat Stofje een vrouw wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ken wel mannelijke FOK!kers met vrouwelijkere nicks.![]()
Is 'ie dat niet dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Stofje een vrouw was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |