En jouw relatie tot Francis is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef geanini het volgende:
[..]
Ja precies ik heb voor mijzelf besloten dat francis de waarheid vertelt, en daarom zal ik hem daarmee verdedigen.
Wat schattig dat je hem dan wel gaat verdedigen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef geanini het volgende:
Geen relatie tot francis, timmerhout, feiten, leukeleu, sheila, sandra, etc.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip lang maar duidelijk verhaal>
Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?
Nogmaals, is het niet waar, is het een smakeloze hetze,
is het wel waar is het een smakeloos tribunaal, met 9879868975685 users als rechter, die allemaal maar een kant horen of wensen te horen.
Gaan we nou alle posts herhalen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef sheilatimmerman het volgende:
Dat mag je. Was dat vraag 1?
Ik wil eigenlijk maar 1 ding weten, wat is nu het uiteindelijke doel van heel dit gebeuren?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ik ben niet weg, ik kan niet slapen....
Zou ik een slecht geweten hebben van de 'vieze roddel en achterklap' of is het een slaapprobleem door de viezigheid en herinneringen zelf?
Ik weet zelf al te goed wat het 'm doet, en dat ik er niets aan kán veranderen......
Trouwens: ik lees steeds dat bepaalde vragen niet zouden worden beantwoord? Stel ze even direct aan me, wil je? Ik heb er geen problemen mee ze te beantwoorden. Ze staan alleen her en der tussen de mails verspreid, geen idee welke vragen er bedoeld worden.
(ps. als ik ineens denk wél te kunnen slapen, maak ik gretig gebruik van dat bijzondere moment en zal je tot morgen moeten wachten op antwoorden)
SuperMom haalde een post aan uit deel 7quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Ik zit hier helemaal niet om Gert te berechten....ik ben geinterresseerd naar het verhaal achter de pijn en zo zijn er meer.
Als het niet waar blijkt te zijn dan heb ik mij vergist en sta ik voor lul...pff big deal; jammer dan. Ik denk dat het oprecht is...niets geen hetze...
Uiteraard, maar als er hier al een hetze wordt gevoerd is het er een tegen FrancisC en co....zie jij hier ergens of in de andere 7 delen wierook en meer van dat soort smilies rondvliegen wanneer hij gepost heeft? Ik niet. Daarentegen zie ik wel de aanmoedigingen en de buigsmilies wanneer hij onderuit gehaald wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
SuperMom haalde een post aan uit deel 7
En ik post mijn antwoord daar op.
Sorry, maar de opbouw in 7 topics is wel degelijk een hetze,
let wel,
imho, ik zit nog steeds op een discussie forum waar ik mijn mening ergens op kan en mag geven..
Vraag 2, weet je waar Francis nu uiteindelijk aangifte van wil doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk maar 1 ding weten, wat is nu het uiteindelijke doel van heel dit gebeuren?
Deel zeven staat vol vragen van users aan de personen die al geruime tijd hier de boel ongenuanceerd volspammen met allerlei vuiligheid over Gert Timmerman. Zij zouden dan ook de antwoorden kunnen geven maar die namen bij wat kritiek meteen hun kuierlatjes. Jij hebt gezegd geen van die personen te zijn dus is het ook niet aan jouw adres gericht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ik ben niet weg, ik kan niet slapen....
Zou ik een slecht geweten hebben van de 'vieze roddel en achterklap' of is het een slaapprobleem door de viezigheid en herinneringen zelf?
Ik weet zelf al te goed wat het 'm doet, en dat ik er niets aan kán veranderen......
Trouwens: ik lees steeds dat bepaalde vragen niet zouden worden beantwoord? Stel ze even direct aan me, wil je? Ik heb er geen problemen mee ze te beantwoorden. Ze staan alleen her en der tussen de mails verspreid, geen idee welke vragen er bedoeld worden.
(ps. als ik ineens denk wél te kunnen slapen, maak ik gretig gebruik van dat bijzondere moment en zal je tot morgen moeten wachten op antwoorden)
Juist. Al is dat in de loop van de middag een heel stuk minder geworden (maar goed, toen waren ze al weggepestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als er hier al een hetze wordt gevoerd is het er een tegen FrancisC en co....zie jij hier ergens of in de andere 7 delen wierook en meer van dat soort smilies rondvliegen wanneer hij gepost heeft? Ik niet. Daarentegen zie ik wel de aanmoedigingen en de buigsmilies wanneer hij onderuit gehaald wordt.
Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeverenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef sheilatimmerman het volgende:
Laat het please nu niet wéér in de doofpot belanden!!??
ga jij even lekker fietsen, hier hebben we het al 20 x over gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeveren
In het Tanja-topic kondigde hij net ook al trots aan dat hij niet van teruglezen houdt, dat verklaart het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga jij even lekker fietsen, hier hebben we het al 20 x over gehad
Hoezo doofpot? Sheila Timmerman heeft verdomd veel aandacht gekregen en ze heeft vrij recent bij de KRO het vuur nog flink opgelaaid dacht ik wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef sheilatimmerman het volgende:
Laat het please nu niet wéér in de doofpot belanden!!??
Een aangifte wegens geestelijke wreedheid is onhaalbaar, maar het laat wel littekens achter bij de slachtoffers.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Falco het volgende:
Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeveren
Ik heb wel meer gelezen in beruchte Tanjatopics en er zijn een behoorlijk aantal users die sinds ze op Fok verschenen is aan haar lippen hangen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In het Tanja-topic kondigde hij net ook al trots aan dat hij niet van teruglezen houdt, dat verklaart het wel.
Zeker als je bedenkt dat Francis, Sheila en eventuele anderen Gert persoonlijk kennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
Dit geeft ze geen vrijbrief om alles maar te roepen, en ze zijn daarom ook topic na topic kritisch bejegend. Maar om ze nou verlekkerd met een clubje te grazen te nemen, vind ik in dit geval ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |