abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35460015
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
Dat wij in de openingsposter valt me nu pas op.

Praat voor jezelf
Jij gaat toch niet ineens kritisch lezen he? .
pi_35460074
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Soort zoek soort.

Paranoia wel te verstaan.
Hoe weet jij dat?....aaaaargh
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35460112
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij gaat toch niet ineens kritisch lezen he? .
Praat gewoon voor jezelf en niet namens wij .

Bovendien, er valt niets kritisch te lezen. Alleen maar slap gewauwel .

pi_35460136
Stali, met deze TT geef je duidelijk aan dat je er geen ruk van gelooft.
Waarom dan wel in het andere topic blijven oproepen tot bewijzen? Houdt het dan bij dit topic.

O, ik lees in je OP dat men hier beschuldigingen moet posten? Zodat je ze kan afbranden wegens geen bewijs? En waarom is het andere topic daar niet goed genoeg voor?
Plus als jij eerherstel wilt, houd het dan lekker in dit topic en laat anderen zelf bepalen wat ze wel/niet willen geloven/posten.
Anders is dit topic overbodig en had je je kritiek daar kunnen blijven plaatsen. Nu loopt alles door elkaar heen.

Waarschijnlijk staat dit er wat wazig, dat is de Jägermeister, maar je begrijpt me vast wel.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_35460180
k moet even wat anders doen en ik zeg dit omdat er anders vast geneuzel komt over retirade etc. .
pi_35460184
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?....aaaaargh
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:28:18 #82
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35460208
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Er zijn geen aanwijzigen die het tegendeel bewijzen. Ik vind dat je iemand niet door het slijk mag halen zonder dat eventjes goed te kunnen onderbouwen.

Die lui proberen het niet voor niets in een riool als internet want anders zouden ze wel een zaak hebben gehad waar zelfs de media nog wel belangstelling voor zou hebben. Maar tjonge nee, niemand neemt ze serieus maar misschien de Fokkers wel want de Timmermannetjes woonden namelijk in een huis waarin het spookte, de babysitter verstijfde en een andere persoon voelde spanningsvelden en dat is allemaal bewijs dat Gert incest heeft gepleegd en Gert jr jonge meisjes heeft misbruikt. Als dat allemaal waar is zal iemand toch echt met wat beters aan moeten komen want anders zijn het bakerpraatjes.
Dus jouw onderbouwing voor het door het slijk halen van die lui is :
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35460241
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Stali het volgende:
k moet even wat anders doen en ik zeg dit omdat er anders vast geneuzel komt over retirade etc. .
Ja, roep Ryan3 er ook maar even meteen bij .
pi_35460242
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Voor dat ik fok ontdekte was ik vrij normaal...
Ik eis ook eerherstel
pi_35460286
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, roep Ryan3 er ook maar even meteen bij .
Die staat al te pópelen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:32:04 #86
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35460337
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Voor dat ik fok ontdekte was ik vrij normaal...
Ik eis ook eerherstel
Open een topic
_ De mens is de maat van alle dingen _
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:33:45 #87
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35460390
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:30 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Die staat al te pópelen.
Dat las ik ook al ergens...geweldig nieuws dat het topic over Gert T bezocht gaat worden door Ryan3 himself..

Hopelijk lukt het me nu eens een keertje wel om zijn posts na een keer lezen te begrijpen....

Of nog beter...misschien doet ie wel een simpele arbeiders versie...
pi_35460415
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef PH52 het volgende:

[..]

Open een topic
Jouw schuld
pi_35460419
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat las ik ook al ergens...geweldig nieuws dat het topic over Gert T bezocht gaat worden door Ryan3 himself..

Hopelijk lukt het me nu eens een keertje wel om zijn posts na een keer lezen te begrijpen....

Of nog beter...misschien doet ie wel een simpele arbeiders versie...
M'n Van Dale ligt al klaar.
pi_35460583
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Stali het volgende:

[..]

.... want de Timmermannetjes woonden namelijk in een huis waarin het spookte, de babysitter verstijfde en een andere persoon voelde spanningsvelden en dat is allemaal bewijs dat Gert incest heeft gepleegd....
Hoe kom je erbij dat dat het bewijs is dat Gert incest heeft gepleegd?
Sheila heeft zelf aangegeven dat er incest gepleegd is en heeft nooit de spookverhalen of spanningsvelden daar bij genoemd als reden.

En of er werkelijk spraken is geweest van incest weten maar 2 personen.
waar is die kutkip??
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 februari 2006 @ 22:45:04 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35460816
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Stali het volgende:
De hond uitlaten bij een eng gat in het bos?
pi_35460923
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef kukeleku het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat dat het bewijs is dat Gert incest heeft gepleegd?
Sheila heeft zelf aangegeven dat er incest gepleegd is en heeft nooit de spookverhalen of spanningsvelden daar bij genoemd als reden.
Sheila liegt gewoon. Enkel om haar vader in het kwade daglicht te stellen. Begrijp dat dan. Het gaat in dit topic om eerherstel. Door lastige vragen te stellen werk je daar niet aan mee hoor .
pi_35461506
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Sheila liegt gewoon. Enkel om haar vader in het kwade daglicht te stellen. Begrijp dat dan. Het gaat in dit topic om eerherstel. Door lastige vragen te stellen werk je daar niet aan mee hoor .
Gert eerherstel, lees dan vanaf nu zijn Gastenboek, hoe zijn ´vrienden´ hem onderuit laten sabelen.
pi_35461888
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef Stali het volgende:

[..]

Je lult en je kan niet nadenken.
Ik heb het gisteren in de ochtend pas allemaal gelezen, toen ben ik er tegenin gegaan omdat allerlei op sensatiebeluste Fokkertjes smerige insinuaties slikten voor zoete koek. Onder andere ik heb een paar vragen gesteld en die weasels namen hun latten en antwoorden bleven uit. Vandaag is er ook weer niets uitgekomen. Francis Crazy zal vannacht wel weer gaan huilebalken op Fok! maar ik denk niet dat je nog op antwoord hoeft te rekenen laat staan dat je hoeft te wachten op berichten van de media over een familievete omdat er niets nieuws onder de zon is.
Pardon ,even wat minder kan ook wel zeg.

En als het niet zo is waarom is meneer Timmerman dan nog geen rechtzaak begonnen tegen zijn dochters?

Waar rook is, is vuur.

Wie zegt dat de beschuldigingen vals zijn?

Gert niet, anders had ie sowieso een rechtzaak kunnen beginnen tegen zijn dochters.

Welterusten. .
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 23:22:06 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35462365
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Leukeleu het volgende:

[..]

Gert eerherstel, lees dan vanaf nu zijn Gastenboek, hoe zijn ´vrienden´ hem onderuit laten sabelen.
Oh ga toch weg zeg, geflipte Grollo-er, of daar uit de buurt, het wordt met de dag gekker hier.
WHO GIVES A FUCK.
Geen mens, een stel geflipte fanclub idioten, ga ergens anders je gram halen, maar kap iig hier je ongefundeerde gedoe te uiten.
Voor mijn part heeft ie 10 lijken in de tuin, heeft hij de hele buurt behekst en kan de bakker geen brood meer bakken omdat Gert Met Het Boze Oog naar hem gekeken heeft.

En jullie zullen het best voor elkaar krijgen hoor dat de bladen het oppikken, die pikken alle nonsens wel op.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35463804
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

En jullie zullen het best voor elkaar krijgen hoor dat de bladen het oppikken, die pikken alle nonsens wel op.
Dus, jij bent er van overtuigd dat er allemaal nonsens tegen GT worden geschreven?

Zoek met Google maar eens de juiste beschrijving van Narcisme op, het is hem op het lijf geschreven.

En wat de pers betreft, na Turijn is er dus volgende week weer voldoende aanwezig.
pi_35463902
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Leukeleu het volgende:

[..]

nou inderdaad zeg

Sinds Gert in HBB verscheen zijn al mijn planten dood gegaan, mijn vissen op hun rug gaan zwemmen, mijn hond is opeens gaan miauwen, de straat is afgezet vanwege een niet traceerbare gaslek, de telefoon begint spontaan te rinkelen terwijl ik al aan de telefoon zit en er hangt een vreemde rode wolk boven het huis, wat dat is heb ik nog niet thuis kunnen brengen, maar het houdt absoluut verband met Gert.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Admin zaterdag 25 februari 2006 @ 00:09:16 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35464082
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:00 schreef Leukeleu het volgende:

[..]

En wat de pers betreft, na Turijn is er dus volgende week weer voldoende aanwezig.
Nou, jullie ook weer gelukkig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35464194
quote:
Als je 'alle duiven op de dam' achterstevoren afspeeld hoor je Gert Timmerhout zeggen dat hij de duivel in zijn gloeiend hete poepertje heeft genaait.
Dat vind ik echt niet kunnen, kan iemand daar naar kijken?
Dat kan helemaal niet, want 'alle duiven op de dam' achterstevoren is 'ma ded pone viud ella'.
Weer een bewijs dat Gert OK is.
pi_35464580
je kunt deze topic beter direct sluiten, valt weinig eerherstel te halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')