abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35245433
Waarom kan ik plotseling niets meer posten ? Is het forum vol ? of toch weer op slot ??

Misschien kunnen we hier verder gaan ??
pi_35245474
topic was vol ja
pi_35245488
Heb ik per ongeluk GEERT neergezet i.p.v GERT ....
  zondag 19 februari 2006 @ 03:40:46 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_35245731
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:20 schreef Timmerhout het volgende:
Heb ik per ongeluk GEERT neergezet i.p.v GERT ....
Ik zal het even aankaarten in FB.

En het is inmiddels #3, toch
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35245765
The story continues...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35245968
Ik wacht.....
pi_35247823
Timmerhout en Francis, wees maar voorzichtig met jullie actie tegen Gert.

Als bodyguard Babs jullie voor de rechter sleept, zijn de straffen niet mals.
Zij schijnt in een ander Forum verschrikkelijk te keer te zijn gegaan, tegen de kriticie van Gert.

Jammer dat ze nu radiostilte geeft, wij willen haar wederwoord ook wel eens zien.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 10:49:44 #9
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35248009
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout en Francis, wees maar voorzichtig met jullie actie tegen Gert.

Als bodyguard Babs jullie voor de rechter sleept, zijn de straffen niet mals.
Zij schijnt in een ander Forum verschrikkelijk te keer te zijn gegaan, tegen de kriticie van Gert.

Jammer dat ze nu radiostilte geeft, wij willen haar wederwoord ook wel eens zien.
en welk forum is dat dan?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35252576
Het schijnt dat Timmerhout niet de enige is die momenteel Gert prive aanpakt. Er gaan wat geruchten in enschede en Overdinkel dat in de loop van volgende week het grote Gert "sprookje"wel eens kan ontploffen. Het zijn niet de minsten die hem momenteel aanpakken. Ik denk dat dit Forum, en Francis in het bijzonder, een grote bijdrage heeft geleverd aan die ontwikkeling.

[ Bericht 14% gewijzigd door feiten op 19-02-2006 14:16:06 ]
pi_35253502
Overigens kan ik me toch voorstellen wat voor een gevoel de dochters gehad hebben moeten hebben in dat huis. Als ik het Weblog van Francis lees en de opmerking van Sheila "rothuis" en de angsten van Sandra dan moet er wel wat geweest zijn. Ik ken het huis en de locatie. Niet van vroeger maar van nu. Het kan dat er "iets"met de woning was, Waarschijnlijker lijkt mij dat het gedrag van Gert en de interne terrorisme dat hij uitvoerde op zijn gezin de kinderen erg bang maakt. Je weet maar nooit wat hij deed. Wat hij met Sandra deed is wel duidelijk en behoorlijk geloofwaardig, Maar de anderen. Die hadden ook grote angsten. . Maar het is niet alleen de incest. Volgens mij is het nog veel meer het rare dat daar gebeurde. De duivelsuitdrijvingen. (waarom is dat nooit bij Gert zelf gebeurt eigenlijk) de godsdienstwaanzin. ( ga voor de gein eens kijken bij de pinkstergemeente of een ander religieuze groep, Daar zie je soms ook zaken die het daglicht niet kunnen verdragen en soms betiteld moeten worden als heel eng..) het artiestenleven, waardoor de kinderen eigenlijk niet zijn opgevoed door de ouders maar meer door de kindermeisjes en ander werknemers die de familie timmerman in huis hadden ( 12 om precies te zijn, van tuinman tot secretaresse etc..) Dat is geen normale opvoeding. Er werd niet op hun gelet of gestuurd. Notabene Gert zei altijd dat armageddon eraan komt. het eind der dagen. Dus waarom zouden de kinderen verder studeren of waarom zouden ze iets leren of aan een hobbie werken. De wereld verging. Ze verbranden de foto;s en platen. WAT EEN KINDERTIJD. geen wonder dat de kinderen bang zijn. Nog een groter wonder is hoe vooral de 2 dochters uiteindelijk zijn geworden wat ze zijn geworden.. Chapeau!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door feiten op 19-02-2006 15:00:00 ]
pi_35253538
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:49 schreef Manu82 het volgende:

[..]

en welk forum is dat dan?
Dat moet in het Libelle Forum hebben gestaan in de eerste week en laatste week van Gerts verblijf in HBB. Dit Forum is inmiddels van het Internet verdwenen, maar misschien heeft nog iemand leesvoer bewaard.
pi_35253970
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef feiten het volgende:

. WAT EEN KINDERTIJD. geen wonder dat de kinderen bang zijn. Nog een groter wonder is hoe vooral de 2 dochters uiteindelijk zijn geworden wat ze zijn geworden.. Chapeau!!!
Wij zijn het hier volledig mee eens, Gert is inmiddels een soort marionnet van Babs geworden en heeft nog niet door, dat zijn fans nog maar uit enkele volgelingen bestaan, zie zijn gastenboek, dat inmiddels ook dreigt op te drogen op wat zendpiraten na.
Een bijna veertien dagen toneelspelen in HBB was voor hem een crime, hij kon niet het iritante mannetje zijn zoals insiders hem kennen en als je dan al 70 bent begin je snel door te draaien.

Hij dacht meer de Johny Kraaykamp Sr. te zijn, doch hij is verspeend van enigerlei humor.
pi_35254053
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Leukeleu het volgende:

[..]

Dat moet in het Libelle Forum hebben gestaan in de eerste week en laatste week van Gerts verblijf in HBB. Dit Forum is inmiddels van het Internet verdwenen, maar misschien heeft nog iemand leesvoer bewaard.
Ik heb enkel het volgende kunnen vinden met Google in cache:
quote:
Zo, ik dacht maar eens even weer in dit Forum te kijken, lees ik bij Kozs (05-02-2006 17:37) toevallig dat er op het forum Fok een discussie over kokkie Gert bezig was.
Ik ben hier eens even doorheen gesnuffeld en het komt er in het kort op neer, dat een goede bekende van de voorheen familie Timmerman veel gebeurtenissen naar voren haalt omtrent het wangedrag van Gert sr. en jr. betreffende jonge meisjes in de studio bij Gert sr. en jr. zou dit in zijn woonomgeving omgeving ook gedaan hebben.
Degene die dit aldaar geplaatst heeft in meerdere, soms moeilijk te volgen Topics, is de zoon van mevrouw Capelle (Gerts tekstschrijfster), hij was indertijd kind aan huis bij Gert en Hermien en gaf in het GT gastenboek al eens aan (inmiddels door de daar heersende censuur verwijderd) dat hij van de vele toestanden aldaar behoorlijk gefrustreerd was geraakt. Dit valt heden ten dage, aan zijn schrijfwijze nog wel te merken.
Misschien dat een geínteresseerde journalist zijn bevindingen eens duidelijker voor ons op papier kan zetten, het zal veel openheid kunnen brengen in verschillende zaken.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 14:47:30 #15
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35254406
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb enkel het volgende kunnen vinden met Google in cache:
[..]
De journalist is er al
Room 23
pi_35254492
Dat is inderdaad het LIBELLE FORUM geweest, een eindeloze rij berichten vanf oktober tot eind januari werd er dagelijks gepost door verschillende mensen. Babs zelf schijnt behoorlijk in de bus te hebben geblazen wat betreft beledigen en schelden aldaar. Dat is ook de reden geweest dat de redactie van LIBELLE toen besloten heeft het forum te sluiten. Daar kwam destijds ook al behoorlijk wat aan het licht ........ toen wisten we al dat het geen sprookje was, en is .....
pi_35254836
Nee, de reden is geweest dat een van de dochters de beledigingen aan het adres van de vader en aan hun zelf als zo pijnlijk ervaarden dat ze aan de libelle gevraagd hebben of ze wel doorhadden wat daar allemaal gaande was in het forum. Op basis van dat verzoek heeft de redactie de forums gelezen en tot de conclusie gekomen dat Babs (dondersteentje) en anderen veel te ver gingen en daarom hebben ze het forum gesloten.

Voor mensen als Babs moet het woord respect nog uitgevonden worden. Nam ze maar eens een voorbeeld aan de dochters.
pi_35254890
Ik heb op Internet een bericht gevonden over Gert, lees en huiver :

Ik weet nog dat Gert Timmerman pas bekeerd was, en binnen de kortste tijd stond hij een keer in IJmuiden van de preekstoel af te kondigen , nee, niet zijn getuigenis, maar een preek hoe het wel moest. Ik heb toen al mijn bedenkingen uitgesproken, en toen wij hem toevallig jaren later op een optreden in Duitsland tegenkwamen, en zijn vrouw zacht aan hem vroeg welk lied zij moesten zingen, gaf hij haar zo.n verschrikkelijke grote bek, maar o wee, de microfoon stond nog aan, en de hele zaal kon mee genieten.

Toen zeiden onze kennisen: "Is die wel bekeerd "?
pi_35254950
Bovenstaande heb ik geplukt van een forum : http://forum.gkv.nl/forum/list_messages/1960
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 15:11:04 #20
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35255033
Beste Francis (of een van je companen), je hebt je weblog natuurlijk leuk gemaakt, maar als je wil bereiken wat je wil bereiken moet je niet met een spook verhaal aankomen. Begin gewoon bovenaan met de kern van de zaak en ga daarna dieper op de zaak in..
Room 23
pi_35255089
Het spookverhaal schijnt juist de inleiding te zijn, als je blijft lezen kom je er wel achter. Zoals ik al eerder zei, ik stond ook behoorlijk dichtbij toen, en ik heb wel een idee waar Francis naar toe wil met zijn verhaal. Heb geduld ......
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 15:17:08 #22
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35255186
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Timmerhout het volgende:
Het spookverhaal schijnt juist de inleiding te zijn, als je blijft lezen kom je er wel achter. Zoals ik al eerder zei, ik stond ook behoorlijk dichtbij toen, en ik heb wel een idee waar Francis naar toe wil met zijn verhaal. Heb geduld ......
Ik zeg alleen dat het de geloofwaardigheid van het verhaal aantast, veel mensen vinden dat maar onzin en als hij opent met iemand die met 180 km/u naar huis is gereden omdat hij dacht een spook te hebben gezien, valt voor veel mensen de geloofwaardigheid van de verteller naar de negatieve kant...
Room 23
pi_35255284
Hoi Manu, Francis graaft vanuit zijn geheugen naar de zaken die hij zich herinnert. Het zijn eerst flarden en langzaam maar zeker wordt het een verhaal. Wat je leest op zijn weblog zijn gevoelens, verhalen en angsten, Hij neemt je mee in zijn herinneringen en verleden. ZIJN verleden is namelijk ook een deel het verleden van de familie Timmerman. Belangrijker nog is dat de herinneringen ook de herinneringen zijn van de dochters en vooral Sheila. Sandra was al wat ouder. Hiermee krijg je een uniek en intiem beeld van hoe het leven en de jeugd eruit gezien moet hebben voor de kinderen. Vindt je het vaag, onduidelijk en onsamenhangend. Rusteloos wellicht. Nou dat klopt denk ik en bedenk je zelf nu eens in wat voor een leven dat geweest moet zijn. Of de verhalen nu wel of niet waar zijn, en dat het wellicht angsten zijn die in de praktijk niet hebben voorgevallen maar alleen in hun gedachten? de angsten zijn er en daar hebben ze mee moeten leven. Een schoolvoorbeeld voor de huidige kinderbescherming hoe je op signalen moet letten en de kinderen bij de ouders weg moet halen. In deze tijd hadden die kinderen al lang niet meer thuis gewoond. Ik weet niet hoe jouw jeugd eruit heeft gezien, of die van ieder ander forumlid. Maar probeer je eens te verplaatsen in dat huis met die verhalen. bedenk dat je 6 a 7 jaar oud bent. ZOU jij dan ook zo'n sterke vrouw/man zij als de dochters? Ik persoonlijk niet denk ik, ik zou bang en verbitterd zijn..De dochters houden zich (nog) zo op de vlakte en houden hun waardigheid. Maar ja ik ben dan ook een man zeggen ze wel eens dus ben wellicht iets rationeler. Het zijn dus geen spookverhalen. het zijn echte angsten waar echte mensen mee hebben moeten leven. En ik ben bang dat er nog veel meer komt. Want het weblog gaat alleen nog maar over de angsten. nog niet over de incest, de godsdienstwaanzin, de duivelsuitdrijvingen en de verwaarlozing. Stel je toch eens voor die angst.......
pi_35255309
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:17 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het de geloofwaardigheid van het verhaal aantast, veel mensen vinden dat maar onzin en als hij opent met iemand die met 180 km/u naar huis is gereden omdat hij dacht een spook te hebben gezien, valt voor veel mensen de geloofwaardigheid van de verteller naar de negatieve kant...
Het gaat niet om het spook. Het gaat om angst. Vraag jij je niet af waar die kinderen toch zo bang voor zijn geweest???
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 15:39:41 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35255776
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:22 schreef feiten het volgende:

[..]

Het gaat niet om het spook. Het gaat om angst. Vraag jij je niet af waar die kinderen toch zo bang voor zijn geweest???
Ik begrijp het, het is in principe ook goed geschreven, (hij leert snel ), maar als er in 1 keer een spook in voorkomt ondermijnt het het verhaal wat hij wil vertellen, daar moet hij dan later mee komen
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')