Ik heb gert al een hele tijd niet gezien.quote:Hoi ik ben Herman.
Ik ben een bekend paragnost, justitie heeft ook al vaak gebruik van mij gemaakt en ik zou de slachtoffers graag mijn diensten willen aanbieden om het lichaam te zoeken.
Familieleden kunnen altijd contact met mij opnemen. Alvast veel sterkte.
Met hartelijke groet,
Herman
Ps. Ik behoor niet tot de stal van Wim en Lia
Huillietopic!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb gert al een hele tijd niet gezien.
Oh Christ, nou, die is morgen ook dicht, weer een succes behaald.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef milagro het volgende:
Opvallend trouwens dat deze site nog wel open is, volgens mij ook 1 van Wim en Harry
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh Christ, nou, die is morgen ook dicht, weer een succes behaald.
Sorry enzo.quote:
Ik had een aantal argumenten die maakten dat de site dichtging - hebben jullie er een paar die hem weer openen?quote:
Heropen jij de orginele site eens met een argument - dan haal je niet alleen de ochtenbladen .....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh Christ, nou, die is morgen ook dicht, weer een succes behaald.
Ik niet, en ik ben ook helemaal niet actief bezig met het verzamelen van bewijzen. Maar ik vond het een grappige opmerking, mag het?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik had een aantal argumenten die maakten dat de site dichtging - hebben jullie er een paar die hem weer openen?
Ik weet het, broeder Gert, geeft niet - en geloof mij - ik heb al je posts heel aandachtig gelezen bij thuiskomst - ik weet waar jij voor staat - en zelfspot is op dit forum niet echt meer nodig, nietwaar? Ik ben er nog steeds, dat is misschien ook een teken aan de wand, broeder Gert, Timmerhout zie ik al een tijdje niet meer - hoop niet dat hij zich weg laat jagen door een stel krijsende argumenten die niets weerleggen, en nog minder zeggen ........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet, en ik ben ook helemaal niet actief bezig met het verzamelen van bewijzen. Maar ik vond het een grappige opmerking, mag het?
Voor zover het je niet opgevallen is: ik ben een van degenen die er juist voor pleiten dat jullie je verhaal hier moeten kunnen doen. En ik geloof dat de emoties die jullie tonen oprecht zijn. Maar dat betekent niet dat ik alles wat jij schrijft voor waar aanneem en alles wat "de tegenpartij" schrijft, afkeur. Probeer er een beetje humor in te houden., Francis. En een tikkeltje zelfspot kan ook geen kwaad. Zware materie wordt er lichter door.
En ik heet hier al ruim 6 jaar "Gert" hoor. Het is niet om je te pesten.
spot is altijd leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:00 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik weet het, broeder Gert, geeft niet - en geloof mij - ik heb al je posts heel aandachtig gelezen bij thuiskomst - ik weet waar jij voor staat - en zelfspot is op dit forum niet echt meer nodig, nietwaar? Ik ben er nog steeds, dat is misschien ook een teken aan de wand, broeder Gert, Timmerhout zie ik al een tijdje niet meer - hoop niet dat hij zich weg laat jagen door een stel krijsende argumenten die niets weerleggen, en nog minder zeggen ........
Effe terzijde en totally off-topic, broeder - weet je nog - de pers toonde belangstelling voor de inbreker en zo? Het onderzoek heeft geleidt tot wederom een opsporing naar een zekere Paula, de verdachte Frank M heeft inmiddels 3 verschillende verklaringen afgelegd - de ouders van de overledene kregen eieren tegen de ramen - een getuige die met naam en toenaam in de krant terechtkwam verzocht om rectificatie van zijn eerdere statement dat de dood moest kunnen voor het stelen van een videorecorder - en weet je waarom ik zo flipte toen? Mijn excuses daarvoor, overigens - De Telegraaf is een ochtendblad - waar haalden zij de informatievandaan alvorens enig onderzoek ook maar zoiets als op gang kwam? Dat bedoel ik - inmiddels weten we dat Freelancejournalisten voor het behalen van de deadline van bron-onderzoek mogen afzien indien de hoofdredacteur het stuk op een bepaalde tijd in de krant wil zien - dit verklaart ook een hoop over de Timmermanrel, wat jij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:08 schreef Gert het volgende:
En bedankt hè, nu heet ik hier voor de rest van mijn forumleven "Broeder Gert".![]()
En zelfspot is altíjd nodig, makker Francis.
Geloof mij, het aanbod staat -quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
spot is altijd leuk
50% van de winst was het heen het eerste exemplaar en zullen we hem ook in het Engels gaan uitgeven
![]()
off-topicquote:
Och, ik vind jou uitermate grappig hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:35 schreef Leukeleu het volgende:
Zodoende blijven wij van een hoop humor verstoken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef fashionably_late het volgende:
En niet te vergeten broeder Gert...![]()
kweeniehoe... in mijn profiel doetietwelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
ps: Je icon is kapot, doe eens maken.
Geïntrigéérd. Ja! Same here. Dat klinkt vriendelijker en komt dichter bij de waarheid dan dat ordinaire "sensatiezoeker".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef fashionably_late het volgende:
Ik ben totaal geïntrigeerd door dit topic.![]()
Door de bizarre manier van berichtgeving van Francis en door de heftige reacties daarop van sommige Fokkers..
DE weblog, de gesloten Gert&Hermien site.. de open Gert & Hermien site. Door MEVROW TIMMERMANS en de heer Gert.![]()
![]()
En niet te vergeten broeder Gert...![]()
Ik wil dat het door gaat!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:08 schreef Gert het volgende:
En bedankt hè, nu heet ik hier voor de rest van mijn forumleven "Broeder Gert".![]()
En zelfspot is altíjd nodig, makker Francis.
quote:
iedereen houdt van zijn ouders , en dus is het waarquote:Eindelijk gerechtigheid, zoals het nu lijkt voor je dochters! (Gert).
Je ziet het, met je onnozelheid en krokodilletranen kom je niet ver.
Je dochters hebben dit niet zomaar gezegt om je zwart te maken, want iedereen houdt van z'n ouders, maar als je je kinderen misbruikt dan ben je goed ziek in je hoofd, en daar mag je niet mee zomaar mee wegkomen.
Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar slechter met je gaat, want voor pedofilie moest je eigenlijk de doodstraf krijgen of levenslang eenzame opsluiting.
Hij beweerde onlangs in RTL boulevard dat het onzin was dat hij alle foto's had weggegooid. En liet vervolgens ook een aantal foto's zien van een jaar of 30 geleden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef feiten het volgende:
Maar het werpt ook een geheel ander licht op Gert. Ik haal enkele zaken uit het interview aan.
- In de eerste alinea zegt Gert zelf, dat hij alle platen, foto’s etc. . heeft weggehaald en weggegooid. Waarom zeg ik dat? Omdat Gert later altijd beweerde dat dat helemaal niet waar was.
Wil je niet dat je eigen e-mail adres bekend wordt gemaakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:34 schreef feiten het volgende:
Ik zal het interview naar Francis mailen. Zijn email adres is toch wel bekend. Hij kan het dan naar jou mailen oke?
KLopt, toen bekend werd vroeger dat hij alles verbrand heeft, hebben familie en fans hem nog foto's gestuurd van kinderen en zaken die ze hadden. Vandaar dat hij er enkele heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij beweerde onlangs in RTL boulevard dat het onzin was dat hij alle foto's had weggegooid. En liet vervolgens ook een aantal foto's zien van een jaar of 30 geleden.
doe ik ook altijd met exen, zij verbranden mijn foto's, ik stuur ze gewoon weer nieuwe toequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef feiten het volgende:
[..]
KLopt, toen bekend werd vroeger dat hij alles verbrand heeft, hebben familie en fans hem nog foto's gestuurd van kinderen en zaken die ze hadden. Vandaar dat hij er enkele heeft.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef milagro het volgende:
[..]
doe ik ook altijd met exen, zij verbranden mijn foto's, ik stuur ze gewoon weer nieuwe toe
Bij ons in Den Haag ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Bij ons in Brabant noemen we zoiets stalken...
Eej, mèske. Zal ik au is ekkes lekker stalleke?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |