abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35429152
ok, ik volg de tip van Stali maar op....
Al is het niet de hetze hier op internet die me wakker houdt, Stali. Of ik nu wel of niet lees wat er geschreven wordt, of ik nou werk, optreed, of aan het winkelen ben, het maakt allemaal niet uit; het wil niet uit m'n koppie. Dat vergt een hele tijd... blijkbaar... en overkomt je niet in de jaren dat je aan je 'volwassen-worden' werkt (17 tot een jaar of 28/29), maar het overvalt je letterlijk in de tijd wanneer je dat wel zo'n beetje hebt bereikt. (daarna dus...) helaas gaat het cliché dat je in de boekjes over de betreffende steekwoorden als godsdienstwaanzin, incest en drank/ drugsmisbruik, echt op. Welterusten allemaal... (voelt alsof ik er toch een hoop vriendjes bij heb :-))
Ms morgen meer...? Ms ook niet... Ik doe maar gewoon wat ik voel...
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 00:37:40 #77
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35429215
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef sheilatimmerman het volgende:
Al is het niet de hetze hier op internet die me wakker houdt, Stali. Of ik nu wel of niet lees wat er geschreven wordt, of ik nou werk, optreed, of aan het winkelen ben, het maakt allemaal niet uit; het wil niet uit m'n koppie. Dat vergt een hele tijd... blijkbaar... en overkomt je niet in de jaren dat je aan je 'volwassen-worden' werkt (17 tot een jaar of 28/29), maar het overvalt je letterlijk in de tijd wanneer je dat wel zo'n beetje hebt bereikt. (daarna dus...) helaas gaat het cliché dat je in de boekjes over de betreffende steekwoorden als godsdienstwaanzin, incest en drank/ drugsmisbruik, echt op. Welterusten allemaal... (voelt alsof ik er toch een hoop vriendjes bij heb :-))
Slaap lekker iig en tot morgen
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:39:38 #78
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35429285
quote:
trusten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:42:39 #79
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35429393
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef APK het volgende:

[..]

Zeker als je bedenkt dat Francis, Sheila en eventuele anderen Gert persoonlijk kennen.
He APK even iets anders. Had je dit nog gezien: http://bigbrother.fok.nl/blog/1245

Knut had me niet ontslagen !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_35429410
Ps.... kijk KRO-profiel nog even helemaal overnieuw en mét aandacht, wil je?
Ik heb geen vuur doen oplaaien, m'n pa overigens wel, maar dat is nog maar één van de véél kleinere dingen die hij heeft gedaan, die ik daar aanhaal.
Het woord incest is slechts door de voice-over uitgesproken, wij wilden dat niet.
verder heb ik respectvol gesproken over mijn ouders, terwijl het kijken naar de beelden die KRO had verzameld en aan ons toonde, vreselijk heftig waren!!
Het is een prachtige, maar zeer genuanceerde uitzending geweest, omdat modder gooien en pijn uitzpreken in zo'n programma niet kon. Het ging over het leven van mijn ouders (lees wel: MIJN ouders) en onszelf (MIJ). Wie wil nou zulke aandacht als waar jij het over hebt, Stali? Ik vind het helemaal niks, die aandacht... deze aandacht zuigt!
*zucht*
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 00:43:09 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35429411
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb wel meer gelezen in beruchte Tanjatopics en er zijn een behoorlijk aantal users die sinds ze op Fok verschenen is aan haar lippen hangen.
Ja joh, allemaal starfuckertjes. Misschien moet Gert Timmerman hier eens komen posten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35429493
quote:
Het is kennelijk niet erg moeilijk om vriendjes met jou te worden. .
Ik denk alleen dat jij je ophoudt met mensen die helemaal geen vrienden van je zijn. (Ik ga er nu even vanuit dat je bent wie je zegt dat je bent), als je rust wilt zal je dat op deze manier nooit krijgen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 00:47:49 #83
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35429548
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja joh, allemaal starfuckertjes. Misschien moet Gert Timmerman hier eens komen posten.
Ok APK, laat hem maar los!
Room 23
pi_35429592
Hi all... ik ben een stille lezer maar heb wel alles meegekregen.

Ik heb ook de uitzending van Profiel een paar keer terug gekeken en was er eigenlijk door ontroerd zoals jullie daar zaten. Ik kon vooral aan Sandra merken dat ze het erg moeilijk had. Maar zoals je zelf al zegt, het is een prachtige uitzending geworden. Ik weet niet of ik dat zou hebben gekund als ik in jouw of jullie schoenen had gestaan. Petje af daarvoor.

Verder hoop ik dat je ooit de rust zult vinden om dit een plekje te geven, al zal dat nog wel even duren ben ik bang.
pi_35429682
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat jij je ophoudt met mensen die helemaal geen vrienden van je zijn. (Ik ga er nu even vanuit dat je bent wie je zegt dat je bent), als je rust wilt zal je dat op deze manier nooit krijgen.
't was ook wel cynisch bedoeld... helaas...
rust?? wat is dat?? Gebrek daaraan komt niet door de mensen waarmee ik mij ophoud hoor... Die doen hun best me de rust wél te geven.
Als jij de manier hebt om de rust wel te vinden, hoor ik dat graag van je, zolang het geen bepaalde religie of sekte is!
truste...
pi_35429821
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ps.... kijk KRO-profiel nog even helemaal overnieuw en mét aandacht, wil je?
Ik heb geen vuur doen oplaaien, m'n pa overigens wel, maar dat is nog maar één van de véél kleinere dingen die hij heeft gedaan, die ik daar aanhaal.
Het woord incest is slechts door de voice-over uitgesproken, wij wilden dat niet.
verder heb ik respectvol gesproken over mijn ouders, terwijl het kijken naar de beelden die KRO had verzameld en aan ons toonde, vreselijk heftig waren!!
Het is een prachtige, maar zeer genuanceerde uitzending geweest, omdat modder gooien en pijn uitzpreken in zo'n programma niet kon. Het ging over het leven van mijn ouders (lees wel: MIJN ouders) en onszelf (MIJ). Wie wil nou zulke aandacht als waar jij het over hebt, Stali? Ik vind het helemaal niks, die aandacht... deze aandacht zuigt!
*zucht*
Je zoekt deze aandacht wel steeds op. En "vriendjes" die op Fok beloofd hebben Gert Timmerman kapot te maken, dat zal vast niet alleen met jou te maken hebben, of wel?
Je antwoord op de vraag "wat hopen jullie hiermee te bereiken?" is niet de oplossing voor jouw problemen hoor.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:58:12 #87
6941 APK
Factual, I think.
pi_35429869
De uitzending van Reporter is overigens HIER online te bekijken.

Zou Stali ook nog maar eens moeten doen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:59:20 #88
6941 APK
Factual, I think.
pi_35429904
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:56 schreef Stali het volgende:

Je antwoord op de vraag "wat hopen jullie hiermee te bereiken?" is niet de oplossing voor jouw problemen hoor.
Nee, dat gehak van jou wel, hè?
pi_35429972
en hier de reactie van Gert Timmerman in RTL Boulevard:

http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
pi_35430058
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef sheilatimmerman het volgende:

[..]

't was ook wel cynisch bedoeld... helaas...
rust?? wat is dat?? Gebrek daaraan komt niet door de mensen waarmee ik mij ophoud hoor... Die doen hun best me de rust wél te geven.
Als jij de manier hebt om de rust wel te vinden, hoor ik dat graag van je, zolang het geen bepaalde religie of sekte is!
truste...
Verwerken en zorgen dat je niet het eeuwige slachtoffer blijft. Je bent namelijk niet de enige die klotejeugd heeft ervaren. En nee, Gert Timmerman is niet die beroemdheid waar een mens nooit meer om heen zou kunnen.
Ja welterusten ook. .
pi_35430172
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:

[..]

Nee, dat gehak van jou wel, hè?
Waar heb ik precies gehakt? Ik stelde een paar vragen en de antwoorden bleven uit van mensen die op een vrij agressieve manier hun waarheid op Fok! wilden verkopen. Het is alleen een beetje lullig dat ze zo snel weg waren toen ze niet meer de overhand hadden. Ik begrijp best dat dit een geweldige sensatiereeks voor je is maar dat hoeft niet ten koste te gaan van iemand waarvan nergens bewezen is dat die persoon meeleest. Dat valt onder smaad en laster.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:10:41 #92
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35430204
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef marsi269 het volgende:
en hier de reactie van Gert Timmerman in RTL Boulevard:

http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv

thanks.. die had ik nog niet gezien

apart die foto's
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35430246
Ach en wel geteld heb ik 1 dolletje gemaakt om de spanning wat te verhogen. .
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:14:02 #94
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35430267
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar heb ik precies gehakt? Ik stelde een paar vragen en de antwoorden bleven uit van mensen die op een vrij agressieve manier hun waarheid op Fok! wilden verkopen. Het is alleen een beetje lullig dat ze zo snel weg waren toen ze niet meer de overhand hadden. Ik begrijp best dat dit een geweldige sensatiereeks voor je is maar dat hoeft niet ten koste te gaan van iemand waarvan nergens bewezen is dat die persoon meeleest. Dat valt onder smaad en laster.
het gaat volgens mij met name om eigen ervaringen en dat hoeft geen smaad of laster te zijn!
Room 23
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:14:57 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_35430294
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef Stali het volgende:

Dit vind ik bv een behoorlijke gevoelloze reactie tegen Sheila met aannames van jou die ook gewoon uit de lucht gegrepen zijn:
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Stali het volgende:

Maar wrijf maar lekker door in open wonden hoor.
pi_35430300
Ik ga naar bed. En APK, niet dat je denkt dat het een zwaktebod is maar mijn luchtwegen zijn aangetast en ik moet ook aan mijn pensioen denken.

slaap lekker. .
pi_35430394
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef APK het volgende:

[..]

Dit vind ik bv een behoorlijke gevoelloze reactie tegen Sheila met aannames van jou die ook gewoon uit de lucht gegrepen zijn:
[..]

Maar wrijf maar lekker door in open wonden hoor.
Ik ben ook heel netjes tegen Sheila geweest. Lees maar eens goed terug. Dat ik niet altijd alles klakkeloos aanneem wil niet zeggen dat ik er geen rekening mee hou dat Sheilatimmerman wel eens kan zijn wie ze zegt dat ze is. Dat heb ik vanaf dat ze postte rekening mee gehouden.

Welterusten. .
pi_35430425
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Falco het volgende:

[..]

Doe aangifte ipv op een jongerenforum hier urenlang over door te zeveren
Shit is dit een jongerenforum??? Wat doe ik hier??

en kom zo terug op andere posts, moet even bij lezen hoor pffff
pi_35430494
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?

Nogmaals, is het niet waar, is het een smakeloze hetze,
is het wel waar is het een smakeloos tribunaal, met 9879868975685 users als rechter, die allemaal maar een kant horen of wensen te horen.

Gaan we nou alle posts herhalen?
Jep als je alles bij wil houden als je werkt heb ik hier bijna een dagtaak aan ja Vandaar dat ik ook even de post van Gert wilde herhalen in dit topic omdat ik vind dat hij het perfect verwoordde.
pi_35430594
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef teamlead het volgende:

[..]

apart die foto's
heel apart... maar ja, stel dat hij die foto's heeft verband zoals Sandra en Sheila zeggen, het is natuurlijk een koud kunstje om via familie of kennissen toch weer aan een aantal foto's te komen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:34:04 #101
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35430701
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:56 schreef Stali het volgende:

[..]

Je zoekt deze aandacht wel steeds op. En "vriendjes" die op Fok beloofd hebben Gert Timmerman kapot te maken, dat zal vast niet alleen met jou te maken hebben, of wel?
Welke vriendjes hebben dit beloofd? Ik ben niet van plan nog langer serieus op het forum in te gaan en al helemaal niet op hen die menen kritische vragen te hebben gesteld .....
Ik heb er tot dusver geen gelezen: wel oeverloze discussies over klonen, vergelijken van ip adressen, etc, en zij die bij voorkeur niets geloven - wat er ook gezegd wordt -
Bronvermelding heeft geen enkele zin gehad - niet een die het wenste te controleren - op het huidige Gert Timmerman management na, overigens.

Kritische vragen zouden zijn - hoe kom jij aan die informatie? willen alle door jou genoemde personen op het forum en in het log wel genoemd worden?
Ik hoor steeds wij kunnen niets controleren. Als ik dan meld dat de site inmiddels uit de lucht is aan de hand van de door mij aangeleverde informatie naar het mangement stellen de "critici" : dat zegt niets, er was gewoon trammelant en Francis wist ervan!

Staat later het management in mijn log en stelt daar openlijk volkomen achter mijn informatie te staan, wordt er gesteld: dat zegt niets, ook dat kunnen evengoed klonen van Francis zijn:

Ik vraag me dus zo langzamerhand af hoe een dergelijke mentaliteit tot enige conclussie komt als hij of zij voor een spiegel staat: ben ik dat? of is het slechts een onderbreking in het licht van wat anders?

Zien willen wat je zien wilt is een ding - kom daar dan gewoon vooruit - maar kom mij niet steeds aan met vuilspuiterij, ongegronde opmerkingen en dergelijke .......
Niemand hier weet ze te weerleggen en voor degeen die denkt dat ik hier niet zou durven posten moet dit bericht dan toch wel teleurstellend zijn - op basis van ongegronde vuilspuiterij is er geen mangement denkbaar dat de stekker eruit trekt of sites uit de lucht haalt - een logische zet van het management zou zijn mij voor smaad en laster voor de rechter te dagen - echter, ik heb hen laten inzien dat bepaalde, hier niet opgenoemde zaken zich niet laten wegwuiven.

voorlopig is het wat mij betreft genoeg zo - critische vragen wil ik beantwoorden, puberale opmerkingen en wendingen overslaan. De eeuwige vraag die ik steeds zie terugkomen is - wat wil Francis hier toch mee bereiken?
Nou, wellicht wil Francis C alleen een verhaal vertellen! niet meer niet minder - alles wat daaruit voortvloeit - en gelukkig hebben de zogeheten critici hier daar geen enkele echte invloed op -
kan alleen maar beter zijn dan de uitkomsten van moddersmijten zonder gedegen grond ......
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:37:50 #102
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35430770
En zij die denken dat er geen bewijzen zijn omdat ze eenvoudigweg zelf tekort schieten om dit te zien, kunnen binnenkort alleen nog vanuit de pers vernemen hoe deze bewijzen hebben geleid tot het afhaken van het management en de grote vorderingen die op de heer en mevrouw timmerman zullen worden losgelaten ..... en dit natuurlijk zonder dat het management ook maar een bewijs had voor het plotselinge verbreken van contract .... tja, ......
pi_35430786
laat je niet gek maken Francis!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:43:01 #104
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35430843
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef marsi269 het volgende:
Zeker weten van niet - maar ik vindt het wel heel opmerkelijk dat er plotseling mensen zijn die hier nauwelijks enige intelligente vraagstelling weten te formuleren en vervlgens slechts nog kunnen discussieren over kloons, iptjes, en dergelijke ....
Vanmiddag ben ik niet uit het forum gestapt omdat ik bang zou zijn van een dergelijk onintelligente benadering - maar simpelweg omdat een familielid in de aula bezoeken nu ook eenmaal tot het leven behoort ..... Ik blijf hier wel, maar zal mij zeker niet laten overhalen tot het beantwoorden van vragen die geen vragen zijn, maar stellingen met een vraagteken .....
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:43:14 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_35430849
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef marsi269 het volgende:
Er zijn idd ook mensen die hem steunen of hem in ieder geval het voordeel van de twijfel geven, ondanks hun geharde fokmentaliteit.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:44:13 #106
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35430857
Francis alles leuk en aardig, maar je hebt de 'ontgroening' een paar topics geleden doorstaan dus kun je nu hier ook wel blijven ! Er zijn al steeds meer mensen die op de hoogte raken van je verhaal dus het maakt toch iets los. Of men het al dan niet geloofd is een tweede, maar de discussie staat en ik zou het niet begrijpen als je nu weggaat van dit 'podium'!
Room 23
pi_35430870
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Welke vriendjes hebben dit beloofd? Ik ben niet van plan nog langer serieus op het forum in te gaan en al helemaal niet op hen die menen kritische vragen te hebben gesteld .....
Ik heb er tot dusver geen gelezen: wel oeverloze discussies over klonen, vergelijken van ip adressen, etc, en zij die bij voorkeur niets geloven - wat er ook gezegd wordt -
Bronvermelding heeft geen enkele zin gehad - niet een die het wenste te controleren - op het huidige Gert Timmerman management na, overigens.

Kritische vragen zouden zijn - hoe kom jij aan die informatie? willen alle door jou genoemde personen op het forum en in het log wel genoemd worden?
Ik hoor steeds wij kunnen niets controleren. Als ik dan meld dat de site inmiddels uit de lucht is aan de hand van de door mij aangeleverde informatie naar het mangement stellen de "critici" : dat zegt niets, er was gewoon trammelant en Francis wist ervan!

Staat later het management in mijn log en stelt daar openlijk volkomen achter mijn informatie te staan, wordt er gesteld: dat zegt niets, ook dat kunnen evengoed klonen van Francis zijn:

Ik vraag me dus zo langzamerhand af hoe een dergelijke mentaliteit tot enige conclussie komt als hij of zij voor een spiegel staat: ben ik dat? of is het slechts een onderbreking in het licht van wat anders?

Zien willen wat je zien wilt is een ding - kom daar dan gewoon vooruit - maar kom mij niet steeds aan met vuilspuiterij, ongegronde opmerkingen en dergelijke .......
Niemand hier weet ze te weerleggen en voor degeen die denkt dat ik hier niet zou durven posten moet dit bericht dan toch wel teleurstellend zijn - op basis van ongegronde vuilspuiterij is er geen mangement denkbaar dat de stekker eruit trekt of sites uit de lucht haalt - een logische zet van het management zou zijn mij voor smaad en laster voor de rechter te dagen - echter, ik heb hen laten inzien dat bepaalde, hier niet opgenoemde zaken zich niet laten wegwuiven.

voorlopig is het wat mij betreft genoeg zo - critische vragen wil ik beantwoorden, puberale opmerkingen en wendingen overslaan. De eeuwige vraag die ik steeds zie terugkomen is - wat wil Francis hier toch mee bereiken?
Nou, wellicht wil Francis C alleen een verhaal vertellen! niet meer niet minder - alles wat daaruit voortvloeit - en gelukkig hebben de zogeheten critici hier daar geen enkele echte invloed op -
kan alleen maar beter zijn dan de uitkomsten van moddersmijten zonder gedegen grond ......
Dat is helaas Fok!, wie ben jij en waarvan ben je een kloon? IP adressen controleren, heel verdacht allemaal, op internet gooit iedereen maar van alles, heej je neemt me in de zeik haha, dit kan niet waar zijn etc.... helaas .. maar ik lees al heel lang mee en ben niet zo heel lang geregistreerd hier maar moet toch zeggen dat ik in dit topic goed ben ingelezen en bijna om ben met bepaalde zaken, laat ik het daar bij houden voor ik het clubje over me heen krijg
pi_35430879
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:43 schreef FrancisC het volgende:

stellingen met een vraagteken .....
Ja dat vraagteken zal waarschijnlijk voorlopig nog wel blijven.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:46:29 #109
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35430889
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:45 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Dat is helaas Fok!, wie ben jij en waarvan ben je een kloon? IP adressen controleren, heel verdacht allemaal, op internet gooit iedereen maar van alles, heej je neemt me in de zeik haha, dit kan niet waar zijn etc.... helaas .. maar ik lees al heel lang mee en ben niet zo heel lang gerigistreerd hier maar moet toch zeggen dat ik in dit topic goed ben ingelezen en bijna om ben met bepaalde zaken, laat ik het daar bij houden voor ik het clubje over me heen krijg
waarom zou je iemand over je heen krijgen?
Room 23
pi_35430901
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Shit is dit een jongerenforum??? Wat doe ik hier??

en kom zo terug op andere posts, moet even bij lezen hoor pffff
oh oooh
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35430914
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:43 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Zeker weten van niet - maar ik vindt het wel heel opmerkelijk dat er plotseling mensen zijn die hier nauwelijks enige intelligente vraagstelling weten te formuleren en vervlgens slechts nog kunnen discussieren over kloons, iptjes, en dergelijke ....
Vanmiddag ben ik niet uit het forum gestapt omdat ik bang zou zijn van een dergelijk onintelligente benadering - maar simpelweg omdat een familielid in de aula bezoeken nu ook eenmaal tot het leven behoort ..... Ik blijf hier wel, maar zal mij zeker niet laten overhalen tot het beantwoorden van vragen die geen vragen zijn, maar stellingen met een vraagteken .....
ik heb het vanmiddag allemaal meegekregen. Timmerhout is daarna ook niet meer geweest. Ik denk dat je ook niet overal meer op in moet gaan. Sommige mensen reageren nu eenmaal zo. In het begin dacht ik ook, wat is dat?! maar hoe langer en hoe meer je leest hoe meer de stukjes op zijn plaats vallen. Ik ben blij dat ik ben blijven lezen. Heb je mijn mail gehad?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:47:58 #112
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35430917
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
Francis alles leuk en aardig, maar je hebt de 'ontgroening' een paar topics geleden doorstaan dus kun je nu hier ook wel blijven ! Er zijn al steeds meer mensen die op de hoogte raken van je verhaal dus het maakt toch iets los. Of men het al dan niet geloofd is een tweede, maar de discussie staat en ik zou het niet begrijpen als je nu weggaat van dit 'podium'!
Doe ik ook niet, maar een familielid begraven onder deze omstandigheden en zo neemt ook veel tijd van me - vanmiddag kon k er dus onmogelijk zijn -
Ik belijf hier zeker, maar ik laat mij niet in een hoek drijven door eindeloze vragerijen die bestaan uit gecamoufleerde stellingen met een vraagteken ....
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:48:49 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_35430929
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:46 schreef Manu82 het volgende:

Milagro, Stali en een of andere nitwit -waarvan ik de naam ben vergeten- waren vanmiddag behoorlijk bezig.
pi_35430936
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik sluit me hier bij aan!!!
pi_35430947
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, maar een familielid begraven onder deze omstandigheden en zo neemt ook veel tijd van me - vanmiddag kon k er dus onmogelijk zijn -
Ik belijf hier zeker, maar ik laat mij niet in een hoek drijven door eindeloze vragerijen die bestaan uit gecamoufleerde stellingen met een vraagteken ....
Bespeur ik hier nu enig GT gedrag?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:50:14 #116
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35430955
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef marsi269 het volgende:

[..]

ik heb het vanmiddag allemaal meegekregen. Timmerhout is daarna ook niet meer geweest. Ik denk dat je ook niet overal meer op in moet gaan. Sommige mensen reageren nu eenmaal zo. In het begin dacht ik ook, wat is dat?! maar hoe langer en hoe meer je leest hoe meer de stukjes op zijn plaats vallen. Ik ben blij dat ik ben blijven lezen. Heb je mijn mail gehad?
Als je een man bent wel, ja! Marcel?
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:51:11 #117
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35430969
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:48 schreef APK het volgende:

[..]

Milagro, Stali en een of andere nitwit -waarvan ik de naam ben vergeten- waren vanmiddag behoorlijk bezig.
heb het meeste doorgelezen, maar vond het nutteloos om wat andere dingen te lezen. In ieder geval vond ik het onzinnig dat iedereen zich er plots mee gaat bemoeien en ik ben nog steeds van mening dat mijn topic de kruistocht (alhoewel het misschien een ander TT had moeten hebben) best van nut zou zijn geweest voor iedereen die het niet heeft bijgehouden....
Room 23
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:52:14 #118
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35430981
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:45 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja dat vraagteken zal waarschijnlijk voorlopig nog wel blijven.
Als er een echte vraag voor staat mogen het er honderd zijn - heb je er eentje voor me?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:52:15 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_35430982
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef FrancisC het volgende:

Er is overigens niks tegen het beantwoorden van vragen.
Als je iets niet weet zeg je: 'Weet ik niet.'
Als je over een bepaald onderwerp niet mag praten zeg je: 'Sorry, daar mag ik niet over praten.'

'Geen zin om op iets te antwoorden' is natuurlijk een slecht argument.
pi_35430990
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:50 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Als je een man bent wel, ja! Marcel?
yes, nog steeds
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:54:04 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_35431007
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:

[..]

heb het meeste doorgelezen, maar vond het nutteloos om wat andere dingen te lezen. In ieder geval vond ik het onzinnig dat iedereen zich er plots mee gaat bemoeien en ik ben nog steeds van mening dat mijn topic de kruistocht (alhoewel het misschien een ander TT had moeten hebben) best van nut zou zijn geweest voor iedereen die het niet heeft bijgehouden....
Er is nu toch een weblog met updates zonder jouw gezeur om het boek te schrijven?
pi_35431010
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:46 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Net wat Gert zei, een bepaald gehard Fok kliekje die alles en iedereen tot op het bot uithoort en venederd voor geloofd te worden, dat is hun ding, de olbies die voornamelijk bot uit de hoek komen om tot de kern van de zaak te komen? (en elkaar aanzetjes geeft om maar een ander die een andere mening hebben af te branden)
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:55:23 #123
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35431028
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

<knip>
begrijp het
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:57:17 #124
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35431044
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef APK het volgende:

[..]

Er is nu toch een weblog met updates zonder jouw gezeur om het boek te schrijven?
klopt, maar over dat kutboek heb ik al een tijdje geen opmerkingen meer gemaakt, was meer sarcasme en ongeloof

WB die weblog daar staat minder info op dan hier is gegeven volgens mij
Room 23
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:57:46 #125
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431050
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef APK het volgende:

[..]

Manu krijgt en ondertekent het eerste exemplaar en deelt 50% van de winst - al is het allleen maar omdat hij zich daar op zijn minst een panda en een gouden koets van kan veroorloven ...
pi_35431051
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:52 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Als er een echte vraag voor staat mogen het er honderd zijn - heb je er eentje voor me?
Waarom komt dit verhaal vanuit de slachtoffers pas naar buiten met de laatste verkrampte poging van een afgeschreven artiest om toch nog in de publiciteit te komen?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:58:58 #127
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431061
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef Manu82 het volgende:

[..]

klopt, maar over dat kutboek heb ik al een tijdje geen opmerkingen meer gemaakt, was meer sarcasme en ongeloof

Binnenkort niet meer - eerst moet de begravenis en zo achter de rug zijn - vanaf volgende week maandag zal ik er weer aan werken - daar kan ik toch bepaalde informatie kwijt die ik hier niet kwijt kan -
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 01:59:13 #128
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35431063
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Manu krijgt en ondertekent het eerste exemplaar en deelt 50% van de winst - al is het allleen maar omdat hij zich daar op zijn minst een panda en een gouden koets van kan veroorloven ...
Room 23
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:59:25 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_35431067
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef Manu82 het volgende:

Dat klopt dan ook wel weer.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:01:07 #130
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431081
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

Waarom komt dit verhaal vanuit de slachtoffers pas naar buiten met de laatste verkrampte poging van een afgeschreven artiest om toch nog in de publiciteit te komen?
Het verhaal werd tot nu toe tegengehouden door een reeks omstandigheden die zich niet laten beredeneren - ik ben er al sinds 1984 mee bezig, vergeet dat niet -
Weinig mensen durven hun handen te branden aan dit verhaal - vraag mij niet waarom - tenslotte besloot ik om een discussie aan te zwengelen - later om het hele verhaal hier dan maar eens neer te leggen -
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:02:06 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_35431091
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:58 schreef sig000 het volgende:

Een gedeelte van de verhalen zijn al in de pers verschenen.
Gert vertoonde zich ook weer, dus dan is de kans groot dat het weer opgerakeld wordt.....
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:03:31 #132
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431109
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:01 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Het verhaal werd tot nu toe tegengehouden door een reeks omstandigheden die zich niet laten beredeneren - ik ben er al sinds 1984 mee bezig, vergeet dat niet -
Weinig mensen durven hun handen te branden aan dit verhaal - vraag mij niet waarom - tenslotte besloot ik om een discussie aan te zwengelen - later om het hele verhaal hier dan maar eens neer te leggen -
Jammer genoeg mag ik hier geen mails plaatsen - ik kan je de journalistieke argumenten laten lezen die het bemoeilijkten, en anderzijds was mijn moeder (de tekstschrijfster) ook altijd een reden om er op het laatste moment weer vanaf te zien - zij wilde geen publiciteit (1); en beschreef een zo'n chaotische tijd dat het heel moeilijk voor mij was de draad te vinden in de gebeurtenissen ...
pi_35431144
Mensen, ik ga mjn bed opzoeken, om half 7 loopt dat ding weer af.
Slaap goed allemaal! tot snel
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:09:20 #134
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431165
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Bespeur ik hier nu enig GT gedrag?
GT gedrag: Francis, zou je alsjeblieft iets belastends over mijn jongste dochter willen vertellen in mijn gastenboek? Want hoe slechter mijn dochter op dat gastenboek door jou, zoon van onze tekstschrijfste, wordt afgeschilderd, hoe onschuldiger ik lijk .........
pi_35431229
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:09 schreef FrancisC het volgende:

[..]

GT gedrag: Francis, zou je alsjeblieft iets belastends over mijn jongste dochter willen vertellen in mijn gastenboek? Want hoe slechter mijn dochter op dat gastenboek door jou, zoon van onze tekstschrijfste, wordt afgeschilderd, hoe onschuldiger ik lijk .........
Je weet precies hoe 't werkt en hebt 't op bepaalde punten in deze topics min of meer overgenomen.
pi_35431298
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:

[..]

Een gedeelte van de verhalen zijn al in de pers verschenen.
Gert vertoonde zich ook weer, dus dan is de kans groot dat het weer opgerakeld wordt.....
Ja die verhalen kent iedereen wel, vandaar ook mijn verbazing dat Talpa zo wanhopig was om die GT in dat programma te zetten en ineens deze reeks erachteraan?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:39:23 #137
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431537
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je weet precies hoe 't werkt en hebt 't op bepaalde punten in deze topics min of meer overgenomen.
Nee, ik heb besloten alles naar buiten te brengen zoals het was, en niet zoals de heer Timmerman wilde dat het was ....
pi_35431661
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Nee, ik heb besloten alles naar buiten te brengen zoals het was, en niet zoals de heer Timmerman wilde dat het was ....
Kijk er zal vast nog meer bagger zijn maar meeste mensen in dit land hebben GT toch allang uitgekotst?
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 03:00:57 #139
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35431734
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef sig000 het volgende:

[..]

Kijk er zal vast nog meer bagger zijn maar meeste mensen in dit land hebben GT toch allang uitgekotst?
In HBB is hij vrij positief overgekomen, ook op mij, dus denk niet dat de meeste mensen hem uitgekotst hebben.
Room 23
pi_35431807
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

In HBB is hij vrij positief overgekomen, ook op mij, dus denk niet dat de meeste mensen hem uitgekotst hebben.
Ik kan moeilijk begrijpen hoe een paar uurtjes TV een beeld van iemand geven wat dan als realistisch wordt gezien?
pi_35431842
Ik kreeg vanavond mail van de webmasters, die waren erg ontdaan en emotioneel van het hele gebeuren, maar waren blij dat ze de stap genomen hadden. Iedereen kan gewoon mailen naar hen, of als ze vragen hebben, mogen ze gewoon bellen.

Dus voor een ieder die vragen heeft waarom de website gesloten is, of waarom ze nu achter Francis staan, na een jarenlange vrienschap met Meneer en Mevrouw Babs.. zou ik aanraden, schrijf ze een mailtje of bel ze eens op.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:19:21 #142
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431884
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat niet - in aanvulling op je vraag: waarom kwam dit alles pas na het verschijnen van Gert timmerman in HBB naar buiten? Ik kan hier helaas geen mails plaatsen maar ik kan je een voorbeeld schetsen aan de hand van een van die mails - stel je bijvoorbeeld een freelance verslaggever voor - hij schirjft over Gert en Babs maar doet ook de artikelen van de dochters - doordat hij beide kampen kent, en ze beiden geloofwaardig vindt, maar ook aan beide kampen verdient in verband met de publicaties, kan hij slechts overnemen wat beide partijen hem vertellen -
Hoop echt dat je dit goed leest - als zijn geloof zou overslaan naar een van de beide kanten is hij de andere kant kwijt (duizenden euro's dus) - bovendien zou hij dan niet meer 'onpartijdig verslag kunnen geven'.
Zelfs als een freelance journalist zeer goed geinformeerd is - bijvoorbeeld Gerts zuster en kinderen kent van vroeger - en eigenlijk wel weet dat Gert timmermans verleden heel 'fout' is, zoals dit wordt gesteld in een van zijn mails aan mij - kan hij zich geen partijdigheid veroorloven voor 'lucratieve journalistiek' - blijft dus bevriend met beide partijen - schrijft wat gevoerd wordt - vermijdt publicaties die maken dat een van de partijen hem niet meer wil .......

Dit zijn zo bijvoorbeeld een aantal regels binnen de 'mediawereld'.

OMdat deze man echter zeer openhartig tegen mij was en ervan uitging dat ik de mail alleen voor mezelf zou houden, doe ik dat nu ..... totdat ik niet anders kan natuurlijk - Maar ik hoop dat het je vraag wat betreft het laat verschijnen van berichten zoals de mijne een beetje beantwoord ....
pi_35431889
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk begrijpen hoe een paar uurtjes TV een beeld van iemand geven wat dan als realistisch wordt gezien?
Ik moet zeggen, wat ik er van zag kwam idd positief en schattig over aan de ene kant, zoalng mijn pc op 'mute' stond.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:21:54 #144
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431908
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:19 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Dat niet - in aanvulling op je vraag: waarom kwam dit alles pas na het verschijnen van Gert timmerman in HBB naar buiten? Ik kan hier helaas geen mails plaatsen maar ik kan je een voorbeeld schetsen aan de hand van een van die mails - stel je bijvoorbeeld een freelance verslaggever voor - hij schirjft over Gert en Babs maar doet ook de artikelen van de dochters - doordat hij beide kampen kent, en ze beiden geloofwaardig vindt, maar ook aan beide kampen verdient in verband met de publicaties, kan hij slechts overnemen wat beide partijen hem vertellen -
Hoop echt dat je dit goed leest - als zijn geloof zou overslaan naar een van de beide kanten is hij de andere kant kwijt (duizenden euro's dus) - bovendien zou hij dan niet meer 'onpartijdig verslag kunnen geven'.
Zelfs als een freelance journalist zeer goed geinformeerd is - bijvoorbeeld Gerts zuster en kinderen kent van vroeger - en eigenlijk wel weet dat Gert timmermans verleden heel 'fout' is, zoals dit wordt gesteld in een van zijn mails aan mij - kan hij zich geen partijdigheid veroorloven in verband met de door hem gevoerde 'lucratieve journalistiek' - blijft dus bevriend met beide partijen - schrijft wat gevoerd wordt - vermijdt publicaties die maken dat een van de partijen hem niet meer wil .......

Dit zijn zo bijvoorbeeld een aantal regels binnen de 'mediawereld'.

OMdat deze man echter zeer openhartig tegen mij was en ervan uitging dat ik de mail alleen voor mezelf zou houden, doe ik dat nu ..... totdat ik niet anders kan natuurlijk - Maar ik hoop dat het je vraag wat betreft het laat verschijnen van berichten zoals de mijne een beetje beantwoord ....
pi_35431918
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk...
Maar jij hebt toch ook een beeld van hem, hoe kom je daaraan dan?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:24:48 #146
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35431930
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:13 schreef geanini het volgende:
Ik kreeg vanavond mail van de webmasters, die waren erg ontdaan en emotioneel van het hele gebeuren, maar waren blij dat ze de stap genomen hadden. Iedereen kan gewoon mailen naar hen, of als ze vragen hebben, mogen ze gewoon bellen.

Dus voor een ieder die vragen heeft waarom de website gesloten is, of waarom ze nu achter Francis staan, na een jarenlange vrienschap met Meneer en Mevrouw Babs.. zou ik aanraden, schrijf ze een mailtje of bel ze eens op.
Het is vast niet mijn mailadres of telefoonnummer toch?
pi_35431962
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:19 schreef FrancisC het volgende:

[betoog]
Ook zonder al deze topics wist ik al dat mr T niet zo'n fris persoon was. Ik heb je verhaal even goed doorgelezen en dan vallen me 2 dingen op.

Je maakt jezelf wel erg afhankelijk van de media om je doel te bereiken.
Een slachtofferrol meet je jezelf aan terwijl je dat niet direct bent.
pi_35431987
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk...
Maar jij hebt toch ook een beeld van hem, hoe kom je daaraan dan?
Ik heb zo in de loop der jaren een beeld gevormd dat door een sympatiek optreden niet zomaar weg is.
pi_35431996
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat schattig dat je hem dan wel gaat verdedigen.
Dit berichtje was me er even tussen door geschoten, vandaar mijn wat verlate reactie. De 1 noemt het schattig de ander noemt het een gezond verstand.
pi_35432009
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Het is vast niet mijn mailadres of telefoonnummer toch?
Nope francis, niet van jou, maar van W&H. Die zijn nu echt zover dat ze openheid en eerlijkheid willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')