kunnen de zaken misschien wat gescheiden worden en worden geen mensen weer weggejaagdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:00 schreef APK het volgende:
Aah, het hetze-topic tegen de dochter van Timmerman, Francis, Feiten en anderen.
Waar lees jij van mij een beschuldiging? Loop ik allerlei allerlei smerigheden over haar te verkondigen? Ik zeg alleen dat het gesodemieter met alle smerigheden over Gert Timmerman al 8 topics voortduurt en daar is werkelijk niets concreets uitgekomen behalve dat zijn site uit de lucht is gehaald door Wim en Lia.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:00 schreef APK het volgende:
Aah, het hetze-topic tegen de dochter van Timmerman, Francis, Feiten en anderen.
Ik vind dat je de gevoelens van de betreffende personen nogal bagatelliseert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Stali het volgende:
Waar lees jij van mij een beschuldiging? Loop ik allerlei allerlei smerigheden over haar te verkondigen? Ik zeg alleen dat het gesodemieter met alle smerigheden over Gert Timmerman al 8 topics voortduurt en daar is werkelijk niets concreets uitgekomen behalve dat zijn site uit de lucht is gehaald door Wim en Lia.
Je weet niet wat een hetze inhoudt en je weet niet hoe je bagatelliseren schrijft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat je de gevoelens van de betreffende personen nogal bagateliseert.
Maar ga lekker je gang joh.
Ik had het al veranderd, mutsje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Je weet niet wat een hetze inhoudt en je weet niet hoe je bagatelliseren schrijft.
Volgens mij bagatelliseer jij de gevolgen van een hetze.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef Stali het volgende:
[..]
En daar ga je dan op in en vooral niet ingaan op wat gesteld wordt, vrolijke Josti.
Brevet van onkunde qua gebrek aan inventiviteit gekenmerkt door het klakkeloos overnemen van een populair kansloos woord die gebruikt wordt door zo mogelijk nog minder hersencapaciteitbedeelde mensen op een internet forum.quote:
Ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
Eens kijken wie zich voor dit topic speciaal registreren.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Doodverwensing naar APK kan niet..
Ze lezen mee maar ze zijn wel stil geworden. Misschien weer wachten tot na half twee 'snachts want als je maar liefst tien babylijkjes moet opgraven... oh nee dat staat helemaal niet vast.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
APK weet zelf wel wat ik bedoel, maar dit is volledig off-topic!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja ja, gauw bijstellen omdat Yvonne er is he?
Jij neemt vrij snel iets serieus dus zo offtopic is het niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
APK weet zelf wel wat ik bedoel, maar dit is volledig off-topic!
Dan heb je het niet goed begrepen Sjappie, want dit is absoluut geen protopic.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
Dit is ook eik veel beter zo....ut is weer net als vroegah met BB3...een anti en een pro topic.
Veel succes met de Gert promo toer![]()
Vertel!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Troel het volgende:
Ik fietste vroeger elke dag langs het huis waar ze jaren gewoond hebben.
En en? Verstijfde je? Voelde je spanningsvelden? Want dan kun jij weleens de kroongetuige in deze smerige zaak worden hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Troel het volgende:
Ik stond reeds geregistreerd, maar ben blij dat er naast de smerige hetze nu ook een tegenforum is geplaatst.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
Ik zal die gasten in dat andere topic eens op stang jagenquote:
Daar moet je niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal die gasten in dat andere topic eens op stang jagen
Gert komt naar je toe deze zomer![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Daar moet je niet blij mee zijn.
APK hoe is het ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef G_Timmerman het volgende:
[..]
Ik stond reeds geregistreerd, maar ben blij dat er naast de smerige hetze nu ook een tegenforum is geplaatst.
Prima hoor.quote:
Lees de OP anders nog een keertje goed en als je het dan nog niet begrijpt dan kun je beter naar het gastenboek van Wim en Lia op www.gerttimmerman.com. want daar wordt je weer een bot toegeworpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog trouwens weinig bijval en eerherstel voor Timmerman in dit topic.![]()
Zitten de gevoeloze kenaus uit het andere topic lekker aan de zuurkool?
En, was de zuurkool lekker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Lees de OP anders nog een keertje goed en als je het dan nog niet begrijpt dan kun je beter naar het gastenboek van Wim en Lia op www.gerttimmerman.com. want daar wordt je weer een bot toegeworpen.
Christ, denken die mensen nu echt dat het wereldnieuws is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Lees de OP anders nog een keertje goed en als je het dan nog niet begrijpt dan kun je beter naar het gastenboek van Wim en Lia op www.gerttimmerman.com. want daar wordt je weer een bot toegeworpen.
Nou, het bedrijf wat zich daarna in het pand vestigde is failliet gegaan geloof ik en het huis heeft jaren te koop gestaan en is nog steeds niet verkochtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vertel!!!
Kon je er veilig langs?
Geen last van spokenbezoek gehad?
Behekst dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het bedrijf wat zich daarna in het pand vestigde is failliet gegaan geloof ik en het huis heeft jaren te koop gestaan en is nog steeds niet verkocht
Je begrijpt er helemaal niets van. Lees eerst de OP nou eens even, en daarna wat standaarwerken over hetzevoering, en kom dáárna maar eens terug!quote:
Mag ik dan "hetzevoering voor dummies" van je lenen? Of heb je die al aan iemand anders uitgeleend?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begrijpt er helemaal niets van. Lees eerst de OP nou eens even, en daarna wat standaarwerken over hetzevoering, en kom dáárna maar eens terug!![]()
Je mag 'm wel lenen, alleen er zit een naar zuurkool-luchtje aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mag ik dan "hetzevoering voor dummies" van je lenen? Of heb je die al aan iemand anders uitgeleend?
Da's een hele sterke, benieuwd hoe de TS hierop reageert, motivatie enzo....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:09 schreef berney het volgende:
Hoe ken ie nu eerherstel krijgen als ie het niet verdient.
Right.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's een hele sterke, benieuwd hoe de TS hierop reageert, motivatie enzo....![]()
Dan heeft ie nog geen recht op eerherstel dat kan pas na een uitspraak.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Right.
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is etc.
Het wordt trouwens steeds gekker in dat gastenboek..
Dan moet je eerst wel een zaak hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef berney het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog geen recht op eerherstel dat kan pas na een uitspraak.![]()
En die is er nog niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wel een zaak hebben.
Je wordt toch niet paranoia zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Right.
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is etc.
Het wordt trouwens steeds gekker in dat gastenboek..
Al is het maar vanwege het feit dat hij constant met modder gooit naar zijn overleden vrouw Hermien. Vaak onder het mom van het promoten van een nieuwe cd. Even tussen neus en lippen door vertellen wat voor vreselijk het vrouw het wel niet was. Want hij kan natuurlijk geen nee zeggen tegen de journalisten. Stel je voor zeg. Dat zij de dochters tegen hem heeft lopen opstoken. Dat ze in het verkeerde lichaam zat ten tijden van hun huwelijk. Hoe zwaar het allemaal wel niet was voor hem. Arme Gertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:09 schreef berney het volgende:
Hoe ken ie nu eerherstel krijgen als ie het niet verdient.
En allerlei kindjes het licht uit hun ogen neukte. Dat huis bedoel je?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Troel het volgende:
Er werden hier door een aantal mensen 8 topics lang hele vieze beschuldigingen gemaakt maar ze kunnen er geen zaak van maken omdat ze niets hebben. Het staat iedereen vrij om met beschuldigingen te komen die je goed kunt onderbouwen en dat gaat niet met spookverhaaltjes. Daarbij kwam die Francis Crazy afgelopen nacht een beetje weaselen en verder hoor je die lui niet meer omdat er nauwelijks believers meer zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef berney het volgende:
[..]
En die is er nog niet.
Dus geen eerherstel voor Gert tot het tegendeel bewezen is..
Schatje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Al is het maar vanwege het feit dat hij constant met modder gooit naar zijn overleden vrouw Hermien. Vaak onder het mom van het promoten van een nieuwe cd. Even tussen neus en lippen door vertellen wat voor vreselijk het vrouw het wel niet was. Want hij kan natuurlijk geen nee zeggen tegen de journalisten. Stel je voor zeg. Dat zij de dochters tegen hem heeft lopen opstoken. Dat ze in het verkeerde lichaam zat ten tijden van hun huwelijk. Hoe zwaar het allemaal wel niet was voor hem. Arme Gert![]()
.
Maar hé, ik zeg je, Gert Timmerman is te goed voor deze wereld. Hij heeft dit niet verdiend![]()
.
![]()
![]()
Berney.
Jaaaaaaaaa, je laat ze 8 topics lang Gert beschuldigen en dan kom je eens in actie tegen de beschuldigingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Er werden hier door een aantal mensen 8 topics lang hele vieze beschuldigingen gemaakt maar ze kunnen er geen zaak van maken omdat ze niets hebben. Het staat iedereen vrij om met beschuldigingen te komen die je goed kunt onderbouwen en dat gaat niet met spookverhaaltjes. Daarbij kwam die Francis Crazy afgelopen nacht een beetje weaselen en verder hoor je die lui niet meer omdat er nauwelijks believers meer zijn.
Intussen staat Google vol met al die bakerpraatjes wanneer je op de naam Gert Timmerman zoekt dus dan mag er wel een topic zijn wat het een beetje rechtzet.
Wat lul je nou?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef berney het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, je laat ze 8 topics lang Gert beschuldigen en dan kom je eens in actie tegen de beschuldigingen.![]()
Erg overtuigend.![]()
Moet je bijna weer op vakantie? Dat je nog even een uitsmijter zoekt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Ik ben bij topic zes ingestapt en heb gisteren de topics ervoor allemaal gelezen en ik vind het allemaal zo zot dat ik daarop reageer.
Ik lul niet,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Ik ben bij topic zes ingestapt en heb gisteren de topics ervoor allemaal gelezen en ik vind het allemaal zo zot dat ik daarop reageer.
Meestal, als iets echt te zot voor woorden is, spendeert men er geen woord meer aan. Maar zo steek jij gelukkig niet in elkaar. Jij springt onmiddellijk op de barricade om dit schreinend onrecht te bestrijden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Tot nu toe zegt ze net zoveel als waar ze de ander van beschuldigd. Helemaal nietsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:05 schreef berney het volgende:
[..]
Ik lul niet,. Ik snap niet dat je eerder een topic als deze geopend hebt.
.
Sorry ? Hoe kom je daar bij dan ? Er wordt hier een discussie gevoerd, een zeer zinvolle, dus ik denk dat als er iemand in het verkeerde topic zit ....quote:
Je lult en je kan niet nadenken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:05 schreef berney het volgende:
[..]
Ik lul niet,. Ik snap niet dat je eerder een topic als deze geopend hebt.
.
Wat heb jij, een Tsjechisch toetsenbord ofsow ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef Leukeleu het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
[..]
. Arme Gert![]()
.
Maar hé, ik zeg je, Gert Timmerman is te goed voor deze wereld. Hij heeft dit niet verdiend![]()
.
![]()
![]()
Rap naar een andere wereld met zo´n luchtfietser.
vroeg mezelf ook al af waar die "wij"voor staat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
Dat wij in de openingsposter valt me nu pas op.
Praat voor jezelf![]()
Maar wat ik niet begrijp, wleke Fokkertjs slikten dan die smerige insinuaties, en over welke smerige insinuaties heb je het precies, en wie deed die insinuaties dan ? En als die insinuaties werkelijk zo smerig waren, wanneer dient Gert een aanklacht in, en als hij dat niet doet, waarom doet hij dat dan niet ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Je lult en je kan niet nadenken.
Ik heb het gisteren in de ochtend pas allemaal gelezen, toen ben ik er tegenin gegaan omdat allerlei op sensatiebeluste Fokkertjes smerige insinuaties slikten voor zoete koek. Onder andere ik heb een paar vragen gesteld en die weasels namen hun latten en antwoorden bleven uit. Vandaag is er ook weer niets uitgekomen. Francis Crazy zal vannacht wel weer gaan huilebalken op Fok! maar ik denk niet dat je nog op antwoord hoeft te rekenen laat staan dat je hoeft te wachten op berichten van de media over een familievete omdat er niets nieuws onder de zon is.
Stond er daadwerkelijk nog tekst in de OP?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
Praat voor jezelf![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Stond er daadwerkelijk nog tekst in de OP?
Er zijn geen aanwijzigen die het tegendeel bewijzen. Ik vind dat je iemand niet door het slijk mag halen zonder dat eventjes goed te kunnen onderbouwen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef kukeleku het volgende:
Zeg Stali, waar is jou ongeloof op gebaseerd en hoe kun je weten dat het bakerpraatjes zijn?
Jij gaat toch niet ineens kritisch lezen he?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
Praat voor jezelf![]()
Hoe weet jij dat?....aaaaarghquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Soort zoek soort.
Paranoia wel te verstaan.
Praat gewoon voor jezelf en niet namens wijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet ineens kritisch lezen he?.
Dus jouw onderbouwing voor het door het slijk halen van die lui is :quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zijn geen aanwijzigen die het tegendeel bewijzen. Ik vind dat je iemand niet door het slijk mag halen zonder dat eventjes goed te kunnen onderbouwen.
Die lui proberen het niet voor niets in een riool als internet want anders zouden ze wel een zaak hebben gehad waar zelfs de media nog wel belangstelling voor zou hebben. Maar tjonge nee, niemand neemt ze serieus maar misschien de Fokkers wel want de Timmermannetjes woonden namelijk in een huis waarin het spookte, de babysitter verstijfde en een andere persoon voelde spanningsvelden en dat is allemaal bewijs dat Gert incest heeft gepleegd en Gert jr jonge meisjes heeft misbruikt. Als dat allemaal waar is zal iemand toch echt met wat beters aan moeten komen want anders zijn het bakerpraatjes.
Ja, roep Ryan3 er ook maar even meteen bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Stali het volgende:
k moet even wat anders doen en ik zeg dit omdat er anders vast geneuzel komt over retirade etc..
Voor dat ik fok ontdekte was ik vrij normaal...quote:
Die staat al te pópelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, roep Ryan3 er ook maar even meteen bij.
Open een topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor dat ik fok ontdekte was ik vrij normaal...
Ik eis ook eerherstel
Dat las ik ook al ergens...geweldig nieuws dat het topic over Gert T bezocht gaat worden door Ryan3 himself..quote:
M'n Van Dale ligt al klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat las ik ook al ergens...geweldig nieuws dat het topic over Gert T bezocht gaat worden door Ryan3 himself..![]()
Hopelijk lukt het me nu eens een keertje wel om zijn posts na een keer lezen te begrijpen....![]()
Of nog beter...misschien doet ie wel een simpele arbeiders versie...![]()
Hoe kom je erbij dat dat het bewijs is dat Gert incest heeft gepleegd?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
.... want de Timmermannetjes woonden namelijk in een huis waarin het spookte, de babysitter verstijfde en een andere persoon voelde spanningsvelden en dat is allemaal bewijs dat Gert incest heeft gepleegd....
De hond uitlaten bij een eng gat in het bos?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Stali het volgende:
k moet even wat anders doen en ik zeg dit omdat er anders vast geneuzel komt over retirade etc..
Sheila liegt gewoon. Enkel om haar vader in het kwade daglicht te stellen. Begrijp dat dan. Het gaat in dit topic om eerherstel. Door lastige vragen te stellen werk je daar niet aan mee hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat het bewijs is dat Gert incest heeft gepleegd?
Sheila heeft zelf aangegeven dat er incest gepleegd is en heeft nooit de spookverhalen of spanningsvelden daar bij genoemd als reden.
Gert eerherstel, lees dan vanaf nu zijn Gastenboek, hoe zijn ´vrienden´ hem onderuit laten sabelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Sheila liegt gewoon. Enkel om haar vader in het kwade daglicht te stellen. Begrijp dat dan. Het gaat in dit topic om eerherstel. Door lastige vragen te stellen werk je daar niet aan mee hoor.
Pardon ,even wat minder kan ook wel zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Je lult en je kan niet nadenken.
Ik heb het gisteren in de ochtend pas allemaal gelezen, toen ben ik er tegenin gegaan omdat allerlei op sensatiebeluste Fokkertjes smerige insinuaties slikten voor zoete koek. Onder andere ik heb een paar vragen gesteld en die weasels namen hun latten en antwoorden bleven uit. Vandaag is er ook weer niets uitgekomen. Francis Crazy zal vannacht wel weer gaan huilebalken op Fok! maar ik denk niet dat je nog op antwoord hoeft te rekenen laat staan dat je hoeft te wachten op berichten van de media over een familievete omdat er niets nieuws onder de zon is.
Oh ga toch weg zeg, geflipte Grollo-er, of daar uit de buurt, het wordt met de dag gekker hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Gert eerherstel, lees dan vanaf nu zijn Gastenboek, hoe zijn ´vrienden´ hem onderuit laten sabelen.
Dus, jij bent er van overtuigd dat er allemaal nonsens tegen GT worden geschreven?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jullie zullen het best voor elkaar krijgen hoor dat de bladen het oppikken, die pikken alle nonsens wel op.
nou inderdaad zegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Gert eerherstel, lees dan vanaf nu zijn Gastenboek, hoe zijn ´vrienden´ hem onderuit laten sabelen.
Nou, jullie ook weer gelukkigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:00 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
En wat de pers betreft, na Turijn is er dus volgende week weer voldoende aanwezig.
Dat kan helemaal niet, want 'alle duiven op de dam' achterstevoren is 'ma ded pone viud ella'.quote:Als je 'alle duiven op de dam' achterstevoren afspeeld hoor je Gert Timmerhout zeggen dat hij de duivel in zijn gloeiend hete poepertje heeft genaait.
Dat vind ik echt niet kunnen, kan iemand daar naar kijken?
Er is ook ineens sprake van een lichaam aldus paragnost Herman. En dat kan best waar zijn want ik zie APK ook niet meer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef sandratimmerman het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want 'alle duiven op de dam' achterstevoren is 'ma ded pone viud ella'.
Weer een bewijs dat Gert OK is.
Wij was bedoeld voor mensen die nadenken. Voel je daarom zeker niet aangesproken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Praat gewoon voor jezelf en niet namens wij.
Bovendien, er valt niets kritisch te lezen. Alleen maar slap gewauwel![]()
.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Leah het volgende:
Ik heb ook nergens gezegd dat jij laat reageertNiet mijn mening verwarren met die van andere users hè?
wat scheelt hetquote:Als het je al zo lang stoort had je ook eerder kunnen posten, denk ik
Kom op zeg. Kun je niet iets beter verzinnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Wij was bedoeld voor mensen die nadenken. Voel je daarom zeker niet aangesproken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar wat ik niet begrijp, wleke Fokkertjs slikten dan die smerige insinuaties, en over welke smerige insinuaties heb je het precies, en wie deed die insinuaties dan ? En als die insinuaties werkelijk zo smerig waren, wanneer dient Gert een aanklacht in, en als hij dat niet doet, waarom doet hij dat dan niet ?
Ik weet het, het zijn veel vragen, maar je kunt zomaar niet van alles klakkeloos op Fok gooien weetje, dit is een forum met 2,1 miljoen hits per dag, dat kan toch zomaar niet?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat het bewijs is dat Gert incest heeft gepleegd?
Sheila heeft zelf aangegeven dat er incest gepleegd is en heeft nooit de spookverhalen of spanningsvelden daar bij genoemd als reden.
En of er werkelijk spraken is geweest van incest weten maar 2 personen.
Goedkoopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
wat scheelt het
kort geheugen van een minuut of zo?
inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Stali het volgende:
Hier verder, deel negen hoeft echt niet meer..
nee, scherpquote:
Dat lukt me nog wel hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, scherp
probeer te onthouden wat je zelf post, schat.
Doe dat maar. Dit topic is voor Stali en het eerherstel van Gert Timmerman.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Leah het volgende:
Dan maak ik het deel 9 wel even aanen nee, ik heb me hier niet eens voor geregistreerd
![]()
nou, praat dan geen poep, schatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat lukt me nog wel hoor
En ik ben je schat niet.
Als je sensatiereeksje voorbij is dan wordt jij ineens kritisch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Kom op zeg. Kun je niet iets beter verzinnen![]()
.
Trouwens, wel even bij de les blijven. Er staan nog wat vragen voor je open. Een hoop drukte over een ander over het niet beantwoorden van vragen, maar zelf niet thuis geven. Zo werkt het natuurlijk niet. Tenzij je als een hypocriet te boek wil staan [afbeelding].
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je trouwens die opname gezien van de KRO?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je sensatiereeksje voorbij is dan wordt jij ineens kritisch?
Op een 52zuur hoef ik niet te reageren hoor, die heb ik vaker gelezen op Fok!
En verder moet jij zelf even bij de les blijven want die spookverhaaltjes worden gebruikt als ondersteunend bewijs. Daarbij is het Sandra die volgens eigen zeggen incest heeft moeten ondergaan. In de tijd dat de media nog aandacht schonk aan die familievete was het alleen Sandra die dat beweerde. Sheila maakt nu bekend dat ze ook is misbruikt maar nam dat ook net zo snel weer terug en geeft nu een treurig verhaal dat geestelijke schade ook geldig is. En daar heb ik jou nergens kritisch gezien.
Ja, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Laat dat even duidelijk zijnquote:En verder moet jij zelf even bij de les blijven want die spookverhaaltjes worden gebruikt als ondersteunend bewijs. Daarbij is het Sandra die volgens eigen zeggen incest heeft moeten ondergaan. In de tijd dat de media nog aandacht schonk aan die familievete was het alleen Sandra die dat beweerde. Sheila maakt nu bekend dat ze ook is misbruikt maar nam dat ook net zo snel weer terug en geeft nu een treurig verhaal dat geestelijke schade ook geldig is. En daar heb ik jou nergens kritisch gezien.
Ik leef nog, de pizza was lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:37 schreef Stali het volgende:
Er is ook ineens sprake van een lichaam aldus paragnost Herman. En dat kan best waar zijn want ik zie APK ook niet meer..
Dit mag je dan even iets beter uitleggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk [afbeelding]
Je bent dus gewoon een hypocriet.
[..]
Ik moet helemaal niets. Laat dat even duidelijk zijn.
Maar dat hoeft dan ook niet bewezen te worden he?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Weinig Timmerman-fans in dit topic en vooralsnog ook geen bewijs dat eerherstel zou rechtvaardigen.
Ik hoef helemaal niets uit leggen. Jij bent hier degene die van alles beweerd zonder enige onderbouwing. Je gaat ook helemaal niet in op vragen die worden gesteld.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit mag je dan even iets beter uitleggen.:D.
Neuh, maar als je een beetje kunt lezen zie je dat er veel pijn zit bij de 'slachtoffers' -ik heb het nu niet over het lijk van Paragnost Herman- van Gert Timmerman.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef Stali het volgende:
Maar dat hoeft dan ook niet bewezen te worden he?
Wat heb ik allemaal beweerd dan? Dat er geen onderbouwing is voor de beschuldigingen aan het adres van Gert Timmerman, behalve een uitgekauwde vete van een sensatiebeluste familie en wat onbetaalde rekeningen misschien? Maar wat beweert de tegenpartij? Incest dan weer wel en dan weer niet en nu dijt het zelfs uit naar de andere dochter en misschien nog wel naar andere kinderen met als ondersteunend bewijsmateriaal spookverhaaltjes en dan ben jij ineens kritisch naar mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets uit leggen. Jij bent hier degene die van alles beweerd zonder enige onderbouwing. Je gaat ook helemaal niet in op vragen die worden gesteld.
![]()
![]()
Waarom post jij niet in R&P? Daar is zoveel onvolgroeide pijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar als je een beetje kunt lezen zie je dat er veel pijn zit bij de 'slachtoffers' -ik heb het nu niet over het lijk van Paragnost Herman- van Gert Timmerman.
Net zo goed als jij weet ik ook de waarheid niet. Ik zie wel de woede en verdriet bij een aantal posters in het tegentopic.
Dat zie ik hier niet.
Ik zie kommaneukende kenaus met een missie, die -helaas voor jou en co- in het water valt.
Jij bent niet kritisch en je stelt geen vragen en je bent er ook niet vies van om mee te huilebalken met figuren die aantijgingen doen als incest om vervolgens heel hard te roepen dat ze dat toch nooit gezegd hebben. En nu denk je zelfs nog heel gevat bezig te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:44 schreef schatje het volgende:
Zwak hoor dat er omheen draaien en de bal naar de andere partij proberen te kaatsen.
Daarvoor moet je in in dit topic zijn: Gert Timmerman, deel 9
Wat je allemaal hebt beweerd?
Lees dit topic eens aandachtig door. Haal die plaat voor je kop weg.
Dat klopt wel aardigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent niet kritisch en je stelt geen vragen en je bent er ook niet vies van om mee te huilebalken met figuren die aantijgingen doen als incest om vervolgens heel hard te roepen dat ze dat toch nooit gezegd hebben. En nu denk je zelfs nog heel gevat bezig te zijn..
In R&P zou ik ook niet zo reageren tegen mensen die duidelijk pijn hebben, maar ga lekker door hoor als je daar genoegen aan beleeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:42 schreef Stali het volgende:
[..]Waarom post jij niet in R&P? Daar is zoveel onvolgroeide pijn.
Als jij de waarheid ook niet weet moet je niet allemaal bagger voor zoete koek slikken alleen omdat je kickt op reallifesoaps.
Ze zet zichzelf alleen maar voor schut. Ze doet zo'n beetje alles waar ze de ander van beschuldigt.quote:
Moet je weer zo nodig laten zien dat je hart op de goede plek zit?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
Ik zie pijn bij slachtoffers en plezier bij jou om kommaatjes te neuken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je weer zo nodig laten zien dat je hart op de goede plek zit?![]()
Jij bent zelf ook lekker bezig anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:59 schreef schatje het volgende:
Ze zet zichzelf alleen maar voor schut. Ze doet zo'n beetje alles waar ze de ander van beschuldigt.
Daar komt het eigenlijk op neer.
Dat zijn geen quotes van mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
In R&P zou ik ook niet zo reageren tegen mensen die duidelijk pijn hebben, maar ga lekker door hoor als je daar genoegen aan beleeft.
Er waren ook van die users die het leuk en prachtig vonden dat GBoy27 zelfmoord heeft gepleegd.
"Zwaktebod om het op te geven!"![]()
"De maatschappij is beter af zonder mensen zoals hij!"![]()
"Als je misbruikt bent ga je daar toch niet de rest van je leven over zeiken, get over it!"
Dat soort materiaal.
Ga lekker door met jouw kruistocht. Ik zie pijn bij slachtoffers en plezier bij jou om kommaatjes te neuken.
Welnee, maar ze liep als eerste te jengelen om Ryan3 en daar zal de pijn wrs zitten. Helaas, hij komt niet online.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook lekker bezig anders.![]()
Ik ben een soort van nieuw op Fok!, en ik heb het gevoel dat ik een ontzettend lange voorgeschiedenis tussen jullie mis. Is dat met een paar linkjes enigszins bij te lezen of is dat onbegonnen werk?
En zelfs dat is een onwaarheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Gert het volgende:
Moet je weer zo nodig laten zien dat je hart op de goede plek zit?![]()
Tanja is lief!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef Stali het volgende:
net zoals je tegenwoordig als een slijmerige kwal aan de lippen van ene Tanja hangt. Maar ik herinner me nog wel wat leuke kritieken van jou hoor terwijl ik die Tanja toen verdedigd heb.
Het sloeg hierop:quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten wat jij en APK vinden dus van enige gekwetstheid om onbegrip over mijn intenties geen sprake, hoor, do not flatter yourself, egotripper.
Jij en APK vinden nogal veel namelijk, en meestal vinden jullie veel verkeerd aan anderen , als ik me daar druk om zou moeten maken, die eeuwige "kijk mij eens een grote bek hebben, maar ik heb wel het hart op de goede plek" houding, puh fiucking pleaseNeem je zelf eens niet zo serieus.
Weet ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Gert het volgende:
Het sloeg hierop:
@SuperMOM: het is een letterlijk overgenomen citaat van een user die ik lief vind.quote:
De juiste context is jou op waarde schatten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja is lief!![]()
![]()
Zij leest namelijk terug en kan dingen in de juiste context plaatsen.
Heb je nog een ander offtopic zwaktebod?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef Gert het volgende:
[..]
@SuperMOM: het is een letterlijk overgenomen citaat van een user die ik lief vind.
Om eerlijk te zijn: Geen idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Stali het volgende:
Maar denk je met al je sentimentaliteiten niet dat je die jongen (die ik trouwens helemaal niet ken) weleens zou hebben kunnen redden met jouw warme hartje? Want daar ga je voor het gemak niet meer op in terwijl je dat wel nog even wist te misbruiken.
Je lijkt mij geweldig intelligent - een aantal van mijn argumenten sloten de Gert timmerman site - waarzijn jouw argumenten die deze weer openen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Stali het volgende:
[..]
De juiste context is jou op waarde schatten.![]()
Maar denk je met al je sentimentaliteiten niet dat je die jongen (die ik trouwens helemaal niet ken) weleens zou hebben kunnen redden met jouw warme hartje? Want daar ga je voor het gemak niet meer op in terwijl je dat wel nog even wist te misbruiken.
Open de site van de arme Gert Timmerman met een goed argument, en ik doe mee aan het herstel ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Je lijkt mij geweldig intelligent - een aantal van mijn argumenten sloten de Gert timmerman site - waarzijn jouw argumenten die deze weer openen?
Meen je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Je lijkt mij geweldig intelligent
Okay, sorry, je kan mij niet altijd serieus nemen - of zou ze dat nu wel doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat?
Dat valt me dan weer van je tegen.![]()
Misschien heeft die hautaine muts dan toch gelijk.![]()
Hier heb je wel een heel erg sterk puntquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
* knips *
Een kruistocht, voor iemand die het bij iedereen in het kruis zocht?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Veel succes in je kruistocht voor eerherstel van ons Gertje.
PFP, om een van je medestanders te quoten.
Je hebt de rode draad ontdektquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:16 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Een kruistocht, voor iemand die het bij iedereen in het kruis zocht?
Jij ook, en ik ben niet te beroerd om het even toe te geven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:01 schreef PH52 het volgende:
Hier heb je wel een heel erg sterk punt.
<..>
En die was té vies.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij ook, en ik ben niet te beroerd om het even toe te geven.
Gert Timmerman zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten. En hoewel ik meevoel met iedereen die eventueel op wat voor manier dan ook slachtoffer van hem is, gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik ook van hen geen seconde wakker lig.
Maar inderdaad, ik vind wel dat hier veel te makkelijk dingen voor waar aangenomen worden, en insinuaties zo vaak herhaald worden dat ze bijna vanzelf volume krijgen.
En misschien moet ik straks inderdaad door het stof als de kranten inderdaad vol staan met 'het verhaal', maar voorlopig heeft dit hele blijspel behoorlijk de schijn tegen.
Zelfs zó erg dat ik soms wel eens trek krijg in
[afbeelding]
Nee hoor, dat heb je mis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook lekker bezig anders.![]()
Ik ben een soort van nieuw op Fok!, en ik heb het gevoel dat ik een ontzettend lange voorgeschiedenis tussen jullie mis.
Oh, ok.quote:
Ben zeer benieuwd...quote:
Ja, de valse beschuldiging van pedofiel of incestpleger komt helaas heel vaak voor, evenals allerlei 'zeden scares' die hierop gebaseerd zijn (Oude Pekela bijv. en kijk maar even naar de "jongens van de overkant"). Er was een tijdje geleden ook zo'n film over een Amerikaans gezin dat hierdoor in de cel belandde. Kijk als iemand wil zwartmaken dan gebruik je gewoon dat... Ook justitite weet dat inmiddels...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef milagro het volgende:
Was er niet ooit eens een hoofdagent op , ik dacht, Terschelling, die door zijn 18 jarige dochter beschuldigd werd van incest? De man is toen met grof geschut van zijn bed gelicht, geschorst van werk, en de rest van de voorspelbare ellende in dit soort zaken, bleek er niets van waar te zijn.
Het komt dus voor dat (bijna) volwassen kinderen dit verzinnen, of zich ms door beinvloeding van een wraakzuchtige derde, moeder, valse herinneringen 'ingefluisterd' krijgen.
Zoiets kan zelfs gebeuren bij hypnotherapie.
Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar het zou kunnen, dus, een beschuldiging van een dochter, die geen kind meer is, niet blijkt te kloppen.
Dat zou inderdaad kunnen, vandaar deze -voortdurende- topicreeks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef milagro het volgende:
Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar het zou kunnen, dus, een beschuldiging van een dochter, die geen kind meer is, niet blijkt te kloppen.
Die docu heb ik hier, Capturing the Friedmans, heel interessant.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de valse beschuldiging van pedofiel of incestpleger komt helaas heel vaak voor, evenals allerlei zedenscares die hierop gebaseerd zijn (Oude Pekela bijv. en kijk maar even naar de "jongens van de overkant"). Er was een tijdje geleden ook zo'n film over een Amerikaans gezin die hierdoor in de cel belandde. Kijk als iemand wil zwartmaken dan gebruik je gewoon dat... Ook justitite weet dat inmiddels...
Volgens mij wel. Dit ben jij toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:56 schreef FrancisC het volgende:
<..>
- nee, ik zit ook niet in dezelfde business dus van belangenverstrengeling is ook geen sprake - <..>
Ik zou zeggen dat jij qua werk uit dezelfde vijver vist als Gert èn Gert Junior.quote:Geboren in Nederland met een hart vol muziek en humor - ik schrijf teksten, componeer en maak alle muziek zelf .... Wanneer ik onder de (artiestennaam) Emiel van Swieten liedjes schrijf zijn deze altijd Nederlands, humoristisch, satirisch met een knipoog naar de wereld van vandaag.
Idd, die zaak in Frankrijk, dat meisje op de Veluwe in de jaren 80, enfin voorbeelden te over.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Die docu heb ik hier, Capturing the Friedmans, heel interessant.
Men is echter geneigd te zeggen : waarom zou een kind dit verzinnen.
Nu is er in dit geval sprake van een volwassen kind, die met de beschuldiging aan komt, en die ms dus ook volwassen redenen heeft om een dergelijke eventuele valse beschuldiging te doen, maar het kan ook een valse herinnering zijn, die door een moeder is ingeprent.
Ook kan een jonger kind, door een bepaalde vraagstelling, de suggestie wekken met zijn of haar antwoorden , uiteraard onbedoeld, dat er sprake is geweest van misbruik.
Er was laatst in Frankrijk een grote zaak waarbij dat speelde.
En het kan ook de waarheid zijn. Hou daar even rekening mee als je mensen redelijk hard aanpakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
Nu is er in dit geval sprake van een volwassen kind, die met de beschuldiging aan komt, en die ms dus ook volwassen redenen heeft om een dergelijke eventuele valse beschuldiging te doen, maar het kan ook een valse herinnering zijn, die door een moeder is ingeprent.
Ben jij wel een fris mannetje dan???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, vandaar deze -voortdurende- topicreeks.
Helaas lijkt Gert Sr naast de incestbeschuligingen verder ook niet zo'n fris mannetje te zijn.
We moeten de aanklachten maar even afwachten.
Vrij normaal is het om graden van beredeneerde waarschijnlijkheid te koppelen aan bepaalde beweringen, mister.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
En het kan ook de waarheid zijn. Hou daar even rekening mee als je mensen redelijk hard aanpakt.
Het gaat niet alleen over pedofiele praktijken dan wel incest, ook over knokploegen, duivelsverdrijvingen en afpersingen. Daarnaast heeft Gert (volgens anderen) geld van mensen geleend meerdere malen zonder het terug te betalen of nog iets van zich te laten horen. Dus zou je kunnen zeggen dat hij niet zo'n fris mannetje is...quote:
Ik pak niemand hard aan, zo vat jij dat om de een of andere reden blijkbaar zo op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
En het kan ook de waarheid zijn. Hou daar even rekening mee als je mensen redelijk hard aanpakt.
Duivelsuitdrijvingen mag iedereen voor zichzelf weten toch? Vrij land e.d., anyone???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over pedofiele praktijken dan wel incest, ook over knokploegen, duivelsverdrijvingen en afpersingen. Daarnaast heeft Gert (volgens anderen) geld van mensen geleend meerdere malen zonder het terug te betalen of nog iets van zich te laten horen. Dus zou je kunnen zeggen dat hij niet zo'n fris mannetje is...
Over het algemeen onthoud ik mij van deze praktijken ben ik dan een fris mannetje?
Volgens broeder Francis:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Duivelsuitdrijvingen mag iedereen voor zichzelf weten toch? Vrij land e.d., anyone???
Knokploegen en afpersingen zijn eveneens onbewezen beschuldigingen. Dat de man af en toe op zwart zaad zat en wrs hier en daar weleens een rekeningetje niet heeft betaald, wat overigens met elkaar te maken heeft, okee: maar wil je daarom deze man knakken??? Ach, tja als je wraakzuchtig bent wel idd. En volgens mij heb je daar dan ook een hoofdmotief te pakken.....
Overigens heb ik nergens gezegd dat Gert Timmerman wel of niet een fris mannetje is. Ik denk dat dat ook in het geheel niet een belangrijke vraag is, indien beschuldigingen worden geuit van incest, pedofilie, moord nu zelfs (iemand ging op zoek naar een lichaam remember) etc. Genoeg onfrisse mannetjes aanwezig namelijk, maar dat betekent niet dat het allemaal incestplegers of pedofielen zijn...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef FrancisC het volgende:
Oh ja, en desgevraagd nog even dit - nee - ik heb geen zakelijke schade geleden - nee, ik behoor niet tot het management - nee, ik neem Carpenter producties niet over - nee, ik zit ook niet in dezelfde business dus van belangenverstrengeling is ook geen sprake - nee ik verkoop mijn verhaal niet voor geld - nee, mijn moeder heeft geen auteursrechten misgelopen - nee, nog enig ander in mijn omgeving - nee, Gert timmerman is mij niets schuldig - (behalve het weerleggen van mijn verhaal)
Ja, er is bewijs - er staat iets op band - ja, er komt een aangifte (tenzij een der aangeschreven partijen open dialoog voert en het een en ander op papier overhandigd - en nee, kritische vragen heb ik nog steeds van jullie niet mogen ontvangen - wat kan dan toch de motivatie zijn dit alles over de arme man uit te storten?
Hmmmmmmmmmm ............. misschien gewoon het willen vertellen van het verhaal op zich? Dit is trouwens hetzelfde als eerherstel van de slachtoffers van Gert Timmerman - over ze vertellen en hun leed te bevestigen is beter dan dit slappe gebash van jullie - zonder enig argument dat de stellingen onderuit haalt .......
En wat is er nou weer mis met het feit dat iemand geïntrigeerd is door een topicreeks?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog eens lees, dat een modje het allemaal rete spannend vind, ja, sorry, dan irriteert me dat, ja.
En kom niet aan met respect tonen voor gevoelens die van het scherm af spatten, want zij komen vrijwillig vanuit het níets hierin, zij doen allerhande beschuldigingen, de bewijslast ligt aan hun kant, niet aan mijn kant, en respect ga ik niet zomaar geven aan mensen van wie het niet eens duidelijk is wie ze zijn of dat ze zijn wie ze zéggen dat ze zijn.
Ik douche twee keer per dag.quote:
Wat niet is kan nog komen.quote:Nou we moeten een termijn stellen daaraan hè. Als die aanklacht er niet ligt, we hebben niets vernomen uit de media of er zijn geen meerdere slachtoffers op de proppen gekomen, zoals ze steeds zeggen, dan moeten we overgaan tot algeheel eerherstel van Gert Timmerman. Vandaar dat ik zei: wankele patstelling.
Jij noemde het zelf sensatiezucht, Flugel, kom nu niet ineens met een je toegeworpen mooier woord ervoor aanzetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is er nou weer mis met het feit dat iemand geïntrigeerd is door een topicreeks?Ik ben niet de enige blijkens de vele reacties in de topics. Bovendien hebben ze hier géén vrij spel gekregen en ben óók ik nog steeds niet overtuigd van het feit dat de users zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Het enige wat ik aangeef is dat ze wel degelijk uit de omgeving van Gert komen, ze hebben té veel inside info namelijk. En ja, ik ben zeer benieuwd naar het verloop van deze zaak. Als dat al een misdaad is....
Ik ben het overigens met APK eens dat er voorbij gegaan wordt aan het feit e.e.a. ook waarheid kan zijn. Het is op z'n minst vreemd te noemen dat de grootste fans én de zakenpartner van Gert van het één op het andere moment de handdoek in de ring gooien. Dat interesseert me, sue me![]()
Ja, ja, dat zeggen ze allemaal ja.quote:
Binnen redelijke termijn dus zeg wachten tot eind volgende week. Zo niet, dan ga ook jij voor eerherstel van Gert...quote:Wat niet is kan nog komen.
Juist niet, dat hebben yvonne, milagro en stali reeds eerder aangetoond. Die mensen nemen niet zo maar iets aan en beredeneren waarschijnlijkheden en zeker indien zeer ernstige beschuldigingen geuit worden... Lijkt me een zeer gezonde houding die jij je misschien ook eens kunt aanmeten.quote:Het blijft allemaal uiterst speculatief
Redenen voor geen aanklacht: die heb ik al gegeven, die man doet dat niet 1) omdat hij van zijn dochters houdt, 2) hij tot nu toe geen echte schade heeft geleden (die lui vragen nl. om eerherstel) en wat ook geldt op de achtergrond zijn er wel pogingen gedaan om nader tot elkaar te komen (er zijn afspraken geweest)... Overigens is dit besides the point ook het feit dat hij geen aanklacht dient betekent niet of wel is niet het bewijs van zijn schuld inzake incest, pedofilie en moord.quote:in deze topics en eerherstel is vooralsnog voorbarig.
Kun jij een reden geven waarom de Timmermannetjes geen aanklacht indienen wegens smaad/laster
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef APK het volgende:
Kun jij een reden geven waarom de Timmermannetjes geen aanklacht indienen wegens smaad/laster
Het gaat in dit geval niet over de gevoelens van betreffende users, Francis heeft zelf al eens aangegeven dat ik de meest kritische noot was in de topics. Het gaat er mij gewoon om dat het net zo min duidelijk is dat hij "schuldig" is aan genoemde zaken dan dat hij "onschuldig" is. Zoals APK al aangeeft wordt er door Gert en Babs regelmatig gedreigd met advocaten, maar zetten ze dit nooit door. Dat geeft ook te denken. Ik wil daarmee niet beweren dat hier omgekeerde bewijslast geldt, maar het uitblijven van ook maar énige reactie is gewoon een beetje vreemd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij noemde het zelf sensatiezucht, Flugel, kom nu niet ineens met een je toegeworpen mooier woord ervoor aanzetten.
Ik houd liever rekening met de onschuld van iemand, zolang er niets maar dan ook niets bewezen is, en uit niets maar dan ook niets blijkt dat de man ook maar de schijn tegen zich heeft.
Jij houdt blijkbaar liever rekening met de gevoelens van uit het niets opduikende rancuneuze lieden, waarvan niet eens duidelijk is wie ze precies zijn, waarom ze zeggen wat ze zeggen, of wat ze zeggen waar is, en of ze wel zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Het is maar van welke kant je het bekijkt, hè.
Volgens mij had Francis bewijzen van een onfris zaakje mbt land in Almelo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef milagro het volgende:
Ik houd liever rekening met de onschuld van iemand, zolang er niets maar dan ook niets bewezen is, en uit niets maar dan ook niets blijkt dat de man ook maar de schijn tegen zich heeft.
Het uitblijven van enige reactie is helemaal niet vreemdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval niet over de gevoelens van betreffende users, Francis heeft zelf al eens aangegeven dat ik de meest kritische noot was in de topics. Het gaat er mij gewoon om dat het net zo min duidelijk is dat hij "schuldig" is aan genoemde zaken dan dat hij "onschuldig" is. Zoals APK al aangeeft wordt er door Gert en Babs regelmatig gedreigd met advocaten, maar zetten ze dit nooit door. Dat geeft ook te denken. Ik wil daarmee niet beweren dat hier omgekeerde bewijslast geldt, maar het uitblijven van ook maar énige reactie is gewoon een beetje vreemd...
En ik ben het met je eens dat in het geheel niet vaststaat dat e.e.a. ook werkelijk plaats heeft gevonden. Ik ben alleen wel aan het twijfelen geraakt door het uit de lucht halen van de website. Als de grootste fans ermee stoppen moet er toch iets gebeurd zijn?? Dat vind ik dus wél een teken aan de wand...
Het jammere is dat de beschuldigingen niet specifiek gemaakt worden. Het blijft zo in het midden op deze manier en dat komt de discussie/geloofwaardigheid zeker niet ten goede. Op dit moment hou ik alle opties nog open. Het verhaal kan wat mij betreft nog alle kanten op.
En dát is nou precies de reden dat de beschuldigingen m.b.t. Junior hard aangepakt zijn. Senior is echter een publiekelijk figuur en over dit soort zaken wordt nu eenmaal gesproken. Het heeft nieuwswaarde. (is ook niet de eerste keer dat dit soort zaken in beeld komen)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Het uitblijven van enige reactie is helemaal niet vreemd
Sinds wanneer moet je je onschuld bewijzen op iedere plek op internet waar een stel rancuneuzen jou van God mag weten wat beschuldigt?
Ik zou mijn tijd wel afwachten en ondertussen mijn voorbereidingen treffen en dan pas 'toeslaan' als zij naar de rechter stappen.
Je gaat toch niet op een of ander forum je privé zaken uitvechten?
En al helemaal niet als er van geen enkele schuld aan jouw kant sprake is.
Als er hier een fokker gaat beweren dat ik mijn kinderen mishandel, en dat blijft herhalen in topics her en der, andere fokkers zo toch laat denken, door de herhaling van die beschuldigingen, dat er ws wel een kern van waarheid in zit, ben ik dan in jouw ogen ook vreemd bezig, als ik daar niet op reageer, met tegenbewijzen kom en slechts aan Yvonne zou vragen de user te laten stoppen met die hetze?
Wat voor nut heeft het, om te gaan zeggen "nee, het is niet waar, ik heb dat niet gedaan".
Als jij die fokker wil geloven en mij niet, dan kan ik toch helemaal niets?
Wat moet ik dan zeggen om te bewijzen dat ik mijn kinderen niet sla?
Nou, dan, denk eens na, zeg.
Oh en ik sla ze dus niet, he, alleen op hun verjaardag.
ms hebben we wel even wat interessanters te doen, dan op jouw feitelijk nietszeggende lappen tekst te reageren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef feiten het volgende:
en toen werden jullie stil....???
Goed, jij zegt dat uit een interview van 1977 in de Elsevier blijkt dat hij zelf zegt dat-ie aangeklaagd is voor ontucht met een 12-jarige??? En daaruit is een proces gekomen? Heeft Elsevier dat destijds gecheckt of zo???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef feiten het volgende:
Ryan 3, zei jij niet eens een pedofiel altijd een pedofiel... Nou Ik rest my case
Je leest wel zorgvuldig, of heb je gewoon een mening en pleur je die hier maar neer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor de rest lees ik weinig schokkends hoor.. Heb je overigens de text nog van dit artikel, kunnen wij meelezen.
Eigenlijk zeg je met het verslag van dit interview dus: "Gert deed het vroeger al met kleine meisjes, dus de beschuldiging van zijn dochters zal ook wel waar zijn".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef feiten het volgende:
Hallo Beste Fokkers, Ik heb me voorgenomen om niet meer op iedere onzinnige opmerking hier te reageren.
<..>
Ik heb het artikel naar Francis gemailed. Hij mailt het naar Manu.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je overigens de text nog van dit artikel, kunnen wij meelezen.
En jij bent hier dus omdat?????quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof uberhaupt iemand ook maar remotely geinteresseerd is in Gert Timmerman.
Je hebt in HBB gepostquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof uberhaupt iemand ook maar remotely geinteresseerd is in Gert Timmerman.
Ach, ik geloof best dat die Timmerman niet helemaal zuiver op de graad is, echter vind ik wel dat het dan hard gemaakt moet worden, en dat ontbreekt 9 topics lang nogal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt in HBB gepost
Maar goed Swets, aangezien ik jouw mening altijd wel kan waarderen (écht)... Wat vind je ervan?
verklaar je nader, Wat zijn mijn achterliggende motieven dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Het komt op mij weinig integer over.
Hoe moet ik dat wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef feiten het volgende:
[..]
verklaar je nader, Wat zijn mijn achterliggende motieven dan.
Kloon? Ik heb mij wel bekend gemaakt, Maar misschien moet je dan wel even inlezen. En is een opmerking als weinig integer geen insinuatie dan??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten
In tegenstelling tot velen in dit topic waag ik me nu eens NIET aan insinuaties.
En als je hier langer komt en dit je kloon is, weet je dat dat een unicum is
Nee hoor, ik zeg dat het op mij weinig integer overkomt. Ik stel dus nergens dat de beschuldigers niet integer zijn. Een nuance verschil welke je je misschien eigen moet makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:50 schreef feiten het volgende:
[..]
Kloon? Ik heb mij wel bekend gemaakt, Maar misschien moet je dan wel even inlezen. En is een opmerking als weinig integer geen insinuatie dan??
Ben t hier helemaal mee eens moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
en waar baseer jij dat dan op?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg dat het op mij weinig integer overkomt.
Je snapt het menselijke gevoel niet ofzo?quote:
Ik kan mij hier helemaal bij aansluiten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
.....
Kijk daar kan ik wat mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je snapt het menselijke gevoel niet ofzo?
Het komt op mij niet integer over.
Gut feeling.
Ik heb erniet het juiste gevoel bij.
Waar ik dat op baseer? Een trilling net achter in mijn nek. De manier waarop mijn zak samentrekt plus gezond verstand en instinct van een miljoen jaar evolutie.
Tja, zolang jij het verschil tussen aanname en feit niet snapt zal je inderdaad denken dat ieder ander niet spoort. Maar he, als je nu al je hele leven lang denkt 'Iedereen is gek...!!' Valt dan op een gegeven moment het kwartje niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef feiten het volgende:
[..]
Kijk daar kan ik wat mee.Weet ik in iedergeval wat ik voor me heb..........
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:55 schreef schatje het volgende:
Feiten, vertel eens eens, wat is nu eigenlijk het doel? Naar de rechter stappen? Of gewoon erkenning?
Weet ik niet, hoe ging dat bij jou?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, zolang jij het verschil tussen aanname en feit niet snapt zal je inderdaad denken dat ieder ander niet spoort. Maar he, als je nu al je hele leven lang denkt 'Iedereen is gek...!!' Valt dan op een gegeven moment het kwartje niet?
Tja, ik ben niet degene welke met 'hard bewijs' niet naar de politie stapt, maar een vuige kinderverkrachter via een internet forum probeert te laten berechtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef feiten het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoe ging dat bij jou?![]()
Sorry niet gezien! Kijk even hoe ik deel 6 ben gestart.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:55 schreef schatje het volgende:
Feiten, vertel eens eens, wat is nu eigenlijk het doel? Naar de rechter stappen? Of gewoon erkenning?
Tss... Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef fashionably_late het volgende:
Hai Feiten...
eeeh..
wat zal ik es zeggen?
Je maakt het er niet beter op, zeg maar .![]()
Wanneer komt Francis weer?
Ik baseer dat op mijn gut-feeling.. t voelt niet goed..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tss... Waar bazeer je dat op?
Jaja, daar kan ik wat mee![]()
Nuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef fashionably_late het volgende:
Hai Feiten...
eeeh..
wat zal ik es zeggen?
Wanneer komt Francis weer?
Oja. Jij gaat nu toch dat artikel posten?quote:
Jij ook niet, je icon doet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef fashionably_late het volgende:
Menselijk gevoel, dat is mij ook niet vreemd, instinct .....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je snapt het menselijke gevoel niet ofzo?
Het komt op mij niet integer over.
Gut feeling.
Ik heb erniet het juiste gevoel bij.
Waar ik dat op baseer? Een trilling net achter in mijn nek. De manier waarop mijn zak samentrekt plus gezond verstand en instinct van een miljoen jaar evolutie.
Hmmm.... dat zou heel goed kunnen.. elke keer als jij in de buurt bent gaat ie kapot!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij ook niet, je icon doet het nog steeds niet.
Zou het aan mij liggen?
Verwacht er niet teveel van, anders is het zo'n teleurstelling.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt. Dat wil ik ook graag nog lezen.
En dit is relevant omdat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Menselijk gevoel, dat is mij ook niet vreemd, instinct .....
"Ik sliep toen alleen in mijjn studio ....Hermien was immers zo ziek - met drie pistolen onder mijn bed lag ik - een waterpistool, een gaspistool en een pistool ....Zo bang was ik ...... Angst voor ....ik weet het niet, ....Satan misschien .....! (Gert Timmerman, uit: Elseveirs Magazine, 12 februari 1977)
De tijd waarin het verhaal op het weblog speelt begint daar - Gert Timmerman had dus angst - Voor Satan, dat zegt hijzelf - wie de getuigen die ik in mijn log voor fantasten uitmaakt, moet dit nu ook van Gert Timmerman - hij was bang voor Satan, of in ieder geval waarschijnlijk voor Satan - niet mijn woorden maar de zijne - vreemd he? Dat hij ook over deze tijd dergelijke angsten vertelt - Maar nee volgens sommigen was er van alles niets aan de hand en deden de spookverhalen af aan geloofwaardigheid - in welk daglicht kunnen wij echter de uitspraken van Gert Timmerman stellen, die over dezelfde tijd gaan? Ik was negen jaar oud toen, en herinner mij heel scherp de gebeurtenissen van deze tijd - alle andere betrokkenen waren doorgaans volwassenen ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Menselijk gevoel, dat is mij ook niet vreemd, instinct .....
"Ik sliep toen alleen in mijjn studio ....Hermien was immers zo ziek - met drie pistolen onder mijn bed lag ik - een waterpistool, een gaspistool en een pistool ....Zo bang was ik ...... Angst voor ....ik weet het niet, ....Satan misschien .....! (Gert Timmerman, uit: Elseveirs Magazine, 12 februari 1977)
Zeg, hou jij eens op met die bijdehante opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van, anders is het zo'n teleurstelling.
Waarom vraag je Gert Timmerman niet waarom hij met een wapen in de studio slaapt en bang is voor Satan? Die kant dat vast beter uitleggen als ik, nietwaar? Vindt je het een rationele uitspraak? Vindt je het een toonbeeld van normaliteit? Hoeveel studiobazen ken je die uit angst voor Satan met pistolen in de studio slapen? Alsof er geen andere ruimtes waren in het huis om te overnachten .....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dit is relevant omdat?
Anyway, als ik het voor het zeggen had werden vanaf heden alle suggestieve posts simpelweg verboden. Overtreding levert een bannetje op.
Als je harde feiten hebt doe je maar aangifte. Als je iemand wilt besmeuren zoek je maar een ander medium.
Sim-pel.
iets van 30 jaar geleden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Waarom vraag je Gert Timmerman niet waarom hij met een wapen in de studio slaapt en bang is voor Satan? Die kant dat vast beter uitleggen als ik, nietwaar? Vindt je het een rationele uitspraak? Vindt je het een toonbeeld van normaliteit? Hoeveel studiobazen ken je die uit angst voor Satan met pistolen in de studio slapen? Alsof er geen andere ruimtes waren in het huis om te overnachten .....
Ik mail het je wel en dan mag jij het posten, broeder Gert! Maar lees het vooral ook en denk dan eens terug aan de verhalen in mijn log, misschien wordt het dan een beetje duidelijker - dit zijn niet mijn woorden, maar de woorden van Gert timmerman - lees het artikel eens goed, en huiver ....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Gert het volgende:
Francis, kun jij dat artikel van Elsevier posten?
Of het naar mij mailen, dan post ik het wel.
Jajaja.. maar er waren ánderen en sommigen die de spookverhalen wellicht interessant maar niet zo to the point vonden...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Maar nee volgens sommigen was er van alles niets aan de hand en deden de spookverhalen af aan geloofwaardigheid -
Omdat het me geen ene graftyfus interesseert misschien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Waarom vraag je Gert Timmerman niet waarom hij met een wapen in de studio slaapt en bang is voor Satan?
Daarnaast. Wat moet dit bewijzen? Oehoe! Hij neukte kinderen want is bang voor Satan?quote:Die kant dat vast beter uitleggen als ik, nietwaar? Vindt je het een rationele uitspraak? Vindt je het een toonbeeld van normaliteit? Hoeveel studiobazen ken je die uit angst voor Satan met pistolen in de studio slapen? Alsof er geen andere ruimtes waren in het huis om te overnachten .....
Ik waarschuwde je nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu staat dit topic in mijn AT en word ik dagelijks met de verregaande nixerigheid Timmerman geconfronteerd
Weer zo'n antwoord zonder inhoudelijk op de uitspraken van Gert Timmerman in te gaan - nogmaals, wie ken jij die met een wapen in de studio slaapt omdat hij bang is voor Satan? Hou zouden kinderen zoiets ervaren? Denk je dat dit een eenmalig incident was? En wat maakt die 30 jaar uit? Alsof slachtoffers uit de vorige eeuw met het verstrijken vna de klok geen slachtoffers zijn -quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
iets van 30 jaar geleden?
Right, oh, dit was een tvp Broeder Gert, ik was in FB bezig
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik mail het je wel en dan mag jij het posten, broeder Gert! Maar lees het vooral ook en denk dan eens terug aan de verhalen in mijn log, misschien wordt het dan een beetje duidelijker - dit zijn niet mijn woorden, maar de woorden van Gert timmerman - lees het artikel eens goed, en huiver ....
Het bewijst twee dingen - dat Gert bang was - vuurwapens had - en net zoveel verstand destijds als jij nu ....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het me geen ene graftyfus interesseert misschien.
[..]
Daarnaast. Wat moet dit bewijzen? Oehoe! Hij neukte kinderen want is bang voor Satan?
Mijn god, zoek een trein op om terug te koppen, want je bent TBS verpleging voorbij zullen we maar zeggen.
Nou leg uit ow gij grote wijsgeer.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het bewijst twee dingen - dat Gert bang was - vuurwapens had - en net zoveel verstand destijds als jij nu ....
En nog belangrijker - bang was voor Satan? Hmmmmm, opmerkelijk ...... een mytische figuur die overal ter wereld voorkomt - daterend vanuit de tijd der rotstekeningen - en in 1977 blijkbaar woonde in Usselo ......quote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het bewijst twee dingen - dat Gert bang was - vuurwapens had - en net zoveel verstand destijds als jij nu ....
Wat vind jij dan, doodstraf voor Gert T. omdat hij met een pistool in de studio slaapt?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef FrancisC het volgende:
nogmaals, wie ken jij die met een wapen in de studio slaapt omdat hij bang is voor Satan?
Intelligent - zeker, ieder intelligent mens vreest Satan en denkt dat deze zich in dezelfde ruimte met hem bevind ...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou leg uit ow gij grote wijsgeer.
Hij had wapens. En?
Hij was bang. En?
En hij was verdomd intelligent.
In ieder geval niet paranoide schizofreen zoals jij
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef FrancisC het volgende:
[..]
En nog belangrijker - bang was voor Satan? Hmmmmm, opmerkelijk ...... een mytische figuur die overal ter wereld voorkomt - daterend vanuit de tijd der rotstekeningen - en in 1977 blijkbaar woonde in Usselo ......
Het is een gekkenhuis momenteel.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, wie van de crew stopt deze onzin?
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:06 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Intelligent - zeker, ieder intelligent mens vreest Satan en denkt dat deze zich in dezelfde ruimte met hem bevind ...
Hij zegt niet bang voor Satan te zijn, hij zegt het niet te weten. MISSCHIEN satan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
Angst voor ....ik weet het niet, ....Satan misschien .....! (Gert Timmerman, uit: Elseveirs Magazine, 12 februari 1977)
Het komt eraan Manu, 4 mails om precies te zijn ......Sorry broeder Gert, het moest zo .....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik had met feiten wat anders afgesproken, maar uiteraard kan Gert dat ook heel goed
Veel van de doormij opgemelde betrokken personen gaven aan niet te weten waarvoor angst hadden of verstijfden - die hadden geen geloofscrisis - toen werd daar hartelijk omgelachen - nu roept Gert Timmerman ditzelf, in dezelfde periode in een blad uit die tijd - wat zegt dit nu over de totale periode?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt niet bang voor Satan te zijn, hij zegt het niet te weten. MISSCHIEN satan.
hetgeen een normale angst is voor een zwaar gelovig persoon welke in een crisis zit. (van eventueel zijn zieke vrouw).
Als DIT Je bewijs is dat Gert Timmerman niet deugt, ben je nog zieliger dan ik al dacht
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:10 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het komt eraan Manu, 4 mails om precies te zijn ......Sorry broeder Gert, het moest zo .....
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Veel van de doormij opgemelde betrokken personen gaven aan niet te weten waarvoor angst hadden of verstijfden - die hadden geen geloofscrisis - toen werd daar hartelijk omgelachen - nu roept Gert Timmerman ditzelf, in dezelfde periode in een blad uit die tijd - wat zegt dit nu over de totale periode?
En in het bezit zijn van een pistool zonder wapenvergunning toont tevens aan dat Gert de zaken ook op andere manieren wist te regelen - hoe kwam hij eraan? Wellicht ontvangen van de EO?
Welke geloofscrisis heb jij het over? De producties gingen gewoon door -
En nog iets - Gert sliep inderdaad niet met zieke vrouwen in een bed - maar alleen al evenmin ..... Denk er maar eens goed over na hoe vaak Hermien de griep had, of op een andere manier ziek was ......
Waarom sliep hij niet in de woning, heb je daar ook een antwoord op?
Arrogantie interesseert mij wel - voornamelijk wanneer ik zie dat wanneer er inhoudelijk geantwoord moet worden er bepaalde zaken dienen te worden toegegeven waar even ervoor nog zo hartelijk werd gelachen - het niet weten waar de angst vandaan kwam in dit geval ...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Manu82 het volgende:
Francis alsjeblieft reageer er niet op als het je niet interesseert en alles!
Nee daar heeft niemand van ons een antwoord op... Jij?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef FrancisC het volgende:
Waarom sliep hij niet in de woning, heb je daar ook een antwoord op?
Hoe gaat het met je goede voornemens?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef feiten het volgende:
Hallo Beste Fokkers, Ik heb me voorgenomen om niet meer op iedere onzinnige opmerking hier te reageren.
<..>
Wat is nou in hemelsnaam je punt?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef FrancisC het volgende:
Arrogantie interesseert mij wel - voornamelijk wanneer ik zie dat wanneer er inhoudelijk geantwoord moet worden er bepaalde zaken dienen te worden toegegeven waar even ervoor nog zo hartelijk werd gelachen - het niet weten waar de angst vandaan kwam in dit geval ...
het moet niet gekker worden, snel rangeren, want je spoort echt nietquote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Veel van de doormij opgemelde betrokken personen gaven aan niet te weten waarvoor angst hadden of verstijfden - die hadden geen geloofscrisis - toen werd daar hartelijk omgelachen - nu roept Gert Timmerman ditzelf, in dezelfde periode in een blad uit die tijd - wat zegt dit nu over de totale periode?
En in het bezit zijn van een pistool zonder wapenvergunning toont tevens aan dat Gert de zaken ook op andere manieren wist te regelen - hoe kwam hij eraan? Wellicht ontvangen van de EO?
Welke geloofscrisis heb jij het over? De producties gingen gewoon door -
Als je Gert in dit geval serieus neemt geeft hij aan dat hij angst heeft - misschien wel voor Satan - het moet wel een behoorlijke angst zijn om je met een pistool terug te trekken in je eigen studio - alle andere getuigen kenden die angst ook - onafhankelijk van elkaar - enig idee waar ongegronde angst vandaankomt?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nee daar heeft niemand van ons een antwoord op... Jij?
Ik probeer je te volgen hoor.. echt waar... maar wil je heen dan nu?
Bewijzen dat het spookte daar in huis?
Of wat?
nee...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als je Gert in dit geval serieus neemt geeft hij aan dat hij angst heeft - misschien wel voor Satan - het moet wel een behoorlijke angst zijn om je met een pistool terug te trekken in je eigen studio - alle andere getuigen kenden die angst ook - onafhankelijk van elkaar - enig idee waar ongegronde angst vandaankomt?
Hij geeft bijvoorbeeld vuurwapen bezit toe - wie spoort er nu niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het moet niet gekker worden, snel rangeren, want je spoort echt niet
Misschien had ie wel gewoon een vergunning Francis... Doet er dus in feite niet toequote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hij geeft bijvoorbeeld vuurwapen bezit toe - wie spoort er nu niet?
Ja, van teveel blowen kan je paranoïde worden, en angstaanvallen krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef FrancisC het volgende:
- enig idee waar ongegronde angst vandaankomt?
jijquote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat een periode bewezen wordt die strookt met de uitlatingen van Sandra in KRO Profiel - "Ik ben heel veel bang geweest ......".quote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
nee...
wat denk jij??
Was Satan daar?
Je mot wat met die tering duivenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het doet er in zoverre toe dat je niet bepaald verantwoordelijk bezig bent als je drank en drugs gebruikt, in een geloofscrisis zit (zoals iemand hier zojuist stelde) en vuurwapens in je bezit hebt -quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien had ie wel gewoon een vergunning Francis... Doet er dus in feite niet toe
Ik heb de hele wereld wel zo'n beetje gezien - en jij?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef milagro het volgende:
[..]
jij
koffie laten staan, op tijd naar bed, veel naar buiten, uit de buurt van duiven blijven.
Je noemt hier nu de kenmerken op van pakweg de helft van alle amerikanen...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:32 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het doet er in zoverre toe dat je niet bepaald verantwoordelijk bezig bent als je drank en drugs gebruikt, in een geloofscrisis zit (zoals iemand hier zojuist stelde) en vuurwapens in je bezit hebt -
Een Christen zou nooit een wapen mogen hanteren of in het bezit hebben "Wie het zwaard opheft, zal er door vergaan", en voor de lolbroeken onder jullie - hiermee wordt iedere vorm van geweld of het middel om geweld te zaaien bedoeld, ook vuurwapens ....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien had ie wel gewoon een vergunning Francis... Doet er dus in feite niet toe
Amerika is ziek - bedankt dat we deze vergelijking mogen trekken ....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je noemt hier nu de kenmerken op van pakweg de helft van alle amerikanen...
man, ga slapen, johquote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik heb de hele wereld wel zo'n beetje gezien - en jij?
Ok sandra heeft gezegd dat ze veel bang was en Gert heeft dat dan in dat artikel van 30 jaar terug ook gezegd.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:30 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat een periode bewezen wordt die strookt met de uitlatingen van Sandra in KRO Profiel - "Ik ben heel veel bang geweest ......".
Om de weg kwijt te raken moet je er eerst een bewandelen - op welke bevindt jij je?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
man, ga slapen, joh
ik mag hopen dat je een kloon bent, echt, je begint nu toch ernstig de weg kwijt te raken anders
Je mist het punt Francis...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:35 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Amerika is ziek - bedankt dat we deze vergelijking mogen trekken ....
damnquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Om de weg kwijt te raken moet je er eerst een bewandelen - op welke bevindt jij je?
Waar slaat dat nou weer op dan? eerst wil je discussie en nu kom je hier zeiken! ????quote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
man, ga slapen, joh
ik mag hopen dat je een kloon bent, echt, je begint nu toch ernstig de weg kwijt te raken anders
Zeg, welk geloof heb jij FC?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Om de weg kwijt te raken moet je er eerst een bewandelen - op welke bevindt jij je?
Dan zou je de rest moeten volgen ..... Hij heeft dit inderdaad gezegd - om het later weer glashard te ontkennen - en weer te bekennen - hetzelfde voorval - ik denk dat we in ieder geval redelijkerwijs mogen aannemen dat toen Gert Timmerman uiteindelijk toegaf dat hij de oplossing had gevonden: er zou in het huis een moord gepleegd zijn, er hadden immers onderduikers gezeten omdat hij een ingekerfde davidster in de muur had gevonden - dat de periode waarover dit gaat, een periode is geweest die angst teweegbracht, voor Gert Timmerman zelf en voor de tientallen anderen die er kwamen, geen drugs gebruikten of in een geloofscrisis verkeerden - bovendien is dit natuurlijk maar een artikel - wat doe je met de tekeningen van grafstenen waarop de namen van hem, zijn vrouw en kinderen stonden gekerfd? Wat doe je met dergelijk gedrag, ondersteund door tientallen onafhankelijke getuigen? Ik kan niet anders dan aannemen dat deze periode, redelijkerwijs, inderdaad bestaan heeft - en dat maakt dat Gert Timmerman, wanneer hij zich in latere publicaties laat afschilderen als een lieve zorgzame, vader, tot een leugenaar ......quote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ok sandra heeft gezegd dat ze veel bang was en Gert heeft dat dan in dat artikel van 30 jaar terug ook gezegd.
Dat wil ik wel aannemen..deze twee beweringen.
Maar verder weet ik het nog zo net niet...
Ik wil ook discussie, maar die Francis loopt alleen maar onzin te verkondigen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Waar slaat dat nou weer op dan? eerst wil je discussie en nu kom je hier zeiken! ????
Let je even op, we hebben het over 30 jaar geleden!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ok sandra heeft gezegd dat ze veel bang was en Gert heeft dat dan in dat artikel van 30 jaar terug ook gezegd.
Dat wil ik wel aannemen..deze twee beweringen.
Maar verder weet ik het nog zo net niet...
waar dat op slaat?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op dan? eerst wil je discussie en nu kom je hier zeiken! ????
Klopt, en wil iemand je erover vertellen wil je het niet horen ....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let je even op, we hebben het over 30 jaar geleden!!!
1 Artikel, en niemand van ons heeft ook maar een enkel idee hoe hun leven er toen uitzag.
Bovendien, als je er geen idee van hebt - hoe wil je dan Gert timmerman vrijpleiten van de beschuldigingen - ?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:44 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Klopt, en wil iemand je erover vertellen wil je het niet horen ....
Nee, Gert is geen Amerikaan, bij mijn weten, en woonde in Usselo in plaats van Texas, misschien is het punt wel dat het gedrag van Amerikanen er hier niet toe doet ...quote:
Nou ja.. in dat artikel zegt ie zelf dat hij heel bang is en met (water)pistolen onder zijn kussen slaapt. Dat gedeelte weten we dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let je even op, we hebben het over 30 jaar geleden!!!
1 Artikel, en niemand van ons heeft ook maar een enkel idee hoe hun leven er toen uitzag.
En hij zegt blijkbaar dus óók in Het Artikel (waar blijft dat nou), dat hij alle foto's heeft verscheurd.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:50 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou ja.. in dat artikel zegt ie zelf dat hij heel bang is en met (water)pistolen onder zijn kussen slaapt. Dat gedeelte weten we dus.?
Als jij ziet dat het wartaal is zul jij wel over voldoende zinvolle info beschikken Gert timmreman's site weer in de lucht te krijgen - aangezien jullie toch met eerherstel bezig zijn zou ik daar eens mee beginnen ......quote:Op zondag 26 februari 2006 00:43 schreef milagro het volgende:
[..]
waar dat op slaat?
je leest mee of niet
je ziet toch dat het wartaal wordt of niet?
of noem jij artikelen aanhalen van 30 jaar terug waar iemand zei angst te hebben, zinvolle info?
bewijsmateriaal, discussie waardig?
de discussie waar het mij om gaat, is die Swets ook aanhaalt, het platform dat geboden wordt aan rancuneuze lieden om maar lukraak grove beschuldigingen te doen, zonder enig bewijs.
maar discussieer jij rustig verder over angsten voor Satan, schat
Zeg Broeder Gert, leuke tag btwquote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij zegt blijkbaar dus óók in Het Artikel (waar blijft dat nou), dat hij alle foto's heeft verscheurd.
Terwijl hij laatst in RTL Boulevard zei dat dit ónzin was. Het is wel weer een aanwijzing dat hij geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn gedrag destijds. En dat laatste is volgens mij het enige wat die tukkers hier écht willen. (en daar kunnen ze naar fluiten denk ik).
Waterpistool - wat een opmerking he? Dat soort dingen voegt hij er bijvoorbaat aan toe om later aan te kunnen geven dat dit alles allemaal een grote grap was ..... maar dan wel een die hij later weer bekend -quote:Op zondag 26 februari 2006 00:50 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou ja.. in dat artikel zegt ie zelf dat hij heel bang is en met (water)pistolen onder zijn kussen slaapt. Dat gedeelte weten we dus.
En Sandra heeft ook gezegd dat ze als kind veel is bang geweest.
Twee dingen die zij zelf gezegd hebben die neem ik dan maar aan. Verder geen conclusies.
Maar nog even...eeeh... wáterpistool??![]()
Daar zal dan wel wei-water in hebben gezeten zeker?
Dat interview in RTL Boulevard was vorige week of zo.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg Broeder Gert, leuke tag btw, gelukkig is iedereen af te rekenen op interviews van 30 jaar geleden
refererend aan een 30 jaar oud artikel, alles wat nu vanavond gepost is als "bewijs"heeft de boel er niet duidelijker op gemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat interview in RTL Boulevard was vorige week of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |