quote:
Mama's zijn tof! Jullie zijn stomquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik kook zo vaak als mijn moeder thuis is.
Van woede welteverstaan...
ach hun incrowd gedrag wint het niet van het onze, gezien onze thuiswedstrijdsituatie...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef PeRi het volgende:
Ben benieuwd hoeveel IDO'rs hier langs zullen komen fietsen af en toe.
Ik blijf gewoon hoor, tenminste, tot ik het zat ben hier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach hun incrowd gedrag wint het niet van het onze, gezien onze thuiswedstrijdsituatie...
Like duhquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Mama's zijn tof! Jullie zijn stom.
CDP heeft het over groepen in Showchat. De ene tegen de andere..quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach hun incrowd gedrag wint het niet van het onze, gezien onze thuiswedstrijdsituatie...
ja me reet......quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
CDP heeft het over groepen in Showchat. De ene tegen de andere...
Bupatih vs. de minder toffe mensen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP heeft het over groepen in Showchat. De ene tegen de andere...
en dan straks zeker allemaal meewillen naar de Efteling....quote:
Babette in de vechtmodequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dan straks zeker allemaal meewillen naar de Efteling....
nou, ik pleur ze allemaal de python uit[
![]()
]
jij hoort bij de "tussen de wal en het schip"-groepquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zeg dat ik mijn eigen groep ben, dan ben ik zeker in de minderheid?
Ik wil me niet een IDO-grouper noemen, uit veiligheidsoverwegingen hier, en een SHO-insider ben ik al helemaal nog niet
Ik noteer het.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hoort bij de "tussen de wal en het schip"-groep
Ja, dat tweede.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat moest individueel? Of zei de lerares: "Plemp het maar op een forum en laat anderen je huiswerk maken"?
Er is eerst een geregistreerd partnerschap in het leven geroepen, zodat ook homostellen veel rechten en plichten zoals bij een huwelijk kregen. Daarin was Nederland niet de eerste, ik meen dat bv. Denemarken al eerder was (weet ik niet helemaal zeker). Daarna is pas geregeld dat homostellen ook konden huwen, met (bijna) dezelfde rechten/plichten als heterokoppels. In 1990 bepaalde de Hoge Raad nog dat het niet de bedoeling van de wet was dat mensen van het gelijk geslacht konden trouwen, daarom is de wet veranderd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Paltos het volgende:
En welke wetgevingen zijn er eigenlijk zoal in Nederland (en in andere Europese landen) i.v.m. met homohuwelijk?
En kijk uit dat je ze wel welkom laat voelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef PeRi het volgende:
Ben benieuwd hoeveel IDO'rs hier langs zullen komen fietsen af en toe.
Tsssk. Ik? Ik ben altijd lief, tegen iedereen. Iedereen houdt van mij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
En kijk uit dat je ze wel welkom laat voelen.
Gaat dat dan een probleem worden? Ik ben hier vrijwel nooit vijandig behandeld, alhoewel, die dreiging van een ontgroening zit nog steeds in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
[/Bupatih]quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tsssk. Ik? Ik ben altijd lief, tegen iedereen. Iedereen houdt van mij..
Zolang jij dat Raffatar heb hoef je je geen zorgen te makenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dat dan een probleem worden? Ik ben hier vrijwel nooit vijandig behandeld, alhoewel, die dreiging van een ontgroening zit nog steeds in mijn achterhoofd.
Je kàn het wel!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ikquote:
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaaldquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ik.
Zolang ik maar bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaald.
Euh...wie ben jij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook al jaren, maar zit ook in die groep geloof ik.
Ja, ik word er zelf ook een beetje misselijk van...quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:20 schreef PeRi het volgende:
Wat ben jij in een kusjekroelbui vandaag zeg.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang jij dat Raffatar heb hoef je je geen zorgen te maken.
Wytske posten (mark_03)quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Raffatar (BVO) Correct Nederlands taalgebruik (Bupatih) Geen gehuilie (PeRi) Ontgroening doorstaan (babette21) ...
Nog meer?.
Koek en eiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
Het is ook niet altijd zonneschijn.. en..?
Rozengeur en maneschijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
rozengeur en maneschijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Paltos het volgende:
Hoe zeg je dat nou weer?
Mark staat voor incrowd......quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vraag het Babette, die heeft mijn groep ook bepaald.
Ja, dat zeg ik tochquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dat dan een probleem worden? Ik ben hier vrijwel nooit vijandig behandeld, alhoewel, die dreiging van een ontgroening zit nog steeds in mijn achterhoofd.
quote:
dat is Wytske nie......quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
Ze is afgevallenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is Wytske nie......
Wytske heeft 'n veel groter hoofd![]()
Daar wil je vast wel een keer overheen, zeker?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
ze heeft een groot hoofd in verhouding tot haar lichaam, maar op zo'n foto als dit valt er weinig te vergelijken
lekker wijf wel, zo[
]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |