Oja. Jij gaat nu toch dat artikel posten?quote:
Jij ook niet, je icon doet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef fashionably_late het volgende:
Je maakt het er niet beter op, zeg maar .![]()
Menselijk gevoel, dat is mij ook niet vreemd, instinct .....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je snapt het menselijke gevoel niet ofzo?
Het komt op mij niet integer over.
Gut feeling.
Ik heb erniet het juiste gevoel bij.
Waar ik dat op baseer? Een trilling net achter in mijn nek. De manier waarop mijn zak samentrekt plus gezond verstand en instinct van een miljoen jaar evolutie.
Hmmm.... dat zou heel goed kunnen.. elke keer als jij in de buurt bent gaat ie kapot!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij ook niet, je icon doet het nog steeds niet.
Zou het aan mij liggen?
Verwacht er niet teveel van, anders is het zo'n teleurstelling.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt. Dat wil ik ook graag nog lezen.
En dit is relevant omdat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Menselijk gevoel, dat is mij ook niet vreemd, instinct .....
"Ik sliep toen alleen in mijjn studio ....Hermien was immers zo ziek - met drie pistolen onder mijn bed lag ik - een waterpistool, een gaspistool en een pistool ....Zo bang was ik ...... Angst voor ....ik weet het niet, ....Satan misschien .....! (Gert Timmerman, uit: Elseveirs Magazine, 12 februari 1977)
De tijd waarin het verhaal op het weblog speelt begint daar - Gert Timmerman had dus angst - Voor Satan, dat zegt hijzelf - wie de getuigen die ik in mijn log voor fantasten uitmaakt, moet dit nu ook van Gert Timmerman - hij was bang voor Satan, of in ieder geval waarschijnlijk voor Satan - niet mijn woorden maar de zijne - vreemd he? Dat hij ook over deze tijd dergelijke angsten vertelt - Maar nee volgens sommigen was er van alles niets aan de hand en deden de spookverhalen af aan geloofwaardigheid - in welk daglicht kunnen wij echter de uitspraken van Gert Timmerman stellen, die over dezelfde tijd gaan? Ik was negen jaar oud toen, en herinner mij heel scherp de gebeurtenissen van deze tijd - alle andere betrokkenen waren doorgaans volwassenen ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Menselijk gevoel, dat is mij ook niet vreemd, instinct .....
"Ik sliep toen alleen in mijjn studio ....Hermien was immers zo ziek - met drie pistolen onder mijn bed lag ik - een waterpistool, een gaspistool en een pistool ....Zo bang was ik ...... Angst voor ....ik weet het niet, ....Satan misschien .....! (Gert Timmerman, uit: Elseveirs Magazine, 12 februari 1977)
Zeg, hou jij eens op met die bijdehante opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van, anders is het zo'n teleurstelling.
Waarom vraag je Gert Timmerman niet waarom hij met een wapen in de studio slaapt en bang is voor Satan? Die kant dat vast beter uitleggen als ik, nietwaar? Vindt je het een rationele uitspraak? Vindt je het een toonbeeld van normaliteit? Hoeveel studiobazen ken je die uit angst voor Satan met pistolen in de studio slapen? Alsof er geen andere ruimtes waren in het huis om te overnachten .....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dit is relevant omdat?
Anyway, als ik het voor het zeggen had werden vanaf heden alle suggestieve posts simpelweg verboden. Overtreding levert een bannetje op.
Als je harde feiten hebt doe je maar aangifte. Als je iemand wilt besmeuren zoek je maar een ander medium.
Sim-pel.
iets van 30 jaar geleden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Waarom vraag je Gert Timmerman niet waarom hij met een wapen in de studio slaapt en bang is voor Satan? Die kant dat vast beter uitleggen als ik, nietwaar? Vindt je het een rationele uitspraak? Vindt je het een toonbeeld van normaliteit? Hoeveel studiobazen ken je die uit angst voor Satan met pistolen in de studio slapen? Alsof er geen andere ruimtes waren in het huis om te overnachten .....
Ik mail het je wel en dan mag jij het posten, broeder Gert! Maar lees het vooral ook en denk dan eens terug aan de verhalen in mijn log, misschien wordt het dan een beetje duidelijker - dit zijn niet mijn woorden, maar de woorden van Gert timmerman - lees het artikel eens goed, en huiver ....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Gert het volgende:
Francis, kun jij dat artikel van Elsevier posten?
Of het naar mij mailen, dan post ik het wel.
Jajaja.. maar er waren ánderen en sommigen die de spookverhalen wellicht interessant maar niet zo to the point vonden...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Maar nee volgens sommigen was er van alles niets aan de hand en deden de spookverhalen af aan geloofwaardigheid -
Omdat het me geen ene graftyfus interesseert misschien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Waarom vraag je Gert Timmerman niet waarom hij met een wapen in de studio slaapt en bang is voor Satan?
Daarnaast. Wat moet dit bewijzen? Oehoe! Hij neukte kinderen want is bang voor Satan?quote:Die kant dat vast beter uitleggen als ik, nietwaar? Vindt je het een rationele uitspraak? Vindt je het een toonbeeld van normaliteit? Hoeveel studiobazen ken je die uit angst voor Satan met pistolen in de studio slapen? Alsof er geen andere ruimtes waren in het huis om te overnachten .....
Ik waarschuwde je nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu staat dit topic in mijn AT en word ik dagelijks met de verregaande nixerigheid Timmerman geconfronteerd
Weer zo'n antwoord zonder inhoudelijk op de uitspraken van Gert Timmerman in te gaan - nogmaals, wie ken jij die met een wapen in de studio slaapt omdat hij bang is voor Satan? Hou zouden kinderen zoiets ervaren? Denk je dat dit een eenmalig incident was? En wat maakt die 30 jaar uit? Alsof slachtoffers uit de vorige eeuw met het verstrijken vna de klok geen slachtoffers zijn -quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
iets van 30 jaar geleden?
Right, oh, dit was een tvp Broeder Gert, ik was in FB bezig
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik mail het je wel en dan mag jij het posten, broeder Gert! Maar lees het vooral ook en denk dan eens terug aan de verhalen in mijn log, misschien wordt het dan een beetje duidelijker - dit zijn niet mijn woorden, maar de woorden van Gert timmerman - lees het artikel eens goed, en huiver ....
Het bewijst twee dingen - dat Gert bang was - vuurwapens had - en net zoveel verstand destijds als jij nu ....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het me geen ene graftyfus interesseert misschien.
[..]
Daarnaast. Wat moet dit bewijzen? Oehoe! Hij neukte kinderen want is bang voor Satan?
Mijn god, zoek een trein op om terug te koppen, want je bent TBS verpleging voorbij zullen we maar zeggen.
Nou leg uit ow gij grote wijsgeer.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het bewijst twee dingen - dat Gert bang was - vuurwapens had - en net zoveel verstand destijds als jij nu ....
En nog belangrijker - bang was voor Satan? Hmmmmm, opmerkelijk ...... een mytische figuur die overal ter wereld voorkomt - daterend vanuit de tijd der rotstekeningen - en in 1977 blijkbaar woonde in Usselo ......quote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het bewijst twee dingen - dat Gert bang was - vuurwapens had - en net zoveel verstand destijds als jij nu ....
Wat vind jij dan, doodstraf voor Gert T. omdat hij met een pistool in de studio slaapt?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef FrancisC het volgende:
nogmaals, wie ken jij die met een wapen in de studio slaapt omdat hij bang is voor Satan?
Intelligent - zeker, ieder intelligent mens vreest Satan en denkt dat deze zich in dezelfde ruimte met hem bevind ...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou leg uit ow gij grote wijsgeer.
Hij had wapens. En?
Hij was bang. En?
En hij was verdomd intelligent.
In ieder geval niet paranoide schizofreen zoals jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |