Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ikquote:
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaaldquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ik.
Zolang ik maar bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaald.
Euh...wie ben jij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ik.
Ja, ik word er zelf ook een beetje misselijk van...quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:20 schreef PeRi het volgende:
Wat ben jij in een kusjekroelbui vandaag zeg.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang jij dat Raffatar heb hoef je je geen zorgen te maken.
Wytske posten (mark_03)quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Raffatar (BVO) Correct Nederlands taalgebruik (Bupatih) Geen gehuilie (PeRi) Ontgroening doorstaan (babette21) ...
Nog meer?.
Koek en eiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
Het is ook niet altijd zonneschijn.. en..?
Rozengeur en maneschijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
rozengeur en maneschijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
Mark staat voor incrowd......quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaald.
Ja, dat zeg ik tochquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dat dan een probleem worden? Ik ben hier vrijwel nooit vijandig behandeld, alhoewel, die dreiging van een ontgroening zit nog steeds in mijn achterhoofd.
quote:
dat is Wytske nie......quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
Ze is afgevallenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is Wytske nie......
Wytske heeft 'n veel groter hoofd![]()
Daar wil je vast wel een keer overheen, zeker?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
ze heeft een groot hoofd in verhouding tot haar lichaam, maar op zo'n foto als dit valt er weinig te vergelijken
lekker wijf wel, zo[
]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |