Jij gaat toch niet ineens kritisch lezen he?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
Dat wij in de openingsposter valt me nu pas op.
Praat voor jezelf![]()
Hoe weet jij dat?....aaaaarghquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Soort zoek soort.
Paranoia wel te verstaan.
Praat gewoon voor jezelf en niet namens wijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet ineens kritisch lezen he?.
Dus jouw onderbouwing voor het door het slijk halen van die lui is :quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zijn geen aanwijzigen die het tegendeel bewijzen. Ik vind dat je iemand niet door het slijk mag halen zonder dat eventjes goed te kunnen onderbouwen.
Die lui proberen het niet voor niets in een riool als internet want anders zouden ze wel een zaak hebben gehad waar zelfs de media nog wel belangstelling voor zou hebben. Maar tjonge nee, niemand neemt ze serieus maar misschien de Fokkers wel want de Timmermannetjes woonden namelijk in een huis waarin het spookte, de babysitter verstijfde en een andere persoon voelde spanningsvelden en dat is allemaal bewijs dat Gert incest heeft gepleegd en Gert jr jonge meisjes heeft misbruikt. Als dat allemaal waar is zal iemand toch echt met wat beters aan moeten komen want anders zijn het bakerpraatjes.
Ja, roep Ryan3 er ook maar even meteen bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Stali het volgende:
k moet even wat anders doen en ik zeg dit omdat er anders vast geneuzel komt over retirade etc..
Voor dat ik fok ontdekte was ik vrij normaal...quote:
Die staat al te pópelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, roep Ryan3 er ook maar even meteen bij.
Open een topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor dat ik fok ontdekte was ik vrij normaal...
Ik eis ook eerherstel
Dat las ik ook al ergens...geweldig nieuws dat het topic over Gert T bezocht gaat worden door Ryan3 himself..quote:
M'n Van Dale ligt al klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat las ik ook al ergens...geweldig nieuws dat het topic over Gert T bezocht gaat worden door Ryan3 himself..![]()
Hopelijk lukt het me nu eens een keertje wel om zijn posts na een keer lezen te begrijpen....![]()
Of nog beter...misschien doet ie wel een simpele arbeiders versie...![]()
Hoe kom je erbij dat dat het bewijs is dat Gert incest heeft gepleegd?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
.... want de Timmermannetjes woonden namelijk in een huis waarin het spookte, de babysitter verstijfde en een andere persoon voelde spanningsvelden en dat is allemaal bewijs dat Gert incest heeft gepleegd....
De hond uitlaten bij een eng gat in het bos?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Stali het volgende:
k moet even wat anders doen en ik zeg dit omdat er anders vast geneuzel komt over retirade etc..
Sheila liegt gewoon. Enkel om haar vader in het kwade daglicht te stellen. Begrijp dat dan. Het gaat in dit topic om eerherstel. Door lastige vragen te stellen werk je daar niet aan mee hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat het bewijs is dat Gert incest heeft gepleegd?
Sheila heeft zelf aangegeven dat er incest gepleegd is en heeft nooit de spookverhalen of spanningsvelden daar bij genoemd als reden.
Gert eerherstel, lees dan vanaf nu zijn Gastenboek, hoe zijn ´vrienden´ hem onderuit laten sabelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Sheila liegt gewoon. Enkel om haar vader in het kwade daglicht te stellen. Begrijp dat dan. Het gaat in dit topic om eerherstel. Door lastige vragen te stellen werk je daar niet aan mee hoor.
Pardon ,even wat minder kan ook wel zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Je lult en je kan niet nadenken.
Ik heb het gisteren in de ochtend pas allemaal gelezen, toen ben ik er tegenin gegaan omdat allerlei op sensatiebeluste Fokkertjes smerige insinuaties slikten voor zoete koek. Onder andere ik heb een paar vragen gesteld en die weasels namen hun latten en antwoorden bleven uit. Vandaag is er ook weer niets uitgekomen. Francis Crazy zal vannacht wel weer gaan huilebalken op Fok! maar ik denk niet dat je nog op antwoord hoeft te rekenen laat staan dat je hoeft te wachten op berichten van de media over een familievete omdat er niets nieuws onder de zon is.
Oh ga toch weg zeg, geflipte Grollo-er, of daar uit de buurt, het wordt met de dag gekker hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Gert eerherstel, lees dan vanaf nu zijn Gastenboek, hoe zijn ´vrienden´ hem onderuit laten sabelen.
Dus, jij bent er van overtuigd dat er allemaal nonsens tegen GT worden geschreven?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jullie zullen het best voor elkaar krijgen hoor dat de bladen het oppikken, die pikken alle nonsens wel op.
nou inderdaad zegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Gert eerherstel, lees dan vanaf nu zijn Gastenboek, hoe zijn ´vrienden´ hem onderuit laten sabelen.
Nou, jullie ook weer gelukkigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:00 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
En wat de pers betreft, na Turijn is er dus volgende week weer voldoende aanwezig.
Dat kan helemaal niet, want 'alle duiven op de dam' achterstevoren is 'ma ded pone viud ella'.quote:Als je 'alle duiven op de dam' achterstevoren afspeeld hoor je Gert Timmerhout zeggen dat hij de duivel in zijn gloeiend hete poepertje heeft genaait.
Dat vind ik echt niet kunnen, kan iemand daar naar kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |