quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hier doe je dan weer geen PI bij. Het leven is een raadsel, en jij hoort erbij.
WTF?!quote:
Ja, nou, het is toch koud?!quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:14 schreef Bupatih het volgende:
Het wachten is op de lemming 'Pamela Anderson-cameltoe's'
ik vraag me altijd af hoe ze aan die cijfers komen, wáár hebben ze dat onderzoek gedaan....quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Paltos het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat 5 tot 10% van de bevolking homoseksueel is!
Truequote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Paltos het volgende:
Overal, homoseksualiteit uit zich niet altijd in uiterlijk (uizonderingen daar gelaten)quote:Voor de meeste mensen zijn dit toch verrassende cijfers, waar zie je die mensen immers?![]()
Ik denk dat het wel tegenvalt. Mensen zeggen vaak tolerant te zijn, maar volgens mij veranderd gedrag tegenover personen die "uit de kast komen".quote:Onze samenleving lijkt wel tolerant tegen homoseksualiteit, maar ik vroeg me af of dat wel echt zo is.
Je hebt mensen die het totaal niks uitmakenquote:Welke verschillende houdingen bestaan er in onze samenleving tegenover homoseksualiteit en hoe moet je ze beoordelen?
Volgens mij mag het niet.quote:Wat is het officiële standpunt van de Kerk?![]()
Geen ideequote:En welke wetgevingen zijn er eigenlijk zoal in Nederland (en in andere Europese landen) i.v.m. met homohuwelijk?
Misschien dat dit ook nog uitkomsten biedt:quote:(Ja, voor school ja.)
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Paltos het volgende:
Voor de meeste mensen zijn dit toch verrassende cijfers, waar zie je die mensen immers?
Onze samenleving lijkt wel tolerant tegen homoseksualiteit, maar ik vroeg me af of dat wel echt zo is.
Welke verschillende houdingen bestaan er in onze samenleving tegenover homoseksualiteit en hoe moet je ze beoordelen? Wat is het officiële standpunt van de Kerk?![]()
En welke wetgevingen zijn er eigenlijk zoal in Nederland (en in andere Europese landen) i.v.m. met homohuwelijk?
(Ja, voor school ja.)
Wij hebben eentje in onze klas.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe ze aan die cijfers komen, wáár hebben ze dat onderzoek gedaan....
maak nogal een verschil of ze mensen in de kerk of bij 't coc ondervraagd hebben
of op SC, want daar ligt het gemiddelde ook wel wat hoger geloof ik![]()
Maar als ze zich alleen maar door opvoeding en media laten beïnvloeden en daar hun standpunt op vestigen, zonder zelf echt in contact gekomen te zijn met een homoseksueel iemand, dan is dat toch ook wel een beetje kortzichtig?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef Paltos het volgende:
Ik heb bij "hoe moet je ze beoordelen" iets gezegd van: Het ligt niet per se aan de kortzichtigheid van mensen die er negatief tegenover staan, maar veeleer aan de opvoeding, ervaringen en hoe ze in de media getoond worden.
Dus aan de kortzichtigheid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef Paltos het volgende:
Ik heb bij "hoe moet je ze beoordelen" iets gezegd van: Het ligt niet per se aan de kortzichtigheid van mensen die er negatief tegenover staan, maar veeleer aan de opvoeding, ervaringen en hoe ze in de media getoond worden.
Dat zeg ik, lambal!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als ze zich alleen maar door opvoeding en media laten beïnvloeden en daar hun standpunt op vestigen, zonder zelf echt in contact gekomen te zijn met een homoseksueel iemand, dan is dat toch ook wel een beetje kortzichtig?
Ja maar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus aan de kortzichtigheid.Als je je alleen laat leiden door opvoeding en media, ben je nogal kortzichtig bezig.
Verdomme, ik heb dat altijd, dat ik een heel verhaal typ, en dat er dan vervolgens iemand is die hetzelfde zegt, maar dan in veules minder woordenquote:
Dat doet niks af het feit dat mensen veelal kortzichtig bezig zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja maar.
Verdedig die mensen nog een beetje of zo!![]()
Ik denk dat 95% van de maatschappij meer beïnvloed wordt door de media dan hij/zij zelf zou willen hoor.
True.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doet niks af het feit dat mensen veelal kortzichtig bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |