En wat is er nou weer mis met het feit dat iemand geïntrigeerd is door een topicreeks?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog eens lees, dat een modje het allemaal rete spannend vind, ja, sorry, dan irriteert me dat, ja.
En kom niet aan met respect tonen voor gevoelens die van het scherm af spatten, want zij komen vrijwillig vanuit het níets hierin, zij doen allerhande beschuldigingen, de bewijslast ligt aan hun kant, niet aan mijn kant, en respect ga ik niet zomaar geven aan mensen van wie het niet eens duidelijk is wie ze zijn of dat ze zijn wie ze zéggen dat ze zijn.
Ik douche twee keer per dag.quote:
Wat niet is kan nog komen.quote:Nou we moeten een termijn stellen daaraan hè. Als die aanklacht er niet ligt, we hebben niets vernomen uit de media of er zijn geen meerdere slachtoffers op de proppen gekomen, zoals ze steeds zeggen, dan moeten we overgaan tot algeheel eerherstel van Gert Timmerman. Vandaar dat ik zei: wankele patstelling.
Jij noemde het zelf sensatiezucht, Flugel, kom nu niet ineens met een je toegeworpen mooier woord ervoor aanzetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is er nou weer mis met het feit dat iemand geïntrigeerd is door een topicreeks?Ik ben niet de enige blijkens de vele reacties in de topics. Bovendien hebben ze hier géén vrij spel gekregen en ben óók ik nog steeds niet overtuigd van het feit dat de users zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Het enige wat ik aangeef is dat ze wel degelijk uit de omgeving van Gert komen, ze hebben té veel inside info namelijk. En ja, ik ben zeer benieuwd naar het verloop van deze zaak. Als dat al een misdaad is....
Ik ben het overigens met APK eens dat er voorbij gegaan wordt aan het feit e.e.a. ook waarheid kan zijn. Het is op z'n minst vreemd te noemen dat de grootste fans én de zakenpartner van Gert van het één op het andere moment de handdoek in de ring gooien. Dat interesseert me, sue me![]()
Ja, ja, dat zeggen ze allemaal ja.quote:
Binnen redelijke termijn dus zeg wachten tot eind volgende week. Zo niet, dan ga ook jij voor eerherstel van Gert...quote:Wat niet is kan nog komen.
Juist niet, dat hebben yvonne, milagro en stali reeds eerder aangetoond. Die mensen nemen niet zo maar iets aan en beredeneren waarschijnlijkheden en zeker indien zeer ernstige beschuldigingen geuit worden... Lijkt me een zeer gezonde houding die jij je misschien ook eens kunt aanmeten.quote:Het blijft allemaal uiterst speculatief
Redenen voor geen aanklacht: die heb ik al gegeven, die man doet dat niet 1) omdat hij van zijn dochters houdt, 2) hij tot nu toe geen echte schade heeft geleden (die lui vragen nl. om eerherstel) en wat ook geldt op de achtergrond zijn er wel pogingen gedaan om nader tot elkaar te komen (er zijn afspraken geweest)... Overigens is dit besides the point ook het feit dat hij geen aanklacht dient betekent niet of wel is niet het bewijs van zijn schuld inzake incest, pedofilie en moord.quote:in deze topics en eerherstel is vooralsnog voorbarig.
Kun jij een reden geven waarom de Timmermannetjes geen aanklacht indienen wegens smaad/laster
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef APK het volgende:
Kun jij een reden geven waarom de Timmermannetjes geen aanklacht indienen wegens smaad/laster
Het gaat in dit geval niet over de gevoelens van betreffende users, Francis heeft zelf al eens aangegeven dat ik de meest kritische noot was in de topics. Het gaat er mij gewoon om dat het net zo min duidelijk is dat hij "schuldig" is aan genoemde zaken dan dat hij "onschuldig" is. Zoals APK al aangeeft wordt er door Gert en Babs regelmatig gedreigd met advocaten, maar zetten ze dit nooit door. Dat geeft ook te denken. Ik wil daarmee niet beweren dat hier omgekeerde bewijslast geldt, maar het uitblijven van ook maar énige reactie is gewoon een beetje vreemd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij noemde het zelf sensatiezucht, Flugel, kom nu niet ineens met een je toegeworpen mooier woord ervoor aanzetten.
Ik houd liever rekening met de onschuld van iemand, zolang er niets maar dan ook niets bewezen is, en uit niets maar dan ook niets blijkt dat de man ook maar de schijn tegen zich heeft.
Jij houdt blijkbaar liever rekening met de gevoelens van uit het niets opduikende rancuneuze lieden, waarvan niet eens duidelijk is wie ze precies zijn, waarom ze zeggen wat ze zeggen, of wat ze zeggen waar is, en of ze wel zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Het is maar van welke kant je het bekijkt, hè.
Volgens mij had Francis bewijzen van een onfris zaakje mbt land in Almelo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef milagro het volgende:
Ik houd liever rekening met de onschuld van iemand, zolang er niets maar dan ook niets bewezen is, en uit niets maar dan ook niets blijkt dat de man ook maar de schijn tegen zich heeft.
Het uitblijven van enige reactie is helemaal niet vreemdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval niet over de gevoelens van betreffende users, Francis heeft zelf al eens aangegeven dat ik de meest kritische noot was in de topics. Het gaat er mij gewoon om dat het net zo min duidelijk is dat hij "schuldig" is aan genoemde zaken dan dat hij "onschuldig" is. Zoals APK al aangeeft wordt er door Gert en Babs regelmatig gedreigd met advocaten, maar zetten ze dit nooit door. Dat geeft ook te denken. Ik wil daarmee niet beweren dat hier omgekeerde bewijslast geldt, maar het uitblijven van ook maar énige reactie is gewoon een beetje vreemd...
En ik ben het met je eens dat in het geheel niet vaststaat dat e.e.a. ook werkelijk plaats heeft gevonden. Ik ben alleen wel aan het twijfelen geraakt door het uit de lucht halen van de website. Als de grootste fans ermee stoppen moet er toch iets gebeurd zijn?? Dat vind ik dus wél een teken aan de wand...
Het jammere is dat de beschuldigingen niet specifiek gemaakt worden. Het blijft zo in het midden op deze manier en dat komt de discussie/geloofwaardigheid zeker niet ten goede. Op dit moment hou ik alle opties nog open. Het verhaal kan wat mij betreft nog alle kanten op.
En dát is nou precies de reden dat de beschuldigingen m.b.t. Junior hard aangepakt zijn. Senior is echter een publiekelijk figuur en over dit soort zaken wordt nu eenmaal gesproken. Het heeft nieuwswaarde. (is ook niet de eerste keer dat dit soort zaken in beeld komen)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Het uitblijven van enige reactie is helemaal niet vreemd
Sinds wanneer moet je je onschuld bewijzen op iedere plek op internet waar een stel rancuneuzen jou van God mag weten wat beschuldigt?
Ik zou mijn tijd wel afwachten en ondertussen mijn voorbereidingen treffen en dan pas 'toeslaan' als zij naar de rechter stappen.
Je gaat toch niet op een of ander forum je privé zaken uitvechten?
En al helemaal niet als er van geen enkele schuld aan jouw kant sprake is.
Als er hier een fokker gaat beweren dat ik mijn kinderen mishandel, en dat blijft herhalen in topics her en der, andere fokkers zo toch laat denken, door de herhaling van die beschuldigingen, dat er ws wel een kern van waarheid in zit, ben ik dan in jouw ogen ook vreemd bezig, als ik daar niet op reageer, met tegenbewijzen kom en slechts aan Yvonne zou vragen de user te laten stoppen met die hetze?
Wat voor nut heeft het, om te gaan zeggen "nee, het is niet waar, ik heb dat niet gedaan".
Als jij die fokker wil geloven en mij niet, dan kan ik toch helemaal niets?
Wat moet ik dan zeggen om te bewijzen dat ik mijn kinderen niet sla?
Nou, dan, denk eens na, zeg.
Oh en ik sla ze dus niet, he, alleen op hun verjaardag.
ms hebben we wel even wat interessanters te doen, dan op jouw feitelijk nietszeggende lappen tekst te reageren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef feiten het volgende:
en toen werden jullie stil....???
Goed, jij zegt dat uit een interview van 1977 in de Elsevier blijkt dat hij zelf zegt dat-ie aangeklaagd is voor ontucht met een 12-jarige??? En daaruit is een proces gekomen? Heeft Elsevier dat destijds gecheckt of zo???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef feiten het volgende:
Ryan 3, zei jij niet eens een pedofiel altijd een pedofiel... Nou Ik rest my case
Je leest wel zorgvuldig, of heb je gewoon een mening en pleur je die hier maar neer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor de rest lees ik weinig schokkends hoor.. Heb je overigens de text nog van dit artikel, kunnen wij meelezen.
Eigenlijk zeg je met het verslag van dit interview dus: "Gert deed het vroeger al met kleine meisjes, dus de beschuldiging van zijn dochters zal ook wel waar zijn".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef feiten het volgende:
Hallo Beste Fokkers, Ik heb me voorgenomen om niet meer op iedere onzinnige opmerking hier te reageren.
<..>
Ik heb het artikel naar Francis gemailed. Hij mailt het naar Manu.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je overigens de text nog van dit artikel, kunnen wij meelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |