Vooralsnog neem ik aan dat wat hij (niet zegt of niet mag zeggen) de waarheid is, maar er moet nog bewijs komen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef feiten het volgende:
Nu is het de beurt aan de slachtoffers, Francis heeft de weg geeffend en aangetoond dat Gert en Babs heel fout zijn. De mensen die het dichste bij hem staan hebben door hun heen geprikt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:01 schreef feiten het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je iets als incest dat meer dan 30 jaar geleden heeft plaats gevonden bewijst??
Dat kun je niet meer bewijzen, maar de dader kan het bv wel bekennen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:01 schreef feiten het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je iets als incest dat meer dan 30 jaar geleden heeft plaast gevonden bewijst??
Meedoen aan Hotel BB was dus blijkbaar -achteraf gezien- niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:09 schreef feiten het volgende:
Ze hebben het wel rigoreus aangepakt met Gert. Hij is ook niet meer te zien op sites als carpenterprodukties.com willroberts.nl Allemaal sites waar Gert links heen had en vice versa, Er is dus wel heel erg definitief gebroken met hem. Ook collega's hebben hem blijkbaar verbannen.
Oh ja dat klopt. Zaken als oplichting, bedreiging, knokploegen, zijn kind Gert jr ( de eerste gert jr niet de tweede) die hij niet erkent, zijn ook zeker zaken die hier aan de orde zijn. Je ziet hier ook diverse mensen die vele motieven hebben om te lezen en steeds vaker reageren. Ook de wijze waarop gert zich presenteerd, ( de beledigingen aan het adres van de kinderen. Het constant onder druk zetten van de kinderen door deadlines en leugens en beschukdigingen zonder deze te onderbouwen) Maar ook dieptepunten als zijn dode vrouw af te schilderen als lesbie heeft bij veel mensen kwaad bloed gezet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:08 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij reikt de hele zaak Timmerman nu een heel stuk verder dan al dan niet incest. Er schijnen ook onder andere bedreigingen in voor te komen......
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Dankzij BB is dit forum opgestart en ik durf wel te beweren dat zonder dit forum en dus zonder BB we nu niet zover zijn. EIgenlijk moet ik zeggen Francis, maar er zijn zoveel mensen die mee hebben gepraat en Francis en anderen hebben uitgedaagd dat het resultaat vandaag er zeker mag wezen. En we zijn er nog steeds niet. Er komt nog meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Meedoen aan Hotel BB was dus blijkbaar -achteraf gezien- niet zo'n goed idee.
Ik bedoelde meedoen aan HBB door Gert Sr.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef feiten het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Dankzij BB is dit forum opgestart en ik durf wel te beweren dat zonder dit forum en dus zonder BB we nu niet zover zijn. EIgenlijk moet ik zeggen Francis, maar er zijn zoveel mensen die mee hebben gepraat en Francis en anderen hebben uitgedaagd dat het resultaat vandaag er zeker mag wezen. En we zijn er nog steeds niet. Er komt nog meer.
Duidelijk verhaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde meedoen aan HBB door Gert Sr.
En dit forum bestaat inderdaad al sinds BB, maar dat was BB1.
Ik ga een poging doen om het uit te leggen.
Fok! is een website. (Het heeft ook een frontpage, maar die is voor moslimhaters.)
Op deze site heb je een forum met diverse subforums. Over sport, voetbal, relatieproblemen, softwaregedoe.... Noem het maar op.![]()
Hier is een link: http://forum.fok.nl/index/forumindex
Zoals je ziet kun je in subforums iets openen, dat heet een topic.
Een topic gaat na 300 berichten automatisch op slot om het overzichtelijk te houden.
Als er behoefte is om de discussie voort te te zetten dat opent iemand een nieuw topic.
Niet erg belangrijk, maar ik zie dat er vaak enige verwarring is.
Ik wist dat jij even een ophelderingscursus nodig had.quote:
Ook ik ken zulke verhalen al ergens uit 't verleden en blijkbaar is 't nog steeds niet afgerond.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist dat jij even een ophelderingscursus nodig had.
Dit is pas het begin manquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook ik ken zulke verhalen al ergens uit 't verleden en blijkbaar is 't nog steeds niet afgerond.![]()
Sherpquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan heeft ie 't lang weten uit te stellen.![]()
Praise the lordquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:03 schreef sooty het volgende:
En dat voor zo'n verdienstelijke klarinettist.Maar zelfs bij de EO blijkt het dan playback te zijn.
Voor zijn leeftijd (70!) ziet-ie er dan wel best goed uit na zo'n leven van zuipen, snuiven en wife-bashing.
dat beweert Francis.... En ja, Francis weet het heel leuk te brengen en het lijkt geloofwaardig, maar we hebben nog steeds niet meer bewijs dan zijn posts. De vermeende slachtoffers en de vermeende dader mengen zich niet in de discussie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef feiten het volgende:
De volgende vraag die ik me nu stel is: en nu?? Worden de dochters weer lastig gevallen door de media, of zullen ze snappen dat ze niets te vertellen hebben en dat ze moeten bellen met Francis. De dochters doen hier net mee. Ze lezen alleen.
Ik ben vooral benieuwd of er uberhaupt nog een reactie komt van welke slachtoffers dan ook...quote:OOk ben ik zeer benieuwd of nu meer slachtoffers van gert durven op te staan en Francis durven te ondersteunen in de laatste steen. Francis heeft zich bewezen. Maar ik heb altijd al kaarsrecht achter Francis gestaan, Ik heb hem altijd geloofd. Zoals ik ook altijd de dochters heb geloofd. Nu is het de beurt aan Jullie..................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |