Ik zal het even aankaarten in FB.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:20 schreef Timmerhout het volgende:
Heb ik per ongeluk GEERT neergezet i.p.v GERT ....
en welk forum is dat dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout en Francis, wees maar voorzichtig met jullie actie tegen Gert.
Als bodyguard Babs jullie voor de rechter sleept, zijn de straffen niet mals.
Zij schijnt in een ander Forum verschrikkelijk te keer te zijn gegaan, tegen de kriticie van Gert.
Jammer dat ze nu radiostilte geeft, wij willen haar wederwoord ook wel eens zien.
Dat moet in het Libelle Forum hebben gestaan in de eerste week en laatste week van Gerts verblijf in HBB. Dit Forum is inmiddels van het Internet verdwenen, maar misschien heeft nog iemand leesvoer bewaard.quote:
Wij zijn het hier volledig mee eens, Gert is inmiddels een soort marionnet van Babs geworden en heeft nog niet door, dat zijn fans nog maar uit enkele volgelingen bestaan, zie zijn gastenboek, dat inmiddels ook dreigt op te drogen op wat zendpiraten na.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef feiten het volgende:
. WAT EEN KINDERTIJD.geen wonder dat de kinderen bang zijn. Nog een groter wonder is hoe vooral de 2 dochters uiteindelijk zijn geworden wat ze zijn geworden.. Chapeau!!!
![]()
Ik heb enkel het volgende kunnen vinden met Google in cache:quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Dat moet in het Libelle Forum hebben gestaan in de eerste week en laatste week van Gerts verblijf in HBB. Dit Forum is inmiddels van het Internet verdwenen, maar misschien heeft nog iemand leesvoer bewaard.
quote:Zo, ik dacht maar eens even weer in dit Forum te kijken, lees ik bij Kozs (05-02-2006 17:37) toevallig dat er op het forum Fok een discussie over kokkie Gert bezig was.
Ik ben hier eens even doorheen gesnuffeld en het komt er in het kort op neer, dat een goede bekende van de voorheen familie Timmerman veel gebeurtenissen naar voren haalt omtrent het wangedrag van Gert sr. en jr. betreffende jonge meisjes in de studio bij Gert sr. en jr. zou dit in zijn woonomgeving omgeving ook gedaan hebben.
Degene die dit aldaar geplaatst heeft in meerdere, soms moeilijk te volgen Topics, is de zoon van mevrouw Capelle (Gerts tekstschrijfster), hij was indertijd kind aan huis bij Gert en Hermien en gaf in het GT gastenboek al eens aan (inmiddels door de daar heersende censuur verwijderd) dat hij van de vele toestanden aldaar behoorlijk gefrustreerd was geraakt. Dit valt heden ten dage, aan zijn schrijfwijze nog wel te merken.
Misschien dat een geínteresseerde journalist zijn bevindingen eens duidelijker voor ons op papier kan zetten, het zal veel openheid kunnen brengen in verschillende zaken.
De journalist is er alquote:Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb enkel het volgende kunnen vinden met Google in cache:
[..]
Ik zeg alleen dat het de geloofwaardigheid van het verhaal aantast, veel mensen vinden dat maar onzin en als hij opent met iemand die met 180 km/u naar huis is gereden omdat hij dacht een spook te hebben gezien, valt voor veel mensen de geloofwaardigheid van de verteller naar de negatieve kant...quote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Timmerhout het volgende:
Het spookverhaal schijnt juist de inleiding te zijn, als je blijft lezen kom je er wel achter. Zoals ik al eerder zei, ik stond ook behoorlijk dichtbij toen, en ik heb wel een idee waar Francis naar toe wil met zijn verhaal. Heb geduld ......
Het gaat niet om het spook. Het gaat om angst. Vraag jij je niet af waar die kinderen toch zo bang voor zijn geweest???quote:Op zondag 19 februari 2006 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het de geloofwaardigheid van het verhaal aantast, veel mensen vinden dat maar onzin en als hij opent met iemand die met 180 km/u naar huis is gereden omdat hij dacht een spook te hebben gezien, valt voor veel mensen de geloofwaardigheid van de verteller naar de negatieve kant...
Ik begrijp het, het is in principe ook goed geschreven, (hij leert snelquote:Op zondag 19 februari 2006 15:22 schreef feiten het volgende:
[..]
Het gaat niet om het spook. Het gaat om angst. Vraag jij je niet af waar die kinderen toch zo bang voor zijn geweest???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |