Is dit niet gewoon geript van Without a Trace?quote:De serie kwam in 2004 in het nieuws toen de AVRO bekendmaakte de samenwerking met Holland Harbour te staken. Holland Harbour is de producent van de serie, die toen reeds vier afleveringen op de plank had liggen. De AVRO vond echter dat de serie niet aan de eisen van deugdelijk vakmanschap voldoet. De AVRO had toen al 1,2 miljoen euro overgemaakt aan Holland Harbour. Nog geen week later legden beide partijen hun geschil bij. De partijen hadden inderdaad wat onenigheden over de voortgang van de productie, die met name het gevolg waren van een gebrek aan communicatie van beide zijden, gaf de AVRO toe. Beiden partijen vonden het jammer dat het voorval in de media meer aandacht kreeg dan het verdiende.
neenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Jump het volgende:
Eens zien deze avond als het aan WaT kan tippen
Ohjaa, domme vraagquote:
Ja, hé echt toffe seriequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef evert het volgende:
goede eerste aflevering!
lekker compact, goede acteurs.
Ga ik zondag ook kijken, was niks mis met Spoorloos Verdwenen (Knappe acteer werk )quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef SterkStaaltje het volgende:
Vond het wel erg "hip" hoor. Dit wordt toch niet mijn serie. Op naar van Speijk zondag op Talpa.
Ik vond het acteer werk juist van droevig laag niveau.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ga ik zondag ook kijken, was niks mis met Spoorloos Verdwenen (Knappe acteer werk )![]()
Dit in ogenschouw genomen is het idd helemaal zo slecht nog niet. Maar toch als je het vergelijkt met Amerikaanse doordeweekse series.. tja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:18 schreef Soul79 het volgende:
Mensen, we hebben het hier wel over een Nederlandse serie, op een gewone doordeweekse dag. Als je de lat niet al te hoog legt is het gewoon wel een vermakelijke serie.
quote:En die Jennifer Hofman is een mooie vrouw.
owjah die knul was wel triest gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef lurf_doctor het volgende:
Vooral het clisee van de computernerd (die gozer die 'n bouwmartk in z'n eentje runt) vond ik vooral tenenkrommend![]()
ze zijn massaal aan 't recyclen, maar daardoor komt er ook nog 's een oude bekenden boven water!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:33 schreef Wup het volgende:
ik moet ook steeds denken aan oude series tegenwoordig maar dat ligt idd. aan de cast en soort rollen die acteurs eigenlijk al eerder gespeeld hebben; beetje fout van de casting vind ik.
ik zie haar liever dan dat vriendje van d'r..... brrrrrquote:Jennifer Hoffman had ik liever niet in deze serie gezien, ik zie haar liever helemaal niet, ze was zo leuk ondergedoken:)
't was eigenlijk meer ex-romantisch gedoe...quote:ik heb het trouwens ook nog maar voor de helft gezien, romantisch gedoe is me [ gelukkig?] even ontgaan, maar ik vond het zeker voor herhaling vatbaar.
ja! dáár ken ik 'm van....... sukkelquote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef lurf_doctor het volgende:
Vooral het clisee van de computernerd (die gozer die 'n bouwmartk in z'n eentje runt) vond ik vooral tenenkrommend![]()
Mimi heeft het druk de laatste tijd...quote:Aflevering 2 De verdwenen echtgenote
Vlak voordat ze een tweede huwelijksreis zullen gaan maken, verdwijnt de echtgenote op weg naar de tandarts.
Gastrollen o.a.: Helmert Woudenberg, Mimoun Oaïssa, Mimi Ferrer.
haha, zo zie je haar jaren niet, zo komt ze ineens 3 keer in een week voorbij...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
Mimi heeft het druk de laatste tijd...
mn vriendin Ingrid Willemse vergeten ze te noemen:(quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
Aflevering 2 De verdwenen echtgenote
Vlak voordat ze een tweede huwelijksreis zullen gaan maken, verdwijnt de echtgenote op weg naar de tandarts.
Gastrollen o.a.: Helmert Woudenberg, Mimoun Oaïssa, Mimi Ferrer.
bizar hequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef Wup het volgende:
haha, zo zie je haar jaren niet, zo komt ze ineens 3 keer in een week voorbij...
klopt [gelukkig!]quote:maar ik ga er vanuit dat het los te volgen afleveringen zijn
wat heeft zij een ouwe kop gekregen!quote:mn vriendin Ingrid Willemse vergeten ze te noemen:(
die nerd voegt echt niks toe.......quote:en dat joch met dat domme hoofd irriteert idd. ernstig
Die Kevin vind ik ook zo'n raar ventjequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
die nerd voegt echt niks toe.......
die flashbacks tussendoor zijn wel leuk
Komt er een herhaling op tvquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef snellejelle het volgende:
Ge-wel-dig geacteerd![]()
![]()
en die Kevin, wat een hoofd![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hopelijk nietu heeft niets, maar dan ook echt niets, gemist
Als je met je achterhoofd in een spijker terecht komt kan dat dodelijk zijn ja ... althans, die indruk werd bij mij gewekt, zeker aan het bloedspoor te zien (afl. 1, +/- 28 minuten)quote:Iemand die zachtjes tegen de muur aan komt en dood gaat?
Bedoelen jullie met flashbacks, die tussenstukjes dat ze van de ene locatie naar de ander locatie zappen? Ik vind dat er namelijk nogal goedkoop en amateuristisch uitzien. De makers hadden waarschijnlijk de stijl van CSI of Las Vegas in het achterhoofd, maar kwamen er door een gebrek aan budget niet uit (gok ik). Waar ik mij ook aan erger is het feit dat als ze een buitenlander in de serie hebben, het vaak laten spelen door een Nederlander, bijv. die nep-Italiaan van een tijdje terug. Ze hadden hem verder ook maar geen tekst gegeven, anders viel het teveel op. Maar door al die kneuterigheid vind ik het toch wel vermakelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind het wel een mooie serie..idd, die flashbacks zijn leuk !
nee [ik niet iig], ik bedoel dat ze tussendoor laten zien wat er gebeurd is [volgens de ondervraagde]quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:54 schreef Sjappos het volgende:
Bedoelen jullie met flashbacks, die tussenstukjes dat ze van de ene locatie naar de ander locatie zappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |