Ja hoor, is goed te doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:18 schreef Soul79 het volgende:
Mensen, we hebben het hier wel over een Nederlandse serie, op een gewone doordeweekse dag. Als je de lat niet al te hoog legt is het gewoon wel een vermakelijke serie.
Ja leuk meisje, is dat nou de vriendin van Daan Schuurmans? Volgens mij heb ik haar eens voorbij zien komen bij een fout middag-programma bij Talpa. Dan is dit toch leuker voor derquote:En die Jennifer Hofman is een mooie vrouw.
Blijkbaar heb ik het einde niet goed begrepen. De dochter probeert haar moeder op te lichten en vervolgens word ze niet veroordeeld en sluit haar moeder haar in de armen... als ik haar moeder was geweest had ik d'r minstens het huis uit geschoptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb ze allemaal bekeken dit seizoen leuke serie !
gister verrassend einde
Chris Tates. Ik vind dat hij het wel leuk doet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:04 schreef Airelle het volgende:
Ik stoor me alleen aan die vent (weet z'n naam niet meer maar speelde ook in RG&WL).
yep... en dat haalt haar leukheidsgehalte behoorlijk naar beneden....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:07 schreef Airelle het volgende:
Ja leuk meisje, is dat nou de vriendin van Daan Schuurmans?
ze speelt in "Samen"... Comedy is niet haar ding, drama kan ze wel.quote:Volgens mij heb ik haar eens voorbij zien komen bij een fout middag-programma bij Talpa. Dan is dit toch leuker voor der.
Westenwind heb ik helaas nog nooit gezien, dus dan is dat Samen het enige waar ik haar heb kunnen zien op de buisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep... en dat haalt haar leukheidsgehalte behoorlijk naar beneden....
[..]
ze speelt in "Samen"... Comedy is niet haar ding, drama kan ze wel.
Vond haar wel sterk in Westenwind, toen ze de heroïnehoer mocht uithangen...
van de aflevering dat dat het tankstation zogenaamd werd beroofD ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:54 schreef Sjappos het volgende:
[..]
Bedoelen jullie met flashbacks, die tussenstukjes dat ze van de ene locatie naar de ander locatie zappen? Ik vind dat er namelijk nogal goedkoop en amateuristisch uitzien. De makers hadden waarschijnlijk de stijl van CSI of Las Vegas in het achterhoofd, maar kwamen er door een gebrek aan budget niet uit (gok ik). Waar ik mij ook aan erger is het feit dat als ze een buitenlander in de serie hebben, het vaak laten spelen door een Nederlander, bijv. die nep-Italiaan van een tijdje terug. Ze hadden hem verder ook maar geen tekst gegeven, anders viel het teveel op. Maar door al die kneuterigheid vind ik het toch wel vermakelijk om naar te kijken.
ja ik ook !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het einde niet goed begrepen. De dochter probeert haar moeder op te lichten en vervolgens word ze niet veroordeeld en sluit haar moeder haar in de armen... als ik haar moeder was geweest had ik d'r minstens het huis uit geschopt
Nee, die nep-Italiaan zat in die aflevering met die vervalsingen van de schilderijen. En in die aflevering met de louche wethouder zat een vrouw die Engels met een zwaar Nederlands accent sprak. Huur dan toch echt een Engels of Italiaans sprekende acteur/actrice in.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van de aflevering dat dat het tankstation zogenaamd werd beroofD ?
oké, tot nu toe niemand neergeslagen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:54 schreef babette21 het volgende:
oh en ik ben ook erg benieuwd of vandaag 's een keer níet één van die prutsers wordt neergeslagen
maar verder is 't best een aardige serie
Ik heb zojuist drie afleveringen online gekeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister gemist, vanmiddag maar online kijken
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef boneyard het volgende:
als die kevin nou nog een keer iets over zijn moeder zegt ga ik gillen, op een bepaald moment is het niet eens acceptabel meer, dan is het gewoon irritant.
Spannend héquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
net gekeken, mooie aflevering gister
Ik dacht van niet !!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
zeker, alleen zijn we de enigste die het kijken geloof ik
Waarom ?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe oud ben je haaibaaike;)
Jij moet mij niet in de gaten houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
Chris Tates. Ik vind dat hij het wel leuk doet.
Hij wordt een beetje sneu neergezet, valt al 3 aflevering achter elkaar op 'n vrouw die een vriendin blijkt te hebben![]()
ik vind 't nogal arrogant van je om te denken dat ik hier alleen voor jou kom?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij moet mij niet in de gaten houden
Die zat oa in GTST a;s Tracey, Nichtje van Sjors en had ook wat met Morris.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
ja dat wel, voor de rest sterke aflevering.
Maar wie was die dochter ook al weer, een bekende stem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |