geilquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Dizer het volgende:
Mijn ondergoed die ik speciaal voor jou een week lang heb aangehouden
Ik vind bruin altijd zo'n moeilijke kleur.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Vraag voor de mensen met stijlgevoel: Kan ik een zwarte riem omdoen bij een bruin truitje?
Ik heb sowieso ook al zwarte schoenen
Ja, ik ook...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind bruin altijd zo'n moeilijke kleur..
Ik zou je niet eens aanraken al had je een CUP-Fquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Vraag voor de mensen met stijlgevoel: Kan ik een zwarte riem omdoen bij een bruin truitje?
zwart en bruin schijnt tegenwoordig te mogen, net als de combi rood/roze....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ja... maar die is niet zo leuk en ik heb sowieso alleen zwarte schoenen...quote:
Wat heeft dat met bruin te maken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou je niet eens aanraken al had je een CUP-F
Okequote:Nee hoor.. garpje... zolang je riem en je schoenen dezelfde kleur hebben dan is het goed
Zo maar eens testen dan...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwart en bruin schijnt tegenwoordig te mogen, net als de combi rood/roze....
of 't ook mooi is, is natuurlijk 'n andere vraag
en bruine schoenen... dan is het probleem opgelostquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
Bruin en Roos
Bruin en Grasgroen
Bruin en Beige
Bruin en Geel
Allemaal mogelijk... maar Bruin en Zwart vind ik zelf niet zo...
Maar je doet het dan dus wel?? Zwart en bruin samen??quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
en bruine schoenen... dan is het probleem opgelost
ik heb het precies andersom, geen zwarte schoenen [en laarzen zelfs allemaal bruin],
wel zwarte truitjes... 't is echt zo'n kutcombi, eigenlijk.....![]()
Oeh.. bruin en blauw?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook moeite met bruin en (donker)blauw.
Ik heb een donkerblauwe spijkerbroek aan...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook moeite met bruin en (donker)blauw.
Ja maar spijkerbroek is andersquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe spijkerbroek aan...
*verbrandt outfit*
Oh ok!quote:
Alhoewel... tegenwoordig staat een blauwe pak mooi met bruine schoenen, riep en overhemd...quote:
Spijkerbroeken zijn anders, heel anders. Daar kan (bijna) alles wel op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe spijkerbroek aan...
*verbrandt outfit*
Behalve als het eenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zijn anders, heel anders. Daar kan (bijna) alles wel op.
Verwassen zwarte spijkerbroeken *ril*quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behalve als het eenzwarte spijkerbroek
is
jaa da's mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
Bruin en Roos
ik hou meer van appertjesgroen eigenlijkquote:Bruin en Grasgroen
kan...quote:Bruin en Beige
geel kan bij allesquote:Bruin en Geel
correct ende eenschquote:Allemaal mogelijk... maar Bruin en Zwart vind ik zelf niet zo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |