abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:47:31 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35422441
Daar waar de onvoltooide waarheid gezegd mag worden.

Gert Timmerman (deel 7)
Gert Timmerman (deel 6)
Gert Timmerman (deel 5)
Gert Timmerman (deel 4)
Gert Timmerman (deel 3)
Gert Timmerman (deel 2)
Gert Timmerman (deel 1)

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 23-02-2006 23:13:41 (linkjes verbeterd) ]
pi_35422556
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoi, welkom op FOK!, speciaal als fan je hiervoor geregistreerd?

En de talloze speculaties en onbewezen beschuldigingen zijn uiteraard nuttig ja
Nou is toch mooi dat een paar "fans" zich hebben geregistreerd speciaal hiervoor? Ik las al een tijdje langer mee, maar niks zeggen is soms erg saai.
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:51:02 #3
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35422569
*respect* het toverwoord van de jaren 00 ook van toepassing op dit topic ? ...Wie weet.
pi_35422602
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef geanini het volgende:
Tuurlijk mag je vragen stellen, en kritiek geven, dat beweer ik ook helemaal niet, maar de manier waarop het gebeurt, daar zet ik mijn vraagtekens neer, net zoals sommigen vraagtekens bij het verhaal neerzetten. Dat maakt ook geen moer uit of je het gelooft of niet. Ik ben anders wel van mening dat je het nog altijd een beetje netjes kunt houden, toch?
Alleen jammer dat er nooit antwoord komt op die vragen.
Het is nog steeds niet duidelijk wát jullie nou willen bereiken en wat precies het probleem is.

Heeft Gert iets strafbaars gedaan? Niet hier huilen, maar aanklagen.
Is Gert gewoon een lul? Zeg dat dan. Ben specifiek, geen vage zwamverhalen.
Zeg wat je doel is. Wil je excuses van hem, moet hij failliet, in een rolstoel, wat wil je nou?

Nu loopt er van alles door elkaar. Zakelijke belangen lijken mee te spelen, maar incest wordt ook aangehaald. Het lijkt wel de payoff voor een mislukte chantagepoging of zo. Gert weigerde te betalen, en nu wordt de 'beerput' opengetrokken of zo.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 21:52:31 #5
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35422632
Gaan we nu ook al posts herposten?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35422649
Hallo FrancisC? Anders reageer je even niet joh
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 21:53:41 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35422673
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Pinball het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er nooit antwoord komt op die vragen.
Het is nog steeds niet duidelijk wát jullie nou willen bereiken en wat precies het probleem is.

Heeft Gert iets strafbaars gedaan? Niet hier huilen, maar aanklagen.
Is Gert gewoon een lul? Zeg dat dan. Ben specifiek, geen vage zwamverhalen.
Zeg wat je doel is. Wil je excuses van hem, moet hij failliet, in een rolstoel, wat wil je nou?

Nu loopt er van alles door elkaar. Zakelijke belangen lijken mee te spelen, maar incest wordt ook aangehaald. Het lijkt wel de payoff voor een mislukte chantagepoging of zo. Gert weigerde te betalen, en nu wordt de 'beerput' opengetrokken of zo.
Dabedoellik.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35422744

Gert en Babs .
  Moderator donderdag 23 februari 2006 @ 21:56:28 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35422786
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Pinball het volgende:
Je vergeet er eentje.

Overigens zijn op de meeste vragen die jij stelt, de antwoorden wel te vinden hoor.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:58:34 #10
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35422872
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dabedoellik.
Ik heb gelezen:

erkenning
openheid van zaken om verwerking mogelijk te maken
genoegdoening
HBB volgers erop attent maken dat de Gert in het huis niet diegene is die hij IRL is
Medegedupeerden in kennis stellen middels dit "grote" medium om een evt rechtzaak mogelijk te maken

Moeten er nog meer zijn
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:59:41 #11
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35422905
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Gert en Babs .
Je ziet overigens zo al dat het een loeder is...zelfs die krullen zijn vals.
pi_35422972
Heb je gelijk aan pinball, ik weet hier niet alle antwoorden op, omdat het mij eigelijk helemaal niet zo aangaat. Ik ken de familie van een tijd geleden. En ik weet wat voor een verdriet die meiden hebben gehad. Ik vind Gert een lul ja, een lul van een vader, en een lul van aan kerel omdat hij her en der zielilge verhalen ophing dat hij geen geld bezat, maar ondertussen van iedereen bietste, leende en nooit terug betaalde, en bleek dat hij toch wat centjes had.

Ik persoonlijk heb niets met Gert, ik zit hier eigelijk om de meiden een hart onder de riem te steken, en te zeggen, beter open en eerlijk, dan heb je mss even een rottijd, maar als je jarenlang, zoals dat nu dus gebeurt, een tipje van de sluier oplicht, om vervolgens weer dicht te kwakken, ook niet echt opschiet.

Ik hoop gewoon dat die meiden hun verhaal naar buiten brengen, gewoon zoals zij ervaren wat er gebeurt is. Maakt niet uit wat mensen denken, dat doen ze nu toch al. Er zullen vast meerdere slachtoffers van diverse zaken (incest, oplichting, etc.) opstaan. En ook al staat er geen 1 op, het lucht wel lekker op om alles eens over de vloer te gooien.

Die meiden weten dat ze altijd steun hebben van Hermien's familie. Die familie was nauw betrokken bij hen, en die zullen de meiden nooit laten vallen. So who cares wie hun gelooft, gekletst wordt er toch. Dan kun je maar beter open zijn.
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 22:04:39 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35423111
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb gelezen:

erkenning
genoegdoening
HBB volgers erop attent maken dat de Gert in het huis niet diegene is die hij IRL is
Medegedupeerden in kennis stellen middels dit "grote" medium om een evt rechtzaak mogelijk te maken

Moeten er nog meer zijn
je vergeet:
"Nu is het de beurt aan de slachtoffers, Francis heeft de weg geeffend en aangetoond dat Gert en Babs heel fout zijn. De mensen die het dichste bij hem staan hebben door hun heen geprikt.

WIE staat erop en durft naar voren te stappen. HET IS TIJD VOOR EERHERSTEL............."

Alsof heel FOK! vol zit met slachtoffers van deze man
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 23 februari 2006 @ 22:06:27 #14
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35423178
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef yvonne het volgende:

Inmiddels wel ja ...of het moet zijn dat ze inmiddels weer vertrokken zijn! Dat heb je dan weer mooi voor elkaar mevrouw Heslinga.
pi_35423271
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

je vergeet:
"Nu is het de beurt aan de slachtoffers, Francis heeft de weg geeffend en aangetoond dat Gert en Babs heel fout zijn. De mensen die het dichste bij hem staan hebben door hun heen geprikt.

WIE staat erop en durft naar voren te stappen. HET IS TIJD VOOR EERHERSTEL............."

Het is vast een emotinonele kreet geweest..zoiets als een generaal die "aaaanvallluhhhh" roept tegen zijn legertje van 10 personen, heel begrijpelijk als de vijand een grote boze draak is, dan moet je jezelf een beetje moed inschreeuwen.

Ik denk trouwens wel dat een aantal slachtoffers nog anoniem mee zitten te lezen, dus die kreet was vast voor hen bedoelt.
pi_35423435
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je ziet overigens zo al dat het een loeder is...zelfs die krullen zijn vals.
Ja, met zo'n haarstukje van de markt .
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 22:13:56 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35423436
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:

[..]

Inmiddels wel ja ...of het moet zijn dat ze inmiddels weer vertrokken zijn! Dat heb je dan weer mooi voor elkaar mevrouw Heslinga.
Ohjee.

donderdag 23 februari 2006 @ 22:18:32 #18
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35423612
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ohjee.
Beetje users wegjagen hier...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35423622
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb gelezen:

erkenning
genoegdoening

Moeten er nog meer zijn
Niet meer, wel specifieker.

Erkenning van wat?
Openheid over welke zaken?
Genoegdoening voor wat?
Wat zijn de verschillen tussen BB-gert en IRL-gert dan?
Medegedupeerden van welk misdrijf?

De punten die jij noemt maken helemaal niets duidelijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:21:20 #20
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35423721
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:

[..]

Niet meer, wel specifieker.

Erkenning van wat?
Openheid over welke zaken?
Genoegdoening voor wat?
Wat zijn de verschillen tussen BB-gert en IRL-gert dan?
Medegedupeerden van welk misdrijf?

De punten die jij noemt maken helemaal niets duidelijk.
Je eerste vraag was wat ze hiermee wilden bereiken...die vraag heb ik beantwoord.
Deze die je nu voorlegt is een wezenlijk andere.........die kan ik nu nog niet beantwoorden.............waarschijnlijk echter over een paar dagen wel.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 22:23:18 #21
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35423812
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je eerste vraag was wat ze hiermee wilden bereiken...die vraag heb ik beantwoord.
Deze die je nu voorlegt is een wezenlijk andere.........die kan ik nu nog niet beantwoorden.............waarschijnlijk echter over een paar dagen wel.
Pas als je aangifte hebt gedaan?
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:25:34 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35423909
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Beetje users wegjagen hier...
jij zou naar bed gaan...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:26:22 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35423937
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

jij zou naar bed gaan...
ben m'n laatste sigaretje van de dag aan het roken...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35424042
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef geanini het volgende:
Heb je gelijk aan pinball, ik weet hier niet alle antwoorden op, omdat het mij eigelijk helemaal niet zo aangaat. Ik ken de familie van een tijd geleden. En ik weet wat voor een verdriet die meiden hebben gehad. Ik vind Gert een lul ja, een lul van een vader, en een lul van aan kerel omdat hij her en der zielilge verhalen ophing dat hij geen geld bezat, maar ondertussen van iedereen bietste, leende en nooit terug betaalde, en bleek dat hij toch wat centjes had.
<..>
Het was ook niet specifiek aan jou gericht, meer aan Francis en timmerhout.

Maar wat jij daar schrijft is al een stuk directer en persoonlijker dan wat ik tot dusver heb gelezen. Gert is dus een lul, daar kan ik wat mee, en met je motivatie ook.
pi_35424227
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Pinball het volgende:

[..]

Het was ook niet specifiek aan jou gericht, meer aan Francis en timmerhout.

Maar wat jij daar schrijft is al een stuk directer en persoonlijker dan wat ik tot dusver heb gelezen. Gert is dus een lul, daar kan ik wat mee, en met je motivatie ook.
Ik voel me ook niet aangevallen hoor Ik ben het met je eens dat het inderdaad onduidelijk overkomt. Dat heb ik francis ook geschreven in zijn logboek.

Daartegenover staat dat ik die angsten ook niet heb die zij wel hebben, en mss daardoor een beetje wartaal spreken. Ondanks die wartaal geloof ik hen wel, ik zie Gert inderdaad als een pitbuill die alles en iedereen onderuit kan halen als het voor hemzelf gunstig uit kan vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')