abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:01:54 #151
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35469779
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Als je sensatiereeksje voorbij is dan wordt jij ineens kritisch?
Op een 52zuur hoef ik niet te reageren hoor, die heb ik vaker gelezen op Fok!

* knips *
Hier heb je wel een heel erg sterk punt .
Waarom reageer je dan wel op al die posts over GT, die heb je toch ook allemaal al vaker gelezen op Fok ?
Typisch voorbeeld weer, dit. Grote muil over een ander, maar o wee als je zelf inhoudelijk met de billen bloot moet

Zeg dan gewoon dat het je geen reet interesseert en dat je alleen maar wilt aantonen dat er op Fok veel te lichtzinnig wordt uitgegaan van de slechtheid van de mens, in dit geval de mens die Gert Timmerman heet.
Want jij gelooft in het goede van de mens, jij kunt al dat onrecht niet aanzien en klimt, zoals ik al eerder zei, op de barricades om de weerlozen met leeuwenmoed te verdedigen, en je ontkracht alle leugens en verdachtmakingen met heldere argumenten.

En je hebt natuurlijk gelijk, iedereen die slechte dingen schrijft moet dit kunnen bewijzen. Goede dingen ( noem ze nog ff, ik ben jouw motivatie kwijt), hoef je gelukkig niet te beargumenteren.
Veel succes in je kruistocht voor eerherstel van ons Gertje.

PFP, om een van je medestanders te quoten.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35469870
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:01 schreef PH52 het volgende:

[..]

Veel succes in je kruistocht voor eerherstel van ons Gertje.

PFP, om een van je medestanders te quoten.
Een kruistocht, voor iemand die het bij iedereen in het kruis zocht?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:18:10 #153
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35469877
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:16 schreef Leukeleu het volgende:

[..]

Een kruistocht, voor iemand die het bij iedereen in het kruis zocht?
Je hebt de rode draad ontdekt
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:00:57 #154
242 Pinball
Electric Monk
pi_35473766
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:01 schreef PH52 het volgende:

Hier heb je wel een heel erg sterk punt .
<..>
Jij ook, en ik ben niet te beroerd om het even toe te geven.
Gert Timmerman zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten. En hoewel ik meevoel met iedereen die eventueel op wat voor manier dan ook slachtoffer van hem is, gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik ook van hen geen seconde wakker lig.

Maar inderdaad, ik vind wel dat hier veel te makkelijk dingen voor waar aangenomen worden, en insinuaties zo vaak herhaald worden dat ze bijna vanzelf volume krijgen.
En misschien moet ik straks inderdaad door het stof als de kranten inderdaad vol staan met 'het verhaal', maar voorlopig heeft dit hele blijspel behoorlijk de schijn tegen.
Zelfs zó erg dat ik soms wel eens trek krijg in

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:01:27 #155
242 Pinball
Electric Monk
pi_35473773
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:18 schreef PH52 het volgende:

[..]

Je hebt de rode draad ontdekt
En die was té vies.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Admin zaterdag 25 februari 2006 @ 13:13:16 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35474071
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:

[..]

Jij ook, en ik ben niet te beroerd om het even toe te geven.
Gert Timmerman zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten. En hoewel ik meevoel met iedereen die eventueel op wat voor manier dan ook slachtoffer van hem is, gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik ook van hen geen seconde wakker lig.

Maar inderdaad, ik vind wel dat hier veel te makkelijk dingen voor waar aangenomen worden, en insinuaties zo vaak herhaald worden dat ze bijna vanzelf volume krijgen.
En misschien moet ik straks inderdaad door het stof als de kranten inderdaad vol staan met 'het verhaal', maar voorlopig heeft dit hele blijspel behoorlijk de schijn tegen.
Zelfs zó erg dat ik soms wel eens trek krijg in

[afbeelding]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35475307
Kijk, ik kan me er wel in vinden als je het zo beschrijft. Dat komt anders over. En dat is inderdaad het gevaar. Daar mag best wel voor gewaakt worden. Voor mezelf sprekend. Ik vind het voornamelijk interessant om te volgen. Ik neem het niet meteen als waarheid aan. Dan bedoel ik FrancisC en consorten.
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Pinball het volgende:

[..]

Jij bent zelf ook lekker bezig anders.
Ik ben een soort van nieuw op Fok!, en ik heb het gevoel dat ik een ontzettend lange voorgeschiedenis tussen jullie mis.
Nee hoor, dat heb je mis.

zaterdag 25 februari 2006 @ 15:40:10 #158
242 Pinball
Electric Monk
pi_35478221
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef schatje het volgende:

<..>
Nee hoor, dat heb je mis.
Oh, ok.
Ik kom zo weinig buiten BB dat ik niet altijd doorheb of ik oud zeer aan het lezen ben of oprechte onenigheid.
pi_35483491
Ik heb deze topic vanaf de zijlijn af en toe gevolgd en val er dus zomaar in. Volgens mij kun je hoogstens van een zeer wankele patstelling spreken..., daar waar believers aanvankelijk de upperhand leken te krijgen.

Laten we voorop stellen dat de beschuldiging van incest een zeer ernstige is, die daarom ook zeer goed moet worden onderbouwd om niet afgedaan te worden als moedwillige aantasting van goede naam en eer van Gert Timmerman. Des te meer daar deze beschuldiging lijkt te worden uitgebreid naar 1) de tweede dochter; 2) men (via Fok!) opzoek is naar meerdere slachtoffers, die, naar aanklagers suggereren, er ook zeker zijn, maar alleen nog niet uit de kast durven te komen en 3) er nu zelfs sprake is van "een lichaam".

Een dergelijke ernstige aanklacht kan natuurlijk nooit worden gegrond mbv het ondersteunende bewijsmateriaal dat FrancisC aandraagt op zijn weblog, precies zoals Stali beargumenteert. De subjectieve gewaarwordingen in huize Timmerman destijds zijn (als ze waar zijn, wat niemand kan controleren) géén bewijs voor incest door Gert Timmerman, dan moet je echt met veel beter komen: onafhankelijke getuigenissen, fysiek bewijsmateriaal etc. Als ze niet waar zijn, wat evengoed het geval kan zijn, dan zijn het hooguit enkele onbeholpen overkomende pogingen om de persoonlijkheid van Timmerman aan te tasten... En wat ongeloofwaardig overkomt is, anders dan Gert beweert, juist niet waarschijnlijk, volgens mij... Wat derhalve wel waarschijnlijk is, is dat de auteur koste wat kost uit is op aantasting van de goede eer en naam van Gert Timmerman dus... Ook m.n. in 2) en 3) kan ik met de beste wil ter wereld niet meer zien dan moedwillige aantasting van de goede naam en eer. Dit is de hypothese die ik vervolgens gevolgd heb bij de rest van het verhaal...

Straks verder. .

I´m back.
pi_35483714
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
>knip<
Straks verder. .

Ben zeer benieuwd...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_35484929
Nu ligt de aanklacht van incest er al veel langer. Bij mijn weten kwam die naar buiten net na de echtscheiding van Gert & Hermien, ten tijde van of net na de naaktreportage van beide dochters in de playboy. Als dit fout is dan hoor ik het wel. Nu schijnt men met deze aanklacht ook naar justitie te zijn gegaan, maar die zag onvoldoende reden om te vervolgen. Uiteraard wordt zo'n oordeel onderbouwd, maar van die onderbouwing heb ik niets gehoord, anders blijkbaar dan dat het delict verjaard was... Iig als er incest is gepleegd dan was dit dus in de zeer jonge jeugd van iig 1 van de dochters (of zoals we nu moeten aannemen van beide dochters). Men is er uiteraard ook mee naar de journalistiek gegaan - zelfs onlangs nog hebben beide partijen hun verhaal gedaan - maar ook hierbij ziet men een terugkerend patroon van twee partijen die elkaar voor van alles uitmaken zonder wezenlijke onderbouwing...

De reden waarom justitie niet vervolgde zal m.i. dan ook zeer zeker hiermee van doen hebben gehad. Immers als Gert Timmerman idd én incestpleger én mogelijk pedofiel én mogelijk moordenaar zou zijn, dan zou men ondanks de verjaringstermijn zijn gaan rechercheren en evt. vervolgen. Ik bedoel, bij pedofielen geldt wel: eens een pedofiel, altijd een pedofiel. Er zou dus potentieel gevaar voor de openbare orde hebben bestaan. Echter niets van dat alles, justitie is niet geïnteresseerd. Daarbij is men bij justitie niet geheel onbekend met zo'n beschuldiging van incest in geval van wraakzuchtige ex en twee partijen die elkaar naar het leven staan, zeker ook niet indien het vermeende delict plaatsvond toen het kind heel jong was, zoals in dit geval...

PS Hierbij laat ik nog even buiten beschouwing dat uit de praktijk blijkt dat de psychologische make-up van een incestpleger niet dezelfde is als die van een pedofiel. Een incestpleger is niet your run of the mill pedofiel, toch is Gert Timmerman als ik het moet geloven blijkbaar beiden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ryan3 op 25-02-2006 19:12:32 ]
I´m back.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:10:46 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_35485136
Ah, stali heeft net als de tegenpartij de hulptroepen ingeschakeld.

Maar euh, die pedofilie ging toch niet over Gert Sr ?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35485187
Was er niet ooit eens een hoofdagent op , ik dacht, Terschelling, die door zijn 18 jarige dochter beschuldigd werd van incest? De man is toen met grof geschut van zijn bed gelicht, geschorst van werk, en de rest van de voorspelbare ellende in dit soort zaken, bleek er niets van waar te zijn.

Het komt dus voor dat (bijna) volwassen kinderen dit verzinnen, of zich ms door beinvloeding van een wraakzuchtige derde, moeder, valse herinneringen 'ingefluisterd' laten krijgen.
Zoiets kan zelfs gebeuren bij hypnotherapie.

Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar het zou kunnen, dus, een beschuldiging van een dochter, die geen kind meer is, niet blijkt te kloppen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35485260
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef milagro het volgende:
Was er niet ooit eens een hoofdagent op , ik dacht, Terschelling, die door zijn 18 jarige dochter beschuldigd werd van incest? De man is toen met grof geschut van zijn bed gelicht, geschorst van werk, en de rest van de voorspelbare ellende in dit soort zaken, bleek er niets van waar te zijn.

Het komt dus voor dat (bijna) volwassen kinderen dit verzinnen, of zich ms door beinvloeding van een wraakzuchtige derde, moeder, valse herinneringen 'ingefluisterd' krijgen.
Zoiets kan zelfs gebeuren bij hypnotherapie.

Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar het zou kunnen, dus, een beschuldiging van een dochter, die geen kind meer is, niet blijkt te kloppen.
Ja, de valse beschuldiging van pedofiel of incestpleger komt helaas heel vaak voor, evenals allerlei 'zeden scares' die hierop gebaseerd zijn (Oude Pekela bijv. en kijk maar even naar de "jongens van de overkant"). Er was een tijdje geleden ook zo'n film over een Amerikaans gezin dat hierdoor in de cel belandde. Kijk als iemand wil zwartmaken dan gebruik je gewoon dat... Ook justitite weet dat inmiddels...

En idd voor zeer jonge leeftijden zijn er ook zaken bekend van valse herinneringen. Freud had het hier al over...
I´m back.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:18:47 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_35485411
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef milagro het volgende:

Dat zou inderdaad kunnen, vandaar deze -voortdurende- topicreeks.
Helaas lijkt Gert Sr naast de incestbeschuligingen verder ook niet zo'n fris mannetje te zijn.

We moeten de aanklachten maar even afwachten.
pi_35485466
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, de valse beschuldiging van pedofiel of incestpleger komt helaas heel vaak voor, evenals allerlei zedenscares die hierop gebaseerd zijn (Oude Pekela bijv. en kijk maar even naar de "jongens van de overkant"). Er was een tijdje geleden ook zo'n film over een Amerikaans gezin die hierdoor in de cel belandde. Kijk als iemand wil zwartmaken dan gebruik je gewoon dat... Ook justitite weet dat inmiddels...
Die docu heb ik hier, Capturing the Friedmans, heel interessant.

Men is echter geneigd te zeggen : waarom zou een kind dit verzinnen.
Nu is er in dit geval sprake van een volwassen kind, die met de beschuldiging aan komt, en die ms dus ook volwassen redenen heeft om een dergelijke eventuele valse beschuldiging te doen, maar het kan ook een valse herinnering zijn, die door een moeder is ingeprent.

Ook kan een jonger kind, door een bepaalde vraagstelling, de suggestie wekken met zijn of haar antwoorden , uiteraard onbedoeld, dat er sprake is geweest van misbruik.
Er was laatst in Frankrijk een grote zaak waarbij dat speelde.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:29:57 #167
242 Pinball
Electric Monk
pi_35485852
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:56 schreef FrancisC het volgende:
<..>
- nee, ik zit ook niet in dezelfde business dus van belangenverstrengeling is ook geen sprake - <..>
Volgens mij wel. Dit ben jij toch?
quote:
Geboren in Nederland met een hart vol muziek en humor - ik schrijf teksten, componeer en maak alle muziek zelf .... Wanneer ik onder de (artiestennaam) Emiel van Swieten liedjes schrijf zijn deze altijd Nederlands, humoristisch, satirisch met een knipoog naar de wereld van vandaag.
Ik zou zeggen dat jij qua werk uit dezelfde vijver vist als Gert èn Gert Junior.
En dat is vooral interessant omdat je Junior aanvankelijk natuurlijk in 1 adem noemde met zijn vader, en hem ook al van ontucht beschuldigt.

Verhaal vertellen, of verhaal halen?
pi_35485877
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Die docu heb ik hier, Capturing the Friedmans, heel interessant.

Men is echter geneigd te zeggen : waarom zou een kind dit verzinnen.
Nu is er in dit geval sprake van een volwassen kind, die met de beschuldiging aan komt, en die ms dus ook volwassen redenen heeft om een dergelijke eventuele valse beschuldiging te doen, maar het kan ook een valse herinnering zijn, die door een moeder is ingeprent.

Ook kan een jonger kind, door een bepaalde vraagstelling, de suggestie wekken met zijn of haar antwoorden , uiteraard onbedoeld, dat er sprake is geweest van misbruik.
Er was laatst in Frankrijk een grote zaak waarbij dat speelde.
Idd, die zaak in Frankrijk, dat meisje op de Veluwe in de jaren 80, enfin voorbeelden te over.

In geval van valse herinneringen, gecombineerd met een bepaald slag psychologen die dit onderzoeken, die zogenaamd heel idealistisch zijn of erg preuts op zedengebied, en je hebt de poppen aan het dansen. Daarom ook is zo'n beschuldiging zeer ernstig en moet die zeer goed worden gegrond. Een valse beschuldiging van incest, pedofilie heeft zeer verstrekkende gevolgen voor het slachtoffer namelijk...

Ik ben nog niet klaar met wat ik wilde opmerken hier, maar aangezien m.i. iedere onderbouwing onderbreekt en we dus net zo goed kunnen aannemen dat Gert Timmerman, behalve mede-schuldig aan een slecht gezinsleven, nergens aan schuldig is... dan ligt "volledig eerherstel" op de weg... En de reden waarom hij nooit naar justitite is gegaan mbt de valse beschuldigingen zal ongetwijfeld liggen in de oorzaak dat hij weldegelijk veel van zijn dochters houdt en tot nu toe niet al te veel schade heeft geleden. Niemand gelooft het immers, aldus de aanklagers zelf althans...
I´m back.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:37:47 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_35486166
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef milagro het volgende:

En het kan ook de waarheid zijn. Hou daar even rekening mee als je mensen redelijk hard aanpakt.
pi_35486192
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad kunnen, vandaar deze -voortdurende- topicreeks.
Helaas lijkt Gert Sr naast de incestbeschuligingen verder ook niet zo'n fris mannetje te zijn.

We moeten de aanklachten maar even afwachten.
Ben jij wel een fris mannetje dan???

Nou we moeten een termijn stellen daaraan hè. Als die aanklacht er niet ligt, we hebben niets vernomen uit de media of er zijn geen meerdere slachtoffers op de proppen gekomen, zoals ze steeds zeggen, dan moeten we overgaan tot algeheel eerherstel van Gert Timmerman. Vandaar dat ik zei: wankele patstelling.

Dat is het enige dat Gert op dit moment nog scheidt van eerherstel namelijk, ik bedoel we kunnen niet tot december 2035 wachten totdat een ander zogenaamd slachtoffer van Gerts pedofiele praktijken opduikelt... En zolang zou de beschuldiging dan blijven bestaan.

Ik voor mezelf geloof nu al voor bijna 100% dat zich geen nieuwe feiten zullen aandienen. Behalve dan dat de tweede dochter zich nu ineens ook herinnert misbruikt te zijn door Gert. Alleen daarvoor geldt precies hetzelfde als de eerste dochter, verzwaard met de vraag: hoe komt het dat je je juist op dit moment herinnert ook misbruikt te zijn? Komt dat misschien niet al te goed uit???
I´m back.
pi_35486224
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef APK het volgende:

[..]

En het kan ook de waarheid zijn. Hou daar even rekening mee als je mensen redelijk hard aanpakt.
Vrij normaal is het om graden van beredeneerde waarschijnlijkheid te koppelen aan bepaalde beweringen, mister.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2006 @ 19:42:55 #172
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35486357
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

<knip>
Het gaat niet alleen over pedofiele praktijken dan wel incest, ook over knokploegen, duivelsverdrijvingen en afpersingen. Daarnaast heeft Gert (volgens anderen) geld van mensen geleend meerdere malen zonder het terug te betalen of nog iets van zich te laten horen. Dus zou je kunnen zeggen dat hij niet zo'n fris mannetje is...

Over het algemeen onthoud ik mij van deze praktijken ben ik dan een fris mannetje?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35486459
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef APK het volgende:

[..]

Ik pak niemand hard aan, zo vat jij dat om de een of andere reden blijkbaar zo op.
En hebt tegelijkertijd geen enkele moeite met de manier waarop een vooralsnog onschuldig man door meerdere lieden hier wel hard aangepakt wordt.
Opmerkelijk.

Ik heb mijn bedenkingen wat betreft de manier waarop hier allerlei insinuaties wekenlang neergeplempt worden, geen enkel feit echter, behalve een uit de lucht gehaalde site, waarbij heel handig het gastenboek wel opengelaten is.

Als ik dan ook nog eens lees, dat een modje het allemaal rete spannend vind, ja, sorry, dan irriteert me dat, ja.
En kom niet aan met respect tonen voor gevoelens die van het scherm af spatten, want zij komen vrijwillig vanuit het níets hierin, zij doen allerhande beschuldigingen, de bewijslast ligt aan hun kant, niet aan mijn kant, en respect ga ik niet zomaar geven aan mensen van wie het niet eens duidelijk is wie ze zijn of dat ze zijn wie ze zéggen dat ze zijn.
pi_35486639
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen over pedofiele praktijken dan wel incest, ook over knokploegen, duivelsverdrijvingen en afpersingen. Daarnaast heeft Gert (volgens anderen) geld van mensen geleend meerdere malen zonder het terug te betalen of nog iets van zich te laten horen. Dus zou je kunnen zeggen dat hij niet zo'n fris mannetje is...

Over het algemeen onthoud ik mij van deze praktijken ben ik dan een fris mannetje?
Duivelsuitdrijvingen mag iedereen voor zichzelf weten toch? Vrij land e.d., anyone???
Knokploegen en afpersingen zijn eveneens onbewezen beschuldigingen. Dat de man af en toe op zwart zaad zat en wrs hier en daar weleens een rekeningetje niet heeft betaald, wat overigens met elkaar te maken heeft, okee: maar wil je daarom deze man knakken??? Ach, tja als je wraakzuchtig bent wel idd. En volgens mij heb je daar dan ook een hoofdmotief te pakken.... .
Overigens heb ik nergens gezegd dat Gert Timmerman wel of niet een fris mannetje is. Ik denk dat dat ook in het geheel niet een belangrijke vraag is, indien beschuldigingen worden geuit van incest, pedofilie, moord nu zelfs (iemand ging op zoek naar een lichaam remember) etc. Genoeg onfrisse mannetjes aanwezig namelijk, maar dat betekent niet dat het allemaal incestplegers of pedofielen zijn...
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2006 @ 19:53:04 #175
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35486738
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Duivelsuitdrijvingen mag iedereen voor zichzelf weten toch? Vrij land e.d., anyone???
Knokploegen en afpersingen zijn eveneens onbewezen beschuldigingen. Dat de man af en toe op zwart zaad zat en wrs hier en daar weleens een rekeningetje niet heeft betaald, wat overigens met elkaar te maken heeft, okee: maar wil je daarom deze man knakken??? Ach, tja als je wraakzuchtig bent wel idd. En volgens mij heb je daar dan ook een hoofdmotief te pakken.... .
Overigens heb ik nergens gezegd dat Gert Timmerman wel of niet een fris mannetje is. Ik denk dat dat ook in het geheel niet een belangrijke vraag is, indien beschuldigingen worden geuit van incest, pedofilie, moord nu zelfs (iemand ging op zoek naar een lichaam remember) etc. Genoeg onfrisse mannetjes aanwezig namelijk, maar dat betekent niet dat het allemaal incestplegers of pedofielen zijn...
Volgens broeder Francis:
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef FrancisC het volgende:
Oh ja, en desgevraagd nog even dit - nee - ik heb geen zakelijke schade geleden - nee, ik behoor niet tot het management - nee, ik neem Carpenter producties niet over - nee, ik zit ook niet in dezelfde business dus van belangenverstrengeling is ook geen sprake - nee ik verkoop mijn verhaal niet voor geld - nee, mijn moeder heeft geen auteursrechten misgelopen - nee, nog enig ander in mijn omgeving - nee, Gert timmerman is mij niets schuldig - (behalve het weerleggen van mijn verhaal)
Ja, er is bewijs - er staat iets op band - ja, er komt een aangifte (tenzij een der aangeschreven partijen open dialoog voert en het een en ander op papier overhandigd - en nee, kritische vragen heb ik nog steeds van jullie niet mogen ontvangen - wat kan dan toch de motivatie zijn dit alles over de arme man uit te storten?
Hmmmmmmmmmm ............. misschien gewoon het willen vertellen van het verhaal op zich? Dit is trouwens hetzelfde als eerherstel van de slachtoffers van Gert Timmerman - over ze vertellen en hun leed te bevestigen is beter dan dit slappe gebash van jullie - zonder enig argument dat de stellingen onderuit haalt .......
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')