Welke vriendjes hebben dit beloofd? Ik ben niet van plan nog langer serieus op het forum in te gaan en al helemaal niet op hen die menen kritische vragen te hebben gesteld .....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zoekt deze aandacht wel steeds op. En "vriendjes" die op Fok beloofd hebben Gert Timmerman kapot te maken, dat zal vast niet alleen met jou te maken hebben, of wel?
Je antwoord op de vraag "wat hopen jullie hiermee te bereiken?" is niet de oplossing voor jouw problemen hoor.
Zeker weten van niet - maar ik vindt het wel heel opmerkelijk dat er plotseling mensen zijn die hier nauwelijks enige intelligente vraagstelling weten te formuleren en vervlgens slechts nog kunnen discussieren over kloons, iptjes, en dergelijke ....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef marsi269 het volgende:
laat je niet gek maken Francis!
Er zijn idd ook mensen die hem steunen of hem in ieder geval het voordeel van de twijfel geven, ondanks hun geharde fokmentaliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef marsi269 het volgende:
laat je niet gek maken Francis!
Dat is helaas Fok!, wie ben jij en waarvan ben je een kloon? IP adressen controleren, heel verdacht allemaal, op internet gooit iedereen maar van alles, heej je neemt me in de zeik haha, dit kan niet waar zijn etc.... helaas .. maar ik lees al heel lang mee en ben niet zo heel lang geregistreerd hier maar moet toch zeggen dat ik in dit topic goed ben ingelezen en bijna om ben met bepaalde zaken, laat ik het daar bij houden voor ik het clubje over me heen krijgquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Welke vriendjes hebben dit beloofd? Ik ben niet van plan nog langer serieus op het forum in te gaan en al helemaal niet op hen die menen kritische vragen te hebben gesteld .....
Ik heb er tot dusver geen gelezen: wel oeverloze discussies over klonen, vergelijken van ip adressen, etc, en zij die bij voorkeur niets geloven - wat er ook gezegd wordt -
Bronvermelding heeft geen enkele zin gehad - niet een die het wenste te controleren - op het huidige Gert Timmerman management na, overigens.
Kritische vragen zouden zijn - hoe kom jij aan die informatie? willen alle door jou genoemde personen op het forum en in het log wel genoemd worden?
Ik hoor steeds wij kunnen niets controleren. Als ik dan meld dat de site inmiddels uit de lucht is aan de hand van de door mij aangeleverde informatie naar het mangement stellen de "critici" : dat zegt niets, er was gewoon trammelant en Francis wist ervan!
Staat later het management in mijn log en stelt daar openlijk volkomen achter mijn informatie te staan, wordt er gesteld: dat zegt niets, ook dat kunnen evengoed klonen van Francis zijn:
Ik vraag me dus zo langzamerhand af hoe een dergelijke mentaliteit tot enige conclussie komt als hij of zij voor een spiegel staat: ben ik dat? of is het slechts een onderbreking in het licht van wat anders?
Zien willen wat je zien wilt is een ding - kom daar dan gewoon vooruit - maar kom mij niet steeds aan met vuilspuiterij, ongegronde opmerkingen en dergelijke .......
Niemand hier weet ze te weerleggen en voor degeen die denkt dat ik hier niet zou durven posten moet dit bericht dan toch wel teleurstellend zijn - op basis van ongegronde vuilspuiterij is er geen mangement denkbaar dat de stekker eruit trekt of sites uit de lucht haalt - een logische zet van het management zou zijn mij voor smaad en laster voor de rechter te dagen - echter, ik heb hen laten inzien dat bepaalde, hier niet opgenoemde zaken zich niet laten wegwuiven.
voorlopig is het wat mij betreft genoeg zo - critische vragen wil ik beantwoorden, puberale opmerkingen en wendingen overslaan. De eeuwige vraag die ik steeds zie terugkomen is - wat wil Francis hier toch mee bereiken?
Nou, wellicht wil Francis C alleen een verhaal vertellen! niet meer niet minder - alles wat daaruit voortvloeit - en gelukkig hebben de zogeheten critici hier daar geen enkele echte invloed op -
kan alleen maar beter zijn dan de uitkomsten van moddersmijten zonder gedegen grond ......
Ja dat vraagteken zal waarschijnlijk voorlopig nog wel blijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:43 schreef FrancisC het volgende:
stellingen met een vraagteken .....
waarom zou je iemand over je heen krijgen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is helaas Fok!, wie ben jij en waarvan ben je een kloon? IP adressen controleren, heel verdacht allemaal, op internet gooit iedereen maar van alles, heej je neemt me in de zeik haha, dit kan niet waar zijn etc.... helaas .. maar ik lees al heel lang mee en ben niet zo heel lang gerigistreerd hier maar moet toch zeggen dat ik in dit topic goed ben ingelezen en bijna om ben met bepaalde zaken, laat ik het daar bij houden voor ik het clubje over me heen krijg![]()
oh ooohquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Shit is dit een jongerenforum???Wat doe ik hier??
en kom zo terug op andere posts, moet even bij lezen hoor pffff
ik heb het vanmiddag allemaal meegekregen. Timmerhout is daarna ook niet meer geweest. Ik denk dat je ook niet overal meer op in moet gaan. Sommige mensen reageren nu eenmaal zo. In het begin dacht ik ook, wat is dat?! maar hoe langer en hoe meer je leest hoe meer de stukjes op zijn plaats vallen. Ik ben blij dat ik ben blijven lezen. Heb je mijn mail gehad?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:43 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zeker weten van niet - maar ik vindt het wel heel opmerkelijk dat er plotseling mensen zijn die hier nauwelijks enige intelligente vraagstelling weten te formuleren en vervlgens slechts nog kunnen discussieren over kloons, iptjes, en dergelijke ....
Vanmiddag ben ik niet uit het forum gestapt omdat ik bang zou zijn van een dergelijk onintelligente benadering - maar simpelweg omdat een familielid in de aula bezoeken nu ook eenmaal tot het leven behoort ..... Ik blijf hier wel, maar zal mij zeker niet laten overhalen tot het beantwoorden van vragen die geen vragen zijn, maar stellingen met een vraagteken .....
Doe ik ook niet, maar een familielid begraven onder deze omstandigheden en zo neemt ook veel tijd van me - vanmiddag kon k er dus onmogelijk zijn -quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
Francis alles leuk en aardig, maar je hebt de 'ontgroening' een paar topics geleden doorstaan dus kun je nu hier ook wel blijven! Er zijn al steeds meer mensen die op de hoogte raken van je verhaal dus het maakt toch iets los. Of men het al dan niet geloofd is een tweede, maar de discussie staat en ik zou het niet begrijpen als je nu weggaat van dit 'podium'!
Milagro, Stali en een of andere nitwit -waarvan ik de naam ben vergeten- waren vanmiddag behoorlijk bezig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:46 schreef Manu82 het volgende:
waarom zou je iemand over je heen krijgen?![]()
Ik sluit me hier bij aan!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef Manu82 het volgende:
Francis alles leuk en aardig, maar je hebt de 'ontgroening' een paar topics geleden doorstaan dus kun je nu hier ook wel blijven! Er zijn al steeds meer mensen die op de hoogte raken van je verhaal dus het maakt toch iets los. Of men het al dan niet geloofd is een tweede, maar de discussie staat en ik zou het niet begrijpen als je nu weggaat van dit 'podium'!
Bespeur ik hier nu enig GT gedrag?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar een familielid begraven onder deze omstandigheden en zo neemt ook veel tijd van me - vanmiddag kon k er dus onmogelijk zijn -
Ik belijf hier zeker, maar ik laat mij niet in een hoek drijven door eindeloze vragerijen die bestaan uit gecamoufleerde stellingen met een vraagteken ....
Als je een man bent wel, ja! Marcel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef marsi269 het volgende:
[..]
ik heb het vanmiddag allemaal meegekregen. Timmerhout is daarna ook niet meer geweest. Ik denk dat je ook niet overal meer op in moet gaan. Sommige mensen reageren nu eenmaal zo. In het begin dacht ik ook, wat is dat?! maar hoe langer en hoe meer je leest hoe meer de stukjes op zijn plaats vallen. Ik ben blij dat ik ben blijven lezen. Heb je mijn mail gehad?
heb het meeste doorgelezen, maar vond het nutteloos om wat andere dingen te lezen. In ieder geval vond ik het onzinnig dat iedereen zich er plots mee gaat bemoeien en ik ben nog steeds van mening dat mijn topic de kruistocht (alhoewel het misschien een ander TT had moeten hebben) best van nut zou zijn geweest voor iedereen die het niet heeft bijgehouden....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Milagro, Stali en een of andere nitwit -waarvan ik de naam ben vergeten- waren vanmiddag behoorlijk bezig.
Als er een echte vraag voor staat mogen het er honderd zijn - heb je er eentje voor me?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat vraagteken zal waarschijnlijk voorlopig nog wel blijven.![]()
Er is overigens niks tegen het beantwoorden van vragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef FrancisC het volgende:
Ik belijf hier zeker, maar ik laat mij niet in een hoek drijven door eindeloze vragerijen die bestaan uit gecamoufleerde stellingen met een vraagteken ....
yes, nog steedsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:50 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als je een man bent wel, ja! Marcel?
Er is nu toch een weblog met updates zonder jouw gezeur om het boek te schrijven?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb het meeste doorgelezen, maar vond het nutteloos om wat andere dingen te lezen. In ieder geval vond ik het onzinnig dat iedereen zich er plots mee gaat bemoeien en ik ben nog steeds van mening dat mijn topic de kruistocht (alhoewel het misschien een ander TT had moeten hebben) best van nut zou zijn geweest voor iedereen die het niet heeft bijgehouden....
Net wat Gert zei, een bepaald gehard Fok kliekje die alles en iedereen tot op het bot uithoort en venederd voor geloofd te worden, dat is hun ding, de olbies die voornamelijk bot uit de hoek komen om tot de kern van de zaak te komen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
waarom zou je iemand over je heen krijgen?![]()
klopt, maar over dat kutboek heb ik al een tijdje geen opmerkingen meer gemaakt, was meer sarcasme en ongeloofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Er is nu toch een weblog met updates zonder jouw gezeur om het boek te schrijven?
Manu krijgt en ondertekent het eerste exemplaar en deelt 50% van de winst - al is het allleen maar omdat hij zich daar op zijn minst een panda en een gouden koets van kan veroorloven ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Er is nu toch een weblog met updates zonder jouw gezeur om het boek te schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |