Nou is toch mooi dat een paar "fans" zich hebben geregistreerd speciaal hiervoor? Ik las al een tijdje langer mee, maar niks zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi, welkom op FOK!, speciaal als fan je hiervoor geregistreerd?
En de talloze speculaties en onbewezen beschuldigingen zijn uiteraard nuttig ja
Alleen jammer dat er nooit antwoord komt op die vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef geanini het volgende:
Tuurlijk mag je vragen stellen, en kritiek geven, dat beweer ik ook helemaal niet, maar de manier waarop het gebeurt, daar zet ik mijn vraagtekens neer, net zoals sommigen vraagtekens bij het verhaal neerzetten. Dat maakt ook geen moer uit of je het gelooft of niet. Ik ben anders wel van mening dat je het nog altijd een beetje netjes kunt houden, toch?
Dabedoellik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nooit antwoord komt op die vragen.
Het is nog steeds niet duidelijk wát jullie nou willen bereiken en wat precies het probleem is.
Heeft Gert iets strafbaars gedaan? Niet hier huilen, maar aanklagen.
Is Gert gewoon een lul? Zeg dat dan. Ben specifiek, geen vage zwamverhalen.
Zeg wat je doel is. Wil je excuses van hem, moet hij failliet, in een rolstoel, wat wil je nou?
Nu loopt er van alles door elkaar. Zakelijke belangen lijken mee te spelen, maar incest wordt ook aangehaald. Het lijkt wel de payoff voor een mislukte chantagepoging of zo. Gert weigerde te betalen, en nu wordt de 'beerput' opengetrokken of zo.
Je vergeet er eentje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Pinball het volgende:
Zeg wat je doel is. Wil je excuses van hem, moet hij failliet, in een rolstoel, wat wil je nou?
Ik heb gelezen:quote:
je vergeet:quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb gelezen:
erkenning
openheid van zaken om verwerking mogelijk te maken
genoegdoening
HBB volgers erop attent maken dat de Gert in het huis niet diegene is die hij IRL is
Medegedupeerden in kennis stellen middels dit "grote" medium om een evt rechtzaak mogelijk te maken
Moeten er nog meer zijn
Inmiddels wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef yvonne het volgende:
Alsof heel FOK! vol zit met slachtoffers van deze man
Het is vast een emotinonele kreet geweest..zoiets als een generaal die "aaaanvallluhhhh" roept tegen zijn legertje van 10 personen, heel begrijpelijk als de vijand een grote boze draak is, dan moet je jezelf een beetje moed inschreeuwen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
je vergeet:
"Nu is het de beurt aan de slachtoffers, Francis heeft de weg geeffend en aangetoond dat Gert en Babs heel fout zijn. De mensen die het dichste bij hem staan hebben door hun heen geprikt.
WIE staat erop en durft naar voren te stappen. HET IS TIJD VOOR EERHERSTEL............."
Alsof heel FOK! vol zit met slachtoffers van deze man
Ja, met zo'n haarstukje van de marktquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je ziet overigens zo al dat het een loeder is...zelfs die krullen zijn vals.![]()
Ohjee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja...of het moet zijn dat ze inmiddels weer vertrokken zijn! Dat heb je dan weer mooi voor elkaar mevrouw Heslinga.
![]()
Beetje users wegjagen hier...quote:
Niet meer, wel specifieker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb gelezen:
erkenning
openheid van zaken om verwerking mogelijk te maken
genoegdoening
HBB volgers erop attent maken dat de Gert in het huis niet diegene is die hij IRL is
Medegedupeerden in kennis stellen middels dit "grote" medium om een evt rechtzaak mogelijk te maken
Moeten er nog meer zijn
Je eerste vraag was wat ze hiermee wilden bereiken...die vraag heb ik beantwoord.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet meer, wel specifieker.
Erkenning van wat?
Openheid over welke zaken?
Genoegdoening voor wat?
Wat zijn de verschillen tussen BB-gert en IRL-gert dan?
Medegedupeerden van welk misdrijf?
De punten die jij noemt maken helemaal niets duidelijk.
Pas als je aangifte hebt gedaan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je eerste vraag was wat ze hiermee wilden bereiken...die vraag heb ik beantwoord.
Deze die je nu voorlegt is een wezenlijk andere.........die kan ik nu nog niet beantwoorden.............waarschijnlijk echter over een paar dagen wel.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beetje users wegjagen hier...![]()
ben m'n laatste sigaretje van de dag aan het roken...quote:
Het was ook niet specifiek aan jou gericht, meer aan Francis en timmerhout.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef geanini het volgende:
Heb je gelijk aan pinball, ik weet hier niet alle antwoorden op, omdat het mij eigelijk helemaal niet zo aangaat. Ik ken de familie van een tijd geleden. En ik weet wat voor een verdriet die meiden hebben gehad. Ik vind Gert een lul ja, een lul van een vader, en een lul van aan kerel omdat hij her en der zielilge verhalen ophing dat hij geen geld bezat, maar ondertussen van iedereen bietste, leende en nooit terug betaalde, en bleek dat hij toch wat centjes had.
<..>
Ik voel me ook niet aangevallen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het was ook niet specifiek aan jou gericht, meer aan Francis en timmerhout.
Maar wat jij daar schrijft is al een stuk directer en persoonlijker dan wat ik tot dusver heb gelezen. Gert is dus een lul, daar kan ik wat mee, en met je motivatie ook.
Tjonge, jonge hoe knutsel je een TRU verhaaltje in elkaar zeg. De 1 voelt een spanningsveld en de ander verstijfd bij het babysitten. Ga maar lekker naar de rechter toe.quote:Andries en Willy H.
Andries en Willy H bezochten het huis van de Timmermans die week en stapten als het ware in een spanningsveld. Thuisbrengen konden zij het niet en er werd niet teveel gesproken over de voorvallen die zich er reeds hadden voorgedaan - Andries en Willy H. vertrokken in de vroege vooravond. Andries H. wilde alvorens aan de terugreis naar Eschede te beginnen nog even gebruik maken van het toilet. Echter, het toilet gebruik duurde nogal al lang en Willy H. besloot op een gegeven moment om een kijkje te gaan nemen. Achter de gesloten deur van het toilet was het stil. De reden daarvoor was dat Andries H. terwijl hij op het toilet zat, zonder enige aanleiding door een hevige angst was overvallen die het hem onmogelijk maakte op te staan of te reageren op zijn ongeduldige vrouw die vroeg waar hij bleef. De verstijving hield een klein half uur aan - en de ongegronde maar hevige angst die Andries h. van het ene op het andere moment had overvallen maakte dat hij niet naar het zijraampje durfde te kijken (een luchtingsraam voor het toiletgedeelte). Toen ik in de jaren 90' Andries H. naar dit voorval vroeg kon hij niet uitleggen wat de reden voor zijn angst was geweest. Hij zei slecht: "Ik hoop iets dergelijks nooit meer mee te maken."
Overbodig te vermelden dat Andries H. het terrein van de Timmermans nooit nadien meer heeft bezocht.
Hester W.
Zoals gezegd is Hester W. de voormalige secretaresse van de Timmermans. Ik herinner mij Hester slechts vaag - in mijn beleving is het een grote vrouw die een davidster draagt aan een ketting - maar dit kan evengoed niet waar zijn.
Hester W. heb ik in 1984 geprobeerd te achterhalen, dit is niet gelukt. Wel dook een oud telefoonnummer van haar op en via het toenmalige PTT archief, leidde dit nummer uiteindelijk naar een adres in Hengelo (OV). Het adres behoorde toe aan de zogeheten Kasbah-buurt (een wijk waarin alle woningen op betonnen zuilen rusten). Hier woonde Hester W. toen allang niet meer. Ik heb toen geprobeerd om via de gemeente Hengelo, afdeling Burgerzaken, de stad te achterhalen waar Hester W. zich mogelijk had gevestigd maar deze informatie werd natuulijk niet vrijgegeven. Ik heb toen gebruik gemaakt van een speciale procedure die maakt dat je een verzoek kunt indienen die doorgestuurd wordt naar de betrokkene zelf (in dit geval dus Hester W.). Echter, deze procedure leidde niet toe het achterhalen van het gewijzigde adres.
Mijn moeder herinnert zich Hester W. natuurlijk maar al te goed. Hester W. overkwam iets dat lijkt op de extremere versie van het geval van Andries H. maar tegelijkertijd ook veel weg heeft van het gebeuren rond Koos Swarts.
Hester W. vertelde mijn moeder (nadat het echtpaar inmiddels terug was uit Israel en wij weer op eigen gebied verkeerden, lees: de Esdoornstraat te Enschede) het volgende:
Hester W. had op een avond opgepast op de kinderen. Het echtpaar Timmerman ging die avond uit. Dit was in de vroege vooravond geweest en Hester W. fingeerde ditmaal als kinderoppas. Nadat Hester zich verzekerd had dat de kinderen sliepen was zij terug gegaan de woonkamer in om er wat televisie te kijken.
Ze had nog maar net plaats genomen in de stoel toen de gedachte zich aan haar opdrong dat er nog iemand in de woonkamer was die zich vlak achter haar bevond en haar nauwlettend observeerde. Vrijwel onmiddelijk trad er een verstijfing in - Hester was fysiek niet in staat om nog op te staan, de televisie te bedienen of om hulp te roepen. De kinderen sliepen boven en het huis was volmaakt stil op de televisie na. De klok in de woonkamer (een vierkant van glas met daarop een Davidster) tikte onverstoorbaar het eerste uur weg. Hester had geen enkele controle over haar motoriek en zat, min of meer als Andries H. in een soort van verlamming in de stoel waarin zij plaatsgenomen had even nadat zij de kinderen had gecontroleerd. Er verstreken nog een aantal uren. De hoop dat een van de kinderen nog wakker zou worden vervloog. Hevige dorst trad in. Hester W. vertelde mijn moeder dat ze een ongelooflijke dorst had maar niet op had kunnen staan om een glas water of zo te nemen.
Er was alleen het geluid van de televisie en het tikken van de klok. Uur na uur verstreken - de televisie zender ging uit de lucht, maakte een tijdlang plaats voor een piepend testbeeld - en naarmate de nacht steeds verder vorderde maakte het testbeeld plaats voor een harde, statische ruis die door de speakers stroomde en vulde het beeldscherm zich met sneeuw - Hester W. had het gevoel dat honderden handen haar op de plaats hielden. Toen de koplampen van de auto van de Timmermans langs de ramen gleden en er dus eindelijk mensen op het punt stonden thuis te komen verbrak dit gegeven de verlamming niet. Hester kon niet opstaan, verging inmiddels van de dorst en haar ledematen deden pijn van de vele uren in een onbeweeglijk zelfde houding zitten. Pas toen de Timmermans daadwerkelijk de woonkamer betraden viel de last ineens en volkomen van haar schouders. Hester vertelde mijn moeder dat toen ze uiteindelijk uit de stoel kwam, haar hele lichaam pijnlijk en stijf aanvoelde.
Hester wilde maar een ding: naar huis, en wel zo snel mogelijk. Nadat ze op een haastige manier afscheid van de Timmermans nam, zo vertelde ze, moest ze zich zelf dwingen om niet naar haar auto te hollen - ze wilde weg van het terrein.
Vanaf hier vertoond het relaas een grote gelijkenis met dit van Koos Swarts.
Ze zat nog maar nauwelijks in haar wagen of haar aandacht werd naar een bepaalde plek in de tuin getrokken - ze nam er niets waar, maar toch bekroop haar een ongelooflijke angst - groot genoeg om ook haar vol gas van het terrein te doen jagen.
De hele weg naar Hengelo bleef ze rijden alsof de duivel zelf haar op de hielen zat. Ze vertelde mijn moeder dat ze, eenmaal op het parkeer terrein in de buurt vna haar eigen woning, nog nauwelijks de auto durfde te verlaten. Het laatste stukje naar haar woning deed ze hollend, een eenmaal achter de geborgenheid van haar eigen voordeur wilde het grootse gevoel van onbehagen nog niet wijken. Hester W. vertelde mijn moeder dat het nog lang heeft geduurd voor ze de slaap wist te vatten.
Hester W. verdween, niet lang na dit voorval, uit het zicht der Timmermans. Hester W. woont vandaag de dag in de omgeving van Lelystad.
Zo zijn wel meer mensen. Gert hoeft geen prettig persoon te zijn maar dat maakt alle beweringen die die lui hier gedaan hebben nog geen waarheid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef geanini het volgende:
[..]
ik zie Gert inderdaad als een pitbuill die alles en iedereen onderuit kan halen als het voor hemzelf gunstig uit kan vallen.
Sorry, ik ben een klein kind, ik weet het.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef Stali het volgende:
De verstijving hield een klein half uur aan
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een klein kind, ik weet het.
Nee hoor. De betreffende users zijn kennelijk zo geschroken dat ze niet meer durven te posten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
God, gaat het nog steeds door?![]()
Er is niks op tv en ik moest dat weblog nog lezen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
God, gaat het nog steeds door?![]()
Ben ik met je eens, zolang niet echt de bewijzen er zijn hoeft het niet de waarheid te zijn. Persoonlijk geloof ik WEL dat dit de waarheid is. Het is toch wel heel frapant dat zijn website uit de lucht is en de hele mikmak onder zijn kont is weggehaald? Mensen die hem nu hebben laten vallen waren echt hele trouwe fans en vrienden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo zijn wel meer mensen. Gert hoeft geen prettig persoon te zijn maar dat maakt alle beweringen die die lui hier gedaan hebben nog geen waarheid.
Dat zijn allemaal aannames, Geanni. Wij weten de reden niet waarom deze mensen de site uit de lucht hebben gehaald. Ook dat het mevrouw in de medeling op de site in hoofdletters staat zou je kunnen doen vermoeden dat het probleem bij die Babs zit maar ook dat zou een aanname zijn. We weten dat helemaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef geanini het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, zolang niet echt de bewijzen er zijn hoeft het niet de waarheid te zijn. Persoonlijk geloof ik WEL dat dit de waarheid is. Het is toch wel heel frapant dat zijn website uit de lucht is en de hele mikmak onder zijn kont is weggehaald? Mensen die hem nu hebben laten vallen waren echt hele trouwe fans en vrienden.Dus er moet iets voorgevallen zijn. Als je dan nog Francis log leest, en ziet dat de webmasters achter Francis staan, dan is dat voor mij alweer een duidelijke aanwijzing dat Francis griezelig dicht bij de waarheid zit.
Die verhalen zijn vreemd maar waarom kan jij die niet geloven? Waarom is dat gedeelte dan weer net onzin. Hij schrijft die wazige verhalen net zo serieus.quote:De ghost stories zijn weer een heel ander hoofdstuk, en als ik Francis was, zou ik die daarom nu dan ook maar eventjes achterwege laten.
Ik hoop dat Sheila en Sandra gewoon duidelijk vertellen wat ze hebben meegemaakt, wat ze nu vinden, en waar ze naar toe willen. Puur, helder en simpel. Al de verhalen van Hester W etc. maakt het hele plaatje onduidelijk.
Gedaan hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef rakker582 het volgende:
ik weet niet wie de hier over de topics gaat maar in deel 7 heeft schatje een cd hoes geplaatst van Bjorn hij is slechts tien jaar oud geworden en vorig jaar overleden, zou deze foto weggehaald kunnen worden
Ik zou ze als ik hem was laten staan. Ze vormen een wezenlijk deel van waar Gert zich in die tijd mee bezig hield. Misschien vormen ze zelfs wel een behoorlijk deel van het hoe en waarom Gert is wie hij is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef geanini het volgende:
De ghost stories zijn weer een heel ander hoofdstuk, en als ik Francis was, zou ik die daarom nu dan ook maar eventjes achterwege laten.
Nou ik weet het niet hoor maar je kunt toch wel een klein beetje respect tonen stel je voor dat zijn ouders hier kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Omdat hij tien jaar oud is geworden mag de foto hier niet staan?
En als je het hier zegt gaat iedereen natuurlijk effe kijken.
Die foto staat vrij op internet ter promotie van een cd. Er is toch helemaal niets slechts over de jongen gezegd? Het zou echt schunnig zijn, iemand ongenuanceerd zwart maken op internet. Toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef rakker582 het volgende:
ik weet niet wie de hier over de topics gaat maar in deel 7 heeft schatje een cd hoes geplaatst van Bjorn hij is slechts tien jaar oud geworden en vorig jaar overleden, zou deze foto weggehaald kunnen worden
het probleem is toch al verholpen of moeten jullie echt overal een discussie over hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Die foto staat vrij op internet ter promotie van een cd. Er is toch helemaal niets slechts over de jongen gezegd? Het zou echt schunnig zijn, iemand ongenuanceerd zwart maken op internet. Toch?
Jij hebt het niet helemaal gelezen he?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou ze als ik hem was laten staan. Ze vormen een wezenlijk deel van waar Gert zich in die tijd mee bezig hield.
Sterker nog, dan gaat er altijd iemand zeiken dat die foto hier ook gewoon staat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Omdat hij tien jaar oud is geworden mag de foto hier niet staan?
En als je het hier zegt gaat iedereen natuurlijk effe kijken.
Nou ik vind het nogal geestig dat hier iemand over fatsoen begint terwijl er niets aan de hand is en die persoon er zelf geen moeite mee heeft zelf iemand met naam en toenaam ongefundeerd helemaal zwart te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het probleem is toch al verholpen of moeten jullie echt overal een discussie over hebben?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef geanini het volgende:
Ik zeg niet dat de ghost stories niet waar zijn, absoluut niet! Ik zie alleen dat er een aantal zaken een beetje door elkaar heen lopen, en dat is m.i. niet duidelijk.
Dat zou je ook kunnen doen alvorens meteen te besluiten dat iets wel waarheid moet zijn he?quote:De webmasters van Gert's site zullen vast een hele goede reden hebben gehad om die site te sluiten, Er staat toch een telefoon nummer bij, Iedereen kan dat nummer volgens mij gewoon bellen om te vragen waarom, toch?
Daar is wat voor te zeggen idd.....maar goed.....ik kan vanaf hier ook niet bepalen of de gebeurtenissen en de volgorde waarin FrancisC ze heeft neergepent iets verduidelijken danwel verduisteren voor het begrijpen van het complete plaatje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef geanini het volgende:
Ik zeg niet dat de ghost stories niet waar zijn, absoluut niet! Ik zie alleen dat er een aantal zaken een beetje door elkaar heen lopen, en dat is m.i. niet duidelijk.
Niet laten verdwijnen, eventjes op een plankje in de kast, todat er een beetje helderheid komt...
Ja precies ik heb voor mijzelf besloten dat francis de waarheid vertelt, en daarom zal ik hem daarmee verdedigen. Net zoals er enkelen zijn die hebben besloten dat hij de waarheid niet vertelt, en daarom alles wat hij zegt op de stapel brandhout gooit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
Dat zou je ook kunnen doen alvorens meteen te besluiten dat iets wel waarheid moet zijn he?
Er zijn maar twee soorten users in deze reeks, the believers en de nonbelievers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef geanini het volgende:
[..]
Ja precies ik heb voor mijzelf besloten dat francis de waarheid vertelt, en daarom zal ik hem daarmee verdedigen. Net zoals er enkelen zijn die hebben besloten dat hij de waarheid niet vertelt, en daarom alles wat hij zegt op de stapel brandhout gooit.
Ik geloof heb, omdat ik met eigen ogen heb gezien wat voor een persoon Gert kan zijn. JIj beweert nu dat het roddel en achterklap is, terwijl jij er ook niet midden in hebt gestaan. Ik hoop dat ze terugkomen, met duidelijkheid en helderheid, en zoals jappie al zei, nog enkele dagen voordat de volgende episode wordt geschreven....quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zijn maar twee soorten users in deze reeks, the believers en de nonbelievers.
Ik bijvoorbeeld, heb nergens gezegd dat Francis liegt alleen geloof ik niet zomaar alles wat iemand zegt wanneer die persoon dat geen ander fundament weet te geven dan wraak. En jij gelooft omdat je het wilt geloven.
Ik ben in ieder geval blij dat ze kennelijk opgedonderd zijn met die vieze roddel en achterklap.
En jouw relatie tot Francis is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef geanini het volgende:
[..]
Ja precies ik heb voor mijzelf besloten dat francis de waarheid vertelt, en daarom zal ik hem daarmee verdedigen.
Wat schattig dat je hem dan wel gaat verdedigen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef geanini het volgende:
Geen relatie tot francis, timmerhout, feiten, leukeleu, sheila, sandra, etc.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip lang maar duidelijk verhaal>
Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?
Nogmaals, is het niet waar, is het een smakeloze hetze,
is het wel waar is het een smakeloos tribunaal, met 9879868975685 users als rechter, die allemaal maar een kant horen of wensen te horen.
Gaan we nou alle posts herhalen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef sheilatimmerman het volgende:
Dat mag je. Was dat vraag 1?
Ik wil eigenlijk maar 1 ding weten, wat is nu het uiteindelijke doel van heel dit gebeuren?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ik ben niet weg, ik kan niet slapen....
Zou ik een slecht geweten hebben van de 'vieze roddel en achterklap' of is het een slaapprobleem door de viezigheid en herinneringen zelf?
Ik weet zelf al te goed wat het 'm doet, en dat ik er niets aan kán veranderen......
Trouwens: ik lees steeds dat bepaalde vragen niet zouden worden beantwoord? Stel ze even direct aan me, wil je? Ik heb er geen problemen mee ze te beantwoorden. Ze staan alleen her en der tussen de mails verspreid, geen idee welke vragen er bedoeld worden.
(ps. als ik ineens denk wél te kunnen slapen, maak ik gretig gebruik van dat bijzondere moment en zal je tot morgen moeten wachten op antwoorden)
SuperMom haalde een post aan uit deel 7quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Ik zit hier helemaal niet om Gert te berechten....ik ben geinterresseerd naar het verhaal achter de pijn en zo zijn er meer.
Als het niet waar blijkt te zijn dan heb ik mij vergist en sta ik voor lul...pff big deal; jammer dan. Ik denk dat het oprecht is...niets geen hetze...
Uiteraard, maar als er hier al een hetze wordt gevoerd is het er een tegen FrancisC en co....zie jij hier ergens of in de andere 7 delen wierook en meer van dat soort smilies rondvliegen wanneer hij gepost heeft? Ik niet. Daarentegen zie ik wel de aanmoedigingen en de buigsmilies wanneer hij onderuit gehaald wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
SuperMom haalde een post aan uit deel 7
En ik post mijn antwoord daar op.
Sorry, maar de opbouw in 7 topics is wel degelijk een hetze,
let wel,
imho, ik zit nog steeds op een discussie forum waar ik mijn mening ergens op kan en mag geven..
Vraag 2, weet je waar Francis nu uiteindelijk aangifte van wil doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk maar 1 ding weten, wat is nu het uiteindelijke doel van heel dit gebeuren?
Deel zeven staat vol vragen van users aan de personen die al geruime tijd hier de boel ongenuanceerd volspammen met allerlei vuiligheid over Gert Timmerman. Zij zouden dan ook de antwoorden kunnen geven maar die namen bij wat kritiek meteen hun kuierlatjes. Jij hebt gezegd geen van die personen te zijn dus is het ook niet aan jouw adres gericht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ik ben niet weg, ik kan niet slapen....
Zou ik een slecht geweten hebben van de 'vieze roddel en achterklap' of is het een slaapprobleem door de viezigheid en herinneringen zelf?
Ik weet zelf al te goed wat het 'm doet, en dat ik er niets aan kán veranderen......
Trouwens: ik lees steeds dat bepaalde vragen niet zouden worden beantwoord? Stel ze even direct aan me, wil je? Ik heb er geen problemen mee ze te beantwoorden. Ze staan alleen her en der tussen de mails verspreid, geen idee welke vragen er bedoeld worden.
(ps. als ik ineens denk wél te kunnen slapen, maak ik gretig gebruik van dat bijzondere moment en zal je tot morgen moeten wachten op antwoorden)
Juist. Al is dat in de loop van de middag een heel stuk minder geworden (maar goed, toen waren ze al weggepestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als er hier al een hetze wordt gevoerd is het er een tegen FrancisC en co....zie jij hier ergens of in de andere 7 delen wierook en meer van dat soort smilies rondvliegen wanneer hij gepost heeft? Ik niet. Daarentegen zie ik wel de aanmoedigingen en de buigsmilies wanneer hij onderuit gehaald wordt.
Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeverenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef sheilatimmerman het volgende:
Laat het please nu niet wéér in de doofpot belanden!!??
ga jij even lekker fietsen, hier hebben we het al 20 x over gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeveren
In het Tanja-topic kondigde hij net ook al trots aan dat hij niet van teruglezen houdt, dat verklaart het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga jij even lekker fietsen, hier hebben we het al 20 x over gehad
Hoezo doofpot? Sheila Timmerman heeft verdomd veel aandacht gekregen en ze heeft vrij recent bij de KRO het vuur nog flink opgelaaid dacht ik wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef sheilatimmerman het volgende:
Laat het please nu niet wéér in de doofpot belanden!!??
Een aangifte wegens geestelijke wreedheid is onhaalbaar, maar het laat wel littekens achter bij de slachtoffers.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Falco het volgende:
Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeveren
Ik heb wel meer gelezen in beruchte Tanjatopics en er zijn een behoorlijk aantal users die sinds ze op Fok verschenen is aan haar lippen hangen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In het Tanja-topic kondigde hij net ook al trots aan dat hij niet van teruglezen houdt, dat verklaart het wel.
Zeker als je bedenkt dat Francis, Sheila en eventuele anderen Gert persoonlijk kennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
Dit geeft ze geen vrijbrief om alles maar te roepen, en ze zijn daarom ook topic na topic kritisch bejegend. Maar om ze nou verlekkerd met een clubje te grazen te nemen, vind ik in dit geval ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |