abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 23:47:22 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35427327
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef geanini het volgende:

[..]

Ja precies ik heb voor mijzelf besloten dat francis de waarheid vertelt, en daarom zal ik hem daarmee verdedigen.
En jouw relatie tot Francis is?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35427462
Geen relatie tot francis, timmerhout, feiten, leukeleu, sheila, sandra, etc.
pi_35427547
dubbel
pi_35427572
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef geanini het volgende:
Geen relatie tot francis, timmerhout, feiten, leukeleu, sheila, sandra, etc.
Wat schattig dat je hem dan wel gaat verdedigen.
pi_35427608
Is het eigenlijk nooit in je opgekomen dat we de grote primeur vanmiddag al hebben gehad?
De site is uit de lucht en dat dat het bewijs zou moeten zijn dat zij gelijk hebben?

Ga maar lekker wachten hoor.

Waarom denk je anders dat ze elkaar zaten te feliciteren?
pi_35427625
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

<knip lang maar duidelijk verhaal>
pi_35427888
Ik ben niet weg, ik kan niet slapen....
Zou ik een slecht geweten hebben van de 'vieze roddel en achterklap' of is het een slaapprobleem door de viezigheid en herinneringen zelf?
Ik weet zelf al te goed wat het 'm doet, en dat ik er niets aan kán veranderen......
Trouwens: ik lees steeds dat bepaalde vragen niet zouden worden beantwoord? Stel ze even direct aan me, wil je? Ik heb er geen problemen mee ze te beantwoorden. Ze staan alleen her en der tussen de mails verspreid, geen idee welke vragen er bedoeld worden.
(ps. als ik ineens denk wél te kunnen slapen, maak ik gretig gebruik van dat bijzondere moment en zal je tot morgen moeten wachten op antwoorden)
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 00:02:09 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35427927
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?

Nogmaals, is het niet waar, is het een smakeloze hetze,
is het wel waar is het een smakeloos tribunaal, met 9879868975685 users als rechter, die allemaal maar een kant horen of wensen te horen.

Gaan we nou alle posts herhalen?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_35427962
Dat mag je. Was dat vraag 1?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:05:31 #60
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35428048
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?

is het wel waar is het een smakeloos tribunaal, met 9879868975685 users als rechter, die allemaal maar een kant horen of wensen te horen.

Hoe kom je daar nou bij?
Ik zit hier helemaal niet om Gert te berechten....ik ben geinterresseerd naar het verhaal achter de pijn en zo zijn er meer.

Als het niet waar blijkt te zijn dan heb ik mij vergist en sta ik voor lul...pff big deal; jammer dan. Ik denk dat het oprecht is...niets geen hetze...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:05:38 #61
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35428053
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef sheilatimmerman het volgende:
Dat mag je. Was dat vraag 1?

Ik betwijfel of jij deze vraag kunt beantwoorden....maar wat maar niet duidelijk wordt is wat Francis etc nu precies willen bereiken...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35428109
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef sheilatimmerman het volgende:
Zou ik een slecht geweten hebben van de 'vieze roddel en achterklap' of is het een slaapprobleem door de viezigheid en herinneringen zelf?
Ik weet zelf al te goed wat het 'm doet, en dat ik er niets aan kán veranderen......
Trouwens: ik lees steeds dat bepaalde vragen niet zouden worden beantwoord? Stel ze even direct aan me, wil je? Ik heb er geen problemen mee ze te beantwoorden. Ze staan alleen her en der tussen de mails verspreid, geen idee welke vragen er bedoeld worden.
(ps. als ik ineens denk wél te kunnen slapen, maak ik gretig gebruik van dat bijzondere moment en zal je tot morgen moeten wachten op antwoorden)
Ik wil eigenlijk maar 1 ding weten, wat is nu het uiteindelijke doel van heel dit gebeuren?
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 00:07:28 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35428131
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij?
Ik zit hier helemaal niet om Gert te berechten....ik ben geinterresseerd naar het verhaal achter de pijn en zo zijn er meer.

Als het niet waar blijkt te zijn dan heb ik mij vergist en sta ik voor lul...pff big deal; jammer dan. Ik denk dat het oprecht is...niets geen hetze...
SuperMom haalde een post aan uit deel 7
En ik post mijn antwoord daar op.

Sorry, maar de opbouw in 7 topics is wel degelijk een hetze,
let wel,
imho, ik zit nog steeds op een discussie forum waar ik mijn mening ergens op kan en mag geven..

vrijdag 24 februari 2006 @ 00:10:37 #64
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35428260
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

SuperMom haalde een post aan uit deel 7
En ik post mijn antwoord daar op.

Sorry, maar de opbouw in 7 topics is wel degelijk een hetze,
let wel,
imho, ik zit nog steeds op een discussie forum waar ik mijn mening ergens op kan en mag geven..
Uiteraard, maar als er hier al een hetze wordt gevoerd is het er een tegen FrancisC en co....zie jij hier ergens of in de andere 7 delen wierook en meer van dat soort smilies rondvliegen wanneer hij gepost heeft? Ik niet. Daarentegen zie ik wel de aanmoedigingen en de buigsmilies wanneer hij onderuit gehaald wordt.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 00:11:07 #65
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35428280
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk maar 1 ding weten, wat is nu het uiteindelijke doel van heel dit gebeuren?
Vraag 2, weet je waar Francis nu uiteindelijk aangifte van wil doen?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35428359
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef sheilatimmerman het volgende:
Deel zeven staat vol vragen van users aan de personen die al geruime tijd hier de boel ongenuanceerd volspammen met allerlei vuiligheid over Gert Timmerman. Zij zouden dan ook de antwoorden kunnen geven maar die namen bij wat kritiek meteen hun kuierlatjes. Jij hebt gezegd geen van die personen te zijn dus is het ook niet aan jouw adres gericht.

Probeer dan ook te slapen. Laat rotzooi op internet je niet wakker houden, het hele hetze gebeuren van die lui is sowieso nergens goed voor en het zal jou echt niet beter laten slapen.
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 00:18:03 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35428534
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:

[..]

Uiteraard, maar als er hier al een hetze wordt gevoerd is het er een tegen FrancisC en co....zie jij hier ergens of in de andere 7 delen wierook en meer van dat soort smilies rondvliegen wanneer hij gepost heeft? Ik niet. Daarentegen zie ik wel de aanmoedigingen en de buigsmilies wanneer hij onderuit gehaald wordt.
Juist. Al is dat in de loop van de middag een heel stuk minder geworden (maar goed, toen waren ze al weggepest ).
Ik proef een beetje de houding: FrancisC en co pakken Gert T. ongenuanceerd aan, dus hebben wij ook het recht om hem met z'n allen af te fikken. Ik zie die logica niet zo. Dit is een bijzonder topic, waar een aantal mensen in post die duidelijk met grote emoties en verwerkingsproblemen kampen. Dit geeft ze geen vrijbrief om alles maar te roepen, en ze zijn daarom ook topic na topic kritisch bejegend. Maar om ze nou verlekkerd met een clubje te grazen te nemen, vind ik in dit geval ongepast.
Maar goed, eigenlijk is dit ook weer een herhaling van zetten.

Sheila, ik vond de vraag van Yvonne wel intrigerend: als je zoveel moeite hebt met je vader, waarom afficheer je jezelf dan toch nadrukkelijk als "dochter van", op de site van je band?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35428709
*Quote van teamlead: Ik betwijfel of jij deze vraag kunt beantwoorden....maar wat maar niet duidelijk wordt is wat Francis etc nu precies willen bereiken...*

Tja, dat is inderdaad wel de moeilijkste vraag denk ik.
Ik schuw een uitdaging niet dus, komt 'ie:
Ervan uitgaand dat Francis hetzelfde wil bereiken als ikzelf, is het bovenal van groot belang dat mijn vader niet langer denkt zijn leven lang maar zo weg te komen met alle verdriet, ellende en angst die hij heeft veroorzaakt bij meer mensen dan alleen zijn kinderen. Ook Francis heeft er het nodige aan over gehouden dat het er bij ons thuis destijds zo occult aan toe ging. Zijn ouders zaten er met hun snufferd ineens ook middenin en namen de gekte ook rustig mee naar Enschede, in hun eigen huis. Allemaal wél gevolg van wat mijn ouders (olv m'n pa) zijn gestart. En vóórdat dat als gevolg ontstond, heeft hij, samen met mijn broer en mij, véél teveel gezien, alles wat hij omschrijft als; schuimbekkende mensen in de verpauperde studio door 'excorsisme' (of in elk geval pogingen daartoe) Spanningen in het huis, rond mijn broer en ook de effecten van de 'vreemde volwassenen om ons heen' hebben op hem hoogstwaarschijnlijk dezelfde uitwerking als op mij.
Al met al bepaald geen vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen voor ons als kinderen.
Ik denk niet dat Francis mijn pa iets wil aandoen, fysiek, maar ter verantwoording wil roepen. Maar ja, dat lukt al die tijd nog steeds niet, sterker nog; het werd steeds slijmeriger rondom mijn vader. Geldschieters die klaarstonden voor hem, mensen die hem 'aanhangen' en zelfs op tv willen vertellen dat Sandra en ik voor geld mijn vader zo verkloten, een nieuwe vrouw die ons volledig de toegang tot m'n pa verspert.... Ook Francis heeft geprobeerd voor mij persoonlijk, langs deze vrouw mijn vader te vragen contact met mij op te nemen, maar de berlijnse muur was niets vergeleken bij haar.
Dus ja... wat zal hij willen? Hij is een man die gaat voor waarheden, en leugens háát! En dan moet je niet mijn vader voor hem zetten! Hij zal de waarheid boven willen laten komen, hoe dan ook... denk ik.... vermoed ik.... Ik heb hem bepaald niet gevraagd dit te doen, schrok erg van de details en getuigen... maar denk wel een begin van openheid, gerechtigheid en eventueel erkenning te zien?? (hoewel dat een bijna utopische gedachte is vrees ik)
Laat het please nu niet wéér in de doofpot belanden!!??
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:23:38 #69
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35428766
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef sheilatimmerman het volgende:
Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeveren
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 00:26:11 #70
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35428853
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Falco het volgende:

[..]

ga jij even lekker fietsen, hier hebben we het al 20 x over gehad
Room 23
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 00:27:38 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35428906
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

ga jij even lekker fietsen, hier hebben we het al 20 x over gehad
In het Tanja-topic kondigde hij net ook al trots aan dat hij niet van teruglezen houdt, dat verklaart het wel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35429053
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef sheilatimmerman het volgende:
Hoezo doofpot? Sheila Timmerman heeft verdomd veel aandacht gekregen en ze heeft vrij recent bij de KRO het vuur nog flink opgelaaid dacht ik wel.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:32:49 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_35429069
quote:

Een aangifte wegens geestelijke wreedheid is onhaalbaar, maar het laat wel littekens achter bij de slachtoffers.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35429121
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef Gert het volgende:

[..]

In het Tanja-topic kondigde hij net ook al trots aan dat hij niet van teruglezen houdt, dat verklaart het wel.
Ik heb wel meer gelezen in beruchte Tanjatopics en er zijn een behoorlijk aantal users die sinds ze op Fok verschenen is aan haar lippen hangen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:35:04 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_35429139
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef Gert het volgende:

Dit geeft ze geen vrijbrief om alles maar te roepen, en ze zijn daarom ook topic na topic kritisch bejegend. Maar om ze nou verlekkerd met een clubje te grazen te nemen, vind ik in dit geval ongepast.
Zeker als je bedenkt dat Francis, Sheila en eventuele anderen Gert persoonlijk kennen.
pi_35429152
ok, ik volg de tip van Stali maar op....
Al is het niet de hetze hier op internet die me wakker houdt, Stali. Of ik nu wel of niet lees wat er geschreven wordt, of ik nou werk, optreed, of aan het winkelen ben, het maakt allemaal niet uit; het wil niet uit m'n koppie. Dat vergt een hele tijd... blijkbaar... en overkomt je niet in de jaren dat je aan je 'volwassen-worden' werkt (17 tot een jaar of 28/29), maar het overvalt je letterlijk in de tijd wanneer je dat wel zo'n beetje hebt bereikt. (daarna dus...) helaas gaat het cliché dat je in de boekjes over de betreffende steekwoorden als godsdienstwaanzin, incest en drank/ drugsmisbruik, echt op. Welterusten allemaal... (voelt alsof ik er toch een hoop vriendjes bij heb :-))
Ms morgen meer...? Ms ook niet... Ik doe maar gewoon wat ik voel...
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 00:37:40 #77
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35429215
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef sheilatimmerman het volgende:
Al is het niet de hetze hier op internet die me wakker houdt, Stali. Of ik nu wel of niet lees wat er geschreven wordt, of ik nou werk, optreed, of aan het winkelen ben, het maakt allemaal niet uit; het wil niet uit m'n koppie. Dat vergt een hele tijd... blijkbaar... en overkomt je niet in de jaren dat je aan je 'volwassen-worden' werkt (17 tot een jaar of 28/29), maar het overvalt je letterlijk in de tijd wanneer je dat wel zo'n beetje hebt bereikt. (daarna dus...) helaas gaat het cliché dat je in de boekjes over de betreffende steekwoorden als godsdienstwaanzin, incest en drank/ drugsmisbruik, echt op. Welterusten allemaal... (voelt alsof ik er toch een hoop vriendjes bij heb :-))
Slaap lekker iig en tot morgen
Room 23
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:39:38 #78
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35429285
quote:
trusten
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:42:39 #79
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35429393
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef APK het volgende:

[..]

Zeker als je bedenkt dat Francis, Sheila en eventuele anderen Gert persoonlijk kennen.
He APK even iets anders. Had je dit nog gezien: http://bigbrother.fok.nl/blog/1245

Knut had me niet ontslagen !
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_35429410
Ps.... kijk KRO-profiel nog even helemaal overnieuw en mét aandacht, wil je?
Ik heb geen vuur doen oplaaien, m'n pa overigens wel, maar dat is nog maar één van de véél kleinere dingen die hij heeft gedaan, die ik daar aanhaal.
Het woord incest is slechts door de voice-over uitgesproken, wij wilden dat niet.
verder heb ik respectvol gesproken over mijn ouders, terwijl het kijken naar de beelden die KRO had verzameld en aan ons toonde, vreselijk heftig waren!!
Het is een prachtige, maar zeer genuanceerde uitzending geweest, omdat modder gooien en pijn uitzpreken in zo'n programma niet kon. Het ging over het leven van mijn ouders (lees wel: MIJN ouders) en onszelf (MIJ). Wie wil nou zulke aandacht als waar jij het over hebt, Stali? Ik vind het helemaal niks, die aandacht... deze aandacht zuigt!
*zucht*
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 00:43:09 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35429411
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb wel meer gelezen in beruchte Tanjatopics en er zijn een behoorlijk aantal users die sinds ze op Fok verschenen is aan haar lippen hangen.
Ja joh, allemaal starfuckertjes. Misschien moet Gert Timmerman hier eens komen posten.
pi_35429493
quote:
Het is kennelijk niet erg moeilijk om vriendjes met jou te worden. .
Ik denk alleen dat jij je ophoudt met mensen die helemaal geen vrienden van je zijn. (Ik ga er nu even vanuit dat je bent wie je zegt dat je bent), als je rust wilt zal je dat op deze manier nooit krijgen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 00:47:49 #83
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35429548
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja joh, allemaal starfuckertjes. Misschien moet Gert Timmerman hier eens komen posten.
Ok APK, laat hem maar los!
Room 23
pi_35429592
Hi all... ik ben een stille lezer maar heb wel alles meegekregen.

Ik heb ook de uitzending van Profiel een paar keer terug gekeken en was er eigenlijk door ontroerd zoals jullie daar zaten. Ik kon vooral aan Sandra merken dat ze het erg moeilijk had. Maar zoals je zelf al zegt, het is een prachtige uitzending geworden. Ik weet niet of ik dat zou hebben gekund als ik in jouw of jullie schoenen had gestaan. Petje af daarvoor.

Verder hoop ik dat je ooit de rust zult vinden om dit een plekje te geven, al zal dat nog wel even duren ben ik bang.
pi_35429682
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat jij je ophoudt met mensen die helemaal geen vrienden van je zijn. (Ik ga er nu even vanuit dat je bent wie je zegt dat je bent), als je rust wilt zal je dat op deze manier nooit krijgen.
't was ook wel cynisch bedoeld... helaas...
rust?? wat is dat?? Gebrek daaraan komt niet door de mensen waarmee ik mij ophoud hoor... Die doen hun best me de rust wél te geven.
Als jij de manier hebt om de rust wel te vinden, hoor ik dat graag van je, zolang het geen bepaalde religie of sekte is!
truste...
pi_35429821
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ps.... kijk KRO-profiel nog even helemaal overnieuw en mét aandacht, wil je?
Ik heb geen vuur doen oplaaien, m'n pa overigens wel, maar dat is nog maar één van de véél kleinere dingen die hij heeft gedaan, die ik daar aanhaal.
Het woord incest is slechts door de voice-over uitgesproken, wij wilden dat niet.
verder heb ik respectvol gesproken over mijn ouders, terwijl het kijken naar de beelden die KRO had verzameld en aan ons toonde, vreselijk heftig waren!!
Het is een prachtige, maar zeer genuanceerde uitzending geweest, omdat modder gooien en pijn uitzpreken in zo'n programma niet kon. Het ging over het leven van mijn ouders (lees wel: MIJN ouders) en onszelf (MIJ). Wie wil nou zulke aandacht als waar jij het over hebt, Stali? Ik vind het helemaal niks, die aandacht... deze aandacht zuigt!
*zucht*
Je zoekt deze aandacht wel steeds op. En "vriendjes" die op Fok beloofd hebben Gert Timmerman kapot te maken, dat zal vast niet alleen met jou te maken hebben, of wel?
Je antwoord op de vraag "wat hopen jullie hiermee te bereiken?" is niet de oplossing voor jouw problemen hoor.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:58:12 #87
6941 APK
Factual, I think.
pi_35429869
De uitzending van Reporter is overigens HIER online te bekijken.

Zou Stali ook nog maar eens moeten doen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:59:20 #88
6941 APK
Factual, I think.
pi_35429904
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:56 schreef Stali het volgende:

Je antwoord op de vraag "wat hopen jullie hiermee te bereiken?" is niet de oplossing voor jouw problemen hoor.
Nee, dat gehak van jou wel, hè?
pi_35429972
en hier de reactie van Gert Timmerman in RTL Boulevard:

http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
pi_35430058
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef sheilatimmerman het volgende:

[..]

't was ook wel cynisch bedoeld... helaas...
rust?? wat is dat?? Gebrek daaraan komt niet door de mensen waarmee ik mij ophoud hoor... Die doen hun best me de rust wél te geven.
Als jij de manier hebt om de rust wel te vinden, hoor ik dat graag van je, zolang het geen bepaalde religie of sekte is!
truste...
Verwerken en zorgen dat je niet het eeuwige slachtoffer blijft. Je bent namelijk niet de enige die klotejeugd heeft ervaren. En nee, Gert Timmerman is niet die beroemdheid waar een mens nooit meer om heen zou kunnen.
Ja welterusten ook. .
pi_35430172
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:

[..]

Nee, dat gehak van jou wel, hè?
Waar heb ik precies gehakt? Ik stelde een paar vragen en de antwoorden bleven uit van mensen die op een vrij agressieve manier hun waarheid op Fok! wilden verkopen. Het is alleen een beetje lullig dat ze zo snel weg waren toen ze niet meer de overhand hadden. Ik begrijp best dat dit een geweldige sensatiereeks voor je is maar dat hoeft niet ten koste te gaan van iemand waarvan nergens bewezen is dat die persoon meeleest. Dat valt onder smaad en laster.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:10:41 #92
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35430204
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef marsi269 het volgende:
en hier de reactie van Gert Timmerman in RTL Boulevard:

http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv

thanks.. die had ik nog niet gezien

apart die foto's
pi_35430246
Ach en wel geteld heb ik 1 dolletje gemaakt om de spanning wat te verhogen. .
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:14:02 #94
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35430267
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar heb ik precies gehakt? Ik stelde een paar vragen en de antwoorden bleven uit van mensen die op een vrij agressieve manier hun waarheid op Fok! wilden verkopen. Het is alleen een beetje lullig dat ze zo snel weg waren toen ze niet meer de overhand hadden. Ik begrijp best dat dit een geweldige sensatiereeks voor je is maar dat hoeft niet ten koste te gaan van iemand waarvan nergens bewezen is dat die persoon meeleest. Dat valt onder smaad en laster.
het gaat volgens mij met name om eigen ervaringen en dat hoeft geen smaad of laster te zijn!
Room 23
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:14:57 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_35430294
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef Stali het volgende:

Dit vind ik bv een behoorlijke gevoelloze reactie tegen Sheila met aannames van jou die ook gewoon uit de lucht gegrepen zijn:
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Stali het volgende:

Maar wrijf maar lekker door in open wonden hoor.
pi_35430300
Ik ga naar bed. En APK, niet dat je denkt dat het een zwaktebod is maar mijn luchtwegen zijn aangetast en ik moet ook aan mijn pensioen denken.

slaap lekker. .
pi_35430394
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef APK het volgende:

[..]

Dit vind ik bv een behoorlijke gevoelloze reactie tegen Sheila met aannames van jou die ook gewoon uit de lucht gegrepen zijn:
[..]

Maar wrijf maar lekker door in open wonden hoor.
Ik ben ook heel netjes tegen Sheila geweest. Lees maar eens goed terug. Dat ik niet altijd alles klakkeloos aanneem wil niet zeggen dat ik er geen rekening mee hou dat Sheilatimmerman wel eens kan zijn wie ze zegt dat ze is. Dat heb ik vanaf dat ze postte rekening mee gehouden.

Welterusten. .
pi_35430425
quote:

[..]

Shit is dit een jongerenforum??? Wat doe ik hier??

en kom zo terug op andere posts, moet even bij lezen hoor pffff
pi_35430494
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jep als je alles bij wil houden als je werkt heb ik hier bijna een dagtaak aan ja Vandaar dat ik ook even de post van Gert wilde herhalen in dit topic omdat ik vind dat hij het perfect verwoordde.
pi_35430594
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef teamlead het volgende:

[..]

apart die foto's
heel apart... maar ja, stel dat hij die foto's heeft verband zoals Sandra en Sheila zeggen, het is natuurlijk een koud kunstje om via familie of kennissen toch weer aan een aantal foto's te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')