Hier heb je wel een heel erg sterk puntquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je sensatiereeksje voorbij is dan wordt jij ineens kritisch?
Op een 52zuur hoef ik niet te reageren hoor, die heb ik vaker gelezen op Fok!
* knips *
Een kruistocht, voor iemand die het bij iedereen in het kruis zocht?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Veel succes in je kruistocht voor eerherstel van ons Gertje.
PFP, om een van je medestanders te quoten.
Je hebt de rode draad ontdektquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:16 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Een kruistocht, voor iemand die het bij iedereen in het kruis zocht?
Jij ook, en ik ben niet te beroerd om het even toe te geven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:01 schreef PH52 het volgende:
Hier heb je wel een heel erg sterk punt.
<..>
En die was té vies.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij ook, en ik ben niet te beroerd om het even toe te geven.
Gert Timmerman zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten. En hoewel ik meevoel met iedereen die eventueel op wat voor manier dan ook slachtoffer van hem is, gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik ook van hen geen seconde wakker lig.
Maar inderdaad, ik vind wel dat hier veel te makkelijk dingen voor waar aangenomen worden, en insinuaties zo vaak herhaald worden dat ze bijna vanzelf volume krijgen.
En misschien moet ik straks inderdaad door het stof als de kranten inderdaad vol staan met 'het verhaal', maar voorlopig heeft dit hele blijspel behoorlijk de schijn tegen.
Zelfs zó erg dat ik soms wel eens trek krijg in
[afbeelding]
Nee hoor, dat heb je mis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook lekker bezig anders.![]()
Ik ben een soort van nieuw op Fok!, en ik heb het gevoel dat ik een ontzettend lange voorgeschiedenis tussen jullie mis.
Oh, ok.quote:
Ben zeer benieuwd...quote:
Ja, de valse beschuldiging van pedofiel of incestpleger komt helaas heel vaak voor, evenals allerlei 'zeden scares' die hierop gebaseerd zijn (Oude Pekela bijv. en kijk maar even naar de "jongens van de overkant"). Er was een tijdje geleden ook zo'n film over een Amerikaans gezin dat hierdoor in de cel belandde. Kijk als iemand wil zwartmaken dan gebruik je gewoon dat... Ook justitite weet dat inmiddels...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef milagro het volgende:
Was er niet ooit eens een hoofdagent op , ik dacht, Terschelling, die door zijn 18 jarige dochter beschuldigd werd van incest? De man is toen met grof geschut van zijn bed gelicht, geschorst van werk, en de rest van de voorspelbare ellende in dit soort zaken, bleek er niets van waar te zijn.
Het komt dus voor dat (bijna) volwassen kinderen dit verzinnen, of zich ms door beinvloeding van een wraakzuchtige derde, moeder, valse herinneringen 'ingefluisterd' krijgen.
Zoiets kan zelfs gebeuren bij hypnotherapie.
Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar het zou kunnen, dus, een beschuldiging van een dochter, die geen kind meer is, niet blijkt te kloppen.
Dat zou inderdaad kunnen, vandaar deze -voortdurende- topicreeks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef milagro het volgende:
Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar het zou kunnen, dus, een beschuldiging van een dochter, die geen kind meer is, niet blijkt te kloppen.
Die docu heb ik hier, Capturing the Friedmans, heel interessant.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de valse beschuldiging van pedofiel of incestpleger komt helaas heel vaak voor, evenals allerlei zedenscares die hierop gebaseerd zijn (Oude Pekela bijv. en kijk maar even naar de "jongens van de overkant"). Er was een tijdje geleden ook zo'n film over een Amerikaans gezin die hierdoor in de cel belandde. Kijk als iemand wil zwartmaken dan gebruik je gewoon dat... Ook justitite weet dat inmiddels...
Volgens mij wel. Dit ben jij toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:56 schreef FrancisC het volgende:
<..>
- nee, ik zit ook niet in dezelfde business dus van belangenverstrengeling is ook geen sprake - <..>
Ik zou zeggen dat jij qua werk uit dezelfde vijver vist als Gert èn Gert Junior.quote:Geboren in Nederland met een hart vol muziek en humor - ik schrijf teksten, componeer en maak alle muziek zelf .... Wanneer ik onder de (artiestennaam) Emiel van Swieten liedjes schrijf zijn deze altijd Nederlands, humoristisch, satirisch met een knipoog naar de wereld van vandaag.
Idd, die zaak in Frankrijk, dat meisje op de Veluwe in de jaren 80, enfin voorbeelden te over.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Die docu heb ik hier, Capturing the Friedmans, heel interessant.
Men is echter geneigd te zeggen : waarom zou een kind dit verzinnen.
Nu is er in dit geval sprake van een volwassen kind, die met de beschuldiging aan komt, en die ms dus ook volwassen redenen heeft om een dergelijke eventuele valse beschuldiging te doen, maar het kan ook een valse herinnering zijn, die door een moeder is ingeprent.
Ook kan een jonger kind, door een bepaalde vraagstelling, de suggestie wekken met zijn of haar antwoorden , uiteraard onbedoeld, dat er sprake is geweest van misbruik.
Er was laatst in Frankrijk een grote zaak waarbij dat speelde.
En het kan ook de waarheid zijn. Hou daar even rekening mee als je mensen redelijk hard aanpakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
Nu is er in dit geval sprake van een volwassen kind, die met de beschuldiging aan komt, en die ms dus ook volwassen redenen heeft om een dergelijke eventuele valse beschuldiging te doen, maar het kan ook een valse herinnering zijn, die door een moeder is ingeprent.
Ben jij wel een fris mannetje dan???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, vandaar deze -voortdurende- topicreeks.
Helaas lijkt Gert Sr naast de incestbeschuligingen verder ook niet zo'n fris mannetje te zijn.
We moeten de aanklachten maar even afwachten.
Vrij normaal is het om graden van beredeneerde waarschijnlijkheid te koppelen aan bepaalde beweringen, mister.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
En het kan ook de waarheid zijn. Hou daar even rekening mee als je mensen redelijk hard aanpakt.
Het gaat niet alleen over pedofiele praktijken dan wel incest, ook over knokploegen, duivelsverdrijvingen en afpersingen. Daarnaast heeft Gert (volgens anderen) geld van mensen geleend meerdere malen zonder het terug te betalen of nog iets van zich te laten horen. Dus zou je kunnen zeggen dat hij niet zo'n fris mannetje is...quote:
Ik pak niemand hard aan, zo vat jij dat om de een of andere reden blijkbaar zo op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
En het kan ook de waarheid zijn. Hou daar even rekening mee als je mensen redelijk hard aanpakt.
Duivelsuitdrijvingen mag iedereen voor zichzelf weten toch? Vrij land e.d., anyone???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over pedofiele praktijken dan wel incest, ook over knokploegen, duivelsverdrijvingen en afpersingen. Daarnaast heeft Gert (volgens anderen) geld van mensen geleend meerdere malen zonder het terug te betalen of nog iets van zich te laten horen. Dus zou je kunnen zeggen dat hij niet zo'n fris mannetje is...
Over het algemeen onthoud ik mij van deze praktijken ben ik dan een fris mannetje?
Volgens broeder Francis:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Duivelsuitdrijvingen mag iedereen voor zichzelf weten toch? Vrij land e.d., anyone???
Knokploegen en afpersingen zijn eveneens onbewezen beschuldigingen. Dat de man af en toe op zwart zaad zat en wrs hier en daar weleens een rekeningetje niet heeft betaald, wat overigens met elkaar te maken heeft, okee: maar wil je daarom deze man knakken??? Ach, tja als je wraakzuchtig bent wel idd. En volgens mij heb je daar dan ook een hoofdmotief te pakken.....
Overigens heb ik nergens gezegd dat Gert Timmerman wel of niet een fris mannetje is. Ik denk dat dat ook in het geheel niet een belangrijke vraag is, indien beschuldigingen worden geuit van incest, pedofilie, moord nu zelfs (iemand ging op zoek naar een lichaam remember) etc. Genoeg onfrisse mannetjes aanwezig namelijk, maar dat betekent niet dat het allemaal incestplegers of pedofielen zijn...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef FrancisC het volgende:
Oh ja, en desgevraagd nog even dit - nee - ik heb geen zakelijke schade geleden - nee, ik behoor niet tot het management - nee, ik neem Carpenter producties niet over - nee, ik zit ook niet in dezelfde business dus van belangenverstrengeling is ook geen sprake - nee ik verkoop mijn verhaal niet voor geld - nee, mijn moeder heeft geen auteursrechten misgelopen - nee, nog enig ander in mijn omgeving - nee, Gert timmerman is mij niets schuldig - (behalve het weerleggen van mijn verhaal)
Ja, er is bewijs - er staat iets op band - ja, er komt een aangifte (tenzij een der aangeschreven partijen open dialoog voert en het een en ander op papier overhandigd - en nee, kritische vragen heb ik nog steeds van jullie niet mogen ontvangen - wat kan dan toch de motivatie zijn dit alles over de arme man uit te storten?
Hmmmmmmmmmm ............. misschien gewoon het willen vertellen van het verhaal op zich? Dit is trouwens hetzelfde als eerherstel van de slachtoffers van Gert Timmerman - over ze vertellen en hun leed te bevestigen is beter dan dit slappe gebash van jullie - zonder enig argument dat de stellingen onderuit haalt .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |