Nou is toch mooi dat een paar "fans" zich hebben geregistreerd speciaal hiervoor? Ik las al een tijdje langer mee, maar niks zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi, welkom op FOK!, speciaal als fan je hiervoor geregistreerd?
En de talloze speculaties en onbewezen beschuldigingen zijn uiteraard nuttig ja
Alleen jammer dat er nooit antwoord komt op die vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef geanini het volgende:
Tuurlijk mag je vragen stellen, en kritiek geven, dat beweer ik ook helemaal niet, maar de manier waarop het gebeurt, daar zet ik mijn vraagtekens neer, net zoals sommigen vraagtekens bij het verhaal neerzetten. Dat maakt ook geen moer uit of je het gelooft of niet. Ik ben anders wel van mening dat je het nog altijd een beetje netjes kunt houden, toch?
Dabedoellik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nooit antwoord komt op die vragen.
Het is nog steeds niet duidelijk wát jullie nou willen bereiken en wat precies het probleem is.
Heeft Gert iets strafbaars gedaan? Niet hier huilen, maar aanklagen.
Is Gert gewoon een lul? Zeg dat dan. Ben specifiek, geen vage zwamverhalen.
Zeg wat je doel is. Wil je excuses van hem, moet hij failliet, in een rolstoel, wat wil je nou?
Nu loopt er van alles door elkaar. Zakelijke belangen lijken mee te spelen, maar incest wordt ook aangehaald. Het lijkt wel de payoff voor een mislukte chantagepoging of zo. Gert weigerde te betalen, en nu wordt de 'beerput' opengetrokken of zo.
Je vergeet er eentje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Pinball het volgende:
Zeg wat je doel is. Wil je excuses van hem, moet hij failliet, in een rolstoel, wat wil je nou?
Ik heb gelezen:quote:
je vergeet:quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb gelezen:
erkenning
openheid van zaken om verwerking mogelijk te maken
genoegdoening
HBB volgers erop attent maken dat de Gert in het huis niet diegene is die hij IRL is
Medegedupeerden in kennis stellen middels dit "grote" medium om een evt rechtzaak mogelijk te maken
Moeten er nog meer zijn
Inmiddels wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef yvonne het volgende:
Alsof heel FOK! vol zit met slachtoffers van deze man
Het is vast een emotinonele kreet geweest..zoiets als een generaal die "aaaanvallluhhhh" roept tegen zijn legertje van 10 personen, heel begrijpelijk als de vijand een grote boze draak is, dan moet je jezelf een beetje moed inschreeuwen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
je vergeet:
"Nu is het de beurt aan de slachtoffers, Francis heeft de weg geeffend en aangetoond dat Gert en Babs heel fout zijn. De mensen die het dichste bij hem staan hebben door hun heen geprikt.
WIE staat erop en durft naar voren te stappen. HET IS TIJD VOOR EERHERSTEL............."
Alsof heel FOK! vol zit met slachtoffers van deze man
Ja, met zo'n haarstukje van de marktquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je ziet overigens zo al dat het een loeder is...zelfs die krullen zijn vals.![]()
Ohjee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja...of het moet zijn dat ze inmiddels weer vertrokken zijn! Dat heb je dan weer mooi voor elkaar mevrouw Heslinga.
![]()
Beetje users wegjagen hier...quote:
Niet meer, wel specifieker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb gelezen:
erkenning
openheid van zaken om verwerking mogelijk te maken
genoegdoening
HBB volgers erop attent maken dat de Gert in het huis niet diegene is die hij IRL is
Medegedupeerden in kennis stellen middels dit "grote" medium om een evt rechtzaak mogelijk te maken
Moeten er nog meer zijn
Je eerste vraag was wat ze hiermee wilden bereiken...die vraag heb ik beantwoord.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet meer, wel specifieker.
Erkenning van wat?
Openheid over welke zaken?
Genoegdoening voor wat?
Wat zijn de verschillen tussen BB-gert en IRL-gert dan?
Medegedupeerden van welk misdrijf?
De punten die jij noemt maken helemaal niets duidelijk.
Pas als je aangifte hebt gedaan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je eerste vraag was wat ze hiermee wilden bereiken...die vraag heb ik beantwoord.
Deze die je nu voorlegt is een wezenlijk andere.........die kan ik nu nog niet beantwoorden.............waarschijnlijk echter over een paar dagen wel.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beetje users wegjagen hier...![]()
ben m'n laatste sigaretje van de dag aan het roken...quote:
Het was ook niet specifiek aan jou gericht, meer aan Francis en timmerhout.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef geanini het volgende:
Heb je gelijk aan pinball, ik weet hier niet alle antwoorden op, omdat het mij eigelijk helemaal niet zo aangaat. Ik ken de familie van een tijd geleden. En ik weet wat voor een verdriet die meiden hebben gehad. Ik vind Gert een lul ja, een lul van een vader, en een lul van aan kerel omdat hij her en der zielilge verhalen ophing dat hij geen geld bezat, maar ondertussen van iedereen bietste, leende en nooit terug betaalde, en bleek dat hij toch wat centjes had.
<..>
Ik voel me ook niet aangevallen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het was ook niet specifiek aan jou gericht, meer aan Francis en timmerhout.
Maar wat jij daar schrijft is al een stuk directer en persoonlijker dan wat ik tot dusver heb gelezen. Gert is dus een lul, daar kan ik wat mee, en met je motivatie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |